Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Aha ja tu priznam malo kalkulacije, vzel sem brez navedene oznake XL, je imela samo FP naveden. Mi je bilo čudno, da bi ravno oni imeli verzijo gume brez XL, k jo na nobeni drugi strani ne morš kupt v tej dimenziji...in guma dejansko je XL...

 

To bi pa imel kot grajo, da je malo zmede na spletni strani...

 

 

Napisano
pred 8 urami je SeekK napisal:

Aha ja tu priznam malo kalkulacije, vzel sem brez navedene oznake XL, je imela samo FP naveden. Mi je bilo čudno, da bi ravno oni imeli verzijo gume brez XL, k jo na nobeni drugi strani ne morš kupt v tej dimenziji...in guma dejansko je XL...

 

To bi pa imel kot grajo, da je malo zmede na spletni strani...

 

 

Važno, da si dobil boljšo kot pa slabšo oziroma mehkejšo gumo... 👍

Napisano (urejeno)

skor ni šanse da bi taka guma bila brez XL

Popravljeno od Tilen5

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 10 urami je SeekK napisal:

Aha ja tu priznam malo kalkulacije, vzel sem brez navedene oznake XL, je imela samo FP naveden. Mi je bilo čudno, da bi ravno oni imeli verzijo gume brez XL, k jo na nobeni drugi strani ne morš kupt v tej dimenziji...in guma dejansko je XL...

 

To bi pa imel kot grajo, da je malo zmede na spletni strani...

 

 

Si preveril na uradni strani Goodyear-a, če obstaja sploh brez XL?

XL gume imajo večjo nosilnost. Tako da če faktor nosilnosti štima ni blo kaj za skrbet.

Napisano
pred 20 minutami je godlike napisal:

Si preveril na uradni strani Goodyear-a, če obstaja sploh brez XL?

XL gume imajo večjo nosilnost. Tako da če faktor nosilnosti štima ni blo kaj za skrbet.

 

pred 43 minutami je Tilen5 napisal:

skor ni šanse da bi taka guma bila brez XL

 

Ja na to sem računal...sem preveril tudi na spletni strani od Goodyeara in nisem našel brez...tudi dost nov model gume, ubistvu se mi je zdel rizik brez dejanskega rizika. Tud ker so iz SLO bi lažje blo urejat, če kaj nebi štimalo..

Napisano

 

 

tale stric pa kar hvali Bridgestone-ke v dežju.

Pol je res zanimivo, kako čodo Mazda gor šraufa.

Napisano
pred 13 minutami je godlike napisal:

 

 

tale stric pa kar hvali Bridgestone-ke v dežju.

Pol je res zanimivo, kako čodo Mazda gor šraufa.

1. To so Potenza Sport, Mazda da gor Turanzo 

2. Mazda ima svojo deklaracijo (A)

3. Mazda ima različno dimenzijo od 225/40 R18 

4. IN KAR JE NAJBOLJ POMEMBNO: guma se stara... Recimo po 2 mm ima tip namesto 28m zavorne poti že 40,5m :unsure:

Napisano

Jaz zaenkrat sem z Bridgestone Alenza 001 v dimenziji 235/50 R20, zadovoljen... Tudi na mokri cesti drzi odlicno... Bomo pa videli, kako bo po dveh ali treh letih ... Pri CX-5 je bila po stirih letih sicer se z vec kot dovolj profila... sem pa cutil, da na mokri cesti ni OK drzala v zavojih... zato sem jih potem zamenjal ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

1. To so Potenza Sport, Mazda da gor Turanzo 

2. Mazda ima svojo deklaracijo (A)

3. Mazda ima različno dimenzijo od 225/40 R18 

4. IN KAR JE NAJBOLJ POMEMBNO: guma se stara... Recimo po 2 mm ima tip namesto 28m zavorne poti že 40,5m :unsure:

Se strinjam.

Malo je bilo provokacije.

 

Mi je pa zelo zanimiv test, ker ni podoben ADAC-ju.

Napisano
pred 10 urami je NevLado napisal:

1. To so Potenza Sport, Mazda da gor Turanzo 

2. Mazda ima svojo deklaracijo (A)

3. Mazda ima različno dimenzijo od 225/40 R18 

4. IN KAR JE NAJBOLJ POMEMBNO: guma se stara... Recimo po 2 mm ima tip namesto 28m zavorne poti že 40,5m :unsure:

No lih to sem hotu rečt. Sem meu potenzo in je bila vrhunska guma. Še malo manj se je obrabljala, kot se mišelinka.

Napisano

Po dobrih mesecih uporabe GY Asy6 lahko napišem, da gre za lepo vodljivo in tiho gumo, tudi voznja v dežju je suverena, nisem pa probaval limitov, ker to nikoli ni bil moj namen.

Malenkost sem razočaran nad porabo, saj sem glede na reklamne napovedi pričakoval, da bo vsaj enaka, kot na zimskih Continental TS 870P, pa je višja za cca 3 dl na 100km. Tako da pod črto je Conti po mojem mnenju še eno stopničko višje,  saj ji tudi glede performansov nimam kaj očitati. 

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Na Fordu trpim Primacy 4+.

 

Zamenjava M2 pa pride z letnimi, kot vsak novi avto, ne glede na to ali je zima ali poletje. Tam pa bo cela štala z zimskimi. To naj v 215/40R18, bo fešta.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Na pomlad nisem menjal gum, ker gre avto itak v prodajo. Tudi vinjete mu nisem kupil, ker ga imamo samo za poštukat tu naokoli, kadar slučajno rabimo oba avta. 

 

Pa mi žena omeni, da se ji zdi, da avto malo slabše drži smer. Grem torej malo pofirbcat okoli avta. In me je kar posedlo...

 

IMG_20230706_162318816.jpg

 

Sem takoj naložil letne v BTjko in šel preverit tlak v njih, preden jih zmontiram na avto. Saj tudi letne niso nek presežek, vseeno pa imajo nekaj milimetrov več profila...

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 2
  • Žalosten 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Tole bo pa zadnji čas.... 🙄

Ja, si si pa zaslužil malo tiste tvoje "lopate" za čez hrbet od tvoje ženke... :nevem: 😁😉

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano

To zdrži še pol sezone... ne rabiš še menjat

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 56 minutami je Tilen5 napisal:

To zdrži še pol sezone... ne rabiš še menjat

 

Ja, tiste žice so pa za boljši oprijem na ledu, kajne? Kot ježevke...

 

Se pa vidi, kako hitro gre narobe. Tlak v gumah nisem preverjal od kar sem jih jeseni dal gor. In so malo spustile (skoraj bar manj od predpisanega) in je pojedlo oba robova, sredina pa še ima nekaj malega profila - vsaj naslutit se ga da...

  • Začuden 1
  • Žalosten 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 2 meseca kasneje...
Napisano (urejeno)

Midva z Binijem sva zadovoljna z Kleber krisalp, on na cx30 jaz na m6

Popravljeno od Tilen5

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Tudi moje vredestein so bp

 

Predlagam da počakaš na teste čez kak mesec iz strani AMZSja in se odločiš če bo kak nov model

Napisano

Saj bi čakaj na teste AMZSja, ampak kaj, ko tam ne testirajo kakšnih ta zaresnih pnevmatik. Morali bi narediti test v dimenziji npr. 245/70R16 111S, testirati pa pnevmatike B.F. Goodrich All Terrain, Malatesta Koala, Vredestein Quatrac, Nokian Rockproof, Falken Wildpeak, Federal Couragia in podobne. Potem bi si s temi testi lahko kaj pomagal...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.