Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je Lentus napisal:

Včeraj se peljem po mestu, lepo po omejitvi 50km/h, pred mano nikogar, ni bilo ne pešcev, ne parkiranih avtomobilov, ni bilo megle in na lepem, brez kakršnegakoli vzroka, se prižge rdeči STOP in zvočni signal za zaviranje v sili. Do zaviranja sicer ni prišlo, saj sem v tistem trenutku podzavestno sam pritisnil na zavoro in s tem prekinil proces samodejnega zaviranja. No, mogoče do samodejnega zaviranja niti nebi prišlo, kaj pa vem...

 

In sedaj se mi je v podzavest prikradel kanček nezaupanja v avto. Kaj pa če bo avto random nekje, ob nepravem času, po nepotrebnem začel na polno zavirati? Ker roko na srce tudi radarski tempomat je vsaj na mojem avtu, le na pol uporaben.

 

Se je komu pripetilo kaj podobnega?

Ne. Meni je tempomat bomba in 70% vozim samo z njim. Razen mesta vse ostalo ja. 

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Zanimivo, da je bila mazda CX-30 najcenejši avto na testu, poleg tega pa z najboljšo opremo :), ali pa so novinarji kaj narobe napisali....

nič pa ne pišejo katere motorje so imeli (x186) in zanimivo mi je slaba uvrstitev VW Tiguana, sem bi prepričan da bo zmagovalec ali vsaj med top 3.....

 

+ najbolj varčen na testu, materiali in ergonomija notranjosti, najbogatejša serijska oprema, najcenejši avto na testu

prostornost prtljažnika, prostor za glavo in kolena na zadnji klopi, glasnost motorja

SIOL.NET

Hyundai tucson je zmagovalec primerjalnega testa športnih terencev. Med 12 kandidati sta mu bila po skupni oceni najbližje cupra formentor in mazda CX-30. Po uporabnosti na vrhu seat ateca, ki je tudi v...

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 12 minutami je BarneyStinson napisal:

Pozdravljeni!

 

Ali od Cx3 original 16 col platišča pašejo na Mazdo3, letnik 2017?

Mislim da bi morale pasat,za 18tke vem,da pašejo....👍

Napisano (urejeno)
pred 28 minutami je BarneyStinson napisal:

Pozdravljeni!

 

Ali od Cx3 original 16 col platišča pašejo na Mazdo3, letnik 2017?

DA.  @Bini ima prav .... nekaj mi ni jasno ...  sedaj sem se spomnil - platišča pašejo, gume pa ne. Tudi za mojo M3 isti model sem kupil rabljene 16" od CX-3, 2 leti nazaj. 🙂

 

Si lahko ogledaš na spletni strani Mazde, če primerjaš specifikacije platišč za oba modela (zamik-ET v mm, širina-J  v colah).

 

M3 2017 6,5 x 16", zamik 50 mm

https://www.mazda.si/lastniki/dodatna-oprema/podrobnosti/platisca-iz-lahke-litine-16/BJD9V3810/MAZDA3/2016-06-01/

 

CX-3 2017 6,5 x 16", zamik 50 mm

https://www.mazda.si/lastniki/dodatna-oprema/podrobnosti/platisca-iz-lahke-litine-16/B45AV3810CN/MAZDA CX-3/2017-02-21/

Popravljeno od Janez007
Napisano
Zanimivo, da je bila mazda CX-30 najcenejši avto na testu, poleg tega pa z najboljšo opremo :), ali pa so novinarji kaj narobe napisali....
nič pa ne pišejo katere motorje so imeli (x186) in zanimivo mi je slaba uvrstitev VW Tiguana, sem bi prepričan da bo zmagovalec ali vsaj med top 3.....
 
+ najbolj varčen na testu, materiali in ergonomija notranjosti, najbogatejša serijska oprema, najcenejši avto na testu
- prostornost prtljažnika, prostor za glavo in kolena na zadnji klopi, glasnost motorja
40c4cb638b34e4137c8a-prima-suv-c-skupne-in-meritve.jpeg SIOL.NET
Hyundai tucson je zmagovalec primerjalnega testa športnih terencev. Med 12 kandidati sta mu bila po skupni oceni najbližje cupra formentor in mazda CX-30. Po uporabnosti na vrhu seat ateca, ki je tudi v...  

Kolikor sem jaz bral so imeli za primerjavo cene 150G AT izvedbo.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Najbolj varčen avto na testu? Potem z mojim nekaj ni vredu. Sedaj ko se je ohladilo, mi kaže porabo 9,5l. Vožnja po omejitvah na navadnih cestah, pod 6,2 ne gre. Gume so napumpane na 2,5-2,6. Motor in menjalnik isti kot na testu.

  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 8 minutami je Lentus napisal:

Najbolj varčen avto na testu? Potem z mojim nekaj ni vredu. Sedaj ko se je ohladilo, mi kaže porabo 9,5l. Vožnja po omejitvah na navadnih cestah, pod 6,2 ne gre. Gume so napumpane na 2,5-2,6. Motor in menjalnik isti kot na testu.

Tako porabo sem imel tudi jaz s testnim avtom, pa so se mi tu vsi smejali da sem nor  :mellow:

Napisano
pred 3 urami je mazdaman napisal:


Kolikor sem jaz bral so imeli za primerjavo cene 150G AT izvedbo.


Sent from my iPhone using Tapatalk

V ta test paše bolj cx 5....👍

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je Lentus napisal:

Najbolj varčen avto na testu? Potem z mojim nekaj ni vredu. Sedaj ko se je ohladilo, mi kaže porabo 9,5l. Vožnja po omejitvah na navadnih cestah, pod 6,2 ne gre. Gume so napumpane na 2,5-2,6. Motor in menjalnik isti kot na testu.

Definitivno nekaj ne štima. Pri moji cx30  je sedaj že nekaj časa povprečna poraba 6,5. (avtoceste 30%,reginalke 30% in mesto 40%.)

pred 7 urami je NevLado napisal:

Tako porabo sem imel tudi jaz s testnim avtom, pa so se mi tu vsi smejali da sem nor  :mellow:

Pa ni to g194 motor. 🤣🤣

Aja, tukaj je govora o navadnem 150 konjske. Zna bit, da je res takšna poraba. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Sem se nekaj časa nazaj prav potrudil, da bi ugotovil koliko bo pila, če vozim agresivno na plinu in premazi pa nisem prišel nikakor do 7 litrov.... :nevem: Sploh ne vem kako bi lahko dosegel tisto prej opisano porabo, razen, da po dveh, treh km ugasneš avtor, ker pri teh km se motor ogreje in potem drastično pade poraba. 👍

Napisano

Sodelavec ima cx-30 x186, on ima porabo v zadnjih dveh letih ~8 litrov. Ampak tudi vozi tako da v vsaki situaciji avto porabi max kar lahko, gre max kar se da v trenutnih razmerah.

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 25 minutami je Matick napisal:

Sodelavec ima cx-30 x186, on ima porabo v zadnjih dveh letih ~8 litrov. Ampak tudi vozi tako da v vsaki situaciji avto porabi max kar lahko, gre max kar se da v trenutnih razmerah.

Dve leti še zunaj ni cx30 - X186.... Je pa x180, ki malo, malo več pije, ampak, če tako vozi kot praviš to tako ni veliko👍

Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Dve leti še zunaj ni cx30 - X186.... Je pa x180, ki malo, malo več pije, ampak, če tako vozi kot praviš to tako ni veliko👍

 od kar je zunaj jo ima, vem da je zj imel drugi servis, je pa un prvi X motor

ni veliko, jest ga zajebavam da pri njemu se vid kolk ima avto maximalno porabo

Napisano
Pred eno uro je Matick napisal:

 od kar je zunaj jo ima, vem da je zj imel drugi servis, je pa un prvi X motor

ni veliko, jest ga zajebavam da pri njemu se vid kolk ima avto maximalno porabo

Ja, če ga voziš v rdeča območja in greš mimo vseh, zna bit res poraba 8 litrov. 

Seveda je pri ostalih Mazdinih benzinarjih poraba  takrat 10-12.

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Ja, če ga voziš v rdeča območja in greš mimo vseh, zna bit res poraba 8 litrov. 

Seveda je pri ostalih Mazdinih benzinarjih poraba  takrat 10-12.

💯% 👍

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Bliza se 2 servis ... tisti, ki ste ga ze imeli, za koliko lahko pricakujem, da se bo moj bancni racun izpraznil?

Napisano
pred 3 urami je Bossek napisal:

Bliza se 2 servis ... tisti, ki ste ga ze imeli, za koliko lahko pricakujem, da se bo moj bancni racun izpraznil?

Bi rekel,da isto kot prvi + inflacija.....:whatever:

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Bi rekel,da isto kot prvi + inflacija.....:whatever:

Koliko pa pride prvi? Sicer ga imam zastonj a me zanima. 

 

 

Napisano (urejeno)

Olje Supra X znajo na servisu zaračunati več kot Ultro. Ocenjujem, da potem osnovni servis (olje, oljni filter, kabinski filter) pride cca 250-300€. Če pa menjajo še zavorno tekočino, pa še nekaj deset evrov čez. To pomeni 1% cene vozila.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 12 urami je Bossek napisal:

Bliza se 2 servis ... tisti, ki ste ga ze imeli, za koliko lahko pricakujem, da se bo moj bancni racun izpraznil?

 

 

Cena za 1. servis >> 

 

 

Cena za 2. servis >> 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 4 urami je Brane napisal:

Zastojn imaš samo delo, boljše da prej vprašaš

V bistvu imam dobropis za 250€ za BTC .

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.