Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja, težko ocenim, po moje bo potrebno počakati, da se vidi v živo ali vsaj boljše slike ob uradni predstavitvi......

Napisano

Čudna fotografija, pol avta se sploh ne vidi, sigurno ni uradno od Mazde. Sem prepričan da bo precej bolje. Nekdo je mogoče na hitro nekaj slikal, "spacal ali ukradel" in poslal v svet, ali pa nas AI nate.... Tako kot včasih na VHS piratski filmi, ni bilo za gledati, pa smo vseeno gledali...😁

Napisano

Glede na sliko testne različice s prvega posta in to spacanko iz avtomanije, bi rekel, da je kar the-real deal.

 

Ni slaba, ni pa nek presežek.

 

2026 Mazda CX-5: After 9 Years, Electrified SUV Brings Big Changes

 

Takšna je nova generacija Mazde CX-5

 

 

Napisano
dne 20. 6. 2025 ob 19:13 je Freak napisal:

V osnovi bo pod sprednjim pokrovom 2,5-litrski štirivaljni bencinski motor, ki ga kombinirajo z dodatno električno pogonsko enoto, kot tak pa bo pripravljen na emisijske standarde Euro7

 

Škoda, da bodo ponudili zastarel dino motor in ne vrhunsko dovršenega X motorja.

  • Všeč 2
  • Haha 3
Napisano
pred 52 minutami je NevLado napisal:

V osnovi bo pod sprednjim pokrovom 2,5-litrski štirivaljni bencinski motor, ki ga kombinirajo z dodatno električno pogonsko enoto, kot tak pa bo pripravljen na emisijske standarde Euro7

 

Škoda, da bodo ponudili zastarel dino motor in ne vrhunsko dovršenega X motorja.

To je narejeno samo še za ameriški trg. Tako ga ne bo nihče več povohal v Evropi. Cena bo 50000 €, prodajne številke pa dol. Tako kot cx60, ki se ne prodaja. Potem pa jok in stok. 😊

 

 

Napisano

10. julija bo uradno predstavljena prenovljena CX-5

 

image.jpeg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kot pravijo, bo bolj evolucija kot revolucija. 

O motorju pa ne bi govoril. 

Tole je eden od renderjev. Če bi bila takšna, z novim Z motorjem, bi jo kupil tudi jaz. 

Screenshot_2025-07-01-17-06-22-61_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg

Screenshot_2025-07-01-17-07-03-89_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329.jpg

 

IMG_20250701_171252.jpgIMG_20250701_171230.jpg

 

 

Napisano (urejeno)
dne 24. 6. 2025 ob 14:44 je Alex napisal:

To je narejeno samo še za ameriški trg. Tako ga ne bo nihče več povohal v Evropi. Cena bo 50000 €, prodajne številke pa dol. Tako kot cx60, ki se ne prodaja. Potem pa jok in stok.

Ja za množično prodajo se mi zdi, da bi mogla biti cena polno opremljenega nekje do 40k, pa bi se lepo prodajalo, vem pa da temu ne bo tako in bo bližje 50k, kar je bistveno preveč za povprečno slovensko družino.

Popravljeno od ignacij
  • Jest je spremenil naslov v Mazda CX-5 (2025)
Napisano
dne 2. 7. 2025 ob 8:21 je Agerg napisal:

Zakaj je tako:

 

se bojim, da so Nemci na istem vlaku. Žal je s tem povezano gospodarstvo v Sloveniji 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Pred eno uro je Tilen5 napisal:

Upam da bo plastika ravna

Misliš ravno ravna.... 🤔

Napisano

Mogoče cilja na obrobe na CX-30, pa bi biu boljši izraz trša, ne ravna. 

Napisano

Ko sem prebral, da so pobrali nekatere materiale in tehnološke elemente iz svojih prestižnejših modelov, kot je CX-90, lahko predvidevam, da bo tudi cena prestižna....beri, 50k.

 

 

Napisano
pred 11 minutami je ignacij napisal:

Ko sem prebral, da so pobrali nekatere materiale in tehnološke elemente iz svojih prestižnejših modelov, kot je CX-90, lahko predvidevam, da bo tudi cena prestižna....beri, 50k.

 

 

Itak. Ne vem, na koga ciljajo s takimi cenami, a po moje ne bo več takšna uspešnica kot obstoječi model. 

 

 

Napisano

Saj to je fora. Nočejo, da ti je všeč in nočejo da ga kupiš.

Niso avti za brezveze samo kište brez duše ampak je vse namensko. 

 

 

  • Všeč 2
  • Haha 1

N7rRRL1.jpg

Napisano

Sej je nekdo tuki že lepo povedal, če bi bla 40K bi folk navalil, tko bojo pa stale.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ok ampak te obtožbe @Alex in @Bini so pa malo brezpredmetne.
    • In potem imaš na drugi strani Fiat, pa dobiš rezervne dele za 30 let stare avte - ki so še v redni uporabi...
    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.