Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je GoB napisal:

V Evropi je stara enota 1 PS (iz nemščine Pferde staerke, v slovenščini eni pišejo KM kot konjska moč, to je enako) in znaša 1 PS=735,499 W.

V Ameriki pa je enota 1 HS (horse power iz anglosaščine) in znaša 1 HS=745,7 W.

Ameri majo mustange, pa je en konj tam bolj močen kot pri nas.

Napisano
Pravkar je godlike napisal:

Ameri majo mustange, pa je en konj tam bolj močen kot pri nas.

Pri nas pa ponije, zato je baby dino tako podhranjen. 

  • Všeč 1
  • Haha 3

 

 

Napisano
pred 1 uro je godlike napisal:

Ameri majo mustange, pa je en konj tam bolj močen kot pri nas.

Ko danes pogledaš tja čez lužo vidiš bolj kot ne same "osle"..... :zvizga:

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

Vsak dan nekaj novega. 

 

Danes se mi je prvič pokazala ura, pa ne vem kaj sem naredil.

Morda kdo ve, kako se to aktivira?

 

Dodatno.

Ali se lahko ura prikaže, tudi če je inforaiment izklopljen?

 

IMG20250409171752.jpg

Napisano

Jaz te ure običajno nimam, lahko imaš tudi analogno. Poglej malo v menu, tam vse piše..... 👍

Napisano
pred 10 urami je GregorV napisal:

Vsak dan nekaj novega. 

 

Danes se mi je prvič pokazala ura, pa ne vem kaj sem naredil.

Morda kdo ve, kako se to aktivira?

 

Dodatno.

Ali se lahko ura prikaže, tudi če je inforaiment izklopljen?

 

 

 

Par kratkih nasvetov, link, mislim da kar iščeš je pod 2 tipp. Drugače pa verjetno večina to že pozna...😀

 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 1 uro je GoB napisal:

 

Par kratkih nasvetov, link, mislim da kar iščeš je pod 2 tipp. Drugače pa verjetno večina to že pozna...😀

 

 

 

hvala, preverim doma -> zvečer.

 

ja, ta nemec ima veliko uporabnih YT filmov

se bom naročil na kanal

 

LP

 

Napisano
dne 9. 4. 2025 ob 14:31 je GregorV napisal:

Žal tega YT filma več ne najdem v zgodovini ogledov.

Morda je bil umaknjen, so dinota pokopali. 😀

 

Našel video:

 

 

 

 

aaaaa.png

Napisano
pred 1 uro je GregorV napisal:

 

Našel video:

 

aaaaa.png

To je sigurno napačno napisano, mogoče je kdo polpismen (nič zlonamernega, samo asociacija ob ogledu in barvah 😁), ali pa se motim...

Po uradnih podatkih ima 2,5l turbo moč 250 HP (horse-power, smo spet pri mustangih) in navor 320 lb-ft. Ne verjamem, da je še kakšen drugi motor.

Napisano
pred 5 urami je GoB napisal:

To je sigurno napačno napisano, mogoče je kdo polpismen (nič zlonamernega, samo asociacija ob ogledu in barvah 😁), ali pa se motim...

Po uradnih podatkih ima 2,5l turbo moč 250 HP (horse-power, smo spet pri mustangih) in navor 320 lb-ft. Ne verjamem, da je še kakšen drugi motor.

To pa je navor kot se šika. 👍

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

To pa je navor kot se šika. 👍

Navor 320 lb-ft = 320 pound (funt, libre)-foot = ca. 434 Nm, to je res pravi monster za baby dinota :whatever:

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Ljubim 2
Napisano
pred 59 minutami je GoB napisal:

Navor 320 lb-ft = 320 pound (funt, libre)-foot = ca. 434 Nm, to je res pravi monster za baby dinota :whatever:

To je, kot praviš pravi monster, ali kot bi rekel Etcho - T-REX. 🦖

  • Všeč 4
  • Haha 2

 

 

Napisano

Hrapava površina na vrhu armaturke zelo privlači prah in z roko ga je težko počistiti.

Tudi z micofiber krpico ne gre vredu, ker mi pušča sledi. Imam bolj slabo, starejšega datuma.

 

Verjetno bo tudi bolje, ko bom namazal z sredstvom za plastiko.

 

Kaj vi uporabljate za čiščenje, odstranjevanje prahu? Microfiber krpo...?

 

Hvala

 

LP

 

Napisano

Tudi tako se da parkirati, če nj prostora. 😄😄

IMG_20250417_165709.jpg

  • Všeč 1
  • Haha 4
  • Začuden 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano
pred 46 minutami je Alex napisal:

Tudi tako se da parkirati, če nj prostora. 😄😄

IMG_20250417_165709.jpg

Pa ne, da si to ti.... 😁🫣😂😉

Napisano
pred 2 minutama je ignacij napisal:

Še eden razočaran nad X motorjem.

Screenshot_20250417_095430_Reddit.jpg

Koliko jih bo šele z baby dinotom. Moj bobnar je šel na testno vožnjo z baby dinotom, vrnil ključe, se lepo zahvalil in odšel iz razstavnega salona. 

Sicer pa, to je to , kar stalno tudi sam pravim. Ni atmosferc za vsakega. Kdor je navajen na turbino se bk težjo navadil na njega. Ja, če ga stalno voziš nad 3000 obratov, takrat gre. Meni tudi manjka turbina v njem, če bi imel recimo 320 Nm navora, bi bil bomba. 

Pa je najboljši motor od benzinarjev. 

Dinoti... 

pred 31 minutami je Bini napisal:

Pa ne, da si to ti.... 😁🫣😂😉

Nop. Zadnje čase se vozim veliko več z 6-ko in patruljiram po avtocesti, če bom kje ugledal temno 6-ko.😉

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Moj bobnar je šel na testno vožnjo z baby dinotom, vrnil ključe, se lepo zahvalil in odšel iz razstavnega salona. 

Kaj pa vozi tvoj bobnar? Tudi jaz sem šel na testno vožnjo in sem bil nasprotno nad njim navdušen. S težkim srcem lahko rečem, da se vozi bolje kot moja M6.

Napisano
pred 12 urami je Alex napisal:

Meni tudi manjka turbina v njem, če bi imel recimo 320 Nm navora, bi bil bomba. 

Turbobencinc s 320 Nm je pa že žvad.

Moja raketa ima na overboost 304Nm. Torej ti primerjaš atmosferca s 2.0 turbo bencincom? Seveda je svet drugačn. To bi potem ene 3.6 atmosferc za primerjavo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.