Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sam, men se je zgodilo prvič pa imam že tretjo Mazdo, če ne štejem še fotrove. Tko, da s štekanjem bremz do zdaj nimam slabih izkušenj. :nevem:

33112_1.png

Napisano

Sem oddal delovni nalog za fizioterapijo (jebiga mlajši DeSUS postajam, hehe) in danes prejel datum; 13. Februar 2024. WTF? :)

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 15 minutami je Z M A J napisal:

Sem oddal delovni nalog za fizioterapijo (jebiga mlajši DeSUS postajam, hehe) in danes prejel datum; 13. Februar 2024. WTF? :)

Ej to je še hitr :D

Napisano
pred 6 urami je Boss napisal:

Dobr si to dobu - dejansko kr hitra zadeva.

OK, se pravi bi moral pisati v Hvalilnik? (zadnje čase vedno zamešam, heh) 

  • Všeč 1
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sam res: zakaj si to napisal v Jamralnik?

 

Al si le hotel pojamrat, da si že v tistih letih, ko že rabiš napotnico, da te ena pošteno zmasira...

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano

Zamenjano v sredo in zdaj ne šteka več - sem pa previden in kar preverjam po vsaki vožnji 🤪

 

slika.png

33112_1.png

Napisano

Dizajn platišč je pa brutalen. No sicer verjetno stvar okusa, ampak res nekaj posebnega. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Samo čeljust si pa potem dobil novo. Pa dejmo spregledati, da si plačal nove zavore po nepotrebnem 😂

  • Všeč 4
  • Haha 2
Napisano
pred 15 urami je Scr3am napisal:

Samo čeljust si pa potem dobil novo. Pa dejmo spregledati, da si plačal nove zavore po nepotrebnem 😂

 

Enostavno nisem imel volje se zapenjat, ker v tej zgodbi lahko vsak trdi svoje. Oni, da so ploščice in diski potrošni materjal - jaz pa, da bi ostali celi še za nekaj časa, če jih ne bi zjebal del, ki je v garanciji.

 

Če bi se to zgodilo v prvih dveh letih bi se šel pregovarjat, tako pa enostavno nisem imel volje pa čeprav bi verjetno imel prav.

 

Mogoče so se odkupili s tem, da so me preko vrste vzeli obakrat takoj in da sem bil že naslednji dan v obravnavi - ponudili so mi ta prvič, da lahko kar pustim avto tam, sam sem imel obveznosti pa sem pripeljal naslednji dan.

33112_1.png

Napisano
pred 22 urami je Z M A J napisal:

Dizajn platišč je pa brutalen. No sicer verjetno stvar okusa, ampak res nekaj posebnega. :)

 

Hehe, ampak roko na srce tud tale tvoj ni bil glih barvno vizualni presežek 🤪

 

dne 20. 6. 2022 ob 19:43 je Z M A J napisal:

Nekako se projekt lakiranja platišč ni izšel po željah in je zdaj vizualno velikost platišča 'padla' z 19 na 16-palcna, heh 

IMG_20220617_152110.jpg

33112_1.png

Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

 

Enostavno nisem imel volje se zapenjat, ker v tej zgodbi lahko vsak trdi svoje. Oni, da so ploščice in diski potrošni materjal - jaz pa, da bi ostali celi še za nekaj časa, če jih ne bi zjebal del, ki je v garanciji.

 

Če bi se to zgodilo v prvih dveh letih bi se šel pregovarjat, tako pa enostavno nisem imel volje pa čeprav bi verjetno imel prav.

 

Mogoče so se odkupili s tem, da so me preko vrste vzeli obakrat takoj in da sem bil že naslednji dan v obravnavi - ponudili so mi ta prvič, da lahko kar pustim avto tam, sam sem imel obveznosti pa sem pripeljal naslednji dan.

Mislim,da si nekje globoko v sebi ocenil,da za spremembo tokrat nimaš prav in si lepo popustil...😉 Kolikor mi je znano pa pri Mazdi ni neke gužve, vsaj na našem koncu je tako.....😉

  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Mislim,da si nekje globoko v sebi ocenil,da za spremembo tokrat nimaš prav in si lepo popustil...😉

 

No zdej, ko pa si napisal mi pa razloži zakaj nimam prav? Res tole razlago bi pa rad slišal. Kaj sem jaz naredil narobe, da je samo ena čeljust, en disk in ploščice na eni strani šle v kurac. Ne najdem razlage sem pa prepričan, da boš mi znal tko bolj po kmečko objasnit, da bom razumel. Hvala v naprej.

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Hocem rect, da ce bi ze v startu menjali samo celjust bi bila zadeva resena. Diski sigurno niso bili tako slabi, da nebi prisel cez tehnicnega. Te pa cist razumem in je pregovarjanje z  uradnim servisom, kot bi se boril z mlini na veter.

 

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 2 minutama je Scr3am napisal:

Hocem rect, da ce bi ze v startu menjali samo celjust bi bila zadeva resena. Diski sigurno niso bili tako slabi, da nebi prisel cez tehnicnega

 

 

Ne vem, ti mi povej.

 

slika.png

33112_1.png

Napisano

To k celjust zamenjas ti po hitrem postopku popuca tisto "rjo", ker ploscica spet zagrabi tako, kot se zagre. Imel ze 10x takole :)

Napisano

Po moje bi moral podrejat, ker rja je bila na debelo in se na sliki ne vidi najbolje. Tam, kjer je pa delno prijelo pa je bil disk precekj razbrazdan in izdolbljen. Verjetno tudi od pregrevanja. Žal ploščic nisem videl ampak sumim da če je že nekaj časa takole občasno zagrabil (ni bilo skos, ker bi opazil) ploščice pobere kar hitro.

 

Je pa tko, ko ima človek čas, se mu ne mudi zaradi registracije, tehničnega pa da ima nekje ogrevano delavnico oziroma bi bilo v toplejšem delu leta bi se lotil sam.

 

Aja pa za bremze in gume ter podvozje nekako ne šparam. To mora štimat in zato tudi pocenskih gum pri meni ni.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Vazno, da imas sedaj reseno 👍. Je pa kar malo huda cena za diske in ploscice, ampak ja uradni servis... A celjust je sla pa potem pod garancijo ?

Popravljeno od Scr3am
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Ne vem, ti mi povej.

 

slika.png

Jaz sem na Alfi v takem primeru imel zapikano vodilo. Z segrevanjem je popustilu. Smo zbrusli namazali in gor. Seveda za mene ni druge, kot hkrati novi diski in pakne.

Napisano
pred 4 urami je Boss napisal:

 

Ne vem, ti mi povej.

 

slika.png

Temu jaz pravim malomarnost,tole je bilo že nekaj časa tako in ti tega nisi opazil 🤭

No važno,da je zdaj ok pa srečno vožnjo z dobrimi gumami in novimi zavorami....😉👍

  • Všeč 2
  • Začuden 2
Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Temu jaz pravim malomarnost,tole je bilo že nekaj časa tako in ti tega nisi opazil 🤭

 

Avto je bil na rednem servisu tri tedne prej pa tudi oni niso nič opazili. Čeprav je v seznamu del tole opisano, da je treba preverit. Tudi redni servis sem plačal pa bi človek pričakoval da bi vsaj oni opazili. Pri zaviranju je bila razlika, ki se je opazila šele na valjih pa še to ne drastična, da se bi pri samem zaviranju poznalo.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.