Skoči na vsebino

Koliko bi lahko dobil za svojo rabljeno Mazdo?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tako kot so rekli pred mano, probat z neko željeno ceno na avtonet.

Glede na zapisano na forumu pa je od @scania avto odlično vzdrževan, kar bo znal pravi kupec tudi ceniti in se bo poznalo na končni ceni.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano (urejeno)

Tole sem pravkar prebral v reviji 🙃 ... mogoče kateremu prodajalcu pomaga pri nastavljanju cene. 😜

 

Screenshot 2022-09-22 16.52.25.png

 

 

Tole je pa za kupce, da ne pozabijo k ceni dodati stroške servisov kupljenega vozila. 😆

 

Screenshot 2022-09-22 16.57.15.png

Popravljeno od Janez007
  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 11 minutami je FuManchu napisal:

Pol pa imej hibridna jajca. Ne hvala.

Pa ona majhna "baterijca" od hibridov je bistveno cenejša od "električarjev".

Za Toyotinega Priusa denimo stane okroglega jurja.

Priključni hibridi so pa nekje vmes.

Napisano

Baterija za novega yarisa hybrid pride 2400€. Da pa dam za baterijo 10let starega avta 30000€, ga raje v luft spustim. To si lahko komot vsake 10let kupiš novo 6ko.

Napisano

Vsi ti novi ev-ji bodo nepremičnine čez deset let, ko bo treba baterije menjavat:D

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Baterija za novega yarisa hybrid pride 2400€. Da pa dam za baterijo 10let starega avta 30000€, ga raje v luft spustim. To si lahko komot vsake 10let kupiš novo 6ko.

... in to dizel za inat tem tako zvanim "zelenim.". 😊

 

 

Napisano

O baterijah govorimo in baterija za e-bicikel je jurja - tolk je recimo 600+ Ah.

33112_1.png

Napisano

Redke so bencinarke. A se vse proda tako hitro? Al jih sploh ni bilo veliko nasploh?

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 26 minutami je FuManchu napisal:

Redke so bencinarke. A se vse proda tako hitro? Al jih sploh ni bilo veliko nasploh?

Večina jih vzame G165, ker:

- cenejši

- manjša cestnina in zavarovanje

- “samo 30” konjev razlike

- je to “dovolj” močen motor

Napisano
pred 2 minutama je NevLado napisal:

Večina jih vzame G165, ker:

- cenejši

- manjša cestnina in zavarovanje

- “samo 30” konjev razlike

- je to “dovolj” močen motor

Govorim nasploh za Mazde 6 in cx-5.

Prevladujejo dizli. Jaz pa bi ravno bencinarja raje vzel, če bi že mazdo kupoval za naslednji voz.

N7rRRL1.jpg

Napisano
On 9/22/2022 at 8:05 AM, Janez007 said:

Danes berem, da se na trgu avtomobilov v Nemčiji razmere in obeti slabšajo, slabšajo za trgovce. Imam občutek, da gre trenutno za nek prenapihnjen cenovni balon. Inflacija v povezavi z energetsko draginjo se bo poznala v kupni moči ljudi, ki kupujejo take stare avte, kot ga prodajaš ti.

Naj bo temu tako 🙏

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni. Sem lastnik MAZDE CX-5 175 Revolution AWD letnik 2014 prevoženih 176000km, redno servisirana pri Pelkotu odkar sem jaz lastnik(kdor pozna mehanika, ve o čem govorim). In sicer me zanima kdaj je smiselno menjati ketno motorja? Imam pa namen sedaj v roku 1 meseca jo prodati, zato sprasujem se mi splaca sedaj vlagati v avto ali ga pac prodati za par € manj? In koliko priblizno bi lahko iztrzil za tako Mazdo, vprašanje za tiste ki se malo bolj vešči na trgu z avti. Hvala za odgovore . 

Napisano (urejeno)

 

Ketno bi zamenjal seveda ,če bi avto imel še nekaj časa....😉

Bi pa opozoril kupca na to,drugače bo slej ko prej imel veeliiikeeee probleme.....👍

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)
pred 13 urami je Enos napisal:

Pozdravljeni. Sem lastnik MAZDE CX-5 175 Revolution AWD letnik 2014 prevoženih 176000km, redno servisirana pri Pelkotu odkar sem jaz lastnik(kdor pozna mehanika, ve o čem govorim). In sicer me zanima kdaj je smiselno menjati ketno motorja? Imam pa namen sedaj v roku 1 meseca jo prodati, zato sprasujem se mi splaca sedaj vlagati v avto ali ga pac prodati za par € manj? In koliko priblizno bi lahko iztrzil za tako Mazdo, vprašanje za tiste ki se malo bolj vešči na trgu z avti. Hvala za odgovore . 

Na prvo vprašanje naj da odgovor Pelko, če je tam servisirana. 😀 Po mojih informacijah bi bilo fino, da je pri teh km že menjana (pri 150.00 km, vsekakor pa pred 200.000).

 

Na prvi del drugega vprašanja je odgovor NE. Več ko boš govoril, kaj vse je bilo menjano, bolj bo odvračalo kupce. Moje mnenje. Sem imel za podoben avto zagretega kupca, pa mu na koncu povem, da je original nova turbina, pa se je ustrašil, namesto da bi bil vesel, in ga ni bilo nazaj.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 30 minutami je Janez007 napisal:

Na prvo vprašanje naj da odgovor Pelko, če je tam servisirana. 😀 Po mojih informacijah bi bilo fino, da je pri teh km že menjana (pri 150.00 km, vsekakor pa pred 200.000).

 

Na prvi del drugega vprašanja je odgovor NE. Več ko boš govoril, kaj vse je bilo menjano, bolj bo odvračalo kupce. Moje mnenje. Sem imel za podoben avto zagretega kupca, pa mu na koncu povem, da je original nova turbina, pa se je ustrašil, namesto da bi bil vesel, in ga ni bilo nazaj.

Tukaj je vedno vprašanje, kaj povedati bodočemu kupcu in kaj ni pomembno. 

Recimo, stvari ki so "dobre" za povedati so recimo nove ploščice zavor,novi diski, nova veriga motorja, menjano olje v menjalniku, nove gume, zamenjana loputa turbine pri dizlih z boljšo, modificirano, očiščen ali zamenjan dpf filter, očiščena egr, pobarvan odbijač zaradi parkirišča, zamenjani motorčki ogledal. .. 

Niso pa "dobre" informacije za privabljanje kupcev :

zanenjana turbina, odprt motor in zamenjana gred, bati, poravnana glava motorja, odprt menjalnik, zamenjana sklopka in vztrajnik pred 150000 km, 

zamenjan kak dell elektronike, zamenjan kak karoserijski delnim le ta pobarvan. 

Seveda je vedno dvorezen meč, če česa ne poveš, kar je pomembnega glede motorja in bi lahko bile pozneje težave. Vsak se sam odloči pri prodaji, kako bo nastopil do eventuelnega kupca. Sam sem, kot sem že napisal pri prodaji stare 6-ke, zamenjal tri mesece pred prodajo izrabljene gume z novimi nexen. Prav tako sem kupcu povedal za vse hibe, ki jih sicer ni bilo veliko. 

Ravno včeraj mi je povedal, da bo moral zamenjati končni na desni strani. Tega mu nisem mogel povedati, ker nisem vedel, da je fuč. Sem mu pa lepo povedal, da sta sklopka in vztrajnik še originalna in da bo to verjetno kmalu večji strošek. Vseeno ima ta mazda trenutno že 270000 kilometrov. 😊

In kar je najpomembnejše, je novi lastnik(moj sodelavec) neizmerno navdušen nad njo. Postal je pravi ljubitelj mazd, "čeprav je bil prej zadrt bmw-jist.🤗

 

 

Napisano

Odvisno komu prodajaš, če prodajaš kakemu znancu potem je "fer" da se mu pove, če prodajaš šverotu, pa samo hvali, oni itak zbijajo ceno, tako da v nobenem primeru ne bi vlagal v menjavo verige, ker tega vložka ne boš dobil nazaj pri prodaji (v smilsu, je višja cena, ker sem zamenjal verigo za X eur)....če ti bo kdo bluzil, da bi moral že menjati, pač mu rečeš, mu daš par 100€ popusta in naj sam ureja.....jaz svojih avtov nikoli nisem prodajal znancem, ker je to nehvaležna zadeva, in so jih vedno kupili kaki šveroti....zadnji primer, ko sem prodajal ženinega P207, je imel nove zimske gume, nov akumulator (torej skupaj cca.500€), dodatne tekstil/gumi tepihe.....kupca je zanimalo samo za koliko mu lahko spustim ceno, in o tem ni želel niti slišati, tako da....ne vem zakaj bi se ukvarjal z nečim, kar je / bo problem kupca.....

Napisano

Sem pred 30-timi leti prodajal Hrošča, prej pa zrihtal, nove gume Pirelli, akumulator, auspuh, alternator  .... Cene so bile okrog 4.000, sam nastavim 5.600, da dobim notri stroške, pa avto je imel res malo km. Se najavi ženska srednjih let, pogleda, greva na kavo in pravi, da ga mora videt še sodelavec "Žorž", ki se spozna na avte, in da me pokliče čez 5 dni ob 17h. Sem bil 100%, da ne bo nič. 

 

Ženska pokliče čez 5 dni, se zapeljeva na Brnik na letališče na pregled k sodelavcu. Sodelavec stopi do avta, z dlanjo potapka po strehi in reče "to so dobri avti". To je bilo vse od pregleda. Potem pravi ženska, da dobi denar čez nekaj dni. Spet sem si mislil, da ne bo nič. Čez nekaj dni pokliče, odkešira 5.600, narediva prepis in greva na kavo. Pove, da je prodala prejšnji avto sodelavcu, avto pa mu čez 2 dni zariba. In ji je bilo to zabavno, smešno ... "videno-kupljeno". Sem si mislil, če je pa to tako, potem se sam nimam kaj sekirat. :) 

  • Všeč 3
  • Haha 4

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včeraj pa po dolgem času ni bilo kolone iz Lj proti kopru, tako, da je bil prav užitek voziti. Niti ni bilo pacientov in mečkačev na levem pasu, začuda. 
    • Kakšen trend? Tamle od 2007 do 2014 je očiten, ja. In to padajoč. Potem pa ni sledu o trendu ampak je nihajoča naključna statistika. Eno verižno trčenje ali večja nesreča, imaš 5 mrtvih in ti leto odskoči. Za naraščajoč trend boš moral še malo počakati. Pa glede na porast prometa tole ni slabo. Lahko je pa vedno bolje, to pa ja.
    • Pravilno si se odločil. Dobro je imeti vsaj eno dolgo, eno kratko kolesarsko  majico. Še bolje pa je, da imaš vse po dvoje, da ko daš prat, imaš na voljo drugo. Jaz imam poleg tega še zimsko kolesarsko jakno, podkapo, dvojne zimske rokavice in nogavice. In dve čeladi (belo za poleti, ker baje manj kuri v njej, drugo za ostale letne čase). 
    • To je dokaz, da na mazda forumu s skupnimi močmi in rešitvami rešimo marsikateri problem. Sicer najdem za marsikateri problem rešitev, v tem primeru pa sem včeraj cel dan tuhtal in bil slabe volje. Tako, da mazda forum je zakon. 🤘
    • Bravo-tooo😃👍💪   Podoben je tudi t.i.Robertson nastavek zavijake...je kvadratnega profila in še malce bolj na konus...spada med "zastarele" sorte nastavkov za vijake,a je vseeno še vedno zelo priljubljen v Kanadi...in tudi drugje za vijake za t.i.Pocket-hole povezave. Prednost je v tesnem prileganju konusa in tako zelo trdne povezave.   V tvojem primeru pa je lih genialnost konusa tista odločilna,ker se "znucajo" ravne stene luknje ne pa vogali...in tukaj-v vogal tak konus lepo "zagrabi" kljub izrabljenosti stene.   Vesel sem,da ti je ratalo z minimalno kolaterelno škodo-bravo še enkrat👍
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.