Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

pred 15 minutami je NevLado napisal:

Kdaj si boš dal dopovedat, da tvoj dizel ni bil stit motor kot skyactiv-d, ki imajo pri visokih km ob pomanjkljivem vzdrževanju težave? :D 

 

Jah, saj, to je za jamrat in godrnjat: novejše ko je slabše je...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Slivka napisal:

 

Jah, saj, to je za jamrat in godrnjat: novejše ko je slabše je...

 

Dobro poznam fanta mehanika, ki je nekaj zadnjih let delal na pooblaščenem Volvo servisu. Tudi pri Volvu so starejši motorji bistveno bolj vzdržljivi in neproblematični, kot novejši. Recimo 5 cilindrski 2400 cm3 motorji okrog letnika 2014 so zelo dobri, tako bencinarji kot tudi dizli. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

 

Dobro poznam fanta mehanika, ki je nekaj zadnjih let delal na pooblaščenem Volvo servisu. Tudi pri Volvu so starejši motorji bistveno bolj vzdržljivi in neproblematični, kot novejši. Recimo 5 cilindrski 2400 cm3 motorji okrog letnika 2014 so zelo dobri, tako bencinarji kot tudi dizli. 

Jaz sem imel 5 cilinderski 2.4l dizel,..to je vleklo uff

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Organiziram oz. koordiniram zimsko službo za MNZ objekte in je kar konkreten projekt tole danes.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cene tarif za dobavo električne energije po Rednem ceniku električne energije za gospodinjske odjemalce znašajo za VT: 0,16290 €/kWh (cena brez DDV) oz. 0,19874 €/kWh (cena z 22% DDV), MT: 0,14490 €/kWh (cena brez DDV) oz. 0,17678 €/kWh (cena z 22% DDV) in ET: 0,15390 €/kWh (cena brez DDV) oz. 0,18776 €/kWh (cena z 22% DDV), in sicer od 1. 1. 2024 do preklica/spremembe.

 

Sedaj je bila moja cena:

- VT 0,118 brez DDV (+38%)

- MT 0,082 brez DDV (+76 %)

 

MT se je tako podražala za skoraj 2x. 

Povejte, kam se splača prestavit? Nimam električnega avta, niti toplotne črpalke, niti sončnice na strehi (so mi zavrnili). Ne rabim nobenega paketa ali drugega natega, samo nižje tarife VT, MT, ali pa ET.

Ampak takole sem šel računat po stari porabi, pa bi bilo 60-80 eur več, če ostanem na gen-i.

Popravljeno od Jaka32
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je MazdaBoy napisal:

A je to normalno, da čakam skoraj en mesec na serviserja za sušilca, al sam jaz preveč jamram? 🙄

A je v garanciji? Najbrž ni edini poblaščeni serviser.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je MazdaBoy napisal:

A je to normalno, da čakam skoraj en mesec na serviserja za sušilca, al sam jaz preveč jamram? 🙄

 

Ce je v garanciji majo 40dni od prijave napake. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Včeraj sem imel pa res smolo, nabasal na zastoj na štarjerski avtocesti, verjetno kmalu po zdrsu kamionov.

 

Epilog: vožnja LJ-MB je trajala 6 ur in 40 minut.

 

Po tem, ko smo obtičali v zastoju, so prvi policisti prišli po cca. 2 urah, vojska po 3h 15 min in vlačilec za kamione po cca. 4 urah.

  • Začuden 2
  • Jezen 1
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je g.Wankel napisal:

Sej jih voz :D

 

Sam ziher ni bil z njimi na taki poti... je vseen dovolj brihten pa četud je fanboy EV-jev.😜

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Boss napisal:

 

Sam ziher ni bil z njimi na taki poti... je vseen dovolj brihten pa četud je fanboy EV-jev.😜

LOL.

 

Bil sem z Mazdo ... Je bil pa v istem zastoju znanec s Teslo Y Performance. In ni na večerji nič pojamral glede mraza ali baterije. Itak ima toplotno črpalko, torej pri stanju v koloni porablja 1 kWh, kar je manjši strošek od dizlov in bencinarjev. Pa še kWh v bateriji ima tak EV več kot ima povprečen osebni avtomobil velik rezervoar za gorivo, torej bi ob predpostavki, da so vsi šli na pot s polnim "tankom", tisti v EV pozneje začeli zmrzovati. In ja, vozniki EV gremo/gredo na daljše poti vedno s polno baterijo.

  • Všeč 1
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz tud večino na Petrolu pa nikoli v 35 letih, ko imam izpit n bilo težav pr inobenem ponudniku.   Tudi, če grem gledat za nazaj, razlike v porabi pri različnih skoraj ni tako, da tudi to ni faktor. Seveda primerjam standardno vožnjo in ne nekih potovalnih ekstremov, kjer je logično, da bo poraba manjša pri konstantni vožnji.   Mi je pa res nenavadno kako imajo največ za udrihat po nečem ravno tisti, ki tega ne uporabljajo. Kako za vraga vedo, da neki ne štima. To mi ne bo nikoli jasno  
    • PogiCAR ravnokar prevzel rožnato majico na italijanskem Giru!
    • MOL/INA ima menda bencin E10, ki je recimo v Nemciji praviloma cenejsi od E5 ... in je menda slabsi za bencinske motorje ...     Petrol in Shell imata zaenkrat se vedno povsod E5  ...  
    • Pa meni se zdi da ima MOL boljše gorivo kot Petrol. Jasno nimam res kakšnih tehtnih argumentov, recimo temu gut feeling 😉. Sicer bi rajši tankal pri Petrolu kot pri Madžaru, samo res mislim da ima Petrol najslabše. Je pa res, da verjetno nekaj prinese tud variacija med posameznimi črpalkami. 
    • Sem gledal zadnjič in sem bil res presenečen nad nivojem detajlov + letošnji dirkalniki...ne neki pola/pola.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.