Skoči na vsebino

Nakup Rx8


Daky

Priporočeno sporočilo

pred 12 urami je DonFelipe napisal:

Na autoscout.de jih imaš kar nekaj. 

 

Kaj praviš na omenjeno ?

WWW.AUTOSCOUT24.COM

Find your Mazda € 10,000.- – At AutoScout24: a European automotive classifieds leader.

 

Automatic, to pa je redkost :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 40 minutami je Janez007 napisal:

Kaj pa je s tole narobe?

WWW.AVTO.NET

Mazda RX-8 , letnik:2004,4000 EUR :: www.Avto.net ::

 

Sem vozil tole in tamočno; velika razlika.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 59 minutami je dvorjan napisal:

Pa vi veste, da tole pije 15l/100km za šalo. Če pritisneš pa 20l/100km? 😃

 

#sampovem

Uf kolikor sem jo jaz vozil, ob totalno DeSUS vožnji 13 litrov, ko sem jo malo pognal 17 litrov, ko sem jo fajn stisnil 20 litrov.

 

Lumpi jo je pa še maw bl MUŠKO vozil, je imel 25 litrov na 100km.

 

Opisujem porabo konkretnega vozila rdeče Rx8 2004 232PS, LJ PELE, Simona Pelka, ki nam jo je brezplačno posojal za wikende. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Z M A J napisal:

Uf kolikor sem jo jaz vozil, ob totalno DeSUS vožnji 13 litrov, ko sem jo malo pognal 17 litrov, ko sem jo fajn stisnil 20 litrov.

 

Lumpi jo je pa še maw bl MUŠKO vozil, je imel 25 litrov na 100km.

 

Opisujem porabo konkretnega vozila rdeče Rx8 2004 232PS, LJ PELE, Simona Pelka, ki nam jo je brezplačno posojal za wikende. :)

Se pravi, da so kaki lamboti, ferrariji in porcheji pravi šparovčki proti RX8😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Alex napisal:

Se pravi, da so kaki lamboti, ferrariji in porcheji pravi šparovčki proti RX8😊

Ne vem, nisem še vozil, da bi testiral porabo.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Z M A J napisal:

Uf kolikor sem jo jaz vozil, ob totalno DeSUS vožnji 13 litrov, ko sem jo malo pognal 17 litrov, ko sem jo fajn stisnil 20 litrov.

 

Lumpi jo je pa še maw bl MUŠKO vozil, je imel 25 litrov na 100km.

 

Opisujem porabo konkretnega vozila rdeče Rx8 2004 232PS, LJ PELE, Simona Pelka, ki nam jo je brezplačno posojal za wikende. :)

 

js sm tut na 28l pršu 🤣

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je FuManchu napisal:

Čeprav ni raketa po hitrosti, se vsaj vrti hudič na 9000rpm:punk:

 

 

jp, z malo predelav na Mazdinem 2.5 V6 greš mimo kot za hec :)

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je FuManchu napisal:

Čeprav ni raketa po hitrosti, se vsaj vrti hudič na 9000rpm:punk:

 

9500. Nad 9000 prične opozarjati s piskom.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 urami je Z M A J napisal:

Uf kolikor sem jo jaz vozil, ob totalno DeSUS vožnji 13 litrov, ko sem jo malo pognal 17 litrov, ko sem jo fajn stisnil 20 litrov.

 

Lumpi jo je pa še maw bl MUŠKO vozil, je imel 25 litrov na 100km.

 

Opisujem porabo konkretnega vozila rdeče Rx8 2004 232PS, LJ PELE, Simona Pelka, ki nam jo je brezplačno posojal za wikende. :)

 

In potem ima BTjka veliko porabo...

  • Haha 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
    • Meni je tudi N'1...👌😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.