Pri prejšnji šestki pa je bil najbolj enostaven način, avto na dvigalko, kolo dol, notranji kolotek dol al pa vsaj tolk odmaknit, da se je dalo skozi kolotek prit do luči. Dolge roke so bile priporočljive. Za dve svetilki zamenjat sem porabil dve uri in pol, res pa da sem delal prvič pa sem bil najprej optimist, da pridem zraven pri motorju.
Pri Stilotu od svakinje pa filter zraka dol, pa akomulator ven in šele pol je blo tolk placa, da se je dalo sploh zraven prit. Pa še vedno je blo kr neki telovadbe.
Nič od tega se ne da na cesti naredit in je čist brezveze s sabo vozit komplet žarnic.
Pri teh avtomobilih so bili bolj avtomatski menjalniki na slabem glasu, se ne spomnim več kaj je bil problem, vprašanje tut, če je isti kot pri švohnejši verziji motorja.
Vazno da poznas 😜dsg je drugace zunaj 21 let. No torej ni problem v menjalniku ampak uporabnikih a ne ...
Ne gre se za tester gre se za to da te drzijo po sistemu ce ne bos, pol nimas ....(Garancija). Garancijo preplavamo 10x toliko kolikor bi dejansko imel strosek z necim ce bi sam placal, pa se to je rizik majhen. V mojih zadnjih 6 avtih ki so bili novi ni crknila niti ena zadeva....ampak redni servisi so pa blu, sem mel garancijo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.