Skoči na vsebino

Mazda CX-30


mazdaman

Priporočeno sporočilo

E...ja itak 😉se vsak odloči kaj mu bolj ustreza ...glede koliko km dela način vožnje in itd ....zoom zoom 😉😁😁😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 37 minutami je etcho napisal:

Se strinjam s tabo. Nižja poraba je samo bonus. 😁

Res je. Vse je bonus, predvsem pa nižja poraba. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je sportman333 napisal:

Če na vse zadeve gledaš tako črnogledo potem je najbolje da hodiš peš in s svojim kolesom.....ali pa se voziš z Golf 2 dizl, ki je bil pa res neuničljiv motor :) oz. sploh ne greš nikamor in si kar samo doma, ker tam se ti nič ne more zgoditi, razen to da se skregaš z boljšo polovico :)

Janez je itak črnogled. Po njegovem so vsi mazdini motorji  problematični, razem dinozaverkega, ki ga razen zagrizeni mazdašev nihče ne mara. 

Dokaz je ta, da se mazde s takim motorjem ne da prodati za pametno ceno. 😉

  • Haha 1
  • Zmeden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je etcho napisal:

X186: Ribnica-Rakek-AC do Izole-Portorož, povprečje 5,4. Po AC tempomat na 135 km/h. Letne gume.

 

Tole je pa čist nereprezantativno. Ribniica in Rakek sta na cca 500m nadmorske, Koper pa ob morju oziroma blizu 0m. Za realen podatek se bi moral vrniti na izhodišče.

 

To je tko k da bi se sam hvalil, Da iz Logatca do Ljubljane po regionalki imam porabo 3,2l/100km (Dejansko sprobano in drži) in bi trdil, da je to poraba CD150 dizla. Pač ni, ker je Logatec skoraj 200m višje kot Ljubljana.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 42 minutami je Alex napisal:

Dokaz je ta, da se mazde s takim motorjem ne da prodati za pametno ceno. 😉


Kje pa je ta “dokaz”? 🤨

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Boss napisal:

 

Tole je pa čist nereprezantativno. Ribniica in Rakek sta na cca 500m nadmorske, Koper pa ob morju oziroma blizu 0m. Za realen podatek se bi moral vrniti na izhodišče.

 

To je tko k da bi se sam hvalil, Da iz Logatca do Ljubljane po regionalki imam porabo 3,2l/100km (Dejansko sprobano in drži) in bi trdil, da je to poraba CD150 dizla. Pač ni, ker je Logatec skoraj 200m višje kot Ljubljana.

To je poraba na tej relaciji, kar je vsakemu jasno, ker je jasno napisano. Povprečna poraba (avto nima še 2000 km) je 6,6 z vožno na Obali, kjer se večinoma vozim gor/dol. Prejšnja Mazda3 1,5 je imela povprečje 6,7. Point zapisa je, da avto kuri malo, s čimer sem več kot zadovoljen, če pa to smatraš za hvaljenje, je pač stvar tvojega razmišljanja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Že vidim, da bo treba kmalu organizirati poraba meeting in test. 😃

 

Jaz pripeljem dinozavra. Avtomatika. A bom imel liter fore že v izhodišču do teh ultra varčnih CX-30? 😃 Dva? 😃

  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 49 minutami je dvorjan napisal:

Že vidim, da bo treba kmalu organizirati poraba meeting in test. 😃

 

Jaz pripeljem dinozavra. Avtomatika. A bom imel liter fore že v izhodišču do teh ultra varčnih CX-30? 😃 Dva? 😃

Liter? A, se hecaš. 😄 Po moje vsaj dva, če ne več. Pa saj smo že na prvem meetingu imeli ta motor zraven. Na drugem mestu. Takoj za 1. dizlom  "mehko nogo"- Boss-om. Že takrat smo se čudili, da nas je ostale dizelaše lepo uredno premagal. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gledam graf navora Mazdinih motorjev. Z upoštevanjem podatka, da ima X motor maksimalni navor 240 Nm pri 4,000 rpm, to pomeni v uporabnem območju 1.000-6.000 obratov čez palec med 7-15 % večji navor v primerjavi z navadnim 2.0 G atmosfercem.

 

Cca. 2.000 € dražji bolj kompleksen motor za cca 10% večji navor in cca. 10% nižjo porabo?  Višji stroški vzdrževanja X motorjev v primerjavi z G motorji se približno kompenzirajo z nižjo porabo. Ostane cca 2.000€ višja cena novega za cca. 10% boljši navor. Dodaten navor ni nekaj velikega, je pa edino, kar je pri CX-30 na voljo (ni dizlov z neprimerno boljšim navorom ali turbo variant). 

image.png

 

 

image.png

image.png

 

https://mazdamediapacks.com/en/technology/press-releases/e-skyactiv-x-engine-technology.html

https://paultan.org/2017/08/08/mazda-announces-sustainable-zoom-zoom-2030-skyactiv-x-petrol-compression-ignition-coming-2019/mazda-skyactiv-x-torque-curve-comparison/

https://www.greencarcongress.com/2011/08/skyactiv-20110804.html

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je etcho napisal:

To je poraba na tej relaciji, kar je vsakemu jasno, ker je jasno napisano. Povprečna poraba (avto nima še 2000 km) je 6,6 z vožno na Obali, kjer se večinoma vozim gor/dol. Prejšnja Mazda3 1,5 je imela povprečje 6,7. Point zapisa je, da avto kuri malo, s čimer sem več kot zadovoljen, če pa to smatraš za hvaljenje, je pač stvar tvojega razmišljanja.

 

Napisal sem sicer, da bi se jaz hvalil s porabo 3,2 od Logatca do Lj ampak glede na to, da te je zbodlo.... 😁

 

Ne preveč zares vzet vse skupaj ampak vseeno ni smiselno navajat podatke, ki ne služijo ničemur, ker niso realni ampak so le rezultat nekih deviacij. Si napisal kakšna je bila relacija, ampak ti zdajle povem da 90% forumašev ni vedelo iz glave, da je recimo Rakek na več kot 500m nad morjem in da od tam gre do Kopra samo navzdol. Večina pač ni opazila oziroma se ni ukvarjala s tem zelo pomembnim podatkom, ampak je ugotavljala, da sej to je pa tko oziroma celo bolje kot dizel. Ampak to ni realno in če se nekdo odloča o nakupu in mu je poraba zelo pomembna, pred tem pa prebira take navedbe (četudi resnične za tako pot) se bo pač oreng nasankal, ker povprečje nikoli ne bo tako.

 

Zato smo tudi 2x do zdaj forumsko izvedli poraba test in smo to opravili vedno tako, da smo se vrnili na izhodiščno pozicijo oziroma 1x celo na pozicijo, ki je imela višjo nadmorsko kot je bil start. Tako ne povzročimo napak oziroma morebitne neželjene manipulacije pri navajanju rezultatov.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Boss napisal:

 

Ne preveč zares vzet vse skupaj ampak vseeno ni smiselno navajat podatke, ki ne služijo ničemur, ker niso realni ampak so le rezultat nekih deviacij.

Se oproščam vsem prizadetim za zavajanje. 😄

Mogoče sem to storil zanalašč, da vas usmerim v nakup X motorja.😜

Kot je nekdo v prejšnjem postu omenil, na spritmonitor  si lahko vsak ogleda za specifičen motor porabo, pa tudi na YT se najdejo posnetki testov porabe.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na sprit monitor je razlika v porabi približno 0.1l/100km, med G150 in X186. Dodatne parametre, ki sem jih dal je da, minimalno 15000km narejenih, in aktiven uporabnik v zadnjem mesecu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Te porabe je težko vkalupit, podobno, kot je težko pri električnem kolesu vedet, koliko dolžinskih km in koliko višinskih m bo kolo zmoglo.

Podatek povprečne porabe s teh portalov je nek približek, po kateremu se orientiraš glede na tovarniške podatke. Tisti, ki se bolj vozijo po hribih, v mestih ... bodo imeli povprečje višje, tisti, ki se vozijo po ravninah, na dolge relacije ... pa nižje. Jaz si lahko delam primerjavo samo glede na prejšnjo Mazdo, ker se vozim po istih poteh.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobiš pa neko sliko kakšno porabo ima nek povprečen voznik. Če jest dam moj avto na spritmonitor sem jest mal pod povprečjem trenutno, pa če bi to prenesu na neki drugi avto, pol bi imel kar vredu sliko kakšno porabo lahko pričakujem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 36 minutami je Matick napisal:

Dobiš pa neko sliko kakšno porabo ima nek povprečen voznik. Če jest dam moj avto na spritmonitor sem jest mal pod povprečjem trenutno, pa če bi to prenesu na neki drugi avto, pol bi imel kar vredu sliko kakšno porabo lahko pričakujem.

Smo že ugotovili, da ta spritmonitor je približno  tako realen, kot ankete v Sloveniji o priljubljenosti strank in politikov. 😊 Se pravi - zero. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Boss napisal:

 

Napisal sem sicer, da bi se jaz hvalil s porabo 3,2 od Logatca do Lj ampak glede na to, da te je zbodlo.... 😁

 

Ne preveč zares vzet vse skupaj ampak vseeno ni smiselno navajat podatke, ki ne služijo ničemur, ker niso realni ampak so le rezultat nekih deviacij. Si napisal kakšna je bila relacija, ampak ti zdajle povem da 90% forumašev ni vedelo iz glave, da je recimo Rakek na več kot 500m nad morjem in da od tam gre do Kopra samo navzdol. Večina pač ni opazila oziroma se ni ukvarjala s tem zelo pomembnim podatkom, ampak je ugotavljala, da sej to je pa tko oziroma celo bolje kot dizel. Ampak to ni realno in če se nekdo odloča o nakupu in mu je poraba zelo pomembna, pred tem pa prebira take navedbe (četudi resnične za tako pot) se bo pač oreng nasankal, ker povprečje nikoli ne bo tako.

 

Zato smo tudi 2x do zdaj forumsko izvedli poraba test in smo to opravili vedno tako, da smo se vrnili na izhodiščno pozicijo oziroma 1x celo na pozicijo, ki je imela višjo nadmorsko kot je bil start. Tako ne povzročimo napak oziroma morebitne neželjene manipulacije pri navajanju rezultatov.

Jaz sem zgoraj napisal, koliko je poraba in sicer od Kopra do  Ljubljane, nazaj grede do Cerkniškega jezera (višina nekaj nad 500 m) in cilj v Kopru. 

Se pravi, ko greš iz Kopra do kozine je višinska razlika 500 m, nato se počasi spuščaš do Ljubljane. Nato se za nazaj zopet dvigneš na 520 m in nato hiter spust do morja. S tem, da sem vozil na avtocesti od zmernih 130/ uro do 160,ko je bilo možno in varno (radar te lahko ulovi press). 

Pred eno uro je etcho napisal:

Te porabe je težko vkalupit, podobno, kot je težko pri električnem kolesu vedet, koliko dolžinskih km in koliko višinskih m bo kolo zmoglo.

Podatek povprečne porabe s teh portalov je nek približek, po kateremu se orientiraš glede na tovarniške podatke. Tisti, ki se bolj vozijo po hribih, v mestih ... bodo imeli povprečje višje, tisti, ki se vozijo po ravninah, na dolge relacije ... pa nižje. Jaz si lahko delam primerjavo samo glede na prejšnjo Mazdo, ker se vozim po istih poteh.

Ne se sekirat, Bossu ne gre v glavo, kako lahko pijejo naše cx30 kot njegova dizelca.🤣

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Smo že ugotovili, da ta spritmonitor je približno  tako realen, kot ankete v Sloveniji o priljubljenosti strank in politikov. 😊 Se pravi - zero. 


To je spet (kot ponavadi) ugotovil samo eden… in nas zeli prepricati, da ima taisti vedno prav ;) 🤑

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa dobr, ko to berem si mislim očitno je CX30 res šparovec in grem mal pogledat spritmonitor.

 

Cx30 z X motorjem je poraba uporabnikov od najmanj 5 pa do največ 9 l. 

 

Pa pogledam še dinozaverski motor 2,5l v M6, ki je mimogrede težja in se poraba giba med 6 in 10l.

 

@Alex dej prosim razloži kaj je sedaj tolk šparovnega na tvoji premiumki napram drugim mazdinim bencinarjem.

Popravljeno od ignacij
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je ignacij napisal:

Pa dobr, ko to berem si mislim očitno je CX30 res šparovec in grem mal pogledat spritmonitor.

 

Cx30 z X motorjem je poraba uporabnikov od najmanj 5 pa do največ 9 l. 

 

Pa pogledam še dinozaverski motor 2,5l v M6, ki je mimogrede težja in se poraba giba med 6 in 10l.

 

@Alex dej prosim razloži kaj je sedaj tolk šparovnega na tvoji premiumki napram drugim mazdinim bencinarjem.

Tako pač je v realnosti. Pusti ti sprint motor. To je podobno, kot bi poslušal goloba in bi potem  mislil, da je najboljši predsednik vlade do sedaj. 😊

Realno je pač tako, da je v cx30 biser mehanike, motorjev, ki deluje kot dizli, zato tudi majhna poraba. Seveda ga lahko tudi  ženeš na 5000 obratov/min. Takrat bo pil 10 litrov. In letel. No,  dinozaver bo  imel pri istih obratih porabo  najbrž 20 litrov. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Še jaz dodam svoj piskerček k vprašanju bodočega lastnika.

Moj avto je star dva meseca in nekaj, prevoženih ima 4100 km. Način vožnje je dobesedno po jajcih. Štirikrat na teden relacija Kranj – Ljubljana-Kranj, cca 70 km na dan. Zjutraj vozimo v strnjeni koloni nekje med 90 in 110 km/h in je poraba nekje med 4.5 in 5.0. Cesta se spušča. V kontra smer poraba nekje cca 6.0 pri hitrosti 110 do 120 km/h. Nad 120km/ v smer Lj-Kr, kjer se cesta dviga, je poraba hitro 7, občasno tudi 8. Poleg delam tega seveda še nekaj mestne vožnje, placi okoli Kranja, kak izlet. Nekih hudih klancev še nisem vozil, mi pa strm, a kratek, ki ga vozim, dvigne porabo. Normalno, verjetno. Komplet po števcu imam skupno porabo od nakupa avtomobila 6.1. Namenoma ga še nisem resetiral, da vidim, kje se vrtim.

Sicer pa je menda tako, da ima nov avto vklopljeno programsko zaščito motorja, ki se izklopi na cca 7500 prevoženih kilometrov. Takrat naj bi poraba padla za cca 10%, odzivnost motorja pa naj bi se nekoliko povečala. Lahko da prodajam bučke, to so mi povedali na pooblaščenem servisu.

Pa še to naj dodam, da se v tem avtu res dobro počutim. Nekaj je na Mazdinem oblikovanju notranjosti, kar je za moj okus precej nad plastično sceno, ki jo ponujajo drugi proizvajalci avtomobilov te velikosti oziroma ranga.
 

Mimogrede, glede na to, da se avtomatske pralnice odsvetuje, kako potem po zaključku zimske sezone očistite podvozje?

Popravljeno od Sunking
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 16 minutami je Sunking napisal:

Mimogrede, glede na to, da se avtomatske pralnice odsvetuje, kako potem po zaključku zimske sezone očistite podvozje?

Poln plin čez veliko lužo. 😃 Če nisi pošteno zaglisiral, nisi opra(vi)l. 😃

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 minutami je Sunking napisal:

Še jaz dodam svoj piskerček k vprašanju bodočega lastnika.

Moj avto je star dva meseca in nekaj, prevoženih ima 4100 km. Način vožnje je dobesedno po jajcih. Štirikrat na teden relacija Kranj – Ljubljana-Kranj, cca 70 km na dan. Zjutraj vozimo v strnjeni koloni nekje med 90 in 110 km/h in je poraba nekje med 4.5 in 5.0. Cesta se spušča. V kontra smer poraba nekje cca 6.0 pri hitrosti 110 do 120 km/h. Nad 120km/ v smer Lj-Kr, kjer se cesta dviga, je poraba hitro 7, občasno tudi 8. Poleg delam tega seveda še nekaj mestne vožnje, placi okoli Kranja, kak izlet. Nekih hudih klancev še nisem vozil, mi pa strm, a kratek, ki ga vozim, dvigne porabo. Normalno, verjetno. Komplet po števcu imam skupno porabo od nakupa avtomobila 6.1. Namenoma ga še nisem resetiral, da vidim, kje se vrtim.

Sicer pa je menda tako, da ima nov avto vklopljeno programsko zaščito motorja, ki se izklopi na cca 7500 prevoženih kilometrov. Takrat naj bi poraba padla za cca 10%, odzivnost motorja pa naj bi se nekoliko povečala. Lahko da prodajam bučke, to so mi povedali na pooblaščenem servisu.

Pa še to naj dodam, da se v tem avtu res dobro počutim. Nekaj je na Mazdinem oblikovanju notranjosti, kar je za moj okus precej nad plastično sceno, ki jo ponujajo drugi proizvajalci avtomobilov te velikosti oziroma ranga.
 

Mimogrede, glede na to, da se avtomatske pralnice odsvetuje, kako potem po zaključku zimske sezone očistite podvozje?

V ročno a.p greš in tam je program za pranje podvozja, nekatere imajo to.... 👍😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poraba ti bo padla že zaradi zunanje temperature, ki bodo sedaj višje kot so bile pozimi. 

Jaz imam skupno od oktobra do danes 6.2. Poleti pa od 5.8-6.0.

Tisto pri 7.500 je bilo pri meni na 3000kkm,lahko poiskusiš saj imaš že 4100kkm,če bo šla čez 5000 obratov..... :nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No jaz sem imel na M6 porabo 6,9l z 2.5l avtomatikom. 

 

Nič nimam proti X motorju, je tudi tehnološka zanimivost, samo na področju porabe, sploh v primerjavi z ostalimi mazdinimi notorji, pa tud ni takšen presežek kot ga želijo nekateri prikazati.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.