Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

Pa kakšen hobi je to, da iz težkega "terenca" delate športnika? Ja, vem, sem kmet an s hribu doma, ma tudi tu na vasi za dirkanje ne uporabljamo Land Roverjev Discoveryjev 110... A ne bi bilo bolje, da se za drag-race uporablja kaj lažjega? Na primer MX-5, čipirano na 240 konjev in 520 Nm navora? Mislim, tako, po kmečki logiki...

 

Potem pa ni čudno, da vam po dolini avtočki pijejo več kot meni polno naložena BTjka po hribih...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je NevLado napisal:

Ni krize, ga prehitim ko mu bodo podložke na servisu menjaval.

To je pol ure dela. 😉 Koliko goriva prišpara proti tvoji. Če bi ti vozil s takim tempom bi garant tvoja pila 9-10/100.😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Alex napisal:

To je pol ure dela. 😉 Koliko goriva prišpara proti tvoji. Če bi ti vozil s takim tempom bi garant tvoja pila 9-10/100.😉

Mene ni sram da pije 9 litrou, sem pomoje edini poštenjak na tem forumu z G192 ki pove realno porabo če jo tiščiš. :prstgor:

 

Profitiram pa s tem ko se zjutrej vsedem v avto, odpeljem na šiht in popoldne ponovim proceduro v kontra smer. Pa še avto lahko takoj ugasnem ko nerabm na regeneracijo čakat :jezicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je SpEkTr napisal:

Hahahaha :) Ja, tako ja. S krivuljo se ne more, ker je ni :)

Kot sem že parkrat napisal, tej 2,5 benzinarji bi bili super motorji, če bi imeli turbino. Potem bi imeli nekje 300 HP in tam nekje 380-400 Nm navora. 

Potem bi bilo to-to. 😉

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 minutami je Alex napisal:

Kot sem že parkrat napisal, tej 2,5 benzinarji bi bili super motorji, če bi imeli turbino. Potem bi imeli nekje 300 HP in tam nekje 380-400 Nm navora. 

Potem bi bilo to-to. 😉

 

Sej jo imajo sam ne pri nas - imajo pa cca dobrih 250KM in so tud varni strani glede pritiska, da je taka turbina dovolj dolgoživa.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 minutami je Boss napisal:

 

Sej jo imajo sam ne pri nas - imajo pa cca dobrih 250KM in so tud varni strani glede pritiska, da je taka turbina dovolj dolgoživa.

Tej novi motorji prenesejo veliko konjičev.z lahkoto bi lahko imeli 300HP.

In brez nekih hudih obremenitev. Res pa je, da bi taki motorji tudi pili kot žolne.😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ah sej tudi moj VAGinalni avtobusek pije ku žouna. Ta bot sem se odločil, da ta tank nafte probam vozit samo na "navor" do 2500, max 2800 obratov in konje raje pustim spat v štali.... Normalno, če zaprov zajaham te konje 🤠 spijejo okoli 8.8l/100km. 

 

Tokrat pa sporočim rezultat....😁 ma moram prej še 500 km naredit.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je NevLado napisal:

Mal te hecam ampak AWD doda težo in gre bencinarka zlahka mim.

 

Teza ze teza, ampak pri awd niti mal ne skoplje, ko speljes

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Slivka napisal:

Na suhem asfaltu redkokateri zakoplje, sploh teli ta novi, ki imajo ASR...

 

Fantje, nimate več tistih starih, brutalnih "muscle car". Zdaj imate "Greta-car"...

 

pa niti na mokrem ne

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Slivka napisal:

Na suhem asfaltu redkokateri zakoplje, sploh teli ta novi, ki imajo ASR...

 

Fantje, nimate več tistih starih, brutalnih "muscle car". Zdaj imate "Greta-car"...

Vredestein zimske gume zakopljejo na moji  čim pohodiš na več kot pou gasa .

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je NevLado napisal:

Vredestein zimske gume zakopljejo na moji  čim pohodiš na več kot pou gasa .

 

Meni še prej. P v ovinku hočejo ravno namesto v ovinek. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred par dnevi je znanec, ki že šest let dela pri Zajec Transport kot voznik, imel nestrčo v Italiji - prevrnil se je s cisterno, polno neke kisline. Sreča v nesreči, da cisterna ni spustila. Možakar pa je pristal v bolnici hudo poškodovan (da me ne bo kdo preganjal za kakšno varstvo podatkov, ne bom pisal, kakšne poškodbe ima), vendar živ. In je še vedno v tej bolnici v Italiji. Njegov delodajalec je odpotoval 200 km daleč, da je pregledal razbiti tovornjak in uredil vso potrebno dokumentacijo glede tovornjaka. Nato se je vrnil domov.

Kaj je tu narobe? To, da njegov delodajalec, ko je naredil 200 km do razbitega tovornjaka, ni zmogel še tistih 15, mogoče 20 km do bolnice, kjer leži njegov zaposleni, da pogleda, kako je z voznikom, se pravi s človekom, ki je 6 let kot poklicni voznik služil kruh tako zase kot tudi zanj! Še več, delodajalec dva dni sploh ni vedel, če je voznik nesrečo preživel...

 

Kot sem že nekje omenil: vedno več ljudi dela nenormalne stvari in vedno manj ljudi dela normalne stvari. In tako nenormalno vedno bolj postaja normalno in normalno vedno bolj nenormalno. In tako tisti, ki so normalni, vedno bolj postajajo nenormalni in nenormalni vedno bolj normalni. In tako gre svet hudiču v rit. Jaz pa vedno bolj postajam čudak - vsaj okolica je takega mnenja. In, kot sem pred kratkim zvedel, ne samo okolica...

  • Začuden 1
  • Žalosten 3
  • Jezen 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 28. 3. 2022 ob 21:53 je AmpeR napisal:

Ah sej tudi moj VAGinalni avtobusek pije ku žouna. Ta bot sem se odločil, da ta tank nafte probam vozit samo na "navor" do 2500, max 2800 obratov in konje raje pustim spat v štali.... Normalno, če zaprov zajaham te konje 🤠 spijejo okoli 8.8l/100km. 

 

Tokrat pa sporočim rezultat....😁 ma moram prej še 500 km naredit.

 

Natankal in ugotovil, da s tem režimom vožnje mi pije 7,9L/100km.  Se pravi cca. slab liter manj in s tem privarčeval cca. 10€/tank.

Zdej pa vprašanje: Al se splača za motor tako vozit? Ta tank nisem niti 1x pohodil gasa do konca oz. motor spravil nad 2800 obratov, da občutiš konje in preluftaš motor. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Bolj slabo veš.   Ravno pri mestni vožnji je EV najbolj varčen. Najmanj pa na AC.   ZOE je recimo ultra varčen tam do 50-60 km/h, relativno varčen pri 80 km/h in sorazmerno ok pri 100 km/h nad tem pa poraba skokovito naraste. Ker je pač tako dizajniran. Pri 130 km/h se namreč njegov elektromotor vrti z 90 % obratov, to je kot bi se Mazda bencinar vozil s 6.000 rpm.   Tesle so pa recimo tudi okoli 120 km/h še vedno zelo varčne - ker so pač tako dizajnirane.
    • Tole mi pa ni jasno. Zavarovalnice so delale ne vem kolk miljonske dobicke, pa niso vsi placevali. Zj ko vsi placujejo, naj bi pa to delal nekej sto miljonsko izgubo. Mislim da je bilo 200 nekaj receno pred uvedbo
    • Evo, tole je z nekje 70% mestne voznje in cakanja po guzvah.   Drugace pa lepo da uzivas s svojim EVjem, ampak EVji pac niso za vse  
    • Moja Miata je pa bolj okoljevarstvena kot katerikoli električni avtomobil, ker bolj kot kurim bencin, prej ga bomo izčrpali. Prej ga izčrpamo prej bomo prešli na alternative  
    • Pa ne pri potrošnji 13kWh/100km. Lepo te prosim. Sej pravim, to je tko kot bi jaz trdil, da z normalno vožnjo kurim 3,5 litra/100km, kar se sicer s cjazenjem po regionalki s 60km/h celo da naredit.   Sem prevozil kar nekaj EV-jev pa vem kolk je realnost sploh kadar je ooogrrooomnooo mestne vožnje.😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.