Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vprašanje kaj pomeni tovarniško v tem primeru? Če to pomeni, da pride s tovarno brez kljuke, potem jo pa uradni serviser zmontira, je lahko še slabše kot če peljem h Kogovšku recimo.

Napisano
pred 33 minutami je SpEkTr napisal:

Vprašanje kaj pomeni tovarniško v tem primeru? Če to pomeni, da pride s tovarno brez kljuke, potem jo pa uradni serviser zmontira, je lahko še slabše kot če peljem h Kogovšku recimo.

Točno tako je, pooblaščenec jo zmontira

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Točno tako je, pooblaščenec jo zmontira

In zopet so potem problemi. 

 

 

Napisano

Ko sem vzel CX-30, so mi dali kupon in sem naročil kljuko, tako da je bila gor ob prevzemu avta. Pooblaščenec jo je zmontiral, jaz pa sem jo moral homologirat. Na tehničnih je ni znal dat gor (🤔), sem mu pokazal, in so poslali papirje v LJ, da vpišejo v homologacijo. Kljuka služi b.p.

Napisano

Jaz sem kupil rabljeno Mazdo 6 brez kljuke. Na uradnem servisu je bila malo draga, zato sem se obrnil malo stran v Celju na Avtoelektriko Grajžl, ker sem po referencah izvedel, da dobro uredijo za dobro ceno. Sem zadovoljen, lepo izvedeno, kljuka deluje b.p. Gre se pa za nevidno proizvajalec Oris. Pri izvedbi sem dal zraven še homologacijski karton in še neke podatke z avta in malo kasneje je prišel karton izpolnjen nazaj.

Napisano

Ali so svecke posebne ali ne nimam pojma. Je pa tudi na tujih forumih povsod isto omenjeno, kot neka sitnica ki jo moras naredit vsak 3 servis in da so svecke posebne in drage.

 

Tole je pa iz racuna:

image.png

Napisano
pred 2 minutama je Bossek napisal:

Ali so svecke posebne ali ne nimam pojma. Je pa tudi na tujih forumih povsod isto omenjeno, kot neka sitnica ki jo moras naredit vsak 3 servis in da so svecke posebne in drage.

 

Tole je pa iz racuna:

image.png

Vsakih 60kkm. Če se malo voziš, je to cca 2x, če pa delaš 40-50kkm/leto, pa zna to biti kar velik strošek

Napisano (urejeno)

Pooblaščeni servis vzame svečke, če jih sam prineseš (dokler je veljavna garancija)? Ker med 66 € in 17 € je le razlika. Čeprav, če je tale razlaga pravilna, ta svečka ni prava. Mora imeti debelejšo podložko. Tiste s standardno podložko so samo za motorje, ki imajo izklop cilindrov, kar x186 nima.

 

Kot piše ta Hrvat, se iz nekega razloga v naštetih državah kontrolira svećke vsakih 10.000 km (mogoče Mazda predvideva, da je tam manj kakovostno gorivo?). Slovenija je na srečo izvzeta. Ni pa izvzeta, če dam primer, iz Youtube premium družinske naročnine, ki jo ne moreš skleniti.

image.png

Popravljeno od etcho
Napisano
pred 29 minutami je etcho napisal:

Pooblaščeni servis vzame svečke, če jih sam prineseš (dokler je veljavna garancija)? Ker med 66 € in 17 € je le razlika. Čeprav, če je tale razlaga pravilna, ta svečka ni prava. Mora imeti debelejšo podložko.

 

Kot piše ta Hrvat, se iz nekega razloga v naštetih državah kontrolira svećke vsakih 10.000 km (mogoče Mazda predvideva, da je tam manj kakovostno gorivo?). Slovenija je na srečo izvzeta. Ni pa izvzeta, če dam primer, iz Youtube premium družinske naročnine, ki jo ne moreš skleniti.

image.png

Res je. Tale cheap svečka, ki je za Dinote ni dobra za cx30. Zato tudi večji račun on menjavi. Ne more bit enaka, če je pa zasnova x186 precej drugačna kot od Dinota. 

 

 

Napisano (urejeno)

Če pa najdeš originalne, se pa vidi razlika v ceni, čeprav je še vedno manj kot pri pooblaščencu.

 

WWW.EBAY.IE

Genuine Set Of 4 Mazda 3 Spark Plugs HF0118110 | Vehicle Parts & Accessories, Car Parts & Accessories, Ignition Systems &...

 

Sicer, če gledam tole od Boscha, ima debelejšo podložko.

Popravljeno od etcho
Napisano
Pred eno uro je etcho napisal:

Kot piše ta Hrvat, se iz nekega razloga v naštetih državah kontrolira svećke vsakih 10.000 km (mogoče Mazda predvideva, da je tam manj kakovostno gorivo?).

M2 je imela iridijeve, na 10Y ali 120k.

Če bil trg hrvaška ali slabši, so pa dali noter obične, ki so se menjale vsaki drugi servis.

Je pisalo v tovarniški knjigi o vzdrževanju. Je bil tam tudi seznam držav, kjer se špara.

Napisano
pred 29 minutami je GregorV napisal:

Glede vlečne kljuke. Koliko približno stane homologacija?

Hvala

Jaz sem dal okoli 40 €.

Napisano

Informativno sem pogledal cenik za T-ROC.

Bog pomagaj, koliko dodatne opreme, da se ti zmeša zraven. 😄

Celoten cenik je na 12 straneh.

 

Vsekakor se mi bolj dopade Mazda pristop, ko imaš nekaj paketov opreme in se potem odločiš za tisto, kar ti najbolj odgovarja.

 

Za mene osebno, bi npr. takoj črtal Homura in Nagisa, ker nimata ogrevanega volana. Torej pride v poštev:

Center line

Center line + DESI ali DASO (to dvoje iz izklučuje)

Exclusive line, ki vsebuje DESI in DASO

Takumi line

 

Zgornji primer je za G140.

Torej 5 paketov opreme, če sem prav preštel. 😉

 

 

Napisano

Sam Takumi avtomatik pride pa kar 37k z metalic barvo kukr vidim, kr lepo, ni kej 😄

 

 

Napisano
pred 1 minuto je MazdaBoy napisal:

Uff T-Roc po konfiguratorju 42k 🙃 ?zmeden?


Sem hotel ravno napisat, da probaj pri T-Roc-u naklikat vso možno opremo ;) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 8 minutami je MazdaBoy napisal:

Uff T-Roc po konfiguratorju 42k 🙃 ?zmeden?

Za ta denar dobiš pa že pravi avto. 

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano (urejeno)

Torej si s tem potrdil, da CX-30 Premium ni pravi avto.

Popravljeno od godlike
Napisano
Pred eno uro je MazdaBoy napisal:

Uff T-Roc po konfiguratorju 42k 🙃 ?zmeden?

 

Huda cena! Kot da bi bil T-Rex. 🤣

Napisano
pred 8 minutami je etcho napisal:

 

Huda cena! Kot da bi bil T-Rex. 🤣

Pa polovico mašine dobiš zraven😆

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 13 urami je godlike napisal:

Torej si s tem potrdil, da CX-30 Premium ni pravi avto.

Jaz sem dal za cx30- 30000€.Toliko je po mojem mnenju največ vreden. Nikakor pa ne 40000€.Pri tej ceni bi gledal za ksk drugi avto. 

pred 13 urami je etcho napisal:

 

Huda cena! Kot da bi bil T-Rex. 🤣

A je tudi  ta Dino? 😎

IMG_20250226_093549.jpg

 

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Alex napisal:

Jaz sem dal za cx30- 30000€.Toliko je po mojem mnenju največ vreden. Nikakor pa ne 40000€.Pri tej ceni bi gledal za ksk drugi avto. 

A je tudi  ta Dino? 😎

 

 

Alex, praviloma bi bilo potrebno upoštevati časovno dimenzijo denarja. To v praksi pomeni, da 30.000 € pred tremi leti ni enako današnjih 30.000 €.

 

Leta 2015 si v Ljubljani rabljeno 2 sobno stanovanje dobil za 100.000 €, danes, 10 let kasneje enako za 200.000 €. + 100%

 

Leta 2015 si v Sloveniji dobil novo Mazdo 3 srednje opreme za 19.000 €, danes, 10 let kasneje primerljivo za 28.000 €.  +50% (če upoštevam trenutne popuste -3.000, potem cca +30% ... so pa paketi opreme neprimerljivi) 

 

Skupna inflacija v Sloveniji od leta 2015 do leta 2025 je bila približno 20% - to pomeni, da so se avti, sploh pa stanovanja podražila več kot povprečno izdelki in storitve, ki so v košarici za izračun inflacije.

 

Mazda cenik 2015:

image.png

 

Mazda cenik 2025:

image.png

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.