Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A še komu vibrira (trese) voznikov špegu nad 100-120km/h? To sem sedaj opazil na svoji. Avto nima še niti 2000km pa že prvi "problemi". 

Se da kaj naredit al se pač sprijaznim s tem? 

  • Všeč 1
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)

Ne, ni sarkazem, to je feature. Tudi meni malo vibrira, oziroma se trese. Trese se tudi pri vožnji po granitnih kockah. Čeprav, da to ni nič tragičnega, pač trese. To je dejstvo. Sem pred Mazdo bil na VW znamki in mi pri nobenem ni treslo ogledala, pa NI premium.

Da te malo pomirim... enkrat sem imel na testu Hondo H-RV, tam pa se je na avtocesti tresla kar prednja havba.

 

Popravljeno od Lentus

 

 

33871_1.png

 

Napisano (urejeno)

Ja, tudi jaz sem opazil enak pojav, že pri novem, na avtocesti. Je pa to samo občasno, nisem gruntal dejavnikov ponovljivosti, katerih je lahko veliko. Nazadnje sem sumil gume (zun.temperatura, tlak v gumah, ...)

Popravljeno od akla
Napisano
pred 11 urami je tommzy napisal:

A še komu vibrira (trese) voznikov špegu nad 100-120km/h? To sem sedaj opazil na svoji. Avto nima še niti 2000km pa že prvi "problemi". 

Se da kaj naredit al se pač sprijaznim s tem? 

Meni zelo malo vibrira a ni moteče je pa tudi odvisno od asfalta. Mene to ne moti ker vidim kar je trba in to je to. Pri 200 tega ni..... :nevem:

Napisano

Jaz nisem opazil, da bi mi kaj vibriralo, je pa res da nisem posvečal pozornosti...

 

Še vedno mi ropota pokrov sredinskega predala. Že od nakupa, pa se še nisem spravil na servis 😀, da pogledajo, popravijo. 

 

Dodatno vprašanje. Zakaj ima stopalka za plin "blokado", ko močneje pritisnem stopalko, ta preskoči in je plin odprt do konca. 

Je to morda povezano z AT, uporabljajo isto stopalko za AT in MT?

Ker tudi ko preskoči, ne opazim, da bi avto kaj bolj pospeševal, razvil več moči.

 

LP

 

Napisano
pred 23 minutami je GregorV napisal:

Dodatno vprašanje. Zakaj ima stopalka za plin "blokado", ko močneje pritisnem stopalko, ta preskoči in je plin odprt do konca. 

Je to morda povezano z AT, uporabljajo isto stopalko za AT in MT?

Ker tudi ko preskoči, ne opazim, da bi avto kaj bolj pospeševal, razvil več moči.

 

 

Tisto je "kick down" ... Ko pohodis do konca, se recimo izklopi "limiter", ce imas nastavljenega... 

 

 

 

https://www.cx30talk.com/threads/gas-pedal-clicking.798/

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zanimivo, pa je to uporabno samo za AT ali tudi MT?

 

V nastavitvah nisem zasledil, da bi bila kje opcija, kjer je nastavljen "limiter".

 

LP

 

Napisano

Očitno nam je na "balkanu" vseeno kako je oziroma je "normalno". Ameri (predvidevam) pa s tem niso zadovoljni in je očitno potrebno popravilo. 

Sem malo brskal po spletu. 

 

Bom ob priliki šel do servisa in povprašal. S tem papirjem v roki. 😄

 

https://www.cx30talk.com/threads/vibration.446/page-3

pdf

https://www.cx30talk.com/attachments/tsb-09-031-21-pdf.3353/

 

A še komu tudi pedal bremze "klika" oziroma malo pade na čase ko speljuješ, spuščaš bremzo? Včasih tudi ko dam v park in ugasnem vsake toliko nekaj klika pod havbo? Kot, da bremze popušča? Bom posnel. 

Pod havbo se kar samo od sebe nekaj oglaša tudi ko je izklopljen. 😆

 

 

Napisano
pred 6 urami je GregorV napisal:

Zanimivo, pa je to uporabno samo za AT ali tudi MT?

 

V nastavitvah nisem zasledil, da bi bila kje opcija, kjer je nastavljen "limiter".

 

LP

 

Meni pri avtomatiku, ko imam v manual in stisnam gas do konca, da "preskoči", menjalnik šalta nekaj prestav dol, obrati pa v višave. Neke uporabne vrednosti tu ne vidim razen, če na sredi prehitevanja ugotoviš da bo šlo na tesno, menjalnik pa je v manual in sam ne šalta dol. Potem ti je najhitreje, da v tistem momentu pritisneš gas do poda in ti na hitro sam šalta dol.

 

 

33871_1.png

 

Napisano
pred 6 urami je GregorV napisal:

Zanimivo, pa je to uporabno samo za AT ali tudi MT?

 

V nastavitvah nisem zasledil, da bi bila kje opcija, kjer je nastavljen "limiter".

 

LP

 


 

Sicer ne vem, kako je pri CX-30 … pri šestici, CX-5 ali CX-60 ima tempomat turi funkcijo limiter… ki ne pusti, da bi šel hitreje, kot imaš nastavljeno… razen če izklopiš ali če pohodiš i pedal do kickdowna…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Očitno nekateri imajo… temu služi tipka LIM na desni strani volana…

 

image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 11 urami je tommzy napisal:

Očitno nam je na "balkanu" vseeno kako je oziroma je "normalno". Ameri (predvidevam) pa s tem niso zadovoljni in je očitno potrebno popravilo. 

Sem malo brskal po spletu. 

 

Bom ob priliki šel do servisa in povprašal. S tem papirjem v roki. 😄

 

https://www.cx30talk.com/threads/vibration.446/page-3

pdf

https://www.cx30talk.com/attachments/tsb-09-031-21-pdf.3353/

 

A še komu tudi pedal bremze "klika" oziroma malo pade na čase ko speljuješ, spuščaš bremzo? Včasih tudi ko dam v park in ugasnem vsake toliko nekaj klika pod havbo? Kot, da bremze popušča? Bom posnel. 

Pod havbo se kar samo od sebe nekaj oglaša tudi ko je izklopljen. 😆

 

 

Tisto zadnje ti gre sistem vbrizga goriva v spanje pa še kaj, to je imela Alfa že pred skoraj 30 leti... :prstgor:

Napisano
dne 7. 10. 2025 ob 18:55 je tommzy napisal:

Očitno nam je na "balkanu" vseeno kako je oziroma je "normalno". Ameri (predvidevam) pa s tem niso zadovoljni in je očitno potrebno popravilo. 

Sem malo brskal po spletu. 

 

Bom ob priliki šel do servisa in povprašal. S tem papirjem v roki. 😄

 

https://www.cx30talk.com/threads/vibration.446/page-3

pdf

https://www.cx30talk.com/attachments/tsb-09-031-21-pdf.3353/

 

A še komu tudi pedal bremze "klika" oziroma malo pade na čase ko speljuješ, spuščaš bremzo? Včasih tudi ko dam v park in ugasnem vsake toliko nekaj klika pod havbo? Kot, da bremze popušča? Bom posnel. 

Pod havbo se kar samo od sebe nekaj oglaša tudi ko je izklopljen. 😆

 

 

 

Imam enak problem mislim da je povezan s CD in enkrat ko utegnem bom do servisa poslal. Je nadležno vibriranje pri konstantni hitrosti predvsem v nekoliko nižjih obratih. 

 

Pedal ravno tako klika.

 

Oglašanje pod havbo pa mislim da je povezano z računalniki v avtu.

Napisano

Te "težave" (glasno klikanje pod havbo, že ko avto samo odkleneš, zakleneš in vibriranje pedal in še česa), verjetno niso težave. Pojavile so se z novo generacijo Mazd 3, CX-30, ugibam da zaradi uvedbo blagega hibrida (dodatne baterije) in izklapljanja cilindrov. Pri prejšnji Mazdi 3 letnik 2018 obojega ni bilo in je vsaj zame delovala veliko bolj naravno. Tudi pri sklopki - pri speljevanju ali prestavljanju iz 4 prestave direktno v 6-to včasih v pedalu nimam prav dobrega občutka. 

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Ne vem no, očitno je novejša serija cx-30 bolj šlamposto narejena.... :nevem:

 

Pred eno uro je ignacij napisal:

Od moje je brezhibna, smo extra zadovoljni, enako sodelavec.

 

Mislim, da je to, koliko je avto premijski, zelo odvisno tudi od vrste lastnika (ene vse moti, druge nič). 😀

Napisano
pred 8 minutami je Janez007 napisal:

Mislim, da je to, koliko je avto premijski, zelo odvisno tudi od vrste lastnika (ene vse moti, druge nič). 😀

 

V bistvu, kolk je lastnik pristranski in ne vidi napak in dviguje sebe v lastnem prepričanju, da je kupil premijca pa čeprav samo za polovico premijske cene. 

 

Je pa danes čedalje težje dejasnko po znamki vedet kaj je premijsko in kaj ne. Celo premijske znamke zdaj šparajo z materjali, jemljejo cenejšo tehniko, motorje, pogone, celo karoserije pa pol sam mal drugače zavihajo masko - a ne Mazda 2 in Mazda 6e?

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

V bistvu, kolk je lastnik pristranski in ne vidi napak in dviguje sebe v lastnem prepričanju, da je kupil premijca pa čeprav samo za polovico premijske cene. 

Nekaj je tudi na tem, am lahko rečem, da je CX 30 res top, z mojo M6 pa sem malo manj zadovoljen.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
6 minutes ago, ignacij said:

Nekaj je tudi na tem, am lahko rečem, da je CX 30 res top, z mojo M6 pa sem malo manj zadovoljen.

 

Ker?

Napisano (urejeno)

Vibracij ob vožnji na 2 cilindrih v hitrostnem območju 50-80 km/h. Motor je zaradi avtomatskega menjalnika v prenizkih obratih. To bi Mazda rešila v  1h s programsko posodobitvijo, samo se jim j.... Sam sem bil z g192 veliko bolj zadovljen. Tega pri CX30 ni.

Popravljeno od ignacij
Napisano

Aha, zanimivo. HOčeš povedat da pač pri cx30 tega ni ker vozi z višjimi obrati, ali je pač deaktivacija cilindrov toliko bolj dodelana, mogoče pa oboje.

Napisano

Oboje, z ročnim menjalnikom voziš načeloma v višjih obratih, prav tako pa je veliko bolje dodelano, moraš biti v res nizkih obratih, da se čuti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Saj moja vozi zaenkrat tudi na prenizkih obratih.  Na čase je zelo neodločen avtomatik.  Mi je zadnjič pri ustavljanju skoraj zatrokiral, ker ni dal v prvo takoj.    Saj drugače je super avto.  Malo pa me skrbi poraba. Trenutno imam 1.900km pa poraba še ni padla.    Po BC je 7.2. Range mi redko izpiše nad 600km po resetu in tankanju.    Koliko realne lahko pričakujem? Je relacija slabih 38km v eno smer dnevno brez AC samo regionalka z nekaj klanci.    Ne pade in ne pade pod 7.  Kdaj se to kaj umiri?    Drugače pa ima čudno računanje porabe tale BC od mazde.    Kako vem kdaj bom pri nuli?  Po cagarju ne vem.    Zadnjič mi je range pisalo 70km a natankal sem pa samo 40 litrov.     
    • Eno-nožni premium  
    • K da bi se ChatGPTjem pogovarju  
    • Fake, AI, pomoje je bil v excelu delan video. Vsi dobro vemo da so to bučke, saj je mazda premium.
    • OK, definiraj besedo slab.... ker ne vem kaj točno misliš.    Pač ne smeš ga jemat kot neko robustno zadevo za poganjanje traktorjev, tovornjakov in delovnih strojev. Zahteva nekaj bolj pazljivega ravnanja kot je to bilo še iz časov pred commonrail rešitvami. Ne terat hladnega, ne ugašat pregretega, pazit, da se redno menja olje, izogibat se kratkim vožnjam, če se le da ne ugašat med regeneracijo, ne ga preveč vozit v prenizkih obratih, mora it tudi čez 3000, 4000 obratov pri pospeševanju. Zgleda velik zadev, ampak ni, le nasvetov o varčni vožnji se ne sme poslušat pa bi moral normalno zdržat tud 300k+ km.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.