Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


qwerty

Priporočeno sporočilo

pred 28 minutami je Boss napisal:

Jaz tud razmišljam, da za naslednjo zimo poiščem Dunlopke in menjam ta skret od gum. Pa imajo prevoćenih manj kot 10.000 km in izgledajo kot nove z ogromno profila.

 

Imam občutek, da uradni testi delani večinoma v arktičnem podnebju z zelo nizkimi temperaturami in načeloma suhem snegu ne pokažejo realnih vrednosti gum, ko recimo ni takih pogojev. Pri nas bo sneg v večini primerov nekje na 0 stopinjah in je bolj plundra kot pa zbit suh sneg.

Tudi moje naslednje bodo obvezno Dunlop. Pa testi gor ali dol. 

Za suho cesto so vse gume dobre, razlika se pozna v mokrem, niti ne toliko v samem snegu. So pa po mojih izkušnjah tudi za sneg Dunlop med najboljšimi. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 4,3k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

225/45/17 dimenzija. Avto ima preko 400Nm navora in vožen vsakodnevno. Imam že drugi set teh gum na avtu. Meni so zakon. 

Ne morejo se sice primerjati z prešnjimi michelin pilot sport. Ampak jih avto ne požira. Veliko je faktorjev seveda (tlak, stil vožnje, teža avta, itd.,...)

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Boss napisal:

Jaz tud razmišljam, da za naslednjo zimo poiščem Dunlopke in menjam ta skret od gum. Pa imajo prevoćenih manj kot 10.000 km in izgledajo kot nove z ogromno profila.

 

Imam občutek, da uradni testi delani večinoma v arktičnem podnebju z zelo nizkimi temperaturami in načeloma suhem snegu ne pokažejo realnih vrednosti gum, ko recimo ni takih pogojev. Pri nas bo sneg v večini primerov nekje na 0 stopinjah in je bolj plundra kot pa zbit suh sneg.

:prstgor: se strinjam,pri nas je res sranje s tem južnim snegom....☹️

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 39 minutami je Alex napisal:

Tudi moje naslednje bodo obvezno Dunlop. Pa testi gor ali dol. 

Za suho cesto so vse gume dobre, razlika se pozna v mokrem, niti ne toliko v samem snegu. So pa po mojih izkušnjah tudi za sneg Dunlop med najboljšimi. 

Hahaha,torej boš izbral najboljše na letošnjih testih ADAC-a....😃😂🤣

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem po sili (razrez na poti edine na zalogi) vzel pred 4 leti za fikusa no name gripmaxx po 40.000km se kar peljejo odlicno (sem penzioner) ampak zivim na hribcku in niso izgubile oprijema ne za gor niti za dol 
Tut gripmax sem gledal. Pol se ok obnesejo?

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Bini napisal:

Hahaha,torej boš izbral najboljše na letošnjih testih ADAC-a....😃😂🤣

A res? Nisem letos gledal. A očitno so tudi oni gor na testih ugotovili, katere so res najboljše zimske gume. 🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je J.J. napisal:

Tut gripmax sem gledal. Pol se ok obnesejo?

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
 

Glej meni ustrezajo, sem pa nezahteven voznik. Svetovati o gumah je tako kot svetovati a je boljsi android ali iphone pa pol se a je boljsi huawei al samsung.

zadovoljstva, potrebe, obcutki, uporaba, finance so razlicni pri ljudeh….tudi dva ne bosta imela enakih pricakovanj in rezultatov z enako gumo na enakem avtu

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 tednov kasneje...
dne 9. 12. 2021 ob 20:19 je Boss napisal:

Jaz tud razmišljam, da za naslednjo zimo poiščem Dunlopke in menjam ta skret od gum. Pa imajo prevoženih manj kot 10.000 km in izgledajo kot nove z ogromno profila.

 

Imam občutek, da uradni testi delani večinoma v arktičnem podnebju z zelo nizkimi temperaturami in načeloma suhem snegu ne pokažejo realnih vrednosti gum, ko recimo ni takih pogojev. Pri nas bo sneg v večini primerov nekje na 0 stopinjah in je bolj plundra kot pa zbit suh sneg.

 

Evo dobil potrditev. Včeraj sva z @Z M A J odpeljala podmladek na sankanje pod Storžič. Del poti je bil po zasneženi cesti in sicer pri kar nekaj stopinjah pod ničlo. Tako, da sneg je bil lepo podhlajen in škripajoč.

 

Gume so delovale odlično, da ne rečem celo fenomenalno... avto kljub nekaj klancem sploh ni zakopal ampak je držalo res kot pri norcih in če bi tokrat ocenjeval gume GY UG 9+ bi dal najboljšo oceno. Torej to je to in ta testiranja pred sezono vedno opravljajo nekje v arktičnem krogu in pri zelo nizkih temperaturah. Ker pa takih pogojev pri nas skoraj ni in v večini je sneg bolj tam nekje med plundro in rahlo zaledenitvijo, kjer se prej naredijo drseče "deske" snega kot pa kaj drugega.

 

Zato sem zadnji dve zimi tako slab občutek glede teh gum napram Dunlop WS 5 pa čeprav na uradnih testih obe gumi ocenjujejo skoraj enakovredno. Toda Dunlop se obnaša dobro tudi v takih plundrastih pogojih, GoodYear pa žal ne, saj mu manjka vse od vlačne moči, zaviranja pri stabilnosti v ovinkih je pa sploh slab.

 

Tako, da izbira gum samo po testih (sploh, če nam je test na snegu zelo pomemben) ni ravno dobra odločitev in več ali manj ostanemo pri osebnih izkušnjah, ki so torej edino na kar se res lahko človek zanese.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je Boss napisal:

 

Evo dobil potrditev. Včeraj sva z @Z M A J odpeljala podmladek na sankanje pod Storžič. Del poti je bil po zasneženi cesti in sicer pri kar nekaj stopinjah pod ničlo. Tako, da sneg je bil lepo podhlajen in škripajoč.

 

Gume so delovale odlično, da ne rečem celo fenomenalno... avto kljub nekaj klancem sploh ni zakopal ampak je držalo res kot pri norcih in če bi tokrat ocenjeval gume GY UG 9+ bi dal najboljšo oceno. Torej to je to in ta testiranja pred sezono vedno opravljajo nekje v arktičnem krogu in pri zelo nizkih temperaturah. Ker pa takih pogojev pri nas skoraj ni in v večini je sneg bolj tam nekje med plundro in rahlo zaledenitvijo, kjer se prej naredijo drseče "deske" snega kot pa kaj drugega.

 

Zato sem zadnji dve zimi tako slab občutek glede teh gum napram Dunlop WS 5 pa čeprav na uradnih testih obe gumi ocenjujejo skoraj enakovredno. Toda Dunlop se obnaša dobro tudi v takih plundrastih pogojih, GoodYear pa žal ne, saj mu manjka vse od vlačne moči, zaviranja pri stabilnosti v ovinkih je pa sploh slab.

 

Tako, da izbira gum samo po testih (sploh, če nam je test na snegu zelo pomemben) ni ravno dobra odločitev in več ali manj ostanemo pri osebnih izkušnjah, ki so torej edino na kar se res lahko človek zanese.

Imam enake izkušnje z mojimi  vredstein. Nazadnje, ko smo še šli v Dolomite, resda, so bile gume nove, sem brez problema prišel v snežnem metežu  čez Passo pordoi (2239 m). Niti enkrat ni bilo sporne situacije ali, da bi kje zakopalo v prazno. Temperatura tudi krepko pod minusom in sneg suh. So pa zelo povprečne, da ne rečem celo podpovprečne na mokri cesti , tako, da hočejo v ovinkih kaj hitro naravnost. 

V primerjavi z njimi so conti na drugi 6- ki na mokrem  svetlobna leta pred vredstein. 

Tako, da je pomemben podatek, še posebej pri nas na obali, kjer sploh ni snega, kako se guma obnaša na mokrem in suhem. To, da je neka guma dobra na ledu je, vsaj zame, skoraj brezpredmetno. 

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

meni je dosti "brezvezna" ocena, ocena na ledu (wtf, kje pri nas pa to je, itak ti nobena guma ne prime na ledu) in poraba goriva (wtf....na to pa res ne gledam, ker mi je vsseno)....ko sem bil pol leta na Finskem, kjer cest ne plužijo kot pri nas, imajo vsi gume z bodicami in tam se sploh nihče ne obremenjuje ali so dobre v plundri, snegu, mokrem :), imajo svoj nokian z bodicami in vse BP :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enako na  švedskem. Preživel  sem, službeno, v zimskem času, kar nekaj časa v mestu Kalmar. Cest takrat niso ne plužili ne posipali. Kot je že sportman omenil, vsi so imeli   nokian "žebljevke" in so ga žgali, kot da je cesta normalno suha. Pa nobenih zastojev na zasneženih cestah nisem nikoli videl. So pa ponekod zaradi zglajenega snega nastajale prave ledene ploskve. Ne vem, če je še vedno tako in ali so dovoljene še "žebljevke" . 

Seveda so vsi vozili po omejitvah. 🤗 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No sam lahko komentiram izkusnje z Dunlopkami. Prvi sneg sem sel do casa domov, da sem vozil po cca 1cm snegu. Nato sem sel takrat, ko ga je res zacelo kipat domov in potem drug dan v sluzbu. Tko cca 5cm snega. (P.S. ce kdo pozna cesto Podlipa -> Smrecje -> Ziri ve da je kar vzpon).

 

No dunlopke so bile vedno odlicne. Prav nikoli nisem bil v dvomih, da bi sploh lahko bili problemi. Tako, da tele dunlo gume od mene dobijo same pohvale.

 

Po pravici povedano me je malo strah it nazaj na letne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Boss napisal:

 

Evo dobil potrditev. Včeraj sva z @Z M A J odpeljala podmladek na sankanje pod Storžič. Del poti je bil po zasneženi cesti in sicer pri kar nekaj stopinjah pod ničlo. Tako, da sneg je bil lepo podhlajen in škripajoč.

 

Gume so delovale odlično, da ne rečem celo fenomenalno... avto kljub nekaj klancem sploh ni zakopal ampak je držalo res kot pri norcih in če bi tokrat ocenjeval gume GY UG 9+ bi dal najboljšo oceno. Torej to je to in ta testiranja pred sezono vedno opravljajo nekje v arktičnem krogu in pri zelo nizkih temperaturah. Ker pa takih pogojev pri nas skoraj ni in v večini je sneg bolj tam nekje med plundro in rahlo zaledenitvijo, kjer se prej naredijo drseče "deske" snega kot pa kaj drugega.

 

Zato sem zadnji dve zimi tako slab občutek glede teh gum napram Dunlop WS 5 pa čeprav na uradnih testih obe gumi ocenjujejo skoraj enakovredno. Toda Dunlop se obnaša dobro tudi v takih plundrastih pogojih, GoodYear pa žal ne, saj mu manjka vse od vlačne moči, zaviranja pri stabilnosti v ovinkih je pa sploh slab.

 

Tako, da izbira gum samo po testih (sploh, če nam je test na snegu zelo pomemben) ni ravno dobra odločitev in več ali manj ostanemo pri osebnih izkušnjah, ki so torej edino na kar se res lahko človek zanese.

Dal bi ti 5 lajkov,če bi lahko 5x👍. To je to....👌

Jaz to opažam vedno vsako zimo in tudi točno vem kako si to občutil ......😊

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mimogrede, če lahko povem, vam priporočam v kolikor imate SUV ali pravega terenca se splača odšteti malo več in ga obuti v 

SAVA_Eskimo-HP_tcm2298-112288.png
WWW.SAVA-TIRES.COM

Sava eskimo suv je trpežna zimska pnevmatika, ki vam zagotavlja zanesljivo vožnjo po snegu in ledu. Najbližjega prodajalca pnevmatik Sava eskimo suv poiščite tukaj.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je SpEkTr napisal:

@Boss, TO da ti ni kopalo je pač treba pripisati pomanjkanju navora :)

Sej sem že imel napisano, da je tako dobro prijelo, da če bi mel bencinarja bi lahko do konca gas tiščal po snegu... pa sem raje zbrisal, da ne bi preveč v odprte rane drezal. 😜

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.