Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je Lentus napisal:

Včeraj se peljem po mestu, lepo po omejitvi 50km/h, pred mano nikogar, ni bilo ne pešcev, ne parkiranih avtomobilov, ni bilo megle in na lepem, brez kakršnegakoli vzroka, se prižge rdeči STOP in zvočni signal za zaviranje v sili. Do zaviranja sicer ni prišlo, saj sem v tistem trenutku podzavestno sam pritisnil na zavoro in s tem prekinil proces samodejnega zaviranja. No, mogoče do samodejnega zaviranja niti nebi prišlo, kaj pa vem...

 

In sedaj se mi je v podzavest prikradel kanček nezaupanja v avto. Kaj pa če bo avto random nekje, ob nepravem času, po nepotrebnem začel na polno zavirati? Ker roko na srce tudi radarski tempomat je vsaj na mojem avtu, le na pol uporaben.

 

Se je komu pripetilo kaj podobnega?

Ne. Meni je tempomat bomba in 70% vozim samo z njim. Razen mesta vse ostalo ja. 

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Zanimivo, da je bila mazda CX-30 najcenejši avto na testu, poleg tega pa z najboljšo opremo :), ali pa so novinarji kaj narobe napisali....

nič pa ne pišejo katere motorje so imeli (x186) in zanimivo mi je slaba uvrstitev VW Tiguana, sem bi prepričan da bo zmagovalec ali vsaj med top 3.....

 

+ najbolj varčen na testu, materiali in ergonomija notranjosti, najbogatejša serijska oprema, najcenejši avto na testu

prostornost prtljažnika, prostor za glavo in kolena na zadnji klopi, glasnost motorja

SIOL.NET

Hyundai tucson je zmagovalec primerjalnega testa športnih terencev. Med 12 kandidati sta mu bila po skupni oceni najbližje cupra formentor in mazda CX-30. Po uporabnosti na vrhu seat ateca, ki je tudi v...

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 12 minutami je BarneyStinson napisal:

Pozdravljeni!

 

Ali od Cx3 original 16 col platišča pašejo na Mazdo3, letnik 2017?

Mislim da bi morale pasat,za 18tke vem,da pašejo....👍

Napisano (urejeno)
pred 28 minutami je BarneyStinson napisal:

Pozdravljeni!

 

Ali od Cx3 original 16 col platišča pašejo na Mazdo3, letnik 2017?

DA.  @Bini ima prav .... nekaj mi ni jasno ...  sedaj sem se spomnil - platišča pašejo, gume pa ne. Tudi za mojo M3 isti model sem kupil rabljene 16" od CX-3, 2 leti nazaj. 🙂

 

Si lahko ogledaš na spletni strani Mazde, če primerjaš specifikacije platišč za oba modela (zamik-ET v mm, širina-J  v colah).

 

M3 2017 6,5 x 16", zamik 50 mm

https://www.mazda.si/lastniki/dodatna-oprema/podrobnosti/platisca-iz-lahke-litine-16/BJD9V3810/MAZDA3/2016-06-01/

 

CX-3 2017 6,5 x 16", zamik 50 mm

https://www.mazda.si/lastniki/dodatna-oprema/podrobnosti/platisca-iz-lahke-litine-16/B45AV3810CN/MAZDA CX-3/2017-02-21/

Popravljeno od Janez007
Napisano
Zanimivo, da je bila mazda CX-30 najcenejši avto na testu, poleg tega pa z najboljšo opremo :), ali pa so novinarji kaj narobe napisali....
nič pa ne pišejo katere motorje so imeli (x186) in zanimivo mi je slaba uvrstitev VW Tiguana, sem bi prepričan da bo zmagovalec ali vsaj med top 3.....
 
+ najbolj varčen na testu, materiali in ergonomija notranjosti, najbogatejša serijska oprema, najcenejši avto na testu
- prostornost prtljažnika, prostor za glavo in kolena na zadnji klopi, glasnost motorja
40c4cb638b34e4137c8a-prima-suv-c-skupne-in-meritve.jpeg SIOL.NET
Hyundai tucson je zmagovalec primerjalnega testa športnih terencev. Med 12 kandidati sta mu bila po skupni oceni najbližje cupra formentor in mazda CX-30. Po uporabnosti na vrhu seat ateca, ki je tudi v...  

Kolikor sem jaz bral so imeli za primerjavo cene 150G AT izvedbo.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Najbolj varčen avto na testu? Potem z mojim nekaj ni vredu. Sedaj ko se je ohladilo, mi kaže porabo 9,5l. Vožnja po omejitvah na navadnih cestah, pod 6,2 ne gre. Gume so napumpane na 2,5-2,6. Motor in menjalnik isti kot na testu.

  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 8 minutami je Lentus napisal:

Najbolj varčen avto na testu? Potem z mojim nekaj ni vredu. Sedaj ko se je ohladilo, mi kaže porabo 9,5l. Vožnja po omejitvah na navadnih cestah, pod 6,2 ne gre. Gume so napumpane na 2,5-2,6. Motor in menjalnik isti kot na testu.

Tako porabo sem imel tudi jaz s testnim avtom, pa so se mi tu vsi smejali da sem nor  :mellow:

Napisano
pred 3 urami je mazdaman napisal:


Kolikor sem jaz bral so imeli za primerjavo cene 150G AT izvedbo.


Sent from my iPhone using Tapatalk

V ta test paše bolj cx 5....👍

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je Lentus napisal:

Najbolj varčen avto na testu? Potem z mojim nekaj ni vredu. Sedaj ko se je ohladilo, mi kaže porabo 9,5l. Vožnja po omejitvah na navadnih cestah, pod 6,2 ne gre. Gume so napumpane na 2,5-2,6. Motor in menjalnik isti kot na testu.

Definitivno nekaj ne štima. Pri moji cx30  je sedaj že nekaj časa povprečna poraba 6,5. (avtoceste 30%,reginalke 30% in mesto 40%.)

pred 7 urami je NevLado napisal:

Tako porabo sem imel tudi jaz s testnim avtom, pa so se mi tu vsi smejali da sem nor  :mellow:

Pa ni to g194 motor. 🤣🤣

Aja, tukaj je govora o navadnem 150 konjske. Zna bit, da je res takšna poraba. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Sem se nekaj časa nazaj prav potrudil, da bi ugotovil koliko bo pila, če vozim agresivno na plinu in premazi pa nisem prišel nikakor do 7 litrov.... :nevem: Sploh ne vem kako bi lahko dosegel tisto prej opisano porabo, razen, da po dveh, treh km ugasneš avtor, ker pri teh km se motor ogreje in potem drastično pade poraba. 👍

Napisano

Sodelavec ima cx-30 x186, on ima porabo v zadnjih dveh letih ~8 litrov. Ampak tudi vozi tako da v vsaki situaciji avto porabi max kar lahko, gre max kar se da v trenutnih razmerah.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 25 minutami je Matick napisal:

Sodelavec ima cx-30 x186, on ima porabo v zadnjih dveh letih ~8 litrov. Ampak tudi vozi tako da v vsaki situaciji avto porabi max kar lahko, gre max kar se da v trenutnih razmerah.

Dve leti še zunaj ni cx30 - X186.... Je pa x180, ki malo, malo več pije, ampak, če tako vozi kot praviš to tako ni veliko👍

Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Dve leti še zunaj ni cx30 - X186.... Je pa x180, ki malo, malo več pije, ampak, če tako vozi kot praviš to tako ni veliko👍

 od kar je zunaj jo ima, vem da je zj imel drugi servis, je pa un prvi X motor

ni veliko, jest ga zajebavam da pri njemu se vid kolk ima avto maximalno porabo

Napisano
Pred eno uro je Matick napisal:

 od kar je zunaj jo ima, vem da je zj imel drugi servis, je pa un prvi X motor

ni veliko, jest ga zajebavam da pri njemu se vid kolk ima avto maximalno porabo

Ja, če ga voziš v rdeča območja in greš mimo vseh, zna bit res poraba 8 litrov. 

Seveda je pri ostalih Mazdinih benzinarjih poraba  takrat 10-12.

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Ja, če ga voziš v rdeča območja in greš mimo vseh, zna bit res poraba 8 litrov. 

Seveda je pri ostalih Mazdinih benzinarjih poraba  takrat 10-12.

💯% 👍

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Bliza se 2 servis ... tisti, ki ste ga ze imeli, za koliko lahko pricakujem, da se bo moj bancni racun izpraznil?

Napisano
pred 3 urami je Bossek napisal:

Bliza se 2 servis ... tisti, ki ste ga ze imeli, za koliko lahko pricakujem, da se bo moj bancni racun izpraznil?

Bi rekel,da isto kot prvi + inflacija.....:whatever:

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Bi rekel,da isto kot prvi + inflacija.....:whatever:

Koliko pa pride prvi? Sicer ga imam zastonj a me zanima. 

 

 

Napisano (urejeno)

Olje Supra X znajo na servisu zaračunati več kot Ultro. Ocenjujem, da potem osnovni servis (olje, oljni filter, kabinski filter) pride cca 250-300€. Če pa menjajo še zavorno tekočino, pa še nekaj deset evrov čez. To pomeni 1% cene vozila.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 12 urami je Bossek napisal:

Bliza se 2 servis ... tisti, ki ste ga ze imeli, za koliko lahko pricakujem, da se bo moj bancni racun izpraznil?

 

 

Cena za 1. servis >> 

 

 

Cena za 2. servis >> 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 4 urami je Brane napisal:

Zastojn imaš samo delo, boljše da prej vprašaš

V bistvu imam dobropis za 250€ za BTC .

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.