Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 38 minutami je Bini napisal:

Na koncu posnetka.... :nevem:

Naj bi bila pa tole naslednica.... 🤗😉

IMG_20250906_080228.jpg

To je fejk. V bistvu, uradno še ni nič znanega, kdaj bo prišla nova na tržišče. 

 

 

Napisano
pred 38 minutami je Alex napisal:

To je fejk. V bistvu, uradno še ni nič znanega, kdaj bo prišla nova na tržišče. 

V salonu pri Selmarju sem se zadnjič malo pogovarjal in mi je rekel trgovec, da naj bi jeseni 2026 bila uradna predstavitev(sem pozabil na katerem m. sejmu) k nam pa naj bi prišla v začetku leta 2027. Torej čez leto in pol bo tale taman za mene, če bo res takole našpičeno zgledala..... :bravo:

Napisano
pred 51 minutami je Bini napisal:

salonu pri Selmarju sem se zadnjič malo pogovarjal in mi je rekel trgovec, da naj bi jeseni 2026 bila uradna predstavitev(sem pozabil na katerem m. sejmu) k nam pa naj bi prišla v začetku leta 2027.

Trgovci po navadi nimajo pojma. Ker tudi firma ne da ven informacije, ker bi šlo naprej....

Tak da so to samo osebne špekulacije prodajalca.

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Torej čez leto in pol bo tale taman za mene, če bo res takole našpičeno zgledala..... 

SI pa res naiven če misliš, da ima ta posnetek kaj veze z realnostjo. Takšnih posnetkov imaš na YT cel kup.

Napisano

Tale Selmar ma več informacij o Mazdah, kot Mazda sama :D

Če so pa te debate potekale za šankom, pol pa sploh veš, da je 100%.

 

 

Napisano (urejeno)

Source: Trust me bro 🤣🤣🤣

Popravljeno od Tilen5

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Pa tko je bil navdušen, pol se pa najdete trije štirje in mu čist ubijete pričakovanje in navdušenje. Sram vas je lahko. 🤣😂

33112_1.png

Napisano
pred 11 urami je ignacij napisal:

SI pa res naiven če misliš, da ima ta posnetek kaj veze z realnostjo. Takšnih posnetkov imaš na YT cel kup.

Vem ja.... :nevem:

Napisano
pred 11 urami je godlike napisal:

Trgovci po navadi nimajo pojma. Ker tudi firma ne da ven informacije, ker bi šlo naprej....

Tak da so to samo osebne špekulacije prodajalca.

Bomo videli. Upam, da bo tako kot je rekel.... Je pa že dolgo zunaj in je zdaj za CX-5 že res lahko na vrsti CX-30.... :nevem:

Napisano
dne 5. 9. 2025 ob 23:25 je Bini napisal:

Denarnica pravi  :zoom-zoom: 😉

 


Čakaš na novo? Boš kar na Mazdi ostal?

 

 

Napisano
dne 6. 9. 2025 ob 18:09 je Magoče CX-30 napisal:

zzzz

IMG_20250906_174225.jpg

Ne dat tega na zimske felge pol, ker tko čudovito oksidira z ventilčkom, da ga dol nemorš dobit :D 

Napisano
pred 29 minutami je MazdaBoy napisal:


Čakaš na novo? Boš kar na Mazdi ostal?

Možno,da ja, če bo taka kot je ta po velikosti in obliki..... 👍

Razen, če bo kakšna čudna motorizacija... :nevem:

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Možno,da ja, če bo taka kot je ta po velikosti in obliki..... 👍

Razen, če bo kakšna čudna motorizacija... :nevem:

Itak, da bo. Je že v ta novih. 

 

 

Napisano (urejeno)

Vprašal bi, če je kdo morda imel podoben problem, ali ve kaj bi to lahko bilo...

CX-30 G150 avtomatik med pospeševanjem pri prestavljanju iz 3. v 4. prestavo odda kratek zvok. Opišem ga lahko kot "hik". 

Jutri itak kličem servis, samo me že sedaj zanima, če je to kakšna resna napaka, da se pripravim😁.

Popravljeno od Lentus

 

 

33871_1.png

 

Napisano (urejeno)

@Lentus js slišim takšen zvok kontra, ko iz višje prestavi v nižjo :P na G194 šestki, nisem pa raziskoval, samo olje sem menjal od takrat, ko sem prvič slišal ta zvok in je zdaj podobno, vendar manj frekventno.

Popravljeno od 50keda
Napisano

Se pravi, da so tej dino mazdini avtomatski menjalniki za en spolnoi ud. 

 

 

Napisano
dne 8. 9. 2025 ob 20:48 je Lentus napisal:

Vprašal bi, če je kdo morda imel podoben problem, ali ve kaj bi to lahko bilo...

CX-30 G150 avtomatik med pospeševanjem pri prestavljanju iz 3. v 4. prestavo odda kratek zvok. Opišem ga lahko kot "hik". 

Jutri itak kličem servis, samo me že sedaj zanima, če je to kakšna resna napaka, da se pripravim😁.

Menjaj olje, potem pa še olje+filter

 

pred 10 urami je 50keda napisal:

@Lentus js slišim takšen zvok kontra, ko iz višje prestavi v nižjo :P na G194 šestki, nisem pa raziskoval, samo olje sem menjal od takrat, ko sem prvič slišal ta zvok in je zdaj podobno, vendar manj frekventno.

Še enkrat menjaj olje, brez filtra

Napisano

Spoštovani forumaši,

sem zeki nov uporabnik tega foruma, ter ponosen lastnik CX-30 baby dinota prime line v navadni beli barvi. Novo mazdo si lastim od 17.6.2025, ki je nadomestila mojega dragega 2013 Cliota IV 1.2 16v, ki mi je dobro služil. Vem je kr preskok😁.

 

Ta forum sem sem brez računa prebiral skoraj od začetka, saj mi je CX-30 nekje leta 2020 padla v oči. Prva zbira je sicer bila 3jka, vendar sem si premislil zaradi okolja kjer se gibljem (predvsem Pohorje), ter zaradi smotanega žlahtnika, ki je preveč žleht, da bi si na dovozno cesto dal kanaleto, ker ima sosed vikendaš 10m služnosti. Zato moramo ostali obiskovalci plaziti preko globoke drage narejene z motiko. Žal tega žlahtnika pogosto obiščemo.

 

Konec dolgovesenja, imam konkretno vprašanje za poznavalce.

Ali je Mazda rešila težave s termostati? Moje vozilo ima cca. 2000km in opažam, da se zelo nerado ogreje oz. temperatura olja začne padati ko ni močne obremenitve. Kazalec le stežka prileze do sredine. Na 90 ponavadi prileze pri daljši vožnji v hribovitem svetu. Na ravnini pa se večkrat zgodi, da je tudi po 15-20km dolgi poti olje nekje med 75-85 stopinjami. Na avtocesti še nisem bil, ker še nisem kupil vinjete zaradi del. Najbolj očiten padec temperature je pri zaviranju z motorjem pri daljši vožnji navzdol ko ni izgorevanja. Je mogoče, da je mazda tako konceptirala te motorje? Namreč ta pojav sem opazil tudi pri nekaterih recenzijah na YT. Moja edina skrb je, da bi na 1. tehničnem čez 4 leta padel na izpustih ker bi se mi olje ohladilo iz 90 na 75 stopinj.

Za vaše odgovore se vam vnaprej zahvaljujem.

Lp

 

 

 

Napisano

Če želiš naredit avtocesta test brez vinjete, idi po hitri od Pesnice do Carinarnice. Tisto spada pod lokalne ceste, je pa hitra.

Napisano
pred 24 minutami je zeki napisal:

Konec dolgovesenja, imam konkretno vprašanje za poznavalce.

Ali je Mazda rešila težave s termostati? Moje vozilo ima cca. 2000km in opažam, da se zelo nerado ogreje oz. temperatura olja začne padati ko ni močne obremenitve. Kazalec le stežka prileze do sredine. Na 90 ponavadi prileze pri daljši vožnji v hribovitem svetu. Na ravnini pa se večkrat zgodi, da je tudi po 15-20km dolgi poti olje nekje med 75-85 stopinjami. Na avtocesti še nisem bil, ker še nisem kupil vinjete zaradi del. Najbolj očiten padec temperature je pri zaviranju z motorjem pri daljši vožnji navzdol ko ni izgorevanja. Je mogoče, da je mazda tako konceptirala te motorje? Namreč ta pojav sem opazil tudi pri nekaterih recenzijah na YT. Moja edina skrb je, da bi na 1. tehničnem čez 4 leta padel na izpustih ker bi se mi olje ohladilo iz 90 na 75 stopinj.

Za vaše odgovore se vam vnaprej zahvaljujem.

Na ženininem baby dinotu je enako, ampak mi dol visi.

Napisano
pred 58 minutami je zeki napisal:

Spoštovani forumaši,

sem zeki nov uporabnik tega foruma, ter ponosen lastnik CX-30 baby dinota prime line v navadni beli barvi. Novo mazdo si lastim od 17.6.2025, ki je nadomestila mojega dragega 2013 Cliota IV 1.2 16v, ki mi je dobro služil. Vem je kr preskok😁.

 

Ta forum sem sem brez računa prebiral skoraj od začetka, saj mi je CX-30 nekje leta 2020 padla v oči. Prva zbira je sicer bila 3jka, vendar sem si premislil zaradi okolja kjer se gibljem (predvsem Pohorje), ter zaradi smotanega žlahtnika, ki je preveč žleht, da bi si na dovozno cesto dal kanaleto, ker ima sosed vikendaš 10m služnosti. Zato moramo ostali obiskovalci plaziti preko globoke drage narejene z motiko. Žal tega žlahtnika pogosto obiščemo.

 

Konec dolgovesenja, imam konkretno vprašanje za poznavalce.

Ali je Mazda rešila težave s termostati? Moje vozilo ima cca. 2000km in opažam, da se zelo nerado ogreje oz. temperatura olja začne padati ko ni močne obremenitve. Kazalec le stežka prileze do sredine. Na 90 ponavadi prileze pri daljši vožnji v hribovitem svetu. Na ravnini pa se večkrat zgodi, da je tudi po 15-20km dolgi poti olje nekje med 75-85 stopinjami. Na avtocesti še nisem bil, ker še nisem kupil vinjete zaradi del. Najbolj očiten padec temperature je pri zaviranju z motorjem pri daljši vožnji navzdol ko ni izgorevanja. Je mogoče, da je mazda tako konceptirala te motorje? Namreč ta pojav sem opazil tudi pri nekaterih recenzijah na YT. Moja edina skrb je, da bi na 1. tehničnem čez 4 leta padel na izpustih ker bi se mi olje ohladilo iz 90 na 75 stopinj.

Za vaše odgovore se vam vnaprej zahvaljujem.

Lp

 

 

 

 

A si ziher, da gledaš temperaturo olja? Temperaturo olja lahko najdeš v meniju tam pri maintenance, to kar imaš pa na armaturki je pa temperatura vode. Olje bo vedno bolj vroče kot voda !!! Če ima voda 90, ima olje verjetno 105 ;) Vse ok

 

 

 

Napisano (urejeno)

NevLado ja gledam olje v meniju, vseeno hvala. Najvišja temperatura do sedaj je bila 110 stopinj, ko sem ga teral na Areh. Mi fantje lahko poveste, kako deluje reply funkcija določenemu članu na tem forumu.

Popravljeno od zeki
Napisano
Pred eno uro je zeki napisal:

Spoštovani forumaši,

sem zeki nov uporabnik tega foruma, ter ponosen lastnik CX-30 baby dinota prime line v navadni beli barvi. Novo mazdo si lastim od 17.6.2025, ki je nadomestila mojega dragega 2013 Cliota IV 1.2 16v, ki mi je dobro služil. Vem je kr preskok😁.

 

Ta forum sem sem brez računa prebiral skoraj od začetka, saj mi je CX-30 nekje leta 2020 padla v oči. Prva zbira je sicer bila 3jka, vendar sem si premislil zaradi okolja kjer se gibljem (predvsem Pohorje), ter zaradi smotanega žlahtnika, ki je preveč žleht, da bi si na dovozno cesto dal kanaleto, ker ima sosed vikendaš 10m služnosti. Zato moramo ostali obiskovalci plaziti preko globoke drage narejene z motiko. Žal tega žlahtnika pogosto obiščemo.

 

Konec dolgovesenja, imam konkretno vprašanje za poznavalce.

Ali je Mazda rešila težave s termostati? Moje vozilo ima cca. 2000km in opažam, da se zelo nerado ogreje oz. temperatura olja začne padati ko ni močne obremenitve. Kazalec le stežka prileze do sredine. Na 90 ponavadi prileze pri daljši vožnji v hribovitem svetu. Na ravnini pa se večkrat zgodi, da je tudi po 15-20km dolgi poti olje nekje med 75-85 stopinjami. Na avtocesti še nisem bil, ker še nisem kupil vinjete zaradi del. Najbolj očiten padec temperature je pri zaviranju z motorjem pri daljši vožnji navzdol ko ni izgorevanja. Je mogoče, da je mazda tako konceptirala te motorje? Namreč ta pojav sem opazil tudi pri nekaterih recenzijah na YT. Moja edina skrb je, da bi na 1. tehničnem čez 4 leta padel na izpustih ker bi se mi olje ohladilo iz 90 na 75 stopinj.

Za vaše odgovore se vam vnaprej zahvaljujem.

Lp

 

 

 

To je normalno. Ko se spuščaš po dolgem klancu je normalno, da ti temperatura pade, saj ni nobene obremenitve. Ko ga boš sprašil po kaki avtocesti (kolikor bo pač šlo v klanec), bo temperatura ok. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.