Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

o nee... pomanjšan CX-60  🙁

 

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Cx 5  prej ni bila nek biser oblikovanja, sedaj bo vseeno malo lepša. Ampak škoda, izgleda, da bo zopet nek dino 3. 1 .1 noter. Namesto, da bi dali končnon kak normalen, dober, turbo motor v njo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Pa, recimo temu bat, čeprav ni. Ne spomnem se izraza za ta "trikotnik". Bat trikotne oblike? 😊

Popravljeno od etcho
Napisano
Pred eno uro je etcho napisal:

Pa, recimo temu bat, čeprav ni. Ne spomnem se izraza za ta "trikotnik". Bat trikotne oblike? 😊

 

Vem 😀

Sm mislu da je fora kot "tekočina za blinkerje" ali pa "bat zajla" 😀

 

 

Napisano
dne 24. 1. 2025 ob 6:38 je etcho napisal:

Ne spomnem se izraza za ta "trikotnik"

Rotor? 🤔

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Ali so to zaenkrat vse slike nove Mazde CX-5 ali obstojijo že kakšne nove, photoshopi me ne zanimajo........

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
pred 2 urama je MazdaBoy napisal:

Nova CX-5, notri pa dino baby motor 👍

 

Screenshot 2025-06-10 at 10.33.19.png

 

 

 

Je kot Honda.... 🤔🥴

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je MazdaBoy napisal:

Nova CX-5, notri pa dino baby motor 👍

 

Screenshot 2025-06-10 at 10.33.19.png

 

 

 

Render. Upam, da ne bodo zopet stlačili not metuzalema. Kaj za vraga ne morejo narediti enega normalnega, močnega, turbo benzinarja? 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Mogoce pa zato, ker si eden izmed redkih, ki noce priznati, da ta motor le ni tako slab ... 

 

 

  • Všeč 4
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pa tudi če ni idealen, pritegne določeno nišno klientelo....

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Jest napisal:

Mogoce pa zato, ker si eden izmed redkih, ki noce priznati, da ta motor le ni tako slab ... 

 

 

Pa dobro, druge znamke gredo naprej in stalno izboljšujejo motorje, le mazda nariše novo obliko, ki je všečna a vedno srtpa noter istega dinota. Leta 2050, ko bodo drugi imeli nvodikove motorje, bo verjetno v mazdi še vedno isti dino motor. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Tudi ta motor NI enak, kot je bil... ga tudi stalno izboljšujejo. Če bi Mazda delala, tako kot večina ostalih, bi delali majhne mlinčke s tremi cilindri z malo prostornine in turbino... Tako pa se na srečo ne gredo tega "downsizinga" ampak so raje ubrali pot "rightsizinga" ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 53 minutami je Jest napisal:

Tako pa se na srečo ne gredo tega "downsizinga" ampak so raje ubrali pot "rightsizinga" ... 

Mazda je daleč od rightsizinga.

Rightsizing je 1.4/1.5 turbo mlinček namesto 1.0, pri istih konjih.

 

Ne moreš rečt 2.5 in 140 konjev, da je to rightsizing. Korejci so leta 1997 že imeli 1.8 in 130 konjev, pa takrat pojem downsizing še ni obstajal.

Oni dejansko delajo largesizing. Namesto 2.0 kar na 2.5 s podobno konjažo. Tudi novi dizl je krepko velik.

Delajo na vztrajnosti in termalni učinkovitosti. Koncept pije vodo vsem, razen @Alex. Če se spomnim, je Mazda rekla, da bo dodala turbino, ko bo potencial atmosferca izkoristla so konca.

 

Napisano
pred 4 minutami je godlike napisal:

Mazda je daleč od rightsizinga.

Rightsizing je 1.4/1.5 turbo mlinček namesto 1.0, pri istih konjih.

 

Ne moreš rečt 2.5 in 140 konjev, da je to rightsizing. Korejci so leta 1997 že imeli 1.8 in 130 konjev, pa takrat pojem downsizing še ni obstajal.

Oni dejansko delajo largesizing. Namesto 2.0 kar na 2.5 s podobno konjažo. Tudi novi dizl je krepko velik.

Delajo na vztrajnosti in termalni učinkovitosti. Koncept pije vodo vsem, razen @Alex. Če se spomnim, je Mazda rekla, da bo dodala turbino, ko bo potencial atmosferca izkoristla so konca.

 

... no, in takrat bodo mazdini benzinarji pravi motorji. 

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hmm, na prvo žogo nisem navdušen, mogoče se bo potrebno navaditi oblike oz. videti v živo. Upam samo, da niso v notranjost na sredino armaturke nalepili LCD TV tako kot vsi ostali.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To je to.... 👍😉
    • Žena je videla tisti oglas o menjavi in danes začela pakirat kovčke...     Zdaj pa ne vem, a me zapušča al je le začela pripravljat za "krompirjeve počitnice"...
    • To vse gre, pa kupit ga, če delaš nekje nad 30.000 km letno. Potem so po moje tudi dovolj dolge relacije vožene, da ne bi smel imeti problemov. No, poznam tudi ljudi, ki delajo 10.000 km letno, pa imajo večino relacij nad 30 km. Samo to je bolj redkost. S tistole regeneracijo se pa ne strinjam. Mi je tudi mehanik na Mazda servisu rekel, da pogreša lučko, ki bi se prižgala ob regeneraciji, ko sva malo debatirala o problemih dizlov pri Mazdah. Samo, če smo pa praktični, ta hudič se bi mi vedno vklopil ravno ko se mi nekam mudi in ga moram ugasniti. Ali ti res izgledam kot eden, ki bo potem šel kroge delat, dokler se avtu ne sprdne, da je zaključil z neko k*rčevo regeneracijo? Avto ima, da se meni prilagodi. Zato pa mora vsak vedeti, za kakšne potrebe se avto uporablja in nato se izbere tip pogona. Ne pa nizka poraba. Jao...
    • Beri Google Maps oz. kaj podobnega preden greš na pot. Tudi, če jo poznaš, se splača imeti prižgano, ker te pravi čas vrže na drugo pot.
    • To je res, samo tam si ljudi metal v mlin, kot da so bili živina. Pa obremenitve tiste ceste so morale nesti samo cesarja. To gre danes v 5ih minutah po cesti, kar je šlo tam v celem letu in narediti to kot je treba, zahteva potem eksponentno rast vložka truda - beri denarja. Se pa strinjam, da bi lahko vseeno šlo kaj hitreje čez z izvedbo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.