Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 7 urami je Janez007 napisal:

Nisem vedel, da v AVTOPLUSU za menjavo filtrov, za delo nič ne računajo. Odštejte še kakšnih 15 minut dela in smo pri dobrih 250€. Pa če bi bil Alex zvesta stranka, bi dobil še vsaj dodatnih 5% popusta in smo na dobrih 230 €.

In potem bi svizec zavil čokolado. 😉

Koliko je po tvojem, "strokovnem" mnenju, vredne tiste pol ure dela, ki ga za menjavo olja  opravi vajenec? 

Realno.

pred 2 urama je Bini napisal:

To je pa že Celjska cena.... :prstgor:

Manj, a še vedno vsaj 100€ preveč. 

 

 

Napisano (urejeno)

10 let nazaj so mi na hondinem servisu za 1/2 minute dela želeli zaračunati 50€....

 

Težko sodim, ampak take osnovne servise računajo cca 1% cene novega avta - tudi druge znamke. Zanimivo je, da za servise starih avtov objavljajo popuste ... a ni menjava olja pri mlajšem avtu še bolj čisto delo kot pri starem, vse ostalo enako?

 

Na računu ni podpisan vajenec, ampak odgovorna osrba servisa.🙂

 

Sam sem dolga leta vozil stare avte, jih servisiral po raznih garažah stanovanjskih hiš ... včasih te je kakšen mehanik prav tako ocuril, kaj zaj...l, itd.

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Po moje je za starejše avte več popusta, da je iniciativa, da bi se avti na uradne servise vozili še kasneje. Ponavadi se po garanciji ali kmalu čez konča ljubezen...

Napisano
pred 38 minutami je Agerg napisal:

Po moje je za starejše avte več popusta, da je iniciativa, da bi se avti na uradne servise vozili še kasneje. Ponavadi se po garanciji ali kmalu čez konča ljubezen...

A ni to normalno, da potem voziš avto k svojemu mehaniku, ki ti računa normalno in pošteno? 

Moj mehanik, ki je prej delal na Avto plusu vedno pravi, da avtohiše največ služijo na rednih servisih, nato pri  prodaji avtov  staro za novo  in šele na tretjem mestu s  prodaoj novih avtov. 

 

 

 

Napisano

Ja no, saj ga lahko. Nihče te ne sili, da ga voziš na uradni servis. Seveda je pa znano, da se danes v avtohišah služi z vzdrževanjem avtov in podobnim. Pri prodaji novega vprašanje koliko sploh ostane...

Napisano
pred 23 urami je Alex napisal:

Premium avto, zato tudi premium svečke. Niso pa to navadne svečke, kot jih ima Dino, ampak posebne, ki delajo pod posebnim režimom. Zato tudi takšna cena. Tukaj razumem, da so drage, zakaj je pa menjava olja tako draga, to vedo samo na uradnem servisu. Ko bo garancija mimo, bo vse skopaj pol ceneje ali še manj.... Verjetno tudi svečke. 

Svečke na X186 so identične kot na G192. :) 

  • Haha 2
  • Začuden 1
Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Svečke na X186 so identične kot na G192. :) 

torej premium :) roba v dinotu....

  • Všeč 1
  • Haha 5
Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Svečke na X186 so identične kot na G192. :) 

In potem zopet svizec zavije Milko, Lindt in gorenjko. 

 

 

Napisano (urejeno)

Če nisem čorov, gre za enake svečke za bencinske motorje G120, G145, G150, G165, G192, G194 in X180 ter X186 😀

 

In junija 2023 sem zanje v akciji plačal 19,18 € ... 🙃

 

Screenshot_20250224_184257.jpg

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ej no, pa ne morejo za X bit iste svečke kot za ostale plebejce. To nekak ne gre - premium svečke za premium baby SUV.

33112_1.png

Napisano
pred 11 minutami je Boss napisal:

Ej no, pa ne morejo za X bit iste svečke kot za ostale plebejce. To nekak ne gre - premium svečke za premium baby SUV.

 

 

Mogoce so pa enake svecke... samo jih Alexu na enem njegovih "nategunskih" pooblescenih servisih zaracunajo drazje ... po premium ceni  😅😂

  • Všeč 1
  • Haha 3

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Hehe, tok časa je vpil kakšnega premiumca ima, da so se na mazdi odločili, da mu prisluhnejo tudi s ceno, notri pa mu tlačijo dele od dinota. 

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Če nisem čorov, gre za enake svečke za bencinske motorje G120, G145, G150, G165, G192, G194 in X180 ter X186 😀

 

In junija 2023 sem zanje v akciji plačal 19,18 € ... 🙃

 

Screenshot_20250224_184257.jpg

Seveda da so iste, saj je tudi @Bossek dal račun svojega servisa pred časom, pa sem že takrat preveril kataloško, pa me noben ne posluša…..

 

 

Napisano

Ma kakšne iste neki. Te ponujajo na raznih spletnih prodajalnah kjer kupujete poceni in vprašljivo robo. (avtodoc in podobne). Za dinota bodo v redu, za premium avte pa ne. Seveda bodo stlačili v ponudbo vse. Še dobro, da niso zraven  v kompatibilnosti vtaknili še 2.2 dizla. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

Ma kakšne iste neki. Te ponujajo na raznih spletnih prodajalnah kjer kupujete poceni in vprašljivo robo. (avtodoc in podobne).

En izmed največji Evropsih prodajalcev je Autodoc. Ni izpod kozolca. Kompatibilno se preveri še na Denso ali NGK strani.

 

Od kod pa misliš, da bo jemal tvoj mehanik (ki je včasih delal v Kopru na Mazdi, da pa privat se mu bolj splača)? Autodoc občasno, Inter cars, Euroton, GMT....

Na uradni servis ziher ne gre, če dobi drugje.

Napisano

Vlečna kljuka.

 

Ali se splača pri nakupu vzeti vlečno kljuko, oz. je bolje poiskati kakšno opcijo za naknadno vgradnjo?

 

V Mazda konfiguratorju je tako:

 

- Vlečna naprava snemljiva - 570 EUR

- Kabelski snop vlečne naprave - 254 EUR

 

Hvala

 

LP

 

Napisano
pred 34 minutami je GregorV napisal:

Vlečna kljuka.

 

Ali se splača pri nakupu vzeti vlečno kljuko, oz. je bolje poiskati kakšno opcijo za naknadno vgradnjo?

 

V Mazda konfiguratorju je tako:

 

- Vlečna naprava snemljiva - 570 EUR

- Kabelski snop vlečne naprave - 254 EUR

 

Hvala

 

LP

 

Ja, če jo nameravaš namestiti, bo bolje, da jo že tovarniško naročiš.

 

Je malenkost dražja, a je lepše narejeno, plus nihče ti ne stika po kablih (potencial, da gre pozneje kaj narobe), reže plastike itd.

Napisano
pred 16 minutami je dvorjan napisal:

Ja, če jo nameravaš namestiti, bo bolje, da jo že tovarniško naročiš.

 

Je malenkost dražja, a je lepše narejeno, plus nihče ti ne stika po kablih (potencial, da gre pozneje kaj narobe), reže plastike itd.

Plus s homolomo se nerabiš ubadat, ker ti oni tam že uredijo (naj bi :D 

Napisano

V zvezi z vlečno kljuko:

  • Postopek homologacije za z novo cx30 dobavljeno vlečno kljuko iz Mazda kataloga sem moral ob prvi regstraciji vozila v letu 2023 izvest sam (leta 2022 enako), res pa je, da sem vse papirje za to kljuko dobil z novim avtomobilom.
  • Postopek namestitve kljuke se izvaja na pooblaščenem servisu (običajno tam, kjer kupiš avto) in mora biti pravilno izveden. Ko sem imel pri novem avtu precej hude elektro probleme je sum padel tudi na namestitev kljuke in so fantje še enkrat podrobno pregledali elektriko v zvezi s kljuko.
  • Namestitev Mazda kljuke se lahko izvede tudi kasneje (ne nujno takoj pri novem vozilu)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.