Skoči na vsebino

Gume


qwerty

Priporočeno sporočilo

pred 2 urama je phoinix napisal:

Pa imate Y hitrost? :)  more bit za 300 km/h sicer je brez veze... glede na proizvajalca. Sem gledal Goodyear F1 Asy3, pa je samo do V. 

GY E F1 AS 3 je zastarel model. Gledam samo zadnje modele. Torej ali je AS 6 ali pa sruga firma.

 

Imaš pa prav, Y je zelo malo modelov.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Jaka32 napisal:

 

Nexen N'fera SU4, dobre za dve leti. Precej mehke in jih pobira. Ne bi bile v redu za tretje leto, čisto zlizan profil.

Goodyear eagle F1 asymmetric 3. Sedaj imam te, pa kot kaže, bodo za 4 sezone.

 

Zgolj zanimivost, zimske Michelin pilot alpin PA4 mi držijo že 4 polna leta in še bodo za naslednjo zimo.

Delam pa enako km pozimi in poleti, cca. 14.000-15.000 na gume.

Nfera SU4 za ta dnar ponuja ogromno, tudi na 6tici nobenih pripomb. Jo pa res res pobira, vsak dan občutno vidno.

 

Še vedno boljše 4x83 eur na 2 leti, kot enkrat 160 eur za gumo, ki je v četrtem letu trda ko kamen.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je sportman333 napisal:

Conti je premium👍🤣, ni to za vse avtomobile....

Premium guma za premium avto. 😊

Pred eno uro je NevLado napisal:

Nfera SU4 za ta dnar ponuja ogromno, tudi na 6tici nobenih pripomb. Jo pa res res pobira, vsak dan občutno vidno.

 

Še vedno boljše 4x83 eur na 2 leti, kot enkrat 160 eur za gumo, ki je v četrtem letu trda ko kamen.

Tega pri GY ne boš doživel, da bi postala trda. Drži do konca profila, nikoli os ne ostane trda. Če voziš normalno (ne kot jaz) ti lahko zdrži tudi 50-60 Kkm. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je phoinix napisal:

Živjo. Kaj ste naredili z letnimi lastniki Mazde3? 

 

Homologirana je izključno samo 215/45r18 Y razred... zlatarska dimenzija že po defaultu. Y razred pa naredi rariteto.

 

Kaj dajete gor, da je dobra in da je znotraj homologacije? 

Toyo, ki so gor, so edine gume, ki mi zdrsijo na točno določenem ovinku z vsemi gumami in avti, v 20 letih...

Hmmm,

 

Falken Azenis FK510,

Conti pc6,

Hankook s1 evo3,

Michelin PS5.

 

So tudi Y.

 

Jaz osebno bi PS5 izbral.

Če pa nisi za tak športne, bi pa dal gor Hankook, mogoče Falken.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Slivka napisal:

Trenutno je za mene najboljša letna pnevmatika Veriga Lesce...

 

Baje, da konec tedna pa lahko naredim "premontažo"...

Pozabil si za uvod napisat, da si kmet in s hribou doma in stalno z lopato v roki, za lažje razumevanje snežnih razmer, kdor te ne pozna. :)

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Slivka napisal:

Bom dodal pa zdaj.

 

Torej, pogled skozi okno na cvetočo pomlad:

 

 

IMG-20240423-WA0000.jpeg

Kredarica?😆

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je phoinix napisal:

Živjo. Kaj ste naredili z letnimi lastniki Mazde3? 

 

Homologirana je izključno samo 215/45r18 Y razred... zlatarska dimenzija že po defaultu. Y razred pa naredi rariteto.

 

Kaj dajete gor, da je dobra in da je znotraj homologacije? 

Toyo, ki so gor, so edine gume, ki mi zdrsijo na točno določenem ovinku z vsemi gumami in avti, v 20 letih...

Tisti Y lepo spreglej.... :nevem:

Kupi dobro gumo in basta. 👍😉

Pred eno uro je Slivka napisal:

Bom dodal pa zdaj.

 

Torej, pogled skozi okno na cvetočo pomlad:

 

 

IMG-20240423-WA0000.jpeg

?zmeden? V takem vremenu ti pa res ne liže letnih gum 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 1. 5. 2024 ob 9:08 je Janez007 napisal:

Bartog ...

 

Screenshot_20240501_090646_Gallery.jpg

Skor vsak dan grem tle mim zadnje čase, pa mi ne rata tko dobre slike nardit k teb haha

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je NevLado napisal:

Skor vsak dan grem tle mim zadnje čase, pa mi ne rata tko dobre slike nardit k teb haha

Sem sedel zadaj, odprl okno in mi je skoraj telefon odpihnilo ... resno...  😃

  • Haha 3
  • Začuden 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem malo pogledal pri C-Maxu...so letne že 6 let stare🧐...prej ko je bil edini avto,sem menjaval na 3 leta,sedaj pa k ga samo žena vozi...

Naročil Dunlop Sport Maxx RT 205/55 R16 91Y pr. Grošu...72€/kom-lepa cena😃👍 

Da bo žena lahko varno vozila.

Če bodo tudi te zdržale 6 let...pol bo pa avto (2006 letnik) tudi počasi za odpis....ali pa tudi ne...bomo videli🙄 

Naslednji teden dobijo,pa da vidim,k prvič kupujem pri Grošu.

 

Bo treba tudi zimske...septembra bodo tudi že 6 let stare🧐

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je skritikrt napisal:

Sem malo pogledal pri C-Maxu...so letne že 6 let stare🧐...prej ko je bil edini avto,sem menjaval na 3 leta,sedaj pa k ga samo žena vozi...

Naročil Dunlop Sport Maxx RT 205/55 R16 91Y pr. Grošu...72€/kom-lepa cena😃👍 

Da bo žena lahko varno vozila.

Če bodo tudi te zdržale 6 let...pol bo pa avto (2006 letnik) tudi počasi za odpis....ali pa tudi ne...bomo videli🙄 

Naslednji teden dobijo,pa da vidim,k prvič kupujem pri Grošu.

 

Bo treba tudi zimske...septembra bodo tudi že 6 let stare🧐

Verjetno držijo cesto kot pes ježa. 😊

Mehke so pa  najbrž kot prvi dan. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je Alex napisal:

Verjetno držijo cesto kot pes ježa. 😊

Mehke so pa  najbrž kot prvi dan. 

Dejansko so še čist OK,razen k sta dve že bile na hitro flikane...pač "šraufi" iod...profila je še dovolj,samo k slej ko prej bom itak moral...pa dokler se še dobijo...k novejše RT-2 ne dobiš v 16"...

So pa to res zelooo mehke-sportne gume...niso za veliko kilometrov delati...jih je sin v dveh letih  čist zlizal...za ženo,na C-Maxu samo za po mestu cca.7000km/leto..za ta denar👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je g.Wankel napisal:

Sitar je nehal gume prodajat, zdej ima cvetličarno.

Aja? 

A to od COVID-a?

Se pozna da je večina firm v Domažalah in Kamniku propadla oziroma zamenjala dejavnost. 

Slišal pa sem da se radio Hit vrača. 

 

Kar se pa tiče pnevmatik pa so M+S najslabše oziroma so res za silo oziroma prikolice. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.