Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)
pred 11 urami je tommzy napisal:

Jaz sem imel Astro K dizel 136km. Se je tudi dobro peljala. V bistvu je imela odlično podvozje in razmerje udobje/performance. 

 

Zdaj sem se pač odločil za japonca, ker mi ni za vozit 1.2 mlinčke katerih vprašaj je koliko časa bodo delali. 

 

Saj z sport tipko je tudi performance tega motorja ok. 

Jasno pa je bil tisti dizel odličen v pospeških in porabi. 

Ma nima veze. Je drugače tale japonc ok. 

 

Le še vedno me moti razlika v barvi avta pa plastike nad lučmi (del odbijača) ker je pač prevelika razlika. 

 

Pri oplu tega ni bilo. 

 

Jaz sem imel 1.6 CDTI BITURBO z 160 KM, prava mala raketa, pa še v rdeči barvi. 🚗 Končna hitrost cca. 225 km/h. Vedno na voljo veliko navora, moči. 

Žal pa se vse lepo enkrat konča in pri cca. 50K km je "razpadel" motor. Brez diagnoze, 3K+ EUR za mehanike, eno leto vožnja po servisih, nič ugotovljeno, kupil preprodajlec za malo $$$. 🥲

 

CX30 se mi zdi v primerjavi z Astro bolj uglajena, tiha, boljši materiali. Je pa razlika v vožnji, pri dizlu se dogaja v spodnjem in srednjem območju vrtjajev, pri atmosfercu pa v zgornjem območju. 

Bi še imel dizla dalje, ampak zaradi slabe izkušnje in predvsem zato ker delam malo km, sem se odločil za bencin. Kavni mlinčki (turbo) me niso zanimali, prav tako ne hibridi. 

In tako je sedaj moja nova sopotnica CX30. :zoom-zoom:

 

LP

 

Popravljeno od GregorV
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 14 urami je ignacij napisal:

Ja to je normalno, pri meni je enako.

Jaz sem o tem veliko prebral. Bili so posamezni primeri vendar bolj v ZDA, pa tudi tam ni bilo pogosto. Na tem forumu še nisem zasledil, da bi se komu to zgodilo. 

To bomo pa še videli :D Lahko da sem prva žrtev, jutri gre mazda na pregled ;)

 

Ja v ameriki so tega meli največ (kjer je tudi največ teh 2.5 motorjev imho), sem v zadnjem tednu tut prebral polno težav z puščanjem olja, tega obstaja pa več varjant: 1. tesnilo glave, 2. pokjena glava pri cilindru 2/3, 3. puščanje pokrova verige.

Sam sem si želel 3., vendar sem dobil ali 1. ali 2. ali pa X. o čemer še ne vem, vse boste zvedl ko uredim.

Napisano

Odvisno, eni so to dobl že po 20k km drugi kasneje, eni v garanciji drugi kasneje, to govorim za prebrano iz amerike. Moj primer je 91k km, smrad po zažganem olju, ko se ustavim z zagretim motorjem.

Napisano (urejeno)
pred 22 urami je Freedom988 napisal:

 

In še eno vprašanje ... ti motorji 2.5 140hp imajo deaktivacijo cilindrov, včeraj zvečer sem brala, da so imele začetne Mazde CX30 letniki 2020 do 2022/23 težave z motorji zaradi pokanja tesnila glave motorja (o tem so pisali uporabniki večinoma na ameriškem trgu), nekaj tudi v Evropi.

 

Motorja 2,5 G140, 140 PS (ali KM) pri nas oz. preračunano bi bilo 138 HP v ameriki, še takrat ni bilo, ta je šele od konec lanskega leta. V ameriki kolikor vem imajo že v osnovi močnejše motorje in tega motorja za njihov trg sploh ni. Ne vem pa koliko so medseboj podobni ali na isti osnovi? Vprašanje sedaj na katerih je bil problem, mogoče na 2,5 turbo z 250 HP ali na 2,5 z 186 HP  ?

Popravljeno od GoB
Napisano

Problem je biu na 2.5 motorjih z deaktivacijo, ni bilo pravila ali turbo ali ne. Je pa res, da service bulletini so bli izdani za letnike do 2020. Bilo je več variant, enim je puščalo olje, enim se je mešal antifiz itd. Naj bi potem rešli ta problem z novim dizajnom dihtunge na izpušnem kolektorju.
 

Kako se bo obnesel prenovljen G140, je še preurano po mojem, ker pač še ni preteklo dovolj časa.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.