Skoči na vsebino

Kupim: Mazda 6, bencin, od 2010 naprej (najraje 3. generacija)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

cena je v stilu "sky is the limit" :)..... mogoče bom še jaz svojega 9.let starega accorda dal na net za 15k :) (ker imam letne in zimske feltne :))......cccc, folk nima realne slike z dejanskim stanjem.....sploh pa tale Jani iz Tržiča....aja turbo gorenjc :)

Popravljeno od sportman333
  • Všeč 3
  • Haha 3
Napisano

Ne morem verjet kakšen znesek hoče, res pretiravanje na celi črti in še motor je najšibkejši, podhranjen za ta avto, ...

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)

Mislim da je bilo jeseni 2020, ko je znanec kupil rdečo Mazdo 6 G145 letnik 2016 s 110.000 km za 14.000 € od 1. lastnika ... prodajala se je nekaj mesecev za dobrih 16.000, poškodovana od toče, ampak z vključenim popravilom ... avto je bil znancu izročen popravljen.

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Dajte se sprijazniti, da je denar v zadnjih 3 letih izgubil skoraj 30% vrednosti. Pač nekaj je treba na prihodkih narediti. Jaz sem tudi 15 let starega Megana 1,5 dci prodal za 2500€. Pa je bil samo stari Renault...

Popravljeno od Agerg
Napisano (urejeno)

 

pred 1 uro je Agerg napisal:

Dajte se sprijazniti, da je denar v zadnjih 3 letih izgubil skoraj 30% vrednosti. Pač nekaj je treba na prihodkih narediti. Jaz sem tudi 15 let starega Megana 1,5 dci prodal za 2500€. Pa je bil samo stari Renault...

Komentiramo, ker je forum ... ja, denar s časom pada ... zanesljivo, ne pa enakomerno ... 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 22 urami je toto89 napisal:

Tale sicer presega ceno, in pa z najšibkejšim motorjem..

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19913733&display=Mazda%20Mazda6

Meni veliko šteje, da je slovenska in prvi lastnik, če je res. 

 

Ampak potem ko malo primerjaš cene, bi jaz rekel da je moja G192 2017 vredna 18500 max, ob tejle ceni pa potem dobim občutek da je krepko dražja...

Napisano

Bližje ko si poreklu, večja je verjetnost, da pravilno ugotoviš dejansko stanje avta.

 

Če je avto bil kupljen in servisiran v avtohiši Sloveniji, potem se da pri njih (vsaj v teoriji) preveriti zgodovino. Na Avtologu se da pri starejših, registriranih v Sloveniji, preveriti lastništvo in prevožene km. Če je avto iz Mengša, Komende, Mežice, itd obstaja večja verjetnost, da je bil lansko leto poplavljen. Če je 1. lastnik in greš na ogled avta na njegov dom takoj opaziš, ali je lastnik pedanten ali malomaren, če ima recimo hišo zanemarjeno, ... Slovenski avto lahko odpelješ do mehanika, da ga preveri, mehanika, ki ga poznaš in mu zaupaš. Preveriš lahko pri zavarovalnici, ali je bil udeležen v kakšne škodne zahtevke in katere, ...

 

Pri nemškem je vse našteto veliko težje.

 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Nemška (mobile.de) vsaj 2016 mazda 6 prvi lastnik je samo ena 13990 ostale so dražje... (pa še ta ima 200000km)

 

kaj torej manjka, da g. Jani ne zaključi posla?

 

lp

Napisano
Pred eno uro je brdavs napisal:

Nemška (mobile.de) vsaj 2016 mazda 6 prvi lastnik je samo ena 13990 ostale so dražje... (pa še ta ima 200000km)

 

kaj torej manjka, da g. Jani ne zaključi posla?

 

lp

 

 

Sem na brzino pobrskal na mobile.de in najdem samo eno taksno (G145, letnik 2016,...) in ta ima ceno 11.800 € :D

 

KLIK

 

image.png

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je brdavs napisal:

Pozdravljen,

 

Moraš odkljukat št. lastnikov

 
 
Potem dobiš opevan 1. lastnik... in tale tvoj je drugi lastnik...


Meni je našel samo tega ;) … če sem dal letnik 2016, bencin, 145 konjev … 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Svaka čast če Jani tole proda za 15k. Jaz sem svojo, neprimerno boljšo, prodajal pol leta pa jedva dobil 16,5k. Je pa res, da ni bila slovenskega porekla in nisem bil 1 lastnik.

Napisano
Pred eno uro je ffbike napisal:

Jani pa je... Nekdo iz foruma ? Ali si je kdo šel pogledat ta avto ?


image.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 21 urami je Jest napisal:

 

 

Sem na brzino pobrskal na mobile.de in najdem samo eno taksno (G145, letnik 2016,...) in ta ima ceno 11.800 € :D

 

KLIK

 

image.png

 

Ampak tukaj vidiš že po lučeh da je tastar model :D 

Napisano
pred 41 minutami je MazdaBoy napisal:

Pa kako vi takoj vidite da gre za tastar model hehe....:D 

Slepi nismo.... 😁😉

Napisano (urejeno)

Potem, ko presedlaš iz prejšnjega modela šestke  (2015-2018) na novejšega, opaziš mnogo lepotnih razlik (sprednje meglenke, spodnji del zadnjega odbijača, oblika armature, projekcijo zaslona, obliko sedežev, ...).

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.