Skoči na vsebino

Mazda CX-30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hvala, Civic, meni so dejali, da bodo nekaj delali tudi pod havbo, a morda ti ve?, kaj?

Za vsak slu?aj bi havbo zavaril.....

  • 3 tedne kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Lep pozdrav vsem!

Zanimam se za nakup CX-30 in bi potreboval par nasvetov. Gledam model z AWD in ro?nim menjalnikom in imam dve izbiri: ali G150 z opremo PLUS ali X180 z opremo GT PLUS. Slednji je 2k EUR dra?ji. ?e pri G150 vzamem ?e paket Style, je razlika okoli 1k EUR. 

 

Zato me zanima slede?e:

1. Pri paketu Style trenutno najve?jo vrednost vidim v zadnjim zatemnjenih ?ipah, ker imam majhnega otroka in vidim, kako ga moti sonce ko sveti skozi ?ipe. Kak?en pa je plus sprednje in zadnje zna?ilne osvetlitve LED, dnevnih lu?i LED in matri?nih ?arometov? Gledam predvsem v razmerju do osnovne opreme, ki ?e ima LED kratke in dolge lu?i ter LED lu?i zadaj. A so te dodatne LED lu?i in funkcije res toliko bolj?e, da se mi spla?a vzet Style paket? 

 

2. ?e je razlika med G150 s Style in X180 samo 1k EUR, a se mi mogo?e spla?a dat ?e dodatnega jurja za X180? Glede na moj stil vo?nje bi G150 s 150 konji bil ?isto OK. Je pa res, da bo to glavni dru?inski avto (za 2 odrasla in 1-2 otroka) in mogo?e ne bi ?kodilo ve? konjev. Ali pa je bolj pomemben navor? Kaj mislite?

 

3. A trgovci dajejo kak?ne posebne popuste oz. imajo kak?ne posebne akcije? Predvidevam, da bi barvo in stro?ke priprave vozila lahko dali brezpla?no, ampak a se da izpogajati ?e kaj?

 

4. A ima Cx-30 mo?nost rezervnega kolesa? Pri dodatni opremi ga ni videti.

 

5. (Subjektivno mnenje): par ocenjevalcev pravi, da zna biti avto na 18" dosti trd. Ker zaradi trenutne situacije nisem imel mo?nosti iti na testno vo?njo, me zanima va?e mnenje. Za primerjavo vozim trenutno Seat Ibizo in bi rekel, da je ta avto po VAG-ovsko trd. Kak?na bi pa znala biti CX-30 v primerjavi z Ibizo?

 

Hvala!  

Napisano

Nisem ?e vozil CX-30 ampak ?e je pri tak?ni koli?ini denarja za avto razlika za dra?ji motor samo jurja, bi jst definitivno ?el v to varjanto. Druga?e pa po raznih testih na spletu ta X180 baje ni spet tako posko?en motor (kot bi za 180 konjev pri?akoval). Sploh pa gleda? AWD, tako da zna bit to ?ist pravilna izbira.

Napisano

Dobrodo?el bodo?i lastnik Mazde. Najbolje,da testira? oba,ker ob?utki pri vo?nji so zelo pomembni. Glede konjev pa takole,jaz bi vzvzel G150 in to zato ker imam M3 G120 in vem,da je cx30 te?ja in bi ji prav pri?lo 30 konjev. Za X180 pa tako pravijo vsi ki so jo vozili,da je ?ist zadu?ena in da ne vejo kje je tistih 180 konjev. Pa jaz osebno temu x motorju ?e vedno ne zaupam najbolj. Pri navoru pa med njima ni neke razlike. Glede lu?i pa mislim da so led lu?i v osnovi ?isto ok. Je pa verjetno v Style opremi ?e verjetno kaj ve? kot sammo matri?ne lu?i tako,da mora? vedeti koliko ti ?e ostala oprema pomeni pri avtu. Popusti so malo odvisni od posameznega trgovca,nekih velikih pop.ne pri?akuj. Mogo?e bo po koroni kaj druga?e. Od kje pa si? In Lp.

Napisano

Trenutno ponujajo okoli 1000? popusta ali brezobrestno financiranje.

 

Razlika v opremi samo zaradi temnih stekel ni vredna tistega jurja, so pa tukaj matri?ni ?arometi in malo ostale opreme, ki pa opravi?i 1000?.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Glede motorne izbire bi jaz izbral g150 je preverjena zadeva, x180 je po mojem se premalo casa zunaj da bi se lahko govorilo o neki zanesljivosti.

Napisano

+1 za G150, saj bi ga tudi jaz raje vzel kot X180...tako kot so ?e napisali je preverjen in 150 je pomoje optimalno za ta avto...bi se znalo zgodit, da je celo posko?nej?i od X180, ker je G165 v stari 3 posko?nej?i kot pa x180 v novi in to kar konkretno...tako da G150  :jupiii: . Verjetno bom tudi jaz vzel ta motor, ko bom ?el v akcijo ?ez nekaj ?asa...ali 3 ali pa cx-30

Napisano

Tezava pri G150 (trenutno) je, da je oprema omejena ... v Nemciji recimo imata G120 in G150 isti nabor opreme, pri nas pa je G150 kar limitiran. Bi pa tudi sam sel na G150.

Napisano

Hoj. Ja dileme so vedno ... pri hi?i je od konca januarja g 122 plus style; avto je v primerjavi s cx 3, ki je bila tudi na 18 colskih platii??ih, bolj udoben in ti?ji v podvozju ... meni ne deluje ne vem kako trd.

G 122 ali 150? Kaj pa vem ... mo?nej?i je tudi te?ji zaradi AWD in tudi nekaj dra?je zavarovanje ga doleti.

Tudi ne vem, ali sta oba motorja "stara in preizku?ena" ,ker g 122 izklaplja dva valja, kar v cx 3 ni po?el. Kako je stem v g 150 pa ne vem.

Lp

Napisano

Hoj. Ja dileme so vedno ... pri hi?i je od konca januarja g 122 plus style; avto je v primerjavi s cx 3, ki je bila tudi na 18 colskih platii??ih, bolj udoben in ti?ji v podvozju ... meni ne deluje ne vem kako trd.

G 122 ali 150? Kaj pa vem ... mo?nej?i je tudi te?ji zaradi AWD in tudi nekaj dra?je zavarovanje ga doleti.

Tudi ne vem, ali sta oba motorja "stara in preizku?ena" ,ker g 122 izklaplja dva valja, kar v cx 3 ni po?el. Kako je stem v g 150 pa ne vem.

Lp

?e ?e,ampak to so malenkosti osnova je ista kot pri starih,X motor je pa ?isto nov in se ne ve kaj bo ?ez ?as. Pa ?e G150 bo mo?no ?epirat na 170konjev tak,da sigurno moj izbor je G150.
Napisano

Imam CX-30, AWD, ro?ni menjalnik, X180 motor in ti bom na kratko odgovoril na vpra?anja:

 

1. LED osvetlitev in samodejno (adaptivno prilagajanje) je zakon, sem imel prej xenon na M6 in je to ?isto nekaj drugega. Zatemnene ?ipe so postranska stvar vsaj pri meni. Vsekakor vzemi Style paket.

2. Zaenkrat z X180 motorjem zelo zadovoljen, res da ima ob prvem zagonu pridih dizela?a a se hitro umiri in postane zelo tih. Pospe?evanje pa je res bolj zadu ?eno, a me ni? ne moti. Ko ga malo bolj pritisne? pa "poleti#. Ne bo? zgre?il veliko ?e bo? vzel ali en ali drug motor.

3. Popusta nisem dobil (december 2019)sem pa dobil zimske gume Continental 18' in lita plati??a ter gumi tepihe gratis.

4. Ne vidim mo?nosti rezervnega kolesa.

5. Napram prej?nji M6 je CX-30 mehkej?a za vozit, mogo?e sedaj ko imam zimske gume, bomo videli kako bo poleti ko bodo gor letne. ?e nisem vozil Seat Ibize a ima m ob?utek da je tr?a od CX-30.

 

Edino kar imam trenutno te?avo je navigacija, ki mi enkrat deluje in drugi? spet ne, kljub zamenjanemu GPS modulu.

Napisano

Hvala vsem za odgovore. Bom za?el z G150. Tako ali tako ?elim iti na testno vo?njo, kar pa najverjetneje ne bo ?e kak?en mesec. V Ljubljani sem na kratko bil pri A-Cosmos na Celov?ki in si ogledal avto. Nisem se pa utegnil pogovarjati o njihovem naboru avtov za testno vo?njo. 

Ker ?ivim v LJ, sta mi najbli?je oba trgovca tukaj (?e najbolj A-Cosmos), ni mi pa problem iti do Kranja ali do Celja (ga poznam iz srednje?olskih ?asov), ?e so tam bolj?i trgovci.

 

Sicer pa konfigurator na Mazdini SLO strani ka?e, da je G122 samo v osnovni (CORE) opremi, potem pa takoj pride G150, ki je samo z AWD. X180 pa je tako FWD kot AWD. Tako da mi ta nabor G150 ?isto ustreza.

Napisano

Nekje so pisali da so 122 in X iz Japonske 150 KM pa iz Mehike.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Kak?ne so kaj va?e izku?nje z AWD? Jaz se zanj primarno odlo?am zato, ker ra?unam, da bom delal zimske relacije po zelo slabih oz. luknjastih cestah (npr. Ukrajina) in vidim AWD kot nujno pomo?, da ne ostanem kje v slabo splu?enem snegu.

 

Tudi sem dobil vtis, da CX30 z AWD ni za kak?ne bolj "resne" avanture po gozdnih cestah, ampak je dober za bolj ali manj uni?eno/splu?eno asfaltno podlago.

Napisano

Jaz sem imel CX-5 AWD. Pa sem prevozil kar nekaj offroad variant in prebijal polmetrske zamete...  :punk:

Z kombinacijo zimskimi Dunlop sport 5 je ?lo in ?lo.... AWD me ni nikoli razo?aral :prstgor:  

Napisano

Hm...

Jaz si s takim avtom ne upam v Ukrajino... Crkne brezvezni senzor in vr?e v rezervni program... Za Ukrajino so avti stare ?ole.

Napisano

V Ukrajini vozni park ni bistveno druga?en kot pri nas. Je pa res, da tisti, ki si to privo??ijo in se tudi veliko vozijo, dajo denar na razne SUV. To je po mojih izku?njah zato, ker je vzdr?evanje cest, tudi ta glavnih, dosti slab?e kot pri nas. Mnoge regionalke nimajo namre? urejenih bankin, ni svetlobnih koli?kov, sanacija lukenj oz. uni?enja asfalta je zelo neredna (sicer ko enkrat zrihtajo, zrihtajo konkretno), plu?enje pozimi pa tudi slabo (kar je deloma razumljivo zaradi ogromne koli?ine cest in razdalj, ni pa to izgovor). Generalno je ?e dolgo let znano, da obstaja resna in mo?na korupcija glede denarja za ceste, zaradi ?esa je stanje tak?no kot sem ga opisal.

 

Sicer pa v ve?jih mestih ljudje vozijo razli?ne tipe avtov, uradnih servisov in mehanikov je veliko, tako da me za popravila ne skrbi. Bolj me mu?i vpra?anje, kot je napisal tudi Shrek, ali je CX-30 kot sodoben avto z izjemno ob?irno elektroniko res dovolj robusten in zanesljiv, da ne bo kar nekaj crkovalo po vrsti, pa tudi ?e gre za brezvezne senzorje, da imam potem vseskozi te?ave na poti. Sicer grem v Ukrajino max. 2x na leto, ampak tedaj res rabim oz. si ?elim avto, kateremu bom lahko zaupal. 

Napisano

Glede kvalitete...na?eloma so vsi avti kvalitetni.

Ogromno potujemo...bili od Tallina do Ki?njeva in Istanbula in Soluna. Bil z mazdo 6 letnik 04 z 315000 prevo?enega...pa si z euro6 avtom nebi upal vse to prevozit...

Pa ne me popljuvat, sam tako je moje mi?ljenje...

Za nove avte bo pokazal ?as, ?e so kvalitetni...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.