Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pelko v?eraj povedal, da je zaribana glavna gred in bi blo treba narazen vse dat, jo zravnat zbrusit,pomenjat kar je za pomenjat spodaj,zravn je ?e veriga raztegnjena in pride nova 300?, hkrati bi blo treba menjat ?e batne obro?ke in teflone ter seveda dihtngo in to vse popravlat bi pa bla ?ebularna d.o.o :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Bo dr?al,pa da se ne govori samo o velikem servisu, npr. ?e menjava vztrajnika ki je nekak standard pri premogovniku pride dost dra?i kot menjava CELE bencinske ma?ine :)

Sorry no ampak tole pa ne bo dr?alo... Ne more? primerjat menjavo za nov vztrajnik z menjavo za staro ma?ino. Primerjaj novo-novo.

 

 

Aja sej res... pr kolk km gre vztrajnik? Sam spra?ujem, da bom vedel, ker tako kot eni razlagate, vsem crkne. :party0035:

33112_1.png

Napisano

To se strinjam, ampak js niti ne govorim o splo?nih zadevah, so to zgolj moji primeri in moje izku?ne s 1. Generacijo za ostale boste pa drugi ugotovil kaj se kej bol spla?a :P

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Seveda ne pride? do njega ker ga zarad verige niti nima :D

Bo dr?al,pa da se ne govori samo o velikem servisu, npr. ?e menjava vztrajnika ki je nekak standard pri premogovniku pride dost dra?i kot menjava CELE bencinske ma?ine :)

 

No ampak zdj ni ve? kej velik filozofirat,glavn da bo spet hmal zoomzoomanje.

ej stari glavno de se porihta strokovno ta Mazdurina :D in pol naprej...... :bravo:  lp ale?  B)

Napisano (urejeno)
Boss je 23 Jul 2014 - 13:22 napisal:Boss je 23 Jul 2014 - 13:22 napisal:

 

 

Aja sej res... pr kolk km gre vztrajnik? Sam spra?ujem, da bom vedel, ker tako kot eni razlagate, vsem crkne. :party0035:

 

Crkne tistim, ki ne znajo delat s sklopko. ?e meni na BTjki ?e ni pobralo vsega skupaj, pa se premika precej ve? te?e kot pri eni ?estici in v precej slab?ih pogojih. Potem je pa avto vsega kriv. Navor je navor. Ko se enkrat odlo?i?, potem gremo. ne pa cincat, potem se pa vse smodi... Pa parkrat tako in je ?alost, ker je krepalo. ?e nisi odlo?en, parkiraj Mazdo in se spravi sam s seboj. Ko bo? vedel, kaj bi rad, obrni klju? in gremo.

 

 

 

 

No, mogo?e sem tudi kaj zgre?il glede na doti?ni primer, a me je ravno danes ena Mazda 3 Celjskih tablic spravljala "na obrate", ko je vsako speljevanje v kri?i??u potekalo, kot da ima Trojane privezane zadaj... Vo?nja v hrib je bila pa sploh uspe?nica: po ravnem pognal in prestavil v tretjo. pred ovinkom zavrl in prestavil v drugo. Za ovinkom pognal in prestavil v tretjo. Pred ovinkom spet zavrl in prestavil v drugo... Pa ?e ta ne skuri sklopke na eni vo?nji, potem so pa res trpe?ne...

Popravljeno od Slivka
Napisano

Enkraten dan. Najprej na ?ihtu gu?va za znort, potem mislim da je banka odprta do 18, pa je sam do 17, za piko na i pa ?e kuplunga gre pri sodelavcu k me je u Kranj pelu... Enkraten dan

Napisano

Na?i so dolgo?asni, hribovski pa so, za druga, tretja, druga ja :) Tle bi tut men ?la sklopka :D

 

Ma, kaj jaz vem. Teli na?i so za drugo, pa obrati motorja od 1500 do 3500, mogo?e ?e kaj ?ez... Ne pa motor na 1500 do 2000 obratih, pa ves ?as menjalnik gonit. Ker v ?asu prestavljanja nima? pogona, pa avto v hrib ?e toliko bolj zgubi hitrost, potem pa prav posko?i, ko spet spusti? sklopko... ?e ti pri tem vsi potniki ne zbruhajo ?e tistega, kar so prej?nji teden pojedli, potem so dobri za akrobatske pilote... :D

Napisano

Slivka pa sej ve? da folk ?para in mislijo da bo poraba fullllll manj?a ?e ?alta na 2500 rpm.  Ne vem no, meni je jasno da je avto narejen da se varno zavrti do rde?ega polja in do blokade, zato pa je blokada....in ?e npr. na 4500 rpm (benzinar) tuli ma?ino ni to ?isto ni? narobe.

Napisano

Ma, ja, no, saj na?eloma ima? prav. A ?para? lahko kje po ravnini. Pa recimo v mestu, ko za speljevanje s semaforja ni potrebno pohodit gas, da cesto trga... V hribih pa ne more? ?parat.

 

 

Pravzaprav ?para?, ?e ga spravi? na obrate. Ker ?e ima? 1500 obratov v tretji in 10% vzpon, bo avto ve? porabil kot pa pri 2500 obratih v drugi... Pa ?e ostale dele vozila pri?para? (sklopka, menjalnik,...).

Napisano

Ja dobr, jzt sm mislu kk?ne ravnine...?e se cesta skoz vije, je logi?no da ma? obrate pripravljene :) No, enim ne...

Podpis.png

 

Napisano

De? v ?asu zajtrka, malice, kosila in ve?erje ter ?e vse vmes, pa zdej mam pa res dost tega sranja, ki mi ?e po?teno mori.  :vskalo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ej pri nas de?uje kot da smo v tropskem gozdu...noro LP Ale??

Napisano

ahh men je pa ?ist cool

 

Druga? pa je danes citat dneva namenjen vsem dopustnikom.

 

?e vedno je mnogo bolje bit v de?ju na dopustu, kot delat nadure v slu?bi pri ?go?em soncu.

33112_1.png

Napisano

Tudi men je ?ist kul kar se temperatur ti?e, ?lovek lahko normalno funkcionira, le de?ja imam pa po?asi dovolj.

 

 

Napisano

ahh men je pa ?ist cool

 

Druga? pa je danes citat dneva namenjen vsem dopustnikom.

 

?e vedno je mnogo bolje bit v de?ju na dopustu, kot delat nadure v slu?bi pri ?go?em soncu.

tako! vreme je pravo za v sluzbi bit,tok da meni je odlicno 

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Pa za ploscice polagat je terna....pa pase ko menjas olje ob vrocem motorju, psu se ne da v dezju nikamor, ni prahu na makadamu pred bajto..

 

Sami plusi :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa ?e en gorenjsko obarvan plus..Mi bomo doma ?e na vodi pr?paral, ker se kr v avtu tu?iram :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Danes sem imel opravke v Ljubljani. In se je zlivalo. Sem ?e pomislil, da bi ?el na Mazdin servis vpra?at, ?e imajo ?e kak?en periskop na zalogi, da mi ga zmontirajo... Zdaj vsaj vem, kako se po?utijo podmorni?arji...

 

Dobro, vem, da je na Zemlji okoli 70% vode, ampak res ni treba, da prav vsa pade na Slovenijo...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.