Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 10 urami je samSimon napisal:

Malo opečnate barve še ne pomeni vintage. A je kaj druzga na tem designu še?

 

Tako piše na spletni strani:

 

NAGISA – 'VINTAGE' OČARLJIVOST

V različici Nagisa se lahko prepustite razkošju sedežev, oblazinjenih z umetnim usnjem v barvi terracotta s črnim veganskim semišem Leganu v sredini. Obloga armaturne plošče in naslona za roke iz črnega veganskega semiša Leganu s šivi v barvi terracotta dopolnjuje retro-sodobno vzdušje, črno oblazinjenje in materiali v kabini pa dodajo športen videz, ki celoti zagotovi občutek uglajenosti.

 

😀

Napisano

Kakor komu paše. Sam sem glede barv dokaj zadržan. Na belo, sivo ali črno pašejo praktično vse barve. Pisanih se hitro naveličam.

 

Kar se pa usnjenih materialov tiče, eno je pravo usnje, drugo skaj (imitacija usnja). Vsak od teh ima velik razpon kakovosti, pluse in minuse. To vidimo na naših "usnjenih" Mazdinih volanih. Predno ga čistimo ali mažemo s čimerkoli moramo vedeti, za kakšno vrsto materiala gre, ker lahko obojega hitro poškodujemo. Recimo alkoholna razkužila za roke, ki smo jih uporabljali v času Covida, so topila barvo Mazdinega volana. Podobno ga lahko topijo razne kreme, za roke ali mazanje naravnega usnja. Če se ze čiščenje (tako naravnega ali umetnega) uporabi blaga milnica, ki se jo na koncu obriše z vlažno krpo (navlažena v čisti vodi), je varno.

 

 

Napisano
dne 30. 5. 2025 ob 20:07 je ignacij napisal:

Najboljše od navedenega je 186, ki je odpravila napake 179, ki pa naj bi bil tudi ok. G122 in g150 sta enaka motorja, samo g150 je odprt in vec konjičkov prav pride samo v višjih obratih, v nižjih obratih pa sta oba lena, sta pa izjemo zanesljiva, nisem še zaznal da bi imel kdo kakšen problem s temi motorji.

 

Sam bi izmed navedenih izbral 186 ki ni tako len. Če pa se lahko stegne pa novega g140, ki pa je najboljši.

Pred kratkim sem naredil cca 1000 km s M3 X186. V primerjavi z mojim CX30 G150 AWD dejansko nisem opazil kakšne bistvene razlike pri "normalni" vožnji, v nizkih obratih (cca 3500 rpm) sta oba precej neodzivna, še posebej pri pospeševanju v klanec. Je pa res, da sem imel z X-motorjem porabo cca 1l/100 km manjšo kot z G. Nekaj gre verjetno na račun AWD, me je pa kar se tiče porabe X prijetno presenetil.

  • Všeč 4
  • Zmeden 1
Napisano
pred 34 minutami je Carot napisal:

Pred kratkim sem naredil cca 1000 km s M3 X186. V primerjavi z mojim CX30 G150 AWD dejansko nisem opazil kakšne bistvene razlike pri "normalni" vožnji, v nizkih obratih (cca 3500 rpm) sta oba precej neodzivna, še posebej pri pospeševanju v klanec. Je pa res, da sem imel z X-motorjem porabo cca 1l/100 km manjšo kot z G. Nekaj gre verjetno na račun AWD, me je pa kar se tiče porabe X prijetno presenetil.

Pop Corn GIF by WWE

  • Haha 5
  • Začuden 1

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 1 uro je Carot napisal:

Pred kratkim sem naredil cca 1000 km s M3 X186. V primerjavi z mojim CX30 G150 AWD dejansko nisem opazil kakšne bistvene razlike pri "normalni" vožnji, v nizkih obratih (cca 3500 rpm) sta oba precej neodzivna, še posebej pri pospeševanju v klanec. Je pa res, da sem imel z X-motorjem porabo cca 1l/100 km manjšo kot z G. Nekaj gre verjetno na račun AWD, me je pa kar se tiče porabe X prijetno presenetil.

tilen, verjetno si zaradi svoje izkušnje negativno nastrojen do Mazde. Moje opažanje o neodzivnosti in primerjavi med X in G pa ne pomeni, da se z obema motorjema ne da normalno voziti, sta pač klasična primerka atmosferca, kjer je pač potrebno večkrat prijeti menjalno ročico kot pri CD150.

Napisano
pred 2 urama je Carot napisal:

Pred kratkim sem naredil cca 1000 km s M3 X186. V primerjavi z mojim CX30 G150 AWD dejansko nisem opazil kakšne bistvene razlike pri "normalni" vožnji, v nizkih obratih (cca 3500 rpm) sta oba precej neodzivna, še posebej pri pospeševanju v klanec. Je pa res, da sem imel z X-motorjem porabo cca 1l/100 km manjšo kot z G. Nekaj gre verjetno na račun AWD, me je pa kar se tiče porabe X prijetno presenetil.

Itak proti dizlu so tej mazdini atmosferci vsi po vrsti bolj bogi v klancih. To že vemo. 😊

Je pa res, da če jih voziš drugače kot dizla, se da tudi z X 186 lepo in hitro v klanec. Samo, da ti ne skoči ven kaka mona, ki prehiteva 120/ uro. Takrat spustiš gas in je konec veselja. Moraš šaltat v četrto, peto in šele nad 3200 ali več obratov v šesto. Takrat vleče tudi šesta. Da se vozit hitro a kot si sam dejal dela menjalnik. Tega pri dizlu ni. 

 

 

Napisano
pred 44 minutami je Carot napisal:

tilen, verjetno si zaradi svoje izkušnje negativno nastrojen do Mazde. Moje opažanje o neodzivnosti in primerjavi med X in G pa ne pomeni, da se z obema motorjema ne da normalno voziti, sta pač klasična primerka atmosferca, kjer je pač potrebno večkrat prijeti menjalno ročico kot pri CD150.

Nisi pokapiral finte, no ostali na forumu že vedo za kaj gre :D

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Zmeden 1

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 1 uro je Tilen5 napisal:

Pop Corn GIF by WWE

Tole se zna zgodit, ko boš ti kupil tisto kar boš kupil.... 😁🫣😉

Napisano
pred 2 minutama je Bini napisal:

Tole se zna zgodit, ko boš ti kupil tisto kar boš kupil.... 😁🫣😉

Sej ne bom nobenemu povedal, kaj bom kupu,..k pol bodo moral s šleparejem kokice prpelat, če povem

  • Haha 5
  • Začuden 1

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 3 minutami je Tilen5 napisal:

Sej ne bom nobenemu povedal, kaj bom kupu,..k pol bodo moral s šleparejem kokice prpelat, če povem

Samo, da ne bo kaka trapola od znamke. 😉

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Samo, da ne bo kaka trapola od znamke. 😉

nene, mazda ne bo tko, da že odpade tole 😛 🤣

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 4 urami je Carot napisal:

Pred kratkim sem naredil cca 1000 km s M3 X186. V primerjavi z mojim CX30 G150 AWD dejansko nisem opazil kakšne bistvene razlike pri "normalni" vožnji, v nizkih obratih (cca 3500 rpm) sta oba precej neodzivna

Čak mal, sam a si to mogoče probal X186 od @Alexa, premiumca? Če nisi ne moreš posploševati na vse X-e.

Napisano
pred 3 urami je Tilen5 napisal:

Sej ne bom nobenemu povedal, kaj bom kupu,..k pol bodo moral s šleparejem kokice prpelat, če povem

Ok, si ne upaš.... :nevem:

Napisano

Forumaši - ali ima kdo CX-30 s 122 konjički pod pokrovom? 
S sinom bi rada iz prve roke izvedela, kako je voziti takšno kočijo. Tukaj je veliko debatiranja, da se potrebuje močnejši motor. Vse jasno, ampak človek ima nekje (predvsem finančno) mejo. In če ne gre za divjaka, bi rad videl, kako se to v praksi obnaša. 

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je kacnje napisal:

Forumaši - ali ima kdo CX-30 s 122 konjički pod pokrovom? 
S sinom bi rada iz prve roke izvedela, kako je voziti takšno kočijo. Tukaj je veliko debatiranja, da se potrebuje močnejši motor. Vse jasno, ampak človek ima nekje (predvsem finančno) mejo. In če ne gre za divjaka, bi rad videl, kako se to v praksi obnaša. 

Čist vredu bo, če je tako kot praviš. Malo slabše potegne kot M3 a vseeno nebo oviral prometa.... :nevem:

Jaz sem jo vozil kot testni avto avtomatika in nadomestni ročni. Jaz bi vzel ročnega. 👌😉

Popravljeno od Bini
Napisano

Ja. Ne bo oviral prometa. Z mazdo6 in 147 konjev oziroma 165 konjev si pa nepremičnina na cesti, da o 2,5 motorju sploh ne govorimo...

  • Všeč 2
  • Haha 3
Napisano
pred 3 urami je Shrek napisal:

Ja. Ne bo oviral prometa. Z mazdo6 in 147 konjev oziroma 165 konjev si pa nepremičnina na cesti, da o 2,5 motorju sploh ne govorimo...

Če ne znaš vozit si tudi lahko..... 😁😉

Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

To bo to. 

Poznam take z 500 KM pa se za šleperji vozijo, jebiga.... :nevem:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • V članku piše, da avto ni kriv. Ne drži, deloma je oziroma proizvajalec, ki targetira tak tip voznikov. Recimo BMW, se ves čas trudi v reklamah, promocijah razlagat, kako si v tem avtu več od drugih, kako si nad njimi, podzavestno vzbuja agresivno obnašanje oziroma vabi tip voznikov, ki se tako obnašajo. Iščejo take, ki se radi ven mečejo, so radi v centru pozornosti pa četudi z negativnim predznakom. Bom šel še dlje, to so Nemški avtomobili narejeni po nemškem miselnem vzorcu in če poznamo Nemško zgodovino, verjetno tole ni nobeno presenečenje.
    • Kako to misliš, pa sej gre hitreje, le pomoč motorja je do 25km/h pol so pa šunke na vrst. Če maš pa srečo in klanc navzdol... pol pa ne vpraši... takrat je pa vsa moč le v jajcih.
    • V bistvu so čebele od soseda, ampak boljš ne o tem govort in raje pustmo stat. 
    • Mislim, da si vse povedal 😉
    • Mene pa jezi to, da bi morali stručkoti prej vedet kaj je vzrok, ne pa da ti prodajajo zgodbico o jermenu. To je problem že od leta 2019 in nemogoče je, da ne bi vedeli zanj. Če sem si jaz zapomnil pa sploh nimam X motorja in to takrat, ko sem celo želel ta motor kupit v Mazdi 3, teli k majo pa take zadeve na mesečenem nivoju se pa sprenevedajo pa delajo budalo iz stranke. Počas bom začel @Alex verjet, da je res najbolje se izognit pooblaščencem, če je le možno. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.