Skoči na vsebino

Mazda CX 5 - mnenja, izkušnje…

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekaj stvari sem že v ločenih prispevkih na forumu že prebral, pa vseeno še enkrat.
Zanimam se za 175 konjskega dizla z avtomatskim menjalnikom. Avto ima 140 kkm, se mi zdi relativno veliko, ampak mi precej drugih stvari ustreza.
Kako se obnesejo Mazdini dizli (175 konjičkov) in avtomatski menjalnik v njem?
Mazdo (malčka Mazdo2) sicer imamo v hiši, tudi CX-5 sem pred davnimi leti že vozil (nikakor ne prezri članka image.gif.39273539ad1d02546dd99c1e8ad305c7.gif:evil:), ampak tisto je bila še dišeča po tovarni in 150 konjska z ročnim menjalnikom.

Z leti in uporabo se stvari spreminjajo ...

Napisano (urejeno)

Motor je dober, navora imas v izobilju. Glede na kilometre se priporoca preventivno do 180000-200000km menjat obe ketni, scistit sito, menjt podlozke na injektorjih, speskat sesalne kanale in scistit egr.  Drugace med voznjo malenkost pazi da ne vgasujes avta med regeneracijo kar privede do povecanja nivoja olja (gorivo v olju). Če to nardiš iz preventive imaš nadaljnih 200000km mir, ce pa ti preventiva ni vsec pa ob prvih znakih uredis zadevo, razen ketne ki je pa res priporocljiva preventivna menjava saj kurative ni ker se motor unici.

Glede menjalnika ni problemov, menjava olja med 60000-100000km in je vecen. Eni menjujejo na 60000 eni na 100000 tisti ki pa nikoli si pa denar na stran dajejo za nov menjalnik 😉 ce redno olje menjujes nima kaj bit.

Popravljeno od scania
Napisano

Nisi napisal kateri letnik iščeš, pri letnikih pred 2015 so možne še težave z odmičnimi gredmi in turbino.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
pred 15 urami je SpEkTr napisal:

Na alterju so ti odsvetovali nakup. 😃

Saj zato pa še tem forumu vprašam. V upanju, da bo več pristranskosti 😁

pred 14 urami je mazdaman napisal:

Nisi napisal kateri letnik iščeš, pri letnikih pred 2015 so možne še težave z odmičnimi gredmi in turbino.

Ja, ravno 2015 letnik gledam.

Popravljeno od kacnje
Napisano
Ja, ravno 2015 letnik gledam.
Torej išči facelift modele

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 4 minutami je mazdaman napisal:

Torej išči facelift modele

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Po čem jih najhitreje spoznam?

pred 1 minuto je Shrek napisal:

Mimogrede...

Koliko km delaš... 

Je res potreba po dieselu? 

Med 25-35 tisoč na leto.

Napisano
pred 11 minutami je kacnje napisal:

Po čem jih najhitreje spoznam?

 

Sprednja maska, sprednje luči, zadnje luči, notranjost :)

 

1064859.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 CD175 AWD Avt.-SLOVENSKI-XENON-NAVI-KAMERA, letnik:2013,11990 EUR :: www.Avto.net ::

 

 

1069098.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 CD150 AVT. LED NAVI PDC TEMP, letnik:2017,16480 EUR :: www.Avto.net ::

 

Napisano

Hvala.
Je pa zanimivo. Ko sem gledal samo te slike (podrobnosti), sem bil skoraj prepričan, da je starejši novejši in obratno 😁

Napisano

Kaksen imas pa budzet za nakup? V malih oglasih se prodaja ena CX-5... samo je bencin, AWD in mlajsi letnik ... 

 

 

1075110.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda CX-5 G160 AWD Attraction, letnik:2018,22000 EUR :: www.Avto.net ::

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

V bazen, kjer je vode med 15 in 20 kEUR, gledam. No, bolj 15.
Roko na srce, sem najbolj nagnjen k RAV4 hibrid, ampak jih praktično ni. Mazda CX-5 pa je kar blizu med alternativami.

Napisano

Rav4 hybrid boš v Sloveniji zelo težko dobil razen nov ali pa s ceno nad 25000€. Enako kot mazdo 6 z bencinskim motorjem. Je pa res da dizla cx5dobis brez problema, bencinarja že težje ampak g160/165 motor po mojem ni glih za cx5 oziroma je malo švoh, že v 6ki je bolj laganino, za cx5 bencinarja bi bilo bolj pametno gledat g194 motor ki pa jih spet ni rabljenih v prodaji 😕 . Drugače pa rav4 hybrid super avtek 🙂

Napisano

Ja, res je. Ne moreš verjeti, da je najcenejši RAV4 (hibrid, AWD), ki ga lahko kupiš v Sloveniji, 39 tisočakov 😁
No, eden je še, ampak ima čudno izpolnjen oglas.
Je pa precej CX-5tk za relativno zmeren denar. Pa človek ne ve, kaj je razlog. Zato sem tudi spraševal o izkušnjah po nekaj letih. Hvala za konstruktivne objave.

Napisano

Če gledaš japonce, kaj pa CRV, če ti seveda oblikovno je všeč.....te DTEC mašine so OK, in mislim da za tak avto bencinar ni, sploh če ni turbo, tako da ta 2.0 benz je sicer bullet proof mašina, ampak ni za tak avto....vidim pa da je večina teh dizel modelov uvoženih, kar pomeni malo dodatnega preverjanja, da nima neuradno 100k , uradno pa 250k plus km.....

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16410382&display=Honda CR-V 2.0 i-VTEC Elegance Slo
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16316643&display=Honda CR-V 4WD 1.6 i-DTEC Lifestyle Avt.

Napisano

Zanimivo. 

Hondin bencinski motor s 155 konji je ok, mazdin s 165 pa prešvoh... 

Napisano

Po mojem gre isto kot mazda 165, oziroma slabse kr ima navora 180Nm. Drugace pa enim je to cist dovolj, odvisno od potreb posameznika. Meni je moja g165 cist vredu, ce bi se pa enkrat zbiral bi pa malo dlje razmisljal med g165 in g194. Pac pri g165 veckrat prestavis v nizjo gre pa glihtak normalno. Meni je vsec ker je motor klasicen atmosferc, ni dodatno obremenjen, nima izklopa cilindrov, res tista trotl ziher klasika.

Napisano

Jaz z mojo CX5 benz.165 k.

Sem zadovoljen 😁👍

Gre dobro tle odigra svojo vlogo odličen ročni menjalnik .nikoli problemov..z motorjem samo  😁...gasss...😉😉😉 Lp 

 

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano

Evo. Vračam se iz dopusta, pa se s 165 konjiči bencinarjem čisto normalno peljem, pa še prikolico vlečem zadaj. Za vožnjo po omejitvah po lokalnih cestah je več kot dovolj. Ja, mazda 6. 

Predlagam probno vožnjo s takim avtom. 

Napisano
pred 25 minutami je ignacij napisal:

Ja, sam nimas pa dizel navora🤣

... Ima pa kljuko zadaj. 😉

 

 

Napisano

Gledam test seat leon 1,5tsi 150KM ima navora 250Nm mazda g165 mislim da ga ima 225Nm. Za tistih 25Nm se po mojem nesplaca turbo bencinarja imet. Drugace pa vsakemu svoje, tako kot recejo vsak svojega boga moli, vazno je da se z uzitkom vozimo 🙂

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Jaz sem z svojim navorom čisto zadovoljen :D

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Boss  verjetno sta pozabla, da smo morali banke prodat ali zapret ker smo jim pomagali. Tak je EU rekla.    Kitajci tak pomagajo vsem firmam, ki EU oničujejo.   Tudi most na Pelješac so kitajci gradili ceneje, kot bi ga pri sebi. Pa še transport bi blo treba vštet, potem se ve, koliko ga je plačala kitajska vlada, da evropske firme crknejo.   Brez dela, bojo najbolj dolgo uživali penzionisti. Če ne bo dela, ne bo kupne moči....
    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.