Skoči na vsebino

Mazda 6 2016, 2.2, Skyactive, izgublja moč, ne pospešuje


Priporočeno sporočilo

pred 4 urami je Alex napisal:

Hmm. Posvetila ti je dpf lučka. A veš kaj to pomeni? Da imaš zabasan egr, pa kolektor in na koncu tudi dpf filter. 

Na koliko km pa ti dela regeneracije? A se ti olje dvigne kaj proti oznaki max? 

Najprej to preglej. 

Glede regeneracije se nisem zasledil da bi jo sam delal (avto je uvozen iz nemcije in ga imam 2 leti) in ko se je lucka prizgala sem priklopil na racunalnik in prisilno zagnal regeneracijo. Nisem pa dal nobenih dodatnih cistil za dpf filter. Egr in kolektor sta definitivno za pregledat in po moznosti tudi za ocistit skupaj z dpf-om. Pri pregledu olja je pa vedno pri oznaki max in to ko je avto mrzel. 

pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Maš kako napako v logih?

Kot sem videl je samo napako z dpf-om pokazalo. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Jest je spremenil naslov v Mazda 6 2016, 2.2, Skyactive, izgublja moč, ne pospešuje

Ne vem, meni se zdi to kot normalno delovanje - ko se izvaja regeneracija se motor dodatno segreje in če ga še dodatno teraš, računalnik zbija gas, da ne pregreješ vse skupaj

 

Kdaj me je prav groza, če mi dela regeneracijo npr. ravno na rebernicah (Vipava - Razdrto za gor), ko gledam tisto temperaturo motorja, ko se bliža 120 stopinjam.

 

Zdej pozimi je boljše, poleti pri 40 pa ni ravno fun :D

 

če hočeš TiEn se lahko dobiva in priklopim obd2 in pogledamo če kaj javlja :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men je to čudno, ker ko se izvaja regeneracija je pri meni avto še za 10% na uč bolj poskočen. Isto sem opažal tudi pri prejšnji šestki, ker sem skos imel občutek, da je takrat dobila ene 10-15KM zraven in jih takoj po regeneraciji tudi izgubila. Sem tudi opazoval dvig temperature in nisem nikoli zaznal, da vi se povečala, če pa že pa mogoče le za debelino kazalca. :nevem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Boss napisal:

Men je to čudno, ker ko se izvaja regeneracija je pri meni avto še za 10% na uč bolj poskočen. Isto sem opažal tudi pri prejšnji šestki, ker sem skos imel občutek, da je takrat dobila ene 10-15KM zraven in jih takoj po regeneraciji tudi izgubila. Sem tudi opazoval dvig temperature in nisem nikoli zaznal, da vi se povečala, če pa že pa mogoče le za debelino kazalca. :nevem:

Moja 6-ks  je tudi izgubljala moč. dokler se je izvajala regeneracija. Poudarek je na "je izgubljala". 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1 hour ago, Hixxy said:

Ne vem, meni se zdi to kot normalno delovanje - ko se izvaja regeneracija se motor dodatno segreje in če ga še dodatno teraš, računalnik zbija gas, da ne pregreješ vse skupaj

 

Kdaj me je prav groza, če mi dela regeneracijo npr. ravno na rebernicah (Vipava - Razdrto za gor), ko gledam tisto temperaturo motorja, ko se bliža 120 stopinjam.

 

Zdej pozimi je boljše, poleti pri 40 pa ni ravno fun :D

 

če hočeš TiEn se lahko dobiva in priklopim obd2 in pogledamo če kaj javlja :)

 

A si predstavljaš potem mene, ko sem vlekel še počitniško prikolico zadaj..po možnosti pri 35 stopinjah v kak klanec 🙂 

 

Itak ti računalnik začne omejevat zmogljivosti pri nekje 125 stopinjah. Je pa ta motor že tako al itako malce bolj vroč kot ostali. Že če normalno voziš imaš hitro temperaturo olja okoli 95 stopinj, tudi 100. Tako da si hitro na 120 stopinjah ob robnih pogojih.

  • Všeč 2
  • Začuden 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Boss napisal:

Men je to čudno, ker ko se izvaja regeneracija je pri meni avto še za 10% na uč bolj poskočen. Isto sem opažal tudi pri prejšnji šestki, ker sem skos imel občutek, da je takrat dobila ene 10-15KM zraven in jih takoj po regeneraciji tudi izgubila. Sem tudi opazoval dvig temperature in nisem nikoli zaznal, da vi se povečala, če pa že pa mogoče le za debelino kazalca. :nevem:

Mogoče novejši računalnik, nove nastavitve IN PA PREDVSEM malo kilometrov

pred 1 uro je SpEkTr napisal:

 

A si predstavljaš potem mene, ko sem vlekel še počitniško prikolico zadaj..po možnosti pri 35 stopinjah v kak klanec 🙂 

 

Itak ti računalnik začne omejevat zmogljivosti pri nekje 125 stopinjah. Je pa ta motor že tako al itako malce bolj vroč kot ostali. Že če normalno voziš imaš hitro temperaturo olja okoli 95 stopinj, tudi 100. Tako da si hitro na 120 stopinjah ob robnih pogojih.

Temperaturo olja težko vidiš, ker imaš na računalniku temperaturo vode. 

 

Če je olje samo na 95 stopinj je z avtom nekaj narobe, temperatura olja v motorju mora biti 100+ 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je NevLado napisal:

segrejem motor potem si pa dam duška in uživam v zvoku blokade na bencinarju :lol:

 

Komi cakam, da bom tut js kmal spet delezen tega 😍

Popravljeno od Deeyan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je NevLado napisal:

En grafe lima za dpf, drug prek telefona olje gleda...isuse bože jst se vsedem, segrejem motor potem si pa dam duška in uživam v zvoku blokade na bencinarju :lol:

Jst bom tudi užival ko ga bom peljal po soški do Ajbe in ga spustil po bregu dol.

  • Haha 3
  • Začuden 1

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je NevLado napisal:

En grafe lima za dpf, drug prek telefona olje gleda...isuse bože jst se vsedem, segrejem motor potem si pa dam duška in uživam v zvoku blokade na bencinarju :lol:

Nas je več takih, ki oba avta, (tako benzinarja kot dizla) samo segrejemo in gasa. Brez priklapljanja bilo česa in kontrolirana bilo česa. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je NevLado napisal:

En grafe lima za dpf, drug prek telefona olje gleda...isuse bože jst se vsedem, segrejem motor potem si pa dam duška in uživam v zvoku blokade na bencinarju :lol:

 

Eni na dizla priklapljajo ne vem kakšne senzorje in nadzor, drugi pa na dizle priklapljamo prikolice. Eni imajo kup težav z avtom, drugi pa se vozimo naokoli. Očitno je na dizla boljše pripeti prikolico kot senzorje in nadzor...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...
pred 8 urami je drejper napisal:

Na mali turbini se je odlomil net, kateri zapira loputo, imam mehanika, ki je strokovnjak za mazde 6

Ta post se nanaša na... ? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Tilen5 napisal:

Mazdo prodal pokvarjeno,..čakam na novega golfa

 

Sem imel pri prodaji prejšnje Mazde 6 CD175 srečo. Kupit jo je prišel nekdo, ki se je pred tem pol leta jeb.. z novim Golfom, ki ga servis ni in ni znal poštimati, zafrkavala naj bi elektronika. Samo v vednost oziroma lahko da greš z dežja pod kap. Upam vendarle, da ne. 🙂

  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ni prišel "Special Edition",ampak "navaden"-zelen.   Ker je bil pri Vsegradu že razgreben,uvoznik jih pa tudi nima več,sem se dogovoril za tega...a se je tip še zmotil,in so poslali SB verzijo (Schlagbohrer-udarni vrtalni vijačnik). Pa nisem bil nič jezen,ker mi pri tem stroju ni tako važno....ko tako razmišljam,mogoče še bolje,ker od ostalih treh noben vijačnik tega nima,in če bo sin,k se je odselil kdaj rabil...mu tega porinem v roke,pa bo lahko zvrtal tudi kakšno luknjo v zid ipd. brez da bi rabil vrtalno kladivo....za 2-3 luknje bo čist OK,svedre pa tudi že imam....   Ni več Made in Germany,ampak Hungary,a je za to tudi najnovejša revizija tega modela (pogruntaš ko pogledaš za rezervne dele),in ima za to tudi najnovejšo Röhm-ovo vrtalno glavo,ki je veliko krajša-enako sem (oz. je božiček😄) kupil za staro LT-jko....pogruntaš po rdečem obroču na začetku glave....samo takšna glava pa stane od 50€ naprej +PTT😲 https://www.rubart.de/METABO-Schnellspannbohrfutter-Futuro-Plus%2C-S1-M%2C-13mm%2C-R-L-extra-kurz-(636618000)--p10258354 Je še kompaktnejši🧐-se mi dopade😃...seveda pride še ena 4Ah baterija,k je Metabo-100-letna akcija😄. Seveda pa je LTX ko z njim delaš "čisto nekaj drugega",a vseeno-tak stroj za dobrih 130€ z kovčkom vred+močna baterija-bomba👍   In seveda spet slike😉    
    • Odkrito rečeno nisem niti pogledal...evo čisto slučajno je lih 65W😅 Pa tudi,če bi original bil 90W,za polnjenje je 65W polna kapa...samo počasneje bo polnilo baterijo,ker kakšen laptop pa imaš,da ti bo vlekel 90W...mora pa biti že kak potraten-gamerski,k običajno imajo laptopi CPUje z TDP bolj v rangu 30W,za tak laptop pa je 65W več kot dovolj.   Sicer imam tudi Xiaomijev 120W polnilec,k je bil zraven Xiaomi 12 Pro telefona,a raje ne bom izzival nesrečo,ker če na adapterju piše 100W...kaj pa veš,kaj bo🙄
    • Top zadeva :). Samo a ni original polnilec 90W?
    • Vse (in še več) kar sedaj zvozim z e-biciklom, sem že zvozil z analognim. Nimam nobene slabe vesti. Takoj zamenjam svoj precej € drag e-bicikel za analognega, lahko tudi cenenega, če mi nekdo zraven podari delujoče kolke in kolena.
    • Huh ja. Retro. Windows 10 bojo počasi nehali posodabljat. Ja to je osnova. Pozabim to napisat.   Izštekaj vse kar ni potrebno za osnovo. Če sta 2 diska, pusti enega, če je mogoče pekač,.... Če bo delalo. Dajaj nazaj kos po kos.   @Z M A J opaziš mogoče kak vzorec? PlošciacPlošcia ramov mi je že crknila. Samo takrat se ni vžgal. Da bi pa kak kabl tak bluzil, pa je meni skoraj neverjetno.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.