Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 minutama je skritikrt napisal:

 

Po vsej verjetnosti...po moje nepomembno.

Bolj važno je,da je dober,vzdržljiv stroj ta 2,5 z 140 konji...

Glede na dosedajšnjo prezenco na netu se zdi,da navdušuje.🧐😃...je točno tisto,česar ostali nimajo.

In to navdušuje s čim? 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

In to navdušuje s čim? 

Baje zelo lepo paše k avtomatiku...to so do sedaj rekli vsi,ki so vozili kombinacijo tega motorja in avtomatika...ne glede ali M3 (5v,4v) ali CX-30.

In baje ima lepšo real life porabo kot stari 2.0

VLTP tukaj itak nima veze z realnostjo,za to pa je Mazda šla ta korak,kljub nevarnosti plačanja penalov...pač Mazda je "upornik" (Alexander Bloch).

X ima prednost cca. 0,1L (izjava Schuster Automobiele), in glede na razliko v ceni ...za normalne voznike,ki ne potrebujejo toliko konjičkov,je to zamenjava za stare Skyactiv-G 2.0, ki ni "gnila". 

 

 

Napisano

Predvsem bo odvisno od cenovne politike. Navora ima dovolj za to težo, konjev pa tudi za normalno vožnjo. Lahko bi bila tudi zanimiva za menjavo za dizle, ker vemo kako je z njimi in razlika v porabi goriva med njima je minimalna.... :nevem:

Napisano (urejeno)
pred 13 urami je Alex napisal:

Prideš zraven, ko jo bomo testirali? 

Ja, samo povej kdaj. Pon-pet do 15. delam.

Popravljeno od etcho
Napisano
pred 20 urami je Alex napisal:

In to navdušuje s čim? 

obvezno testirat na Vrhniški klanec ali pa vsaj Črni kal iz vaše smeri :), da poročate ali je smiselno hodit na testno vožnjo ali raje ne :)

Napisano (urejeno)

Ta čudežen Vrhniški klanec. Zadnjič sem celo testiral. Na 130 sem pohodil v 6. In bil na 1/3 na 180. Do vrha bi bil na 200, če ne več.

 

In to ne s črno raketo ampak z Focusom.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 6
  • Haha 3
Napisano (urejeno)
pred 25 minutami je godlike napisal:

Ta čudežen Vrhniški klanec. Zadnjič sem celo testiral. Na 130 sem pohodil v 6. In bil na 1/3 na 180. Do vrha bi bil na 200, če ne več.

 

In to ne s črno raketo ampak z Focusom.

Povej karakteristike Focusa :) s turbo motorjem 👍 in bo vse logično.....

Popravljeno od sportman333
Napisano

Turbo 1.5 3 cilindre, 182 km, 240NM.

Na 130km/h sem 2900 obratov.

 

Tak da ima proti mazdam 25% manj cilindrov.

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 28 minutami je godlike napisal:

Turbo 1.5 3 cilindre, 182 km, 240NM.

Na 130km/h sem 2900 obratov.

 

Tak da ima proti mazdam 25% manj cilindrov.

 

Dej ga sekljat, pa sej to ni pomembno. Pomembno je le kje so teli konjički na voljo. In pri turbičih so bistveno prej vsi pripravljeni kot pri atmosfercih. To smo že ne vem kolikorat premlevali, da pri atmosfercih je tista silna konjaža na papirju bolj malo vredna, ker je praktično tam nekje na voljo malo pred blokado in to v zelo ozkem območju obratov.

33112_1.png

Napisano

Vem.

Pa 8v so bli boljši, ker so vlekli tudi spodaj, vendar bolj enakomerno. 16v ima več konjev, je pa spodaj mrtev.

 

Vem ja. Smo premleli 😉

Napisano

Tole najbolj opiše, kaj je turbič, ko je ves navor na voljo že pred 2000 obrati. In maš ga vsega na voljo skoraj čez celotno območje vrtljajev. Čista poezija.

 

image.png

 

Po drugi strani pa atmosferc, četudi je X-motor, zgleda takole.

 

image.png

 

Grafa za 2.5 140 pa še nisem našel, ampak verjetno bo do 4000 obratov podobna teli.

 

image.png

 

Potem bo pa navor prilagajan tako, da bo moč vodoravna črta do 6000 obratov. Nekako tako kot izgleda pri 150 konjskem dizlu.

 

image.png

33112_1.png

Napisano

Super opis. 👍

 

Res je. Giulietta ni bla tako čudovita. Hibridne turbine so naredle še 1x korak naprej.

 

Če je 150KM motor, je navor isti, konji pa se pro 4.5 rpm posekajo. Tak da, dokler ga ne ženeš, sta identična.

 

Še druga raketa:

EngineGraph+(1).jpg

 

Ima še 10s overboosta na 304 NM(če je olje toplo, ne prevroče in gorivo ok kvalitete) od 3 predstave navzgor med 2000 - 4000.

 

Meni je res fascinantno, kaj so uspeli spraviti iz 1.5 in 1.6 motorjev In kljib temu zagotoviti neko "normalno" življensko dobo.

Napisano
pred 41 minutami je Bossek napisal:

Dosegel pomemben mejnik :hudicek:null

image.jpeg

Se pravi, da imaš ti tu gor največ pre oženih kilometrov... In to brez težav z motorjem. A imaš tudi ti X 186 motor? 

 

 

Napisano
pred 16 urami je miha20 napisal:

eksluzivno najdeno za forumaše 😁

mazda g140.png

 

Odlično za tole... ja pa navor korigiran, da ima očitno tam nekje od 3400 obratov konstantno moč (ravna vodoravna črta) pri 140KM. To zna bit celo med 3400 obratov vsaj do 5200. Tam, kjer ljudje tudi največ vozijo bencinarje pri pospeševanju. Men se to zdi kr ok, ker tole zna bit kr žvahna zadeve pri nizkih obratih. Do 2500 celo bolj kot X motor.Do 3500 pa celo enako.

 

Sigurno je pa boljše od G122 in G150.

33112_1.png

Napisano
pred 18 urami je Alex napisal:

Se pravi, da imaš ti tu gor največ pre oženih kilometrov... In to brez težav z motorjem. A imaš tudi ti X 186 motor? 

 

Da imam najvec z BOOBS km? Motor je X186 ja, zaenkrat brez vsake tezave. Upam da tako tudi ostane :rispekt:

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Odlično za tole... ja pa navor korigiran, da ima očitno tam nekje od 3400 obratov konstantno moč (ravna vodoravna črta) pri 140KM. To zna bit celo med 3400 obratov vsaj do 5200. Tam, kjer ljudje tudi največ vozijo bencinarje pri pospeševanju. Men se to zdi kr ok, ker tole zna bit kr žvahna zadeve pri nizkih obratih. Do 2500 celo bolj kot X motor.Do 3500 pa celo enako.

 

Sigurno je pa boljše od G122 in G150.

Kupc jo bodo najbr6 "odpirali" oziroma čipirali na običajno moč teh motorjev. 

 

 

Napisano
pred 4 urami je Bossek napisal:

 

Da imam najvec z BOOBS km? Motor je X186 ja, zaenkrat brez vsake tezave. Upam da tako tudi ostane :rispekt:

Imam x186 dobro leto in pol pa ja zaenkrat brez tezav. Motor je zelo odziven itd. Ne pogresam nobene turbine. Pa + mazdi da se delajo motorje 2.0 ne pa tisti ko delajo mlincke 1.0😂bivsa ma capturja 1.3 tce poraba 7,2 litra😂

  • Všeč 4
  • Ljubim 2
Napisano
pred 11 minutami je klemen 77 napisal:

Imam x186 dobro leto in pol pa ja zaenkrat brez tezav. Motor je zelo odziven itd. Ne pogresam nobene turbine. Pa + mazdi da se delajo motorje 2.0 ne pa tisti ko delajo mlincke 1.0😂bivsa ma capturja 1.3 tce poraba 7,2 litra😂

 

Nekaj dni se vozim s prvinskim avtom - Cliom Storia 1.2 s 43 kW (58 KM) in gre čisto v redu, tudi po avtocesti. Sprašujem se, ali človek res potrebuje kaj dosti več?

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 4 minutami je Janez007 napisal:

 

Nekaj dni se vozim s prvinskim avtom - Cliom Storia 1.2 s 43 kW (58 KM) in gre čisto v redu, tudi po avtocesti. Sprašujem se, ali človek res potrebuje kaj dosti več?

Odvisno.od voznika. Če si bolj športne narave, lahko na Vrhniškem klancu izstopiš iz njega in malo tečeš zraven. 

Drugače po ja. Definitivno prideš tudi z njim do cilja. Kakor tudi s kolesom. Slej kot prej. 

  • Všeč 1
  • Haha 3

 

 

Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

 

Nekaj dni se vozim s prvinskim avtom - Cliom Storia 1.2 s 43 kW (58 KM) in gre čisto v redu, tudi po avtocesti. Sprašujem se, ali človek res potrebuje kaj dosti več?

No, ja, ker sem tudi sam občasno vozil takšno Storio, vem, kako (ne) gre. Pa zdaj se voziš brez klime, ki bi ti pobrala lep del črede ...

Za penzionista je pogojno okej. Če bi bil pa 1.2 16v s 75 konjički, bi pa verjetno res lahko dejal, da več kot to ne rabiš. Si pa želiš. 😃

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.