Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 52 minutami je Scr3am napisal:

Jebiga bo že preživel. Sej je kmet s hribov doma.

Ki vozi dva forda🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 29 minutami je FuManchu napisal:

Ki vozi dva forda🤣

a svojga pa nadomestnega? 🤪

  • Všeč 1
  • Haha 4

33112_1.png

Napisano

Avto magazin nehal izhajati v tiskani obliki. Kupoval sem ga od svojega 8 razreda. To je cca 33 let. 
 

online različica je pa polna reklam, totalno nepregledna

  • Všeč 1
  • Žalosten 4
  • Jezen 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 32 minutami je mazdaman napisal:

Avto magazin nehal izhajati v tiskani obliki. Kupoval sem ga od svojega 8 razreda. To je cca 33 let. 
 

online različica je pa polna reklam, totalno nepregledna

Jaz sem ga tudi imel v šoli že. Sem bil že naročen na njega. 

Škoda. Dobra revija. Nazadnje sem kupoval Evo-ta.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jap, splet bo itak uničil klasično časopisje in revije. Ene prej druge kasneje in mogoče je bolje prej odnehat in it online, ko je še čas.

33112_1.png

Napisano

Jaz sem bil najbolj navdušen nad revijo GRAND PRIX, v časih navijanja za Hilla in Hakkinena ter Montoye. Ališič glavni car. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 23. 12. 2023 ob 18:09 je Slivka napisal:

Kar se porabe olja tiče (1 liter na 6.000 km) trdijo, da je to povsem normalno.

 

Kar se okvar tiče, pa trdijo, da zdaj bo pa v redu. Če sem prav razumel, so zamenjali kar veliko stvari. Če sem prav razumel, je samo en rezervni del vreden skoraj 2000€, pa še nekaj drugih stvari so menjali in naj bi bili samo rezervni deli okoli 2300€... Prav dosti se s tem nisem ukvarjal, bolj me je zanimalo, kaj bomo naslednjič, ko se spet ustavi... 

Jaz bi pri 15 tisoč naredil servis olje in filter, pa bi potem videl. Povečana poraba olja je normalna pri vtekanju motorjev, problem bo, če se to pri 30kkm in dalje ne neha. Ne razumem pa zakaj so te dizel motorji naštimani na 30kkm interval, ker ni v njih nobene drastične spremembe in ti praktično 10 let vw prodaja identične motorje, samo interval so povečali, pa gor nabili en kup ekoloških rešitev (ki samo še bolj obremenijo motor).

dne 23. 12. 2023 ob 22:44 je Scr3am napisal:

Jaz sem pa ravno razmišljal, da bi menjal avto, ker jih bo mazdica kmalu 300k obrnila. Sem se premislil. Hvala Slivka :)

No sej nekaj izbire imaš na forumu, recimo @ignacij prodaja 2.5 6ko.

Napisano
pred 21 urami je NevLado napisal:

No sej nekaj izbire imaš na forumu, recimo @ignacij prodaja 2.5 6ko.

Žal bo počasi potreba pa malo bolj večjem avtu in ne manjšem :)

Napisano
pred 2 urama je Scr3am napisal:

Žal bo počasi potreba pa malo bolj večjem avtu in ne manjšem :)

Verjetno bo Slivkov Ford kmalu naprodaj, če ti ustreza? :)

  • Haha 3
  • Začuden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Toliko večjega pa (še) ne rabim. Neki takega, kot je mazda 6 (gen2.) Je čist zadosti. Žal pa tem kriterijem 3. gen ne ustreza.

Napisano
Pred eno uro je Z M A J napisal:

Verjetno bo Slivkov Ford kmalu naprodaj, če ti ustreza? :)

 

Ma saj zdaj, ko stoji doma v garaži, je čisto v redu. 

In vsak, ki pride mimo za praznike in zagleda ta ... ... ... one (karkoli naj bi ta FucksWagen bil), ga kar malo z zavistjo ogleduje...

Napisano
pred 3 urami je Scr3am napisal:

Toliko večjega pa (še) ne rabim. Neki takega, kot je mazda 6 (gen2.) Je čist zadosti. Žal pa tem kriterijem 3. gen ne ustreza.

Pozabil sem napisati, da je govora o limuzini. Karavan pač odpade.

Napisano
pred 48 minutami je Shrek napisal:

In kaj je s tretjo generacijo šestice limuzine narobe? 

Boss ti bo hitro odgovoril.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

... da nima 5-ih dvižnih vrat, kot je to imela druga generacija. Se pravi neke vrste HB.

  • Všeč 3
  • Hvala 2

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Nic ni narobe. Je zeloo lepa, ampak v mojem primeru na zalost ne(prakticna), kar se prostora tice pa imam samo enega otroka. Po drugi strani pa tudi ni neke hude razlike med 5 vratno limuzino in karavanom. Razn te, da meni karavani na splosno niso vsec.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Grozno majhna luknja... 

Kaj na primer voziš zadaj, da ne moreš v avto dat? Me res zanima... 

Napisano
pred 24 minutami je godlike napisal:

4-vratnega pa tudi jaz ne bi imel.

Grozna ta mala luknja.

Grozna mala luknja? Modeeeel :D

Napisano (urejeno)

Če je 4 vratna gre notri voziček in športni del potem je pa že kurc kej prostora. V 5 vratno gre bistveno več. Sedaj si pa predstavljaj, kakšen izlet ali pa morje. 4 vratna je no go. Poleg tega sem iz ikeje marsikej lahko s 5 vratno pripeljal, kar s 4 vratno ni šlo. Pri hiši sta namreč dve mazdi 6 mk2 (4 vratna 2.0 in 5 vratna 2.5).

Popravljeno od Scr3am
Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

Grozno majhna luknja... 

Kaj na primer voziš zadaj, da ne moreš v avto dat? Me res zanima... 

 

Pred eno uro je NevLado napisal:

Grozna mala luknja? Modeeeel :D

Še TV-ja not ne dobiš. Pa če ti že novega dostavijo, pa starega na odpad/servis.

 

V veliki meri meni šteje uporabnost in res ne vidim, zakaj ne bi še šipe zraven dvignil, ko že kuferaum odprem.

To je še hujši no-go, kot je SUV.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.