Skoči na vsebino

Poraba Mazda CX30

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja, če bojo znali z temi X motorji🤔

pred 2 urama je Bossek napisal:

Opravljen 4 redni servis.

Olje + filter + zavorno olje + kabinski filter + prednje zavorne plossice ... 590 eur 😱

 

Se je pa ugotovilo, da je puscal hladilnik in je bil menjan pod garancijo.

Kam jo pa voziš na servis? 

Napisano
pred 11 urami je Bini napisal:

Ja, če bojo znali z temi X motorji🤔

Kam jo pa voziš na servis? 

interclass vic

Napisano
pred 17 urami je Bossek napisal:

Opravljen 4 redni servis.

Olje + filter + zavorno olje + kabinski filter + prednje zavorne plossice ... 590 eur 😱

 

Se je pa ugotovilo, da je puscal hladilnik in je bil menjan pod garancijo.

 

Navadna kraja na uradnih servisih. 

To vse skupaj bi bilo realno nekje 200€ skupaj z delom. 

 

 

Napisano

To si tudi malo po svoje prirejajo račune kok jim paše. Pač, če se da zakaj nebi. Pred petimi leti je žena na 1. servis peljala svojo Mazdo 2 1.5 G75 in plačala 195€, nekaj tednov pozneje je kolega peljal k istemu pooblaščencu svojo CX-3 2.0 G122, prav tako na 1. servis in plačal 165€. Menjano vse isto. Od tistega časa me ne vidijo več tam.

  • Všeč 3
  • Haha 1

 

 

33871_1.png

 

Napisano

Dobro no, 30 kvint razlike. Nekaj se tu bunit je skoraj izguba časa, razen če ne veš kaj bi drugega počel.

600€ namesto 200€ je pa druga zgodba...

Napisano
pred 11 urami je Lentus napisal:

To si tudi malo po svoje prirejajo račune kok jim paše. Pač, če se da zakaj nebi. Pred petimi leti je žena na 1. servis peljala svojo Mazdo 2 1.5 G75 in plačala 195€, nekaj tednov pozneje je kolega peljal k istemu pooblaščencu svojo CX-3 2.0 G122, prav tako na 1. servis in plačal 165€. Menjano vse isto. Od tistega časa me ne vidijo več tam.

3ka je večji avto, več dela in več  olja🤔

Če bi 6tko imel bi bilo pa 250€ min... :nevem:

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

3ka je večji avto, več dela in več  olja🤔

Če bi 6tko imel bi bilo pa 250€ min... :nevem:

Ona je za 2ko plačala več kot za CX-3

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Ona je za 2ko plačala več kot za CX-3

Joj, spregledo sem... 😵‍💫

Napisano
dne 18. 9. 2024 ob 18:40 je Bossek napisal:

Opravljen 4 redni servis.

Olje + filter + zavorno olje + kabinski filter + prednje zavorne plossice ... 590 eur 😱

 

Se je pa ugotovilo, da je puscal hladilnik in je bil menjan pod garancijo.

To je kar na hard, jaz danes na Accordu, uraden Honda servis (Selič, šmartno ob paki)...olje, oljni in zračni filtri, menjava/centriranje gum, polnjenje klime, še neke žarnice...350€....zgornje pa odraža sigurno LJ cene, če bi sam šel v LJ na AC mobil dvomim da bi prsu pod 500€....(npr.on ima olje še vedno po 12.5€, ko je v ljubljani , kranju nadc20€....pa urna postavka, itd...)

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
  • 8 mesecev kasneje...
Napisano (urejeno)

Dvodnevna tura v Italijo in nazaj je bila res varčna! 🤗 Res pa je, da po tisti ravnini tam avto skoraj ne pije.... 😁

Drugi avto na isti poti MG 1.6 bencinc je pil 7.8 l/100....🫣

IMG_20250608_164830.jpg

IMG_20250608_163517.jpg

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Drugi avto na isti poti MG 1.6 bencinc je pil 7.8 l/100....🫣

 

A ta ima napako na motorju? Ker tolk razlike, če je šlo za isto pot in isti način vožnje pač ne more biti.

33112_1.png

Napisano
pred 9 minutami je Boss napisal:

 

A ta ima napako na motorju? Ker tolk razlike, če je šlo za isto pot in isti način vožnje pač ne more biti.

Ne, ima pa 3 cilindre in turbino, pa pol mlajšega voznika za volanom ;) 

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

A ta ima napako na motorju? Ker tolk razlike, če je šlo za isto pot in isti način vožnje pač ne more biti.

Ne, zadnjič smo šli v Trst z njim in je pil 8.2ali 8.3,se ne spomnem točno. Avto je pa težak in se pod 3.000 obratov ne da vozit, ker potem nikamor ne gre.... 🥴 Dino varjanta glede starosti motorja.... 😁😉

 

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

A ta ima napako na motorju? Ker tolk razlike, če je šlo za isto pot in isti način vožnje pač ne more biti.

Nima. Taka je pač realnost x motorja proti navadnemu. 

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Nima. Taka je pač realnost x motorja proti navadnemu. 

3 litre nikol...

33112_1.png

Napisano
pred 26 minutami je Boss napisal:

3 litre nikol...

Greva stavit za en tank goriva? 🤔

Napisano (urejeno)
pred 14 urami je NevLado napisal:

Ne, ima pa 3 cilindre in turbino, pa pol mlajšega voznika za volanom ;) 

Turbina ne pije kaj več, če ga ne goniš. Statistično celo manj pije, ker dokler ni pritiska, je avto z manjšo kubikaturo.

pred 14 urami je Boss napisal:

 

A ta ima napako na motorju? Ker tolk razlike, če je šlo za isto pot in isti način vožnje pač ne more biti.

Kitajc je 😅

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 10 urami je Bini napisal:

Dvodnevna tura v Italijo in nazaj je bila res varčna! 🤗 Res pa je, da po tisti ravnini tam avto skoraj ne pije.... 😁

Drugi avto na isti poti MG 1.6 bencinc je pil 7.8 l/100....🫣

IMG_20250608_164830.jpg

IMG_20250608_163517.jpg

 

To je sigurno baby dino, poznan tudi kot G140 😅

Napisano

X186..... :jupiii:

Po tistih ravninah je ime nekjel celo 3 litre porabe! Res sem presenečen, ker ponavadi vozim bolj po razgibani cesti.... :nevem:

Napisano

Tisti MG ZS 1.6 je res požrešen a baje preizkušen, trpežen in zanesljiv motor. 

Svak se ne sekira, ker ne dela veliko kilometrov ima pa ful opremo za samo 25000€ s popustom..... :prstgor:

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Tisti MG ZS 1.6 je res požrešen a baje preizkušen, trpežen in zanesljiv motor. 

Svak se ne sekira, ker ne dela veliko kilometrov ima pa ful opremo za samo 25000€ s popustom..... :prstgor:

 

To, da so to jajca vem, ampak vseeno, na enaki relaciji, z enakim tempom, 3 litre ne more bit razlike. Max 1,5l. Ker če to drži bi moral bit ta avto že davno na servisu.

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

urbina ne pije kaj več, če ga ne goniš. statistično celo manj pije, ker dokler ni pritiska, je avto z manjšo kubikaturo.

 

Kolikor je meni znano, ta kitajski jajc nima turbine. Je tak zelo enostaven motorček, tehnologije sicer od bohsigavedi kdaj. Ampak vseeno , tole bi moral delat ne vem kaj da na regionalki dosega tako porabo. Kaj pol v mestu 12 pa na AC 10 pri 130km/h? :whatever:

33112_1.png

Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

 

Kolikor je meni znano, ta kitajski jajc nima turbine. Je tak zelo enostaven motorček, tehnologije sicer od bohsigavedi kdaj. Ampak vseeno , tole bi moral delat ne vem kaj da na regionalki dosega tako porabo. Kaj pol v mestu 12 pa na AC 10 pri 130km/h? :whatever:

Ima sosed tudi ta kitajska jajca. Je bil v soboto na Krku. Omenil je, da je imel povprečno 7,8 /100. Sem zelo pohvalil avto in porabo. Cel paket je naravnost za prste oblizat. 

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)

Zanimivo, neverjetno, kar ista poraba kot pri @Bini A še komu kej "smrdi" tukaj?

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

 

Kolikor je meni znano, ta kitajski jajc nima turbine. Je tak zelo enostaven motorček, tehnologije sicer od bohsigavedi kdaj. Ampak vseeno , tole bi moral delat ne vem kaj da na regionalki dosega tako porabo. Kaj pol v mestu 12 pa na AC 10 pri 130km/h? :whatever:

Glej to je povprečna na cca500km in tu je zajeta AC, hitra cesta in mestne vožnje. Po Sloveniji večina AC do Opčin in potem po Italiji je tista obalna cesta ob AC, ki je čisto prazna in ravna z nekaj 10 krožišči. Tam avto skoraj ne pije, vsaj moj z razliko od MG! Po mestu pa skoraj nič nismo vozili. 

Osebno mislim, da 8.0l ni tako veliko glede na tako velik avto, že Jugec 1.1 je pil toliko! 

Sem pa zelo vesel, da se je CX-30 tako dobro izkazala na tej vožnji in je še en dokaz kako dober bencinski motor je MAZDA naredila v primerjavi z drugimi.... :bravo:

pred 3 urami je Alex napisal:

Ima sosed tudi ta kitajska jajca. Je bil v soboto na Krku. Omenil je, da je imel povprečno 7,8 /100. Sem zelo pohvalil avto in porabo. Cel paket je naravnost za prste oblizat. 

Res je ja, ima pa vso ful opremo, ni da ni... 🤗A je še vedno MG... 🥴😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, jaz sem kak mesec nazaj menjal sklopko na svoji 6ki. Zdržala je skoraj 320 000km.
    • Prispevek radi lupijo, prenašajo pa ne nič. Jaz če bi imel opcijo bi že zdavnaj skenslal RTV.
    • Pol mas pa se da je E10= RON95=91 oktan in E5= RON 97,98,99....   Pol se pa znajdi med razliko dejansko 1 oktana Pol mas pa se da je E10= RON95 in E5= RON 97,98,99....   Pol se pa znajdi med razliko dejansko 1 oktana.   Ko gres v kak Maroko, v odrocen Atlas, kjer dobis benz samo v flašah v vaseh, tam ne sprašuješ nič, samo najlonko moraš imeti s sabo da točiš preko nje, ker v flaši je marsikaj...:) motor nic ne jamra, niti ne kihne na 3000m....tko da marketing bullshit 
    • V bistvu sploh ne gledam več košarke, ker nimam kje. Zadnjič sem kar pozabil, da so igrali prijateljske tekme. Na RTV zloveniji raje ponavljajo "še pomnite tovariši", kot pa, da bi prenašali košarkaške in nogometne tekme reprezentance. Tako bo počasi vpadlo zanimanje za oboje. 
    • Odvisno a si žejen, al bi se ga rad napil😇   Benz je bil vedno benz tako da Eurosuper100 brez E konzervansov je vedno najbolje. Vsak proizvajalec ma neke navodila kaj je min standard, a na koncu majo vsi enake svecke (ala ngk, denso), bate, mesalne lopute itd...   Skratka marketing. Saj ce gres samo na peteol bos vsako zimo naredil 50km vec, ker bojo mel spet qmax+++++++ ultra ne vem neki. Desetletja pa ze isto stvar tankamo. Jaz osebno mislim da tudi med 100 in 95 dejansko ni vec razlike.  E5,10 sta bila vpeljana zgolj on samo da bi se kao znizal Co2. Torej marketing in vedno tu potegne najkrajso masina ....no pa tudi zato da se je promoviralo nova goriva, se pravi spet marketing....   E5 ni nic drugega kot 95 v drugi preobleki....
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.