Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je Matick napisal:

Pa zaradi eko pizdarij, je G122 manj poskocen kot G120.

Ni kriv samo eko. Tudi dodatnih 70kg se pozna pri poskočnosti.

Napisano
pred 1 minuto je toto89 napisal:

Ni kriv samo eko. Tudi dodatnih 70kg se pozna pri poskočnosti.

 

Pa ne 1.5s.
mogoce bi se max kaksno desetinko poznal, kaj vec pa dvomim. To je kot da bi dal še enega človeka v moj avto, pa avto kar naenkrat rata nepremičnina :D

Napisano
On 7/18/2024 at 1:37 PM, NevLado said:

G122 je isti motor kot G120 samo da ima še dodatno izklop cilindrov in par eko pizdarij. 

 

Nimaš kaj sfalit s tem motorjem, je pa če bi rad malo več športne vožnje izbira G150 boljša, ker je G122 pri 4k obratih zaklenjen, G150 pa ne.

 

Super, hvala. Morda še kak komentar glede cenovnega razpona dotičnih (rabljenih) modelov? Torej bencinar, letnik 19/20 z 100-150K km.  Zavedam se, da le te kroji razmerje med ponudbo in povpraševanjem, a sklepam, da je del prodajalcev odprtih za barantanje, tako da bi bilo dobro imeti v glavi realno vrednost avta in se sklicevati na le to.

Napisano
dne 18. 7. 2024 ob 13:09 je Toncek napisal:

da so cene na avtonet-u napihnjene, 19/20 letnika ni mogoče najti pod 16K, vse rangira tam med 17-19K, kar je res malce nerodno glede na dejstvo, da novega dobiš za 24K.

 

Nove trojke ze nekaj casa ne dobis za 24K € ... :D Po ceniku se zacne najbolj oskubljena od 25K € pa potem vse do dobrih 31K € ... Res pa je, da 19K € je prevec ... pomoje je realna cena tam nekje do 15K € ... Seveda pa je vse odvisno od prodajlca, ce je podobnega mnenja :) ... ali jo bo raje se nekaj mesecev prodajal ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 54 minutami je Freak napisal:

Malce sem gledal po konfiguratorju in sem zasledil, da ima mazda 3 (sedan), dva motorja 2.5 - 140KM in 2.0 - 186KM :huh:

Sploh nisem vedel, da obstaja tudi tak 2.5  "švohnejši" motor??  

 

 

https://www.mazda.si/konfigurirajte-svojo-mazdo/MAZDA3/4SD/

TO še ugibamo. Lahko, da so se zatipkali in gre za 1.5-litrski motor s 140 konji. Bo treba v salon pa havbo odpret. 😃

  • Haha 1
  • Zmeden 1
Napisano
pred 13 minutami je dvorjan napisal:

TO še ugibamo. Lahko, da so se zatipkali in gre za 1.5-litrski motor s 140 konji. Bo treba v salon pa havbo odpret. 😃

 

 

NISO se zatipkali... drugace ne bi bilo povsod to objavljeno... 

 

Tudi Schuster omenja ta motor v novi Mazdi 3 in CX-30 modelno leto 2025 v vlogu ...

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Včeraj, ko sem bil na servisu sem dobil kot nadomestni avto M3  G122 avt. Je fina za vozit glede na to, da je avtomatik, ker ji kar fino pomaga ele. pri pospeševanju z mesta. Tako, da je sedaj bolj prijetna za vozit kot prej, ko ji še ni pomagala elektrika. Poraba je pa za moje pojme prevelika! Jaz sem jo vozil 80km z porabo 6.6, toda prej je bila vožena s precej večjo porabo..... :aaaaa:

Nebi je imel.... :nevem:

IMG_20240821_135402.jpg

IMG_20240821_135508.jpg

Napisano
pred 31 minutami je Bini napisal:

Včeraj, ko sem bil na servisu sem dobil kot nadomestni avto M3  G122 avt. Je fina za vozit glede na to, da je avtomatik, ker ji kar fino pomaga ele. pri pospeševanju z mesta. Tako, da je sedaj bolj prijetna za vozit kot prej, ko ji še ni pomagala elektrika. Poraba je pa za moje pojme prevelika! Jaz sem jo vozil 80km z porabo 6.6, toda prej je bila vožena s precej večjo porabo..... :aaaaa:

Nebi je imel.... :nevem:

IMG_20240821_135402.jpg

IMG_20240821_135508.jpg

Elektrika? G122 ima hibrida?

Napisano
pred 29 minutami je Bini napisal:

Baterija no.... 

Ma dej, to je pravljica :D 

 

Ta G122 motor v kombinaciji z avtomatikom bi morali prepovedat, ker

1. ne gre nikamor,

2. ropota ko traktor ko greš 80 (ker se cilindri nonstop izklapljajo in vklapljajo)

3. se samo dere in pije bencin pa ne gre nikamor, če pritisneš. 

 

Stari G120 motorji ki si ga imel ti v 3ki in jaz v CX-3 so bili zlata vredni v primerjavi s tem, kar so sproducirali z eko dodatki !!!

Napisano
pred 45 minutami je NevLado napisal:

Ma dej, to je pravljica :D 

 

Ta G122 motor v kombinaciji z avtomatikom bi morali prepovedat, ker

1. ne gre nikamor,

2. ropota ko traktor ko greš 80 (ker se cilindri nonstop izklapljajo in vklapljajo)

3. se samo dere in pije bencin pa ne gre nikamor, če pritisneš. 

 

Stari G120 motorji ki si ga imel ti v 3ki in jaz v CX-3 so bili zlata vredni v primerjavi s tem, kar so sproducirali z eko dodatki !!!

 

Tocn tko.
Ce gres gledat statistiko, ima stari G120 od 0-100 za mal vec kt sekundo bols pospeske kt pa G122.

 

Tudi tale elektrika v mild hibridih ni glih neki presezek, mild hibridi imajo tolk svoh elektro motorje, da mislim da ima fen od moje vecjo moc :D

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Ma dej, to je pravljica :D 

 

Ta G122 motor v kombinaciji z avtomatikom bi morali prepovedat, ker

1. ne gre nikamor,

2. ropota ko traktor ko greš 80 (ker se cilindri nonstop izklapljajo in vklapljajo)

3. se samo dere in pije bencin pa ne gre nikamor, če pritisneš. 

 

Stari G120 motorji ki si ga imel ti v 3ki in jaz v CX-3 so bili zlata vredni v primerjavi s tem, kar so sproducirali z eko dodatki !!!

Res je.... 👍

pred 16 minutami je Matick napisal:

 

Tocn tko.
Ce gres gledat statistiko, ima stari G120 od 0-100 za mal vec kt sekundo bols pospeske kt pa G122.

 

Tudi tale elektrika v mild hibridih ni glih neki presezek, mild hibridi imajo tolk svoh elektro motorje, da mislim da ima fen od moje vecjo moc :D

Vem sem ga imel, samo s polnim plinom se bolj redko voziš.... 😁😉

Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Res je.... 👍

Vem sem ga imel, samo s polnim plinom se bolj redko voziš.... 😁😉

 

Vsako prehitevanje izven avtoceste in vkljucevanje na avtocesto :D

Napisano
pred 53 minutami je Matick napisal:

 

Vsako prehitevanje izven avtoceste in vkljucevanje na avtocesto :D

Tudi za kaj takega je za silo.... 😉

Napisano

Drugače pa mislim, da ta kombinacija za cx-30 testni avto ni posrečena.... Že tako je bolj zaspana potem pa jo še avtomatika dodatno zamori, dobro da ji "elektrika" malo pomaga pri speljevanju.... 

Ps,da ne bo napačno razumljeno, "elektrika" kot vrsta energije in ne kot električni avto.... 😁😉

 

  • 2 tedna kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Evo, zavarovalnica rešila primer moje nekdanje 3ke.(totalka) 😢

Ponudili so cca 10k€ in avto ostane v lasti, strošek popravila cca 11-12k€.

Ali isplačilo cca 15k€ in je avto njihov. (6let star in 65kkm)

Kaj menite,kaj je boljša varjanta🤔

Ps, prosim brez zajebancije, sem že tako dost jezen. 😤Hvala za mnenja.... :zoom-zoom:

Pozabil prlimat.... 👍

IMG_20240821_144606.jpg

Popravljeno od Bini
Napisano

Ma, če vsaj sopotnikovega airbaga ne bi vrglo ven ... Bi še razmišljal o popravilu. Tako pa moraš celo armaturko iskati ... Ostalo še nekako dobiš pa pofarbaš. Luči so cele, prednje steklo, hladilniki, vezna stena?

Napisano
pred 15 minutami je Bini napisal:

Škoda ocenjena pri pooblaščenem kleparju. 

Če so original deli iz škatle. Bi še 2k€ požrl, ker avto poznaš.

Seveda odvisno od finančne situacije doma.

 

Če gre, pa naj ga imajo. Ker tu se lahko kaki čirički pojavijo, ....

 

Samo da ne bo novo, če bo rabljeno, kaj jezlo.

Napisano

Saj 15 jurjev za 6 let staro trojko niti ni tako malo… pa še zajebancij ni s popravili in prodajo… Edino če najdeš kakšnega mehanika, ki bi jo kupil takšno kot je in sam zrihtal…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Avto je očitno vreden še okoli 2.500 € (15.000-2.500=12.500, 10.000+2.500=12.500). 

 

15.000 € po mojem ne bi dobil na trgu niti za stanje pred karambolom. 5.000 pa tam tam za razbitega.

 

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.