Skoči na vsebino

Agregat za rezervno napajanje stanovanja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Kolega, ki ima Hondo dizel je kar pogost obiskovalec servisov. Ni glih ne vem kako navdušen. 🤔

Japonci dobrega dizla ne znajo nardit in 3 pike …  :nevem:

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano

Ja, to se pa strinjam!

 

Naša petka ima 350.000 km in na motorju sploh še ni bilo okvare. Je kar nerodna situacija, ko vsake toliko peljem kakšnega sodelavca, ker ima avto na servisu, mene pa nikoli nihče ne pelje. Posledično se jaz vozim zgolj in samo v Mazdi, ostali sodelavci pa v različnih vozilih, kar pomeni, da so bolj razgledani, jaz pa zaplankan vidim samo svoje Mazde in nič drugega. Tako da se tu kar strinjam, Japonci ne znajo narediti dobrega dizla...

Napisano
pred 13 minutami je Bini napisal:

Japonci dobrega dizla ne znajo nardit in 3 pike …  :nevem:

Za razliko od mazde, ki to zna. Prva generacija, katero sem tudi sam vozil, brez vsega tega eko stanja gor, je bila bomba. Še vedno vozi pri novemu lastniku  in bo vozila brez najmanjšega problema in to še z original sklopko. 

 

 

Napisano
pred 9 minutami je Slivka napisal:

Ja, to se pa strinjam!

 

Naša petka ima 350.000 km in na motorju sploh še ni bilo okvare. Je kar nerodna situacija, ko vsake toliko peljem kakšnega sodelavca, ker ima avto na servisu, mene pa nikoli nihče ne pelje. Posledično se jaz vozim zgolj in samo v Mazdi, ostali sodelavci pa v različnih vozilih, kar pomeni, da so bolj razgledani, jaz pa zaplankan vidim samo svoje Mazde in nič drugega. Tako da se tu kar strinjam, Japonci ne znajo narediti dobrega dizla...

Torej imaš veeeeeeliiiiiikooooo srečo.....:jupiii:

Napisano
pred 10 minutami je Slivka napisal:

Ja, to se pa strinjam!

 

Naša petka ima 350.000 km in na motorju sploh še ni bilo okvare. Je kar nerodna situacija, ko vsake toliko peljem kakšnega sodelavca, ker ima avto na servisu, mene pa nikoli nihče ne pelje. Posledično se jaz vozim zgolj in samo v Mazdi, ostali sodelavci pa v različnih vozilih, kar pomeni, da so bolj razgledani, jaz pa zaplankan vidim samo svoje Mazde in nič drugega. Tako da se tu kar strinjam, Japonci ne znajo narediti dobrega dizla...

Vi pri hiši toliko molite, da je to RAZLOG zakaj se vozilo ne drzne pokvariti. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Aha, se pravi, da laufajo na Božjo mast. Še dobro, ker jaz res še nobenega nikoli nisem niti podmazal, kaj šele, da bi vsaj olje preveril. Ali nimam časa, ali vozim, ali pa je žena kje z avtom...

Napisano

@Janez007, 2 si naročil? Pa še javi, kako bo to v praksi potem, plis. :)

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je pob napisal:

@Janez007, 2 si naročil? Pa še javi, kako bo to v praksi potem, plis. :)

 

Zase enega, pa enega za očeta, ki živi na drugi lokaciji. On je še hujši od mene. Sem ga vprašal, če dam njegov star agregat v oglas (uporabil ga je samo 1 x eno uro za kotno brusilko), pa je postal živčen in rekel, da niti slučajno, da ga bo imel za rezervo. 🙃 😂 Se pa mal bojim, kako bo on to priklapljal. Je že kar v letih in se tudi ne spozna na elektriko, čeprav misli, da se, oziroma da je to tako, kot bi priklapljal šlavf za vodo na pipo.

 

Ker je EG3600CL cela zverina razmišljam, da bi zadevo zamenjal za 3 x lažjega EU22i. Ima še bolj kakovostno napetost, skoraj pol manjšo moč, ni pa tako vzdržljiv - razumljivo, saj je bolj plastičen, podobno kot premijska Mazda CX-30, ki ima še karter plastičen. 🙄 Vse gre v to smer. :) 

 

image.png  

image.jpeg

 

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ko so se pred več kot 30 leti pojavili na najmodernejših avtih aluminijasti motorni deli in podvozju so eni kar skakali od smeha, mojo sem držal za "muco", da se ni polulala, kaj pa danes.... 🤔 Razvoj gre naprej, vsaj zaenkrat..... :prstgor:

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je mazdaman napisal:

600€ 

 

Zakaj 600€, če dobiš še boljši (silent) nov Hondin agregat za 380€? 🤔

Pa še večino časa bo "silent" in hkrati "varčen" - ker bo pokvarjen. 🤣

 

AGREGAT LONCIN PO LICENCI HONDA 3.8KW 6500 SILENT VARČEN 230V 400V 12V

 

image.png

 

WWW.BOLHA.COM

AGREGAT LONCIN PO LICENCI HONDA 3.8KW 6500 SILENT VARČEN 230V 400V 12V GSM O7O292360 3.8KW 3X230V 1X 400V 1X 12V...

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Se pravi, da moja ponudba vodi? 

Aja, potnih stroškov ne računat, pridem osebno🙂😁

Eh v cx3 ne bo šlo zato pridem z vaginalnem avtobuskom😋😆

Napisano
pred 8 urami je Janez007 napisal:

 

Zakaj 600€, če dobiš še boljši (silent) nov Hondin agregat za 380€? 🤔

Pa še večino časa bo "silent" in hkrati "varčen" - ker bo pokvarjen. 🤣

 

AGREGAT LONCIN PO LICENCI HONDA 3.8KW 6500 SILENT VARČEN 230V 400V 12V

 

image.png

 

WWW.BOLHA.COM

AGREGAT LONCIN PO LICENCI HONDA 3.8KW 6500 SILENT VARČEN 230V 400V 12V GSM O7O292360 3.8KW 3X230V 1X 400V 1X 12V...

 

 

3,8 kw - tole bi bila pa že za silo bacjup varianta za na prikolco pripeto za električen avto.

  • Všeč 1
  • Haha 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 8 urami je AmpeR napisal:

Se pravi, da moja ponudba vodi? 

Aja, potnih stroškov ne računat, pridem osebno🙂😁

Eh v cx3 ne bo šlo zato pridem z vaginalnem avtobuskom😋😆

 

Ne, tvoja ponudba meni kvari biznis...

Sicer pa, pravijo, da bo recesija in da bodo cene padle. Jaz se že pripravljam na to...

pred 6 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

3,8 kw - tole bi bila pa že za silo bacjup varianta za na prikolco pripeto za električen avto.

 

Mislim, da za električni avto napajat bi rabil kakšnega od vsaj 15kW, še rajši od 20kW...

Napisano (urejeno)

@Slivka je na začetku teme lepo opisal, kaj vse še sodi k inštalaciji za priključitev agregata. :)

 

Tako je prišel na vrsto nakup 1-0-2 stikala, da z njim ločim hišno inštalacijo od nizkonapetostnega omrežja Elektra Ljubljane in hkrati z njim tri faze v stanovanju združim v eno (ne uporabljam nobenega trifaznega uporabnika), da bo potem elektrika agregata v vsej inštalaciji stanovanja.

 

Sedaj imam dilemo, ali ga naročit iz Poljske za 43 € (33 + 10 poštnine), ali ga naročit v Sloveniji za 90€? :)  😁

 

image.jpeg
 

image.png

 

image.png

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
dne 1. 2. 2023 ob 13:58 je Janez007 napisal:

@Slivka je na začetku teme lepo opisal, kaj vse še sodi k inštalaciji za priključitev agregata. :)

 

Tako je prišel na vrsto nakup 1-0-2 stikala, da z njim ločim hišno inštalacijo od nizkonapetostnega omrežja Elektra Ljubljane in hkrati z njim tri faze v stanovanju združim v eno (ne uporabljam nobenega trifaznega uporabnika), da bo potem elektrika agregata v vsej inštalaciji stanovanja.

 

Sedaj imam dilemo, ali ga naročit iz Poljske za 43 €, ali ga naročit v Sloveniji za 90€? :)  😁

 

image.jpeg

 

image.png  

 

image.png

osebni podatki na sliki :D

  • Haha 1
  • Hvala 1
Napisano
dne 1. 2. 2023 ob 13:58 je Janez007 napisal:

@Slivka je na začetku teme lepo opisal, kaj vse še sodi k inštalaciji za priključitev agregata. :)

 

Tako je prišel na vrsto nakup 1-0-2 stikala, da z njim ločim hišno inštalacijo od nizkonapetostnega omrežja Elektra Ljubljane in hkrati z njim tri faze v stanovanju združim v eno (ne uporabljam nobenega trifaznega uporabnika), da bo potem elektrika agregata v vsej inštalaciji stanovanja.

 

Sedaj imam dilemo, ali ga naročit iz Poljske za 43 €, ali ga naročit v Sloveniji za 90€? :)  😁

 

image.jpeg

 

image.png  

 

image.png

Jaz bi naročil kar unega cenejšega. Gre se za isto funkcijo.

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je AmpeR napisal:

Jaz bi naročil kar unega cenejšega. Gre se za isto funkcijo.

Ista znamka Hager in isti model. Samo različni trgovini. :) 

 

Me pa zanima, zakaj to stikalo žre energijo, in to 8,4 W pri polni obremenitvi???

 

https://hager.com/au/products/product-information/sft440-4p-40a-centre-off-changeover-top

 

image.png

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

Da zalaufam tole mrcino, moram notri vlit še 1,1 litra 10W-30 olja.

 

Gledam tegale Honda https://www.masinca.si/olje-za-4-taktni-motor-honda-10w30-1-l, pa me zanima @Aless, kaj praviš ti, ki se na olja najbolj spoznaš? :) Je kakšno boljše in cenejše?

image.png

 

 

@Janez007 kupil si agregat za koliko 2k €, sedaj pa iščeš 1.l olja, ki bi bilo cenejše od 11€, sorry ne razumem :)

Napisano

To ni še nič! Nekateri kupijo avto za nekajkrat več denarja, pa iščejo cenejše olje. In to ob dejstvu, da avto eno leto res dela, agregat pa samo, če zmanjka elektrike oz. za testne zagone enkrat na mesec 10 minut. Torej je vprašanje, če bo v enem letu sploh nabral tiste delovne ure...

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je sportman333 napisal:

@Janez007 kupil si agregat za koliko 2k €, sedaj pa iščeš 1.l olja, ki bi bilo cenejše od 11€, sorry ne razumem :)

 

boljše & cenejše (veljati morata oba pogoja)

 

Moja teza je, da je Hondino olje OK, če pa Aleš meni, da za manj denarja dobim boljše olje od Hondinega, pa bom upošteval Aleša. :)

 

In tole Hondino olje je v povprečju okoli 13€/liter. In če je premijsko Mazda olje pod 10€, potem res ne vem ...

 

image.png

image.png

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.