Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 31 minutami je Matick napisal:

Kdaj so pa podrazili?

Jest sem v septembru placov isto kot vsako leto

Ne vem kdaj, jaz sem avgusta plačal 330€ lani pa 220€🥴 Osnovno je bilo isto, dodatne stvari pa dosti več! 😟

Napisano

Lani si imel prvo leto… Takrat ti referent lahko da komercialni popust kao na novo zavarovanje… potem pa ne vec oz. ce ze, je manj…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Cene novih avtomobilov, rezervnih delov, storitev, ... vse te cene so šle gor. Če ne bi šle tudi premije, bi bilo precej čudno, saj je osnova za njihov izračun tudi vse zgoraj našteto. 

 

Napisano
pred 9 urami je Jest napisal:

Lani si imel prvo leto… Takrat ti referent lahko da komercialni popust kao na novo zavarovanje… potem pa ne vec oz. ce ze, je manj…

Ja tudi ta popust je bil lani zraven, ampak dodatki, ki sem jih opisal so šli za 30%gor,sem preveril pri agentu in papirjih od lan.... :nevem:

Napisano
pred 9 urami je Janez007 napisal:

Cene novih avtomobilov, rezervnih delov, storitev, ... vse te cene so šle gor. Če ne bi šle tudi premije, bi bilo precej čudno, saj je osnova za njihov izračun tudi vse zgoraj našteto. 

 

enako je pri zavarovanju nepremičnine, dvig zavarovalne vsote, ker so se gradbeni materiali bistveno podražili in v primeru sanacije stara polica ne krije več vsega.....odvisno je potem kako dobrega agenta imaš, in ali ti lahko kljub temu ponudi enake pogoje ali pa moraš enostavno plačati več...v generalnem je pač celotna sfera zavarovalništva bolj kot ne nateg....na koncu če imaš € si plačaš sam (sicer pa si prisiljen čakati xy mesecev/let v primeru zdr.storitev) ali pa pri avto.zavarovanju, ti pa skoraj vedno najdejo kakšen minus, da ti ne želijo kriti vsega (razen spet če se ne greš kakšnih pravnih bitk z zavarovalnicami), kljub temu da vsak mesec/leto plačujemo enormne zneske za zavarovanja, taka ali drugačna....zadnjič enkrat sem bral članek, koliko v povprečju človek plača v življenju za zavarovanja (neko blazna visoka cifra je bila, sem pozabil....)

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Prej se nisem oglašal, ker sem čakal Novo leto. Zakaj? Ker pri nas kar natančno vodimo stroške, ki jih imamo. In za novo leto naredimo malo statistike. In zdaj imam za zadnjih petnajst let vso statistiko pred seboj. 

 

Preden nadaljujem, vam predlagam, da se dobro usedete. Zakaj? Ko boste videli cifre, boste že vedeli, zakaj...

 

Torej, v petnajstih letih smo najprej zamenjali star avto z novo Hondo Jazz.

Nekaj let pozneje je odpovedalo tudi terensko vozilo, zato smo ga zamenjali z Mazdo BT-50.

Kmalu nato je naša stara počitniška prikolica postala premajhna, zato smo jo menjali za večjo (zelo staro za staro).

Po nekaj letih je Honda postala za en sedež premajhna, zato smo jo zamenjali za Mazdo 5.

In ker je počitniška prikolica spet postala premajhna, smo jo zamenjali za večjo (staro za skoraj novo).

Ker pa so v tem času otroci zrasli, smo dokupili enega zelo starega Tomosovega Avtomatika.

In ker so otroci še bolj zrasli, smo kupili še skoraj novega Microcarja.

Torej imamo zdaj doma Mazdo BT-50, Mazdo 5, kamp prikolico, Microcarja, Tomosa Avtomatika, še od prej pa sta pri hiši tudi Tomos ATX in lahka prikolica (do 750 kg največje dovoljene skupne teže).

 

V tem času, se pravi v petnajstih letih, smo z vsem skupaj prevozili 463.579 km (prikolice tu ne štejejo, ker nimajo svojega števca za prevožene kilometre). Vsi stroški, ki so povezani z avtoparkom, pa so znašali 159.883,50€. V te stroške je zajeto vse: nakup vozil, zavarovanje, registracija, cestna taksa, servisi, pnevmatike (letne, zimske, pa tudi na prikolicah jih je potrebno vsakih šest let menjat, da ne počijo, ker preperijo), vinjete, pranje v avtopralnici, popravila, verige za sneg, vitrex, žarnice, nafta, bencin, tudi olje za dvotaktne motorje, tudi tehnični za lahki priklopnik, ki ga je treba opraviti na vsaka štiri leta,... V glavnem VSE, kar je povezano z avtoparkom.

 

In zakaj sem prej rekel, da se dobro usedite? 159883,50 evra v petnajstih letih pomeni 10.658,90€ na leto oziroma 888,24€ na mesec.

 

Za nakupe vozil je šlo okoli 55.000€. Torej je bilo stroškov obratovanja za okoli 105.000€ v petnajstih letih oziroma okoli 580€ na mesec.

 

In potem me prepričujejo, da otroci koštajo in da so otroci velik strošek...

  • Všeč 5
  • Haha 1
  • Začuden 3
  • Zmeden 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 25 minutami je Slivka napisal:

Prej se nisem oglašal, ker sem čakal Novo leto. Zakaj? Ker pri nas kar natančno vodimo stroške, ki jih imamo. In za novo leto naredimo malo statistike. In zdaj imam za zadnjih petnajst let vso statistiko pred seboj. 

 

Preden nadaljujem, vam predlagam, da se dobro usedete. Zakaj? Ko boste videli cifre, boste že vedeli, zakaj...

 

Torej, v petnajstih letih smo najprej zamenjali star avto z novo Hondo Jazz.

Nekaj let pozneje je odpovedalo tudi terensko vozilo, zato smo ga zamenjali z Mazdo BT-50.

Kmalu nato je naša stara počitniška prikolica postala premajhna, zato smo jo menjali za večjo (zelo staro za staro).

Po nekaj letih je Honda postala za en sedež premajhna, zato smo jo zamenjali za Mazdo 5.

In ker je počitniška prikolica spet postala premajhna, smo jo zamenjali za večjo (staro za skoraj novo).

Ker pa so v tem času otroci zrasli, smo dokupili enega zelo starega Tomosovega Avtomatika.

In ker so otroci še bolj zrasli, smo kupili še skoraj novega Microcarja.

Torej imamo zdaj doma Mazdo BT-50, Mazdo 5, kamp prikolico, Microcarja, Tomosa Avtomatika, še od prej pa sta pri hiši tudi Tomos ATX in lahka prikolica (do 750 kg največje dovoljene skupne teže).

 

V tem času, se pravi v petnajstih letih, smo z vsem skupaj prevozili 463.579 km (prikolice tu ne štejejo, ker nimajo svojega števca za prevožene kilometre). Vsi stroški, ki so povezani z avtoparkom, pa so znašali 159.883,50€. V te stroške je zajeto vse: nakup vozil, zavarovanje, registracija, cestna taksa, servisi, pnevmatike (letne, zimske, pa tudi na prikolicah jih je potrebno vsakih šest let menjat, da ne počijo, ker preperijo), vinjete, pranje v avtopralnici, popravila, verige za sneg, vitrex, žarnice, nafta, bencin, tudi olje za dvotaktne motorje, tudi tehnični za lahki priklopnik, ki ga je treba opraviti na vsaka štiri leta,... V glavnem VSE, kar je povezano z avtoparkom.

 

In zakaj sem prej rekel, da se dobro usedite? 159883,50 evra v petnajstih letih pomeni 10.658,90€ na leto oziroma 888,24€ na mesec.

 

Za nakupe vozil je šlo okoli 55.000€. Torej je bilo stroškov obratovanja za okoli 105.000€ v petnajstih letih oziroma okoli 580€ na mesec.

 

In potem me prepričujejo, da otroci koštajo in da so otroci velik strošek...

Samo nekaj me zanima pri vsem tem; a to mašino za dnar delat lahko za par dni posodiš kolegom Mazdašem :whatever: :rispekt:

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano (urejeno)
pred 46 minutami je Slivka napisal:

Prej se nisem oglašal, ker sem čakal Novo leto. Zakaj? Ker pri nas kar natančno vodimo stroške, ki jih imamo. In za novo leto naredimo malo statistike. In zdaj imam za zadnjih petnajst let vso statistiko pred seboj. 

 

Preden nadaljujem, vam predlagam, da se dobro usedete. Zakaj? Ko boste videli cifre, boste že vedeli, zakaj...

 

Torej, v petnajstih letih smo najprej zamenjali star avto z novo Hondo Jazz.

Nekaj let pozneje je odpovedalo tudi terensko vozilo, zato smo ga zamenjali z Mazdo BT-50.

Kmalu nato je naša stara počitniška prikolica postala premajhna, zato smo jo menjali za večjo (zelo staro za staro).

Po nekaj letih je Honda postala za en sedež premajhna, zato smo jo zamenjali za Mazdo 5.

In ker je počitniška prikolica spet postala premajhna, smo jo zamenjali za večjo (staro za skoraj novo).

Ker pa so v tem času otroci zrasli, smo dokupili enega zelo starega Tomosovega Avtomatika.

In ker so otroci še bolj zrasli, smo kupili še skoraj novega Microcarja.

Torej imamo zdaj doma Mazdo BT-50, Mazdo 5, kamp prikolico, Microcarja, Tomosa Avtomatika, še od prej pa sta pri hiši tudi Tomos ATX in lahka prikolica (do 750 kg največje dovoljene skupne teže).

 

V tem času, se pravi v petnajstih letih, smo z vsem skupaj prevozili 463.579 km (prikolice tu ne štejejo, ker nimajo svojega števca za prevožene kilometre). Vsi stroški, ki so povezani z avtoparkom, pa so znašali 159.883,50€. V te stroške je zajeto vse: nakup vozil, zavarovanje, registracija, cestna taksa, servisi, pnevmatike (letne, zimske, pa tudi na prikolicah jih je potrebno vsakih šest let menjat, da ne počijo, ker preperijo), vinjete, pranje v avtopralnici, popravila, verige za sneg, vitrex, žarnice, nafta, bencin, tudi olje za dvotaktne motorje, tudi tehnični za lahki priklopnik, ki ga je treba opraviti na vsaka štiri leta,... V glavnem VSE, kar je povezano z avtoparkom.

 

In zakaj sem prej rekel, da se dobro usedite? 159883,50 evra v petnajstih letih pomeni 10.658,90€ na leto oziroma 888,24€ na mesec.

 

Za nakupe vozil je šlo okoli 55.000€. Torej je bilo stroškov obratovanja za okoli 105.000€ v petnajstih letih oziroma okoli 580€ na mesec.

 

In potem me prepričujejo, da otroci koštajo in da so otroci velik strošek...

 

Natančno vodite stroške. 👍 😀 In za računovodstvo ste porabili kar nekaj časa. In naračunal si podobno letno cifro, kot jo dobiš v nekaj minutah po metodi "čez prst". :) 

 

V 15 letnem časovnem obdobju bi bilo še bolje, če se upošteva časovna dimenzija denarja - 1.000 evrov pred 15-timi leti ni enako 1.000 evrom danes. Z diskontiranjem oziroma obrestovanjem letnih stroškov .... Namesto 10.600 letnih stroškov bi verjetno dobil okoli 15.000 €, sploh ker so bile velike investicije veliko let nazaj. Če kdo ne verjame, naj mi posodi 10.000€ in mu jih vrnem čez 15 let. 😃

 

WWW.CALCULATOR.NET

Free interest calculator to find the interest, final balance, and accumulation schedule using either a fixed starting principal and/or...

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 10 urami je Slivka napisal:

Torej je bilo stroškov obratovanja za okoli 105.000€ v petnajstih letih

Ma prihodke od potnih stroškov niste računali?

Napisano
pred 16 urami je Bini napisal:

Samo nekaj me zanima pri vsem tem; a to mašino za dnar delat lahko za par dni posodiš kolegom Mazdašem :whatever: :rispekt:

 

Ne, te mašine za dnar delat ne posojam. Jo pa šenkam, ko jo do konca odrabim. Mislim pa, da si dovolj dedca, da si jo sam uštimaš.

 

Namig: veš, kolikšni so otroški dodatki za šest otrok?

 

 

 

 

pred 7 urami je Brane napisal:

Ma prihodke od potnih stroškov niste računali?

 

Ne, toliko natančno se pa nisem spuščal. Bom videl, ko bom imel kaj časa, bom pa še to. Saj plačilne liste imam spravljene.

 

Nekje.

 

Najbrž...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Majko mila to je pol bajte.... 😳

Pol bajte? 🙄Pri nas na obali je to glih dovolj za garažo. 

  • Haha 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

 

Ne, te mašine za dnar delat ne posojam. Jo pa šenkam, ko jo do konca odrabim. Mislim pa, da si dovolj dedca, da si jo sam uštimaš.

 

Namig: veš, kolikšni so otroški dodatki za šest otrok?

 

 

 

 

 

Ne, toliko natančno se pa nisem spuščal. Bom videl, ko bom imel kaj časa, bom pa še to. Saj plačilne liste imam spravljene.

 

Nekje.

 

Najbrž...

Vem kašni so otroški,manjši kot stroški....😁 :nevem:

pred 33 minutami je Alex napisal:

Pol bajte? 🙄Pri nas na obali je to glih dovolj za garažo. 

No to je povprečje za pol bajte,pri nas dobiš celo.....😊😉

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
dne 3. 1. 2023 ob 13:56 je g.Wankel napisal:

Štepate te froce, pol pa jamrate :D

 

Ne, ne, takrat nisem jamral.

To samo Gorenjci jamrajo, ko štepajo froce. Ker se jim mošnja prazni...

In ne jamram zaradi frocov, ampak zaradi stroškov voznega parka...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
dne 2. 1. 2023 ob 19:57 je Slivka napisal:

Prej se nisem oglašal, ker sem čakal Novo leto. Zakaj? Ker pri nas kar natančno vodimo stroške, ki jih imamo. In za novo leto naredimo malo statistike. In zdaj imam za zadnjih petnajst let vso statistiko pred seboj. 

 

Preden nadaljujem, vam predlagam, da se dobro usedete. Zakaj? Ko boste videli cifre, boste že vedeli, zakaj...

 

Torej, v petnajstih letih smo najprej zamenjali star avto z novo Hondo Jazz.

Nekaj let pozneje je odpovedalo tudi terensko vozilo, zato smo ga zamenjali z Mazdo BT-50.

Kmalu nato je naša stara počitniška prikolica postala premajhna, zato smo jo menjali za večjo (zelo staro za staro).

Po nekaj letih je Honda postala za en sedež premajhna, zato smo jo zamenjali za Mazdo 5.

In ker je počitniška prikolica spet postala premajhna, smo jo zamenjali za večjo (staro za skoraj novo).

Ker pa so v tem času otroci zrasli, smo dokupili enega zelo starega Tomosovega Avtomatika.

In ker so otroci še bolj zrasli, smo kupili še skoraj novega Microcarja.

Torej imamo zdaj doma Mazdo BT-50, Mazdo 5, kamp prikolico, Microcarja, Tomosa Avtomatika, še od prej pa sta pri hiši tudi Tomos ATX in lahka prikolica (do 750 kg največje dovoljene skupne teže).

 

V tem času, se pravi v petnajstih letih, smo z vsem skupaj prevozili 463.579 km (prikolice tu ne štejejo, ker nimajo svojega števca za prevožene kilometre). Vsi stroški, ki so povezani z avtoparkom, pa so znašali 159.883,50€. V te stroške je zajeto vse: nakup vozil, zavarovanje, registracija, cestna taksa, servisi, pnevmatike (letne, zimske, pa tudi na prikolicah jih je potrebno vsakih šest let menjat, da ne počijo, ker preperijo), vinjete, pranje v avtopralnici, popravila, verige za sneg, vitrex, žarnice, nafta, bencin, tudi olje za dvotaktne motorje, tudi tehnični za lahki priklopnik, ki ga je treba opraviti na vsaka štiri leta,... V glavnem VSE, kar je povezano z avtoparkom.

 

In zakaj sem prej rekel, da se dobro usedite? 159883,50 evra v petnajstih letih pomeni 10.658,90€ na leto oziroma 888,24€ na mesec.

 

Za nakupe vozil je šlo okoli 55.000€. Torej je bilo stroškov obratovanja za okoli 105.000€ v petnajstih letih oziroma okoli 580€ na mesec.

 

In potem me prepričujejo, da otroci koštajo in da so otroci velik strošek...

Uf. Pošteno. Neverejtno kaj vse so ustvarili, da nam denar "cukajo z rok".

 

Medtem sem prodal svojo Mazdo 323F. Skupen strošek lastništva je znašal 2.471,55 EUR. Lastnik sem bil 24,5 meseca, kar nanese 100,90 EUR / mesec.

Napisano
pred 12 minutami je Gregor Muc-Up napisal:

Lastnik sem bil 24,5 meseca, kar nanese 100,90 EUR / mesec.

Toliko kot eko sklad kredit za kako novo Dacio ...

Napisano

Uporabljam DRIVO do nedolgo nazaj sem od nakupa vodil skoraj vse od polnjenje pnevmatik do registracije priznam kaksen tank sem spustil vmes saj je partnerica tudi kdaj tankala pa ni sem zabelezil zgleda pa tkole

Dopade se mi preprost nacin pa se brezplacna aplikacijaa6844a8d59459072eacdccfe15ecb4e4.jpgd61ada2063ec10b669ad4423fbf16a2c.jpga23c408ee109c737900a02c20550c455.jpg5117bcb33bb56a966fb2a01fcd051d65.jpgb46a09b6aa8c9d99eb997b0b040973f2.jpg

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano

Življenje je prekratko, da bi še to mel na skrbi.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 6 urami je FuManchu napisal:

Življenje je prekratko, da bi še to mel na skrbi.

Meni je tudi to nepomembno. Pač avto moram imeti, mi mora bit všeč in kolikor stane, toliko pač stane. Se bom že kje drugje čemu ne pomembnemu odrekel, če bo potrebno. 

 

 

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Prav natančnih stroškov ni zapisanih, je pa spisek rezervnih delov. Po prevoženih 359245 kilometrih (in trinajstih letih) je bilo na Mazdi 5 (poleg rednih servisov na 20.000 km - čeprav so me strašili, da je to prevelik interval in naj raje menjam na 15.000 ali mogoče celo na 10.000, ker so dizli že tako problematični in se mašijo sita in zaribavajo odmične in ne vem kaj še vse...) zamenjano:

 

- IMV ventil (pri 178.000 km)

- PDF (pri 190.000 km)

- olje v menjalniku in diferencialu (pri 240.000 km, čeprav baje ne bi bilo potrebno, ampak sem jaz vztrajal, da se to zamenja)

- podložke pod injektorji (preventivno pri 260.000 km, ker so me strašili, da bi to moral delati vsaj pri vsaki menjavi zobatega jermena če ne še bolj pogosto - pa je Jure po menjavi prinesel stare in vprašal, če jih bom spravil, ker so še čisto v redu...)

- sprednja leva nihajna roka (pri 280.000 km)

- sprednji zavorni diski (pri 300.000 km)

- žarnice v žarometih (zapisanih je 5, ampak mislim, da nisem vseh zapisal, ker sem jih vsakič preklinjal na polno in žarnice in Mazdo in tiste ki so narisali načrt in sem j#&o mater vsem tistim ženskam, ki so rodile Mazdine strokovnjake,... In najraje je crkavala desna žarnica, ki je bila bolj nedostopna kot leva...)

 

Poleg tega smo enkrat dali obnoviti amortizerje, ampak nimam zapisanih kilometrov. Po spominu je bilo nekje takrat kot IMV ventil...

 

Sicer so me strašili, da so Mazdini dizli zelo problematični in da ustvarjajo hude stroške. Mi pa s hribov doma, pa do pred tremi leti, ko se je rodil šesti otrok, smo na počitnice še počitniško prikolico vlekli. In je zdržalo. Še lamela sklopke je originalna - kljub hribom in počitniški prikolici...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.