Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 urami je ignacij napisal:

Dej ne nakladej, dino, ga je povozil s 14 let staro tehnologijo, ti pa še kr živiš v svojih svetih prepričanjih. Veš kaj ni pošteno od tebe, da mimoidoči morebitni kupci, ki pregledujejo forum, ne dobijo realnih informacij, ko se odločajo za nakup novega vozila, zaradi tvojega trolanja. 

 

X motor je pač zgodovina in moral se boš sprijazniti s tem. Ne rečem da je slab motor, je pa v večini parametrov korak za g140, pa če ti to sprejmeš ali ne.

Ne  nakladaj. Vozili smo ga trije. Trije, ki smo vozili oba, smo enakega mnenja. X motor je boljši za hitro, dinamično vožnjio. Mini dino se pa veliko bolj

"dere v prazno", ko ga nabiješ čez tri jurje obratov.  Itak večina kupcev  kupuje tisto, kar je bolj poceni. In to je mini dino. 

Vsak naj kupi tisto, za kolikor ima pač denarja. Kolikor denarja, toliko muzike. 😉

 

 

 

Napisano

Tezko je realno ocenit avto, ki ga imas na testni voznji  nekaj ur. Dejstvo pa je, da ce si ze v startu nenaklonjen nekemu izdelku, je se vezje realno oceniti dejansko stanje. Seveda pa imas lahko svoje mnenje ... ki pa ni nujno enako kot mnenje drugih... 

 

 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 44 minutami je Alex napisal:

Ne  nakladaj. Vozili smo ga trije. Trije, ki smo vozili oba, smo enakega mnenja. X motor je boljši za hitro, dinamično vožnjio. Mini dino se pa veliko bolj

"dere v prazno", ko ga nabiješ čez tri jurje obratov.  Itak večina kupcev  kupuje tisto, kar je bolj poceni. In to je mini dino. 

Vsak naj kupi tisto, za kolikor ima pač denarja. Kolikor denarja, toliko muzike. 😉

 

 

In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem.

Točno tako, kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - ne za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov. Zakaj bi pri zdravi pameti danes nekdo doplačeval 2.000€ za navit, kompliciran X motor z GPF filtrom, motor, ki zahteva še enkrat pogostejše menjavanjem svečk (si mislim zakaj) - z dražjim vzdrževanjem, ko je na razpolago cenejši klasičen G140, ki ima pri najbolj uporabljenih obratih opazno boljši navor? Razumljivo, da ste revolucionarne X motorje kupovali nekaj let nazaj - Mazda je v njihovo reklamo vlagala skoraj toliko, kot v reklamo vlaga CocaCola. 😃

 

image.png

 

https://siol.net/avtomoto/testi/mazda-cx-30-se-vedno-odlicen-vsaj-malo-tudi-premijski-in-po-meri-voznikov-stare-sole-669097

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 19 minutami je Janez007 napisal:

 

In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem.

Točno tako, kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - ne za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov. Zakaj bi pri zdravi pameti danes nekdo doplačeval 2.000€ za navit, kompliciran X motor z GPF filtrom, motor, ki zahteva še enkrat pogostejše menjavanjem svečk (si mislim zakaj) - z dražjim vzdrževanjem, ko je na razpolago cenejši klasičen G140, ki ima pri najbolj uporabljenih obratih opazno boljši navor? Razumljivo, da ste revolucionarne X motorje kupovali nekaj let nazaj - Mazda je v njihovo reklamo vlagala skoraj toliko, kot v reklamo vlaga CocaCola. 😃

 

image.png

 

https://siol.net/avtomoto/testi/mazda-cx-30-se-vedno-odlicen-vsaj-malo-tudi-premijski-in-po-meri-voznikov-stare-sole-669097

 

No, končno en realen zapis. Vzrok za to, da ga ne bodo več proizvajali je- predraga proizvodnja. In, ker vsi proizvajalci samo še seštevajo dobiček, so se pač odločili, da bo proizvodnja čim cenejša in so izbrali dinota, saj je dobiček na koncu večji. 

Poglej, občutek med vožnjo pri treh ljudeh ne more bit napačen. 

pred 25 minutami je Jest napisal:

Tezko je realno ocenit avto, ki ga imas na testni voznji  nekaj ur. Dejstvo pa je, da ce si ze v startu nenaklonjen nekemu izdelku, je se vezje realno oceniti dejansko stanje. Seveda pa imas lahko svoje mnenje ... ki pa ni nujno enako kot mnenje drugih... 

 

 

Saj smo napisali prednosti enega in drugega. Ni vse slabo pri dinotu. 

A če se odločiš za enega, ki nekomu drugemu ni všeč, kaj je s tem narobe? 

 

 

Napisano

Saj ni fora v tem, komu je vsec ali komu ni vsec ... Dejstvo je, da "baby dino" ni tako slab, kot ga nekateri zelijo prikazati... in je po mojem mnenju, trenutno boljsa izbira... predvsem je bolj "future proof" ... Ker X motor izgleda, da je na koncu svoje razvojne poti... in ga bo verjetno doletela podobna usoda, kot Wankel motor... Sama tehnologija je OK... ima pa svoje hibe ... 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 9 urami je ignacij napisal:

Dej ne nakladej, dino, ga je povozil s 14 let staro tehnologijo, ti pa še kr živiš v svojih svetih prepričanjih. Veš kaj ni pošteno od tebe, da mimoidoči morebitni kupci, ki pregledujejo forum, ne dobijo realnih informacij, ko se odločajo za nakup novega vozila, zaradi tvojega trolanja. 

 

X motor je pač zgodovina in moral se boš sprijazniti s tem. Ne rečem da je slab motor, je pa v večini parametrov korak za g140, pa če ti to sprejmeš ali ne.

Ni še zgodovina dokler sta oba na prodaj.

 

Vedno bo en novejši, drugi starejši. Ne morejo tolko motorjev hkrati razvit na enkrat.

 

In prav je, da je več motorjev, še več bi jih moralo biti na izbiro. Kaj bolj močnega pogrešam.

Napisano (urejeno)

Sicer pohvalno, da ste se lotili primerjave med obema motorjema ampak, če sem prav prebral je CX-30 z 2,5l motorjem bil čisto nov z le nekaj prevoženimi kilometri.

Tako primerjavo, ste zmožni narediti samo goreči zagovorniki X motorjev😄. Ne moreš primerjati zvožen in nezvožen motor. Nov motor je dobesedno mrtev, predvsem v zgornji polovici območja vrtljajev. Motor se začne prebujati šele po prevoženih vsaj 10k km. Še sam sem bil s svojim G150 zelo razočaran in nezadovoljen s performansami, ko je avto bil nov. Sedaj, ko je zvožen, pa me vedno preseneča z svojo odzivnostjo in močjo.

 

Tako priporočam, da v naslednjo primerjavo dajte avto z zvoženim motorjem, ker razlika je občutna.

Sicer pa ne dvomim v X motor. 184 konjev mora tudi nekaj dati od sebe.

Popravljeno od Lentus
  • Všeč 5
  • Ljubim 1

 

 

33871_1.png

 

Napisano (urejeno)

Utečen ali zvožen? 😋 Tisto drugo se ne sliši najbolje... Še za prodati ni. 

Popravljeno od Agerg
  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Ne  nakladaj. Vozili smo ga trije. Trije, ki smo vozili oba, smo enakega mnenja. X motor je boljši za hitro, dinamično vožnjio. Mini dino se pa veliko bolj

"dere v prazno", ko ga nabiješ čez tri jurje obratov.  Itak večina kupcev  kupuje tisto, kar je bolj poceni. In to je mini dino. 

Vsak naj kupi tisto, za kolikor ima pač denarja. Kolikor denarja, toliko muzike. 😉

 

X se dere v prazno do 4000rpm in je len ko fuks, sem ga imel priložnost sprobat. Več denarja, manj muzike :) 

Napisano

Ampak vseeno, odločitev, da Mazda ukine 2.0 Skyactiv-G motorje in jih nadomesti z 2.5 je vseeno zelo dobra odločitev kakor koli se pogleda. Tukaj niso kiksnili, so pa bili očitno postavljeni pred dilemo, a dat na trg 2.5 s 194KM, kar bi verjetno takoj ubilo Skyactiv-X motor.

 

Tko so morali zabremzat in ostat pri 140KM, da bi Skyactiv še kakšno leto ali dve bil še na voljo. Dokler ne razvijejo novega Z do konca.

 

Moje mnenje je vseeno tako, da X motor je sicer dober, samo vozilo ne sme biti premasivno in zato je žal ostal samo v Mazdi 3 in CX-30. Zaradi načina delovanja je tudi neprimeren za uporabo s turbino tako, da je v težjih SUV-ih pač premalo zmogljiv. Škoda, da ga niso dali v Miato, ker tam bi bil pa verjetno taprav strup.

 

2.5 je za Mazdo veliko bolj univerzalen motor in ga lahko stlačiš skoraj v vsak njihov avto, tudi v hbrid in tudi z lahkoto ga opremiš s turbino, tam kjer ti zakonodaja to omogoča. Zato se Mazda več naslanja nanj, kar zmanjšuje stroške. X pa žal ni izpolnil pričakovanj o univerzalnosti in zato bo šel predčasno v zgodovino. Bomo videli kaj bo prinesel naslednik z oznako Z.

33112_1.png

Napisano
pred 24 minutami je Boss napisal:

Ampak vseeno, odločitev, da Mazda ukine 2.0 Skyactiv-G motorje in jih nadomesti z 2.5 je vseeno zelo dobra odločitev kakor koli se pogleda. Tukaj niso kiksnili, so pa bili očitno postavljeni pred dilemo, a dat na trg 2.5 s 194KM, kar bi verjetno takoj ubilo Skyactiv-X motor.

 

Tko so morali zabremzat in ostat pri 140KM, da bi Skyactiv še kakšno leto ali dve bil še na voljo. Dokler ne razvijejo novega Z do konca.

 

Moje mnenje je vseeno tako, da X motor je sicer dober, samo vozilo ne sme biti premasivno in zato je žal ostal samo v Mazdi 3 in CX-30. Zaradi načina delovanja je tudi neprimeren za uporabo s turbino tako, da je v težjih SUV-ih pač premalo zmogljiv. Škoda, da ga niso dali v Miato, ker tam bi bil pa verjetno taprav strup.

 

2.5 je za Mazdo veliko bolj univerzalen motor in ga lahko stlačiš skoraj v vsak njihov avto, tudi v hbrid in tudi z lahkoto ga opremiš s turbino, tam kjer ti zakonodaja to omogoča. Zato se Mazda več naslanja nanj, kar zmanjšuje stroške. X pa žal ni izpolnil pričakovanj o univerzalnosti in zato bo šel predčasno v zgodovino. Bomo videli kaj bo prinesel naslednik z oznako Z.

Kar v resnici bi želeli je 2.5 Skyactiv X motor, ki bi rešil marsikateri drawback trenutnega Xa, hkrati pa je učinkovit. Škoda da gre vse v smeri hibridizacije in elektrifikacije, zato verjetno kaj takega ni realno. 

Napisano

Danes so sanje dovoljene, jutri je nov dan.... :whatever:

Jaz pa se samo smejim in vozim dalje...:ouje:

Napisano (urejeno)

Kaj pa pomeni Z motor? Hvala za pojasnilo.....

pred 2 urama je Lentus napisal:

 Ne moreš primerjati zvožen in nezvožen motor. Nov motor je dobesedno mrtev, predvsem v zgornji polovici območja vrtljajev. Motor se začne prebujati šele po prevoženih vsaj 10k km. 

To so pa bučke, vsak motor pred redno proizvodnjo dela na max obratih nekaj ur....najbolje da voziš penzionistično do 100.000 km....da se mašina uteče 🤔🤪🤣😉, še nisem slišal da bi kak motor zaribal če si ga ok ne ravno z 0km pritisnil do konca...mogoče kakih 1000km to je pa to.....enako ce ima motor rdece polje na 650rpm ga lahko bp pritisnes veckrat do tega polja, ampk vecina folka ne ve  za kaj ima na stevcu 6500+ obratov.....kot pravi @Alex.....motor ne bo kar ribnil ce ga bos vozil v visokih obratih....aja res pa je da ne bos mogel napisati da imas porabo 5.9😉🤣🤪🤔

Popravljeno od sportman333
Napisano (urejeno)

Saj ni nihče rekel, da bo motor ribnil, če ga zavrtiš do blokade dokler motor ni zvožen, pardon utečen.

Morda bi moral še enkrat malo bolj natančno prebrati moj zapis, da boš razumel kaj sem želel povedati.

Popravljeno od Lentus

 

 

33871_1.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, po moje se enim malo preveč nabere, ko nonstop fušajo. Na deponijah imaš pa omejitve. Jaz sem kar nekaj časa na parceli zbiral kup ruševin od adaptacije hiše in se je na koncu tega kar nekaj nabralo. Sem imel kar težave za nek normalen denar se tega znebiti. Na koncu je bilo par fur s traktorsko prikolico. Kam je pa šlo, pa pojma nimam. Za kakšno zasipavanje lukenj na kmetiji verjetno, kjer je tega polno. Da bi pa sam na deponijo to vozil pa adijo pamet. Še sproti ne bi šlo, na prikolico daš pa par šajtrg, pa je polna.
    • Ravno lepo ne ravnate z hladilnikom.  (potrebno je imeti občutek)- verjetno z avtom lepše ravnate :) Imamo doma imamo to znamko pa vem da je kvaliteta.   Je pa res.  Nič ni večno. Tudi servis mora živet  
    • Saj ni nihče rekel, da bo motor ribnil, če ga zavrtiš do blokade dokler motor ni zvožen, pardon utečen. Morda bi moral še enkrat malo bolj natančno prebrati moj zapis, da boš razumel kaj sem želel povedati.
    • Kaj pa pomeni Z motor? Hvala za pojasnilo..... To so pa bučke, vsak motor pred redno proizvodnjo dela na max obratih nekaj ur....najbolje da voziš penzionistično do 100.000 km....da se mašina uteče 🤔🤪🤣😉, še nisem slišal da bi kak motor zaribal če si ga ok ne ravno z 0km pritisnil do konca...mogoče kakih 1000km to je pa to.....enako ce ima motor rdece polje na 650rpm ga lahko bp pritisnes veckrat do tega polja, ampk vecina folka ne ve  za kaj ima na stevcu 6500+ obratov.....kot pravi @Alex.....motor ne bo kar ribnil ce ga bos vozil v visokih obratih....aja res pa je da ne bos mogel napisati da imas porabo 5.9😉🤣🤪🤔
    • Danes so sanje dovoljene, jutri je nov dan....  Jaz pa se samo smejim in vozim dalje...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.