Skoči na vsebino

Pohvalite se,...


Allyssa

Priporočeno sporočilo

dne 28. 10. 2022 ob 16:31 je Slivka napisal:

 

Ja, bistveno sem pa skoraj pozabil: vplačal avans za nov dvokolesnik. Dobava v marcu.

Kaj si pa naročil? Ali moramo čakat na marec.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi jih zdaj malo staraš, da bodo spomladi pravilno zrele in sočne... kle na tem forumu sem zvedel, da je to treba narest. 🥴

 

Eno resno vprašanje, a tiste stare si vozil zelo na grobo, ker jih je pobralo bolj po robovih kot po sredini? Al mogče premal pumpaš gume? Lohk pa da slebo vidim iz slike. :nevem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Boss napisal:

Se pravi jih zdaj malo staraš, da bodo spomladi pravilno zrele in sočne... kle na tem forumu sem zvedel, da je to treba narest. 🥴

 

Eno resno vprašanje, a tiste stare si vozil zelo na grobo, ker jih je pobralo bolj po robovih kot po sredini? Al mogče premal pumpaš gume? Lohk pa da slebo vidim iz slike. :nevem:

Dobro vidiš ni kaj.... 😳😊

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je FuManchu napisal:

Ovinki na polno vedno. V mejah normale in varnosti seveda. Pumpam jih 2,6 bar.

Ja, to se vidi, da rad pičiš skozi ovinke. 😊 Je pa take obrabe pri res športnih gumah manj. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 3. 11. 2022 ob 16:47 je FuManchu napisal:

Zamenjal kolesa na zimske. Letne so svoje odslužile:bravo:

IMG_20221103_163933.jpg

Evo moje bridgestone so ratale enake..ob strani toliko da ni skoraj profila, po sredini pa od oka še 4 mm.. in bo treba spomladi menjat ni druge

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je NevLado napisal:

Evo moje bridgestone so ratale enake..ob strani toliko da ni skoraj profila, po sredini pa od oka še 4 mm.. in bo treba spomladi menjat ni druge

Tipična obraba za mehke, touring gume. Na moji CX 30 se na Bridgestonkah, po le 9000 km, že tudi  pozna obraba po robovih. Kar pobira jih. To so gume narejene za udobje in tiho vožnjo. Nikoli nisem maral takega tipa gum. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Tipična obraba za mehke, touring gume. Na moji CX 30 se na Bridgestonkah, po le 9000 km, že tudi  pozna obraba po robovih. Kar pobira jih. To so gume narejene za udobje in tiho vožnjo. Nikoli nisem maral takega tipa gum. 🤔

Hvala enako,tudi pri meni je podobno pri 12kkm.....🥴😭

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.