Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Aha ja tu priznam malo kalkulacije, vzel sem brez navedene oznake XL, je imela samo FP naveden. Mi je bilo čudno, da bi ravno oni imeli verzijo gume brez XL, k jo na nobeni drugi strani ne morš kupt v tej dimenziji...in guma dejansko je XL...

 

To bi pa imel kot grajo, da je malo zmede na spletni strani...

 

 

Napisano
pred 8 urami je SeekK napisal:

Aha ja tu priznam malo kalkulacije, vzel sem brez navedene oznake XL, je imela samo FP naveden. Mi je bilo čudno, da bi ravno oni imeli verzijo gume brez XL, k jo na nobeni drugi strani ne morš kupt v tej dimenziji...in guma dejansko je XL...

 

To bi pa imel kot grajo, da je malo zmede na spletni strani...

 

 

Važno, da si dobil boljšo kot pa slabšo oziroma mehkejšo gumo... 👍

Napisano (urejeno)

skor ni šanse da bi taka guma bila brez XL

Popravljeno od Tilen5

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 10 urami je SeekK napisal:

Aha ja tu priznam malo kalkulacije, vzel sem brez navedene oznake XL, je imela samo FP naveden. Mi je bilo čudno, da bi ravno oni imeli verzijo gume brez XL, k jo na nobeni drugi strani ne morš kupt v tej dimenziji...in guma dejansko je XL...

 

To bi pa imel kot grajo, da je malo zmede na spletni strani...

 

 

Si preveril na uradni strani Goodyear-a, če obstaja sploh brez XL?

XL gume imajo večjo nosilnost. Tako da če faktor nosilnosti štima ni blo kaj za skrbet.

Napisano
pred 20 minutami je godlike napisal:

Si preveril na uradni strani Goodyear-a, če obstaja sploh brez XL?

XL gume imajo večjo nosilnost. Tako da če faktor nosilnosti štima ni blo kaj za skrbet.

 

pred 43 minutami je Tilen5 napisal:

skor ni šanse da bi taka guma bila brez XL

 

Ja na to sem računal...sem preveril tudi na spletni strani od Goodyeara in nisem našel brez...tudi dost nov model gume, ubistvu se mi je zdel rizik brez dejanskega rizika. Tud ker so iz SLO bi lažje blo urejat, če kaj nebi štimalo..

Napisano

 

 

tale stric pa kar hvali Bridgestone-ke v dežju.

Pol je res zanimivo, kako čodo Mazda gor šraufa.

Napisano
pred 13 minutami je godlike napisal:

 

 

tale stric pa kar hvali Bridgestone-ke v dežju.

Pol je res zanimivo, kako čodo Mazda gor šraufa.

1. To so Potenza Sport, Mazda da gor Turanzo 

2. Mazda ima svojo deklaracijo (A)

3. Mazda ima različno dimenzijo od 225/40 R18 

4. IN KAR JE NAJBOLJ POMEMBNO: guma se stara... Recimo po 2 mm ima tip namesto 28m zavorne poti že 40,5m :unsure:

Napisano

Jaz zaenkrat sem z Bridgestone Alenza 001 v dimenziji 235/50 R20, zadovoljen... Tudi na mokri cesti drzi odlicno... Bomo pa videli, kako bo po dveh ali treh letih ... Pri CX-5 je bila po stirih letih sicer se z vec kot dovolj profila... sem pa cutil, da na mokri cesti ni OK drzala v zavojih... zato sem jih potem zamenjal ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

1. To so Potenza Sport, Mazda da gor Turanzo 

2. Mazda ima svojo deklaracijo (A)

3. Mazda ima različno dimenzijo od 225/40 R18 

4. IN KAR JE NAJBOLJ POMEMBNO: guma se stara... Recimo po 2 mm ima tip namesto 28m zavorne poti že 40,5m :unsure:

Se strinjam.

Malo je bilo provokacije.

 

Mi je pa zelo zanimiv test, ker ni podoben ADAC-ju.

Napisano
pred 10 urami je NevLado napisal:

1. To so Potenza Sport, Mazda da gor Turanzo 

2. Mazda ima svojo deklaracijo (A)

3. Mazda ima različno dimenzijo od 225/40 R18 

4. IN KAR JE NAJBOLJ POMEMBNO: guma se stara... Recimo po 2 mm ima tip namesto 28m zavorne poti že 40,5m :unsure:

No lih to sem hotu rečt. Sem meu potenzo in je bila vrhunska guma. Še malo manj se je obrabljala, kot se mišelinka.

Napisano

Po dobrih mesecih uporabe GY Asy6 lahko napišem, da gre za lepo vodljivo in tiho gumo, tudi voznja v dežju je suverena, nisem pa probaval limitov, ker to nikoli ni bil moj namen.

Malenkost sem razočaran nad porabo, saj sem glede na reklamne napovedi pričakoval, da bo vsaj enaka, kot na zimskih Continental TS 870P, pa je višja za cca 3 dl na 100km. Tako da pod črto je Conti po mojem mnenju še eno stopničko višje,  saj ji tudi glede performansov nimam kaj očitati. 

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Na Fordu trpim Primacy 4+.

 

Zamenjava M2 pa pride z letnimi, kot vsak novi avto, ne glede na to ali je zima ali poletje. Tam pa bo cela štala z zimskimi. To naj v 215/40R18, bo fešta.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Na pomlad nisem menjal gum, ker gre avto itak v prodajo. Tudi vinjete mu nisem kupil, ker ga imamo samo za poštukat tu naokoli, kadar slučajno rabimo oba avta. 

 

Pa mi žena omeni, da se ji zdi, da avto malo slabše drži smer. Grem torej malo pofirbcat okoli avta. In me je kar posedlo...

 

IMG_20230706_162318816.jpg

 

Sem takoj naložil letne v BTjko in šel preverit tlak v njih, preden jih zmontiram na avto. Saj tudi letne niso nek presežek, vseeno pa imajo nekaj milimetrov več profila...

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Začuden 2
  • Žalosten 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Tole bo pa zadnji čas.... 🙄

Ja, si si pa zaslužil malo tiste tvoje "lopate" za čez hrbet od tvoje ženke... :nevem: 😁😉

  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano

To zdrži še pol sezone... ne rabiš še menjat

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 56 minutami je Tilen5 napisal:

To zdrži še pol sezone... ne rabiš še menjat

 

Ja, tiste žice so pa za boljši oprijem na ledu, kajne? Kot ježevke...

 

Se pa vidi, kako hitro gre narobe. Tlak v gumah nisem preverjal od kar sem jih jeseni dal gor. In so malo spustile (skoraj bar manj od predpisanega) in je pojedlo oba robova, sredina pa še ima nekaj malega profila - vsaj naslutit se ga da...

  • Začuden 1
  • Žalosten 1

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 2 meseca kasneje...
Napisano (urejeno)

Midva z Binijem sva zadovoljna z Kleber krisalp, on na cx30 jaz na m6

Popravljeno od Tilen5

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Tudi moje vredestein so bp

 

Predlagam da počakaš na teste čez kak mesec iz strani AMZSja in se odločiš če bo kak nov model

Napisano

Saj bi čakaj na teste AMZSja, ampak kaj, ko tam ne testirajo kakšnih ta zaresnih pnevmatik. Morali bi narediti test v dimenziji npr. 245/70R16 111S, testirati pa pnevmatike B.F. Goodrich All Terrain, Malatesta Koala, Vredestein Quatrac, Nokian Rockproof, Falken Wildpeak, Federal Couragia in podobne. Potem bi si s temi testi lahko kaj pomagal...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.