Skoči na vsebino

Bencin/Dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Super napisano. Se povsem strinjam. Pa še poraba ne pride na 7 litrov pri bencinarju 165. Vsaj meni še ni. 

Napisano

@Janez007

Men je na servisu isto rekel ko sem sprasvov kaj predlaga, bencin ali dizel. Sem mu tudi omenil da bom delov nekje 35-40kkm  na leto, pa je vseeno bencinarja predlagov. Isto kot tebi, so rekli da ni tezav z bencinarjem, dizel jih pa zna imeti od 150kkm naprej

Napisano

Za tiste, ki deljo 30.000 in več kilometrov letno, je dizel povsem varna izbira, saj to pomeni, da se avto pošteno vozi in "prediha". Sicer pa lahko dizlu skrajšate interval menjave olja na 15.000 km ali celo 10.000 km in vozite brez večjih skrbi.

 

Menjava olja in filtra ne stane niti en tank goriva ... torej če namesto ene na 20.000 km opravite dve, ne bo konec sveta. Bo pa vaš spanec bistveno mirnejši. In boste lahko veselo sanjali, kako vlečete težko prikolico, z lahko prehitevate počasnele v klanec itd. 😃

Napisano

Janez, se tudi sam strinjam s tvojim zapisom. Edino kar bi pripomnil je, da tudi benzinarjem ne pašejo kratke poti z neogretim motorjem.  Podobno kot dizlom ne. Sam bi zamenjal kvečjemu za 2.5 benzinarja, pa še to le v primeru, da bi našel takega z ročnim menjalnikom. Sem vozil 165 konjskega (sicer cx5 od gelipterja) pa mi je manjkalo nekaj, ko pohodiš gas do konca pa počasi pridobiva hitrost. Pa pogosto menjavanje v nižjo brzino. 

Ko smo jo testirali napram moji stari M6 in moji novi rdečki  je pila na isti relaciji 7,5 l/ 100 km,če se ne motim. Približno 1,2 litra več od obeh dizelc.

Je pa res, da vsak ve, kaj potrebuje in kaj pričakuje od avta. In kaj mu je pri avtu najbolj pomembno. Sem za dizla... 😊

 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

👍

 

👍

 

👍 Se strinjam glede pomembnosti menjave olja, v praksi pa je takih zelo malo, če mene vprašate. 

 

👍 in hvala za ponudbo. Jo dobim naslednji teden, tako da ni potrebe. Veliko dam tudi na druga strokovna mnenja, tudi tvojega, zato me ne skrbi. 

👍, točno tako.

Meni osebno se zdi ročni menjalnik škoda z aktivnim tempomatom  z avtomatikom deluje od 0km/h, je pa res da g165 z avtomatskim menjalnikom je bolj nepremicnina, g194 z avtomatikom je pa top, to kombinacijo bi jaz izbral ce bi izbiral facelift. 

Drugace pa bo v prihodnosti mazda presla na 8stopenjski avtomatski menjalnik ki ga je razvila toyota v sodelovanju z aisinom.

Napisano
pred 10 minutami je scania napisal:

Meni osebno se zdi ročni menjalnik škoda z aktivnim tempomatom  z avtomatikom deluje od 0km/h, je pa res da g165 z avtomatskim menjalnikom je bolj nepremicnina, g194 z avtomatikom je pa top, to kombinacijo bi jaz izbral ce bi izbiral facelift. 

Drugace pa bo v prihodnosti mazda presla na 8stopenjski avtomatski menjalnik ki ga je razvila toyota v sodelovanju z aisinom.

Ja, sem bral. Ta 8 stopenjski avtomatski menjalnik  bo pa verjetno še bolj top. Pa šestak motor in je to čista zmaga. To imel bi tudi jaz. 🙂

 

 

Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

Ja saj, razmišljal sem tudi o G194. Celo prodajala se je tista prebarvana rdeča z vso opremo l. 2019/3 pri Selmar-ju s 40.000 km za okoli 28.000 €.

Tole G165 MT pa bom dobil za 23.000, sicer letnik 2018/9 in 60.000 km, tudi vsa oprema (tudi na mobile.de le redko vidiš G165 MT z vso opremo).

Ka to pa res g165 z full opremo so redke. Pričakujem slike 😉

pred 6 minutami je Alex napisal:

Ja, sem bral. Ta 8 stopenjski avtomatski menjalnik  bo pa verjetno še bolj top. Pa šestak motor in je to čista zmaga. To imel bi tudi jaz. 🙂

To bo poezija od avta, samo oblika kaksno lahko pricakujemo me zanima 🙂

Napisano
pred 10 minutami je Alex napisal:

Ja, sem bral. Ta 8 stopenjski avtomatski menjalnik  bo pa verjetno še bolj top. Pa šestak motor in je to čista zmaga. To imel bi tudi jaz. 🙂

 

Pa si bo kdo to privoščil? Verjetno bo cena med 40 in 50?

Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

 

Pa si bo kdo to privoščil? Verjetno bo cena med 40 in 50?

Verjetno. Ampak jaz ne kupujem nikoli novega avta. 

Moja je bila nova v trgovini v Nemčiji okoli 32000€. Ko sem jo jaz kupil je imela dobro leto in par mesecev in prevoženih le 19500 kilometrov. Dal sem zanjo 20500€, v Slo je prišla za 22000€. Se pravi, da bodo te za 40K€ po dveh letih prodajali za nekje 25K€. To bo pa že cena, ko se bo splačalo kupit. Vsaj upam, da bo tudi takrat tako. Do takrat bomo pa vozili dizelco. In to z veseljem. 😊

 

 

 

Napisano
20 minutes ago, Alex said:

Ja, sem bral. Ta 8 stopenjski avtomatski menjalnik  bo pa verjetno še bolj top. Pa šestak motor in je to čista zmaga. To imel bi tudi jaz. 🙂

Majo naši 9stopenjskega v evoqe-u,.. dokaj "živčna" zadeva k skoz šalta,.. je pa smešno u 7 se peljat skozi vas :D

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Ja ta 8speed zna bit zmeden, zato je pa kaksen cvt dober v teoriji, v praksi na dolg rok pa pokop. Razen toyotin cvt planetni menjalnik. Iz njega lahko dobis 7 prestavnih razmerij, prestave so skoz v prijemu, in neunicljiv, tukaj se pa klanjam toyoti. Drugace ford hybrid ima enako konstrukcijo planetnega cvt menjalnika, tako da zna bit tudi kar trpezen.

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Verjetno. Ampak jaz ne kupujem nikoli novega avta. 

Moja je bila nova v trgovini v Nemčiji okoli 32000€. Ko sem jo jaz kupil je imela dobro leto in par mesecev in prevoženih le 19500 kilometrov. Dal sem zanjo 20500€, v Slo je prišla za 22000€. Se pravi, da bodo te za 40K€ po dveh letih prodajali za nekje 25K€. To bo pa že cena, ko se bo splačalo kupit. Vsaj upam, da bo tudi takrat tako. Do takrat bomo pa vozili dizelco. In to z veseljem. 😊

 

To pa skoraj ne morem verjet, tako ugodno??? Je bila razbita? ?zmeden?

Napisano
pred 4 minutami je Janez007 napisal:

To pa skoraj ne morem verjet, tako ugodno??? Je bila razbita? ?zmeden?

Ne. Bila je službeno vozilo direktorja servisa. Skoraj nič vožena. Pri nas so imele takrat podobne z podobno opremo ceno okoli 28000€.Takšna razlika je bila v ceni. 😬

Ta druga 175 konjska, ki so jo tudi oni prodajali, je bila pa 22300€. Full oprema z šiberdahom. Tudi rdeče barve. Takrat si dobil v Nemčiji zelo ugodno avto. Je pa res, da sem jo "rezerviral takoj, v hipu, ko je prišla na mobile, de. Tudi druga je šla v enem dnevu v prodajo. Tako, da moraš stalno spremljati, kaj je novega, in takoj ukrepati. 

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Smešno nizka cena in lahko bi rekli, da si srečko :) Ampak, kolikor sem jaz gledal avte, imajo vse cene zadaj nek razlog. Ne verjamem, da so ga po nesreči cenili 4 jurje prepoceni, in to ljudje, ki delajo z Mazdami ... 😉

Takrat, pred skoraj štirimi leti, ko sem jo kupil, je bila kar konkretna nižja cena avtov v Nemčiji. V povprečju so bile 6-ke cenejše za 4-5 jurjev napram pri nas. Predvsem dizel variante. Takrat so ravno začeli strašiti, v Nemčiji še posebno, da z dizel motorjem ne boš mogel niti na njivo več.🤪

Pa so jih množično prodajali. 

So pa bile benzinarke že takrat precej iskane tudi tam in precej dražje ravno zaradi tega razloga. Veliko mazd 6 se je zato prodajalo z prevoženimi komaj 20Kkm,30, 40, 50Kkm in več je bilo že veliko. Je bila, res velika izbira in so si zbijali ceno eden drugemu. Tako da ja, imel sem srečo. Tudi pozneje, na uradnem servisu so potrdili, da je avto v res odličnem stanju in brezhiben. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 1 minuto je Alex napisal:

Takrat, pred skoraj štirimi leti, ko sem jo kupil, je bila kar konkretna nižja cena avtov v Nemčiji. V povprečju so bile 6-ke cenejše za 4-5 jurjev napram pri nas. Predvsem dizel variante. Takrat so ravno začeli strašiti, v Nemčiji še posebno, da z dizel motorjem ne boš mogel niti na njivo več.🤪

Pa so jih množično prodajali. 

So pa bile benzinarke že takrat precej iskane tudi tam in precej dražje ravno zaradi tega razloga. Veliko mazd 6 se je zato prodajalo z prevoženimi komaj 20Kkm,30, 40, 50Kkm in več je bilo že veliko. Je bila, res velika izbira in so si zbijali ceno eden drugemu. Tako da ja, imel sem srečo. Tudi pozneje, na uradnem servisu so potrdili, da je avto v res odličnem stanju in brezhiben. 

Super 👍

Popravljeno od Janez007
Napisano

Tole pisanje brati je prava poezija. :bravo:  Jaz pa ne vem kam bi se dal s tem  X  motorjem......:nevem:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.