Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jebeni antibiotik ni prijel. Zamenjava antibiotika. ?e ne pa petek ORL.

?e bi se vsaj Pahor pisal, bi bil tam ?e pred 2 tednoma :hudicek:

 

men je prjel, ampak je dohtar rekel - po knjigi bi vam moral dati hikoncil, ampak mi2 bova ?la kar z vrha....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pravkar pogledal Senna - film, podo?ivel vse kar se mi je dogajalo v glavi tistega 1.maja 1994, kmalu po 14.uri. :(:blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Danes bil na smu?anju z enim grdim avtom poimenoval sem ga kar KVADRATURA (kaka ?katla), hehe. (Passat combi TDI - itak, letnik pa nekje 2003). Kolega Mare je lastnik sicer. :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

evo zaaram avto ... ga bom uzeu ... sam jebemumast kako se je lohk prej?n lastnik vozu z Eskimo S3 ki so iz leta 2001 :huh: in tko kot sm reku avto za aran gume so pa tud ?e nove naro?ene ker nemislm met spet kak?nih eskimo s3 da bom plesu pocesti ko bo mal mokro <_<

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Po relativno dolgem ?asu sem bil jst tist ki je ?torast, smotan itd. :( ker se mi je mudilo, in sem bil vesel da sm sploh na?u parking (btc) sm hotu dat avto ?imdle stran od enga k je mal bl ?udn parkiru in sm ga dal mal prebliz enga stebra :( tko da je na desni strani nad gumo dobila par prask al pa eno veliko kokr se uzame =( trqagedija ni prevelika ker je v na?rtu kompletno barvanje nekje spomladi, ampak praska vseeno boli.

Napisano

Glede na to kaj berem smo v Sloveniji, de?eli Sava gum lahko ?e sre?ni, da je samo toliko smrtnih ?rtev kot jih je.

 

 

Je pa res, da na gas, bremze in volan nimajo gume ni? vpliva. :ne vem: Pa res je tudi, da v BTCju po de?ju drsijo vse razen je?evke. Aja pa res je tudi, da ko sem zanala?? na uvozu (ki imajo dostojen bolj asfalt) malo nahodil gas, da je avto hotelo potegniti na noter. Hmmmm. :hudicek:

Napisano

absolutno ti dam za prav tale tadrug stavek ;)

 

se tud est drga? strinjam ... sam useen men so se savske gume mal zamerle ravno tko kot pri drugih prijateljih ki jih poznam in ker sem vidu kako so se gume obna?ale ... pa usi povrste se jih zdej izogibamo kot hudi? kri?a

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Napisano

Klemen, ampak mislim da je res razlika ali so sava MADE IN SLOVENIA (kar moje so), ali pa so made in turkey ali Poland (ne vem katera od teh dveh dr?av jih proizvaja). :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Je pa res, da na gas, bremze in volan nimajo gume ni? vpliva. :ne vem: Pa res je tudi, da v BTCju po de?ju drsijo vse razen je?evke.

To je res ampak s Savo te obrne, pri dobri gumi spodnese ampak je veliko ve? ?ans da ujame? avto. Se skoraj dnevno vozim ?ez kro?nega pri city parku in je mnogokrat me ?e sku?alo odnest, kot sem pisal naju je pa zadnji? s kolegico pri par kilometrih na uro obrnilo...prav za?util se je tisti moment ko se je takoj vedelo da avta ni ve? mogo?e ujet.

Men ?e zdej ni jasno zakaj folk ?para na gumah....jebo pa to te v kriti?nih momentih obdr?i na cesti, kar lahko pomeni tudi pri ?ivljenju ipd. Sam sem imel parkrat slabo izku?nje in od takrat naprej sem imel tudi pri avtih tiso?,dva eurov top gume.

Napisano

Klemen, ampak mislim da je res razlika ali so sava MADE IN SLOVENIA (kar moje so), ali pa so made in turkey ali Poland (ne vem katera od teh dveh dr?av jih proizvaja). :blush:

 

Kolikor je meni znano se vsa proizvodnja Savinih gum vr?i na Poljskem v tovarni Debica.

 

V Kranju se dela goodyear. Nisem pa ziher za Intenso :blush:

Napisano

Mokster, jaz imam nekih 5 let stare se mi zdi. :blush:

 

Pred leti sem imel zimske (nove) znamke Debica in sem bil zadovoljen! :jupiii::ljubezen:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mokster, jaz imam nekih 5 let stare se mi zdi. :blush:

 

Pred leti sem imel zimske (nove) znamke Debica in sem bil zadovoljen! :jupiii::ljubezen:

 

Po Petih letih je vsaka v kur......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kolikor je meni znano se vsa proizvodnja Savinih gum vr?i na Poljskem v tovarni Debica.

 

V Kranju se dela goodyear. Nisem pa ziher za Intenso :blush:

 

Sava ima pri nas predobro tehnologijo, da bi proizvajala lowbudget gume zato originalne Savine izdelke delajo na Poljskem v Sloveniji pa le premium gume iz koncerna GoodYear.

33112_1.png

Napisano

@JureS, marsikoga sem ?e sli?al trditi, da ?e je guma "pravilno" skladi??ena, kar razumem tudi v smislu da jo kak genialc ni vozjakal pri 35C poleti, pa? pa je bila v kak?nem hladnem in temnem prostoru kadar ni bila vozilu, v tem primeru bi znala zdr?ati v ok stanju dlje kot le 3 ali 4 leta ali koliko se ponavadi smatra za ?ivljensko dobo. :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mislim, da do 3 leta stara guma iz skladi??a se lahko smatra kot nova. Se pravi, ?e bo? spomladi kupil novo gumo, leto izdelave bo konec 2009 to ni sporno. Pa nekateri vulkanizerji (iz izku?enj) dajo ful popusta, ?e re?e? dolo?eno dimenzijo in imajo ravno dve leti staro gumo na zalogi.

Napisano

Sam tukaj je ena bistvena razlika in sicer, ?e je guma nerabljena in nikoli vo?ena oziroma vpeta na plati??e dr?i to?no to kar pravi? Symon.

 

V kolikor pa je guma ?e vo?ena pa za?ne stareti in "razpadati" od trenutka, ko je vo?ena pa ?etudi je potem pravilno skladi??ena. Pravilno skladi??enje samo upo?asni procese staranja nikakor pa jih ne ustavi.

 

Najpomembnej?e bistvo pa je, da gumo "poznamo" - se pravi, ko ugovimo, da se ne obna?a tako kot predvidevamo da bi se morala (se pravi, da drsi veliko bolj kot takrat, ko je bila nova) je pa? nastopil ?as za menjavo pa ?etudi je profila ?e ve? kot dovolj.

33112_1.png

Napisano

Saj to je ravno zanimiovo, moje tele Eskimo S3 na kak?ni bolj drse?i podlagi kar malo testiram. Pogoj je seveda to, da imam veliko prostora, ?e me malo odnese. Zaenkrat presenetljivo. :bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sam tukaj je ena bistvena razlika in sicer, ?e je guma nerabljena in nikoli vo?ena oziroma vpeta na plati??e dr?i to?no to kar pravi? Symon.

 

V kolikor pa je guma ?e vo?ena pa za?ne stareti in "razpadati" od trenutka, ko je vo?ena pa ?etudi je potem pravilno skladi??ena. Pravilno skladi??enje samo upo?asni procese staranja nikakor pa jih ne ustavi.

 

Najpomembnej?e bistvo pa je, da gumo "poznamo" - se pravi, ko ugovimo, da se ne obna?a tako kot predvidevamo da bi se morala (se pravi, da drsi veliko bolj kot takrat, ko je bila nova) je pa? nastopil ?as za menjavo pa ?etudi je profila ?e ve? kot dovolj.

 

Saj to sem mislil, guma 5 let v uporabi je ze kriticna ne glede na km. Navsezadnje ko je na avt nanjo delujejo tonske obremenitve, in ko stoji se raztegnjen del otrjuje. Na discovery je bila dobra oddaja o gumah v motosportu, med drugim tudi kako se dimenzija po parih krogih spremeni, obseg za cm in podobno. Dokler je na feltni s kontra zracnim pritiskom je se ok, ko pa jo snamejo je samo se za stran ker je ko cigumi....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dokler je na feltni s kontra zracnim pritiskom je se ok, ko pa jo snamejo je samo se za stran ker je ko cigumi....

Se pravi po doma?e, ko enkrat gumo da? iz feltne je dosti slab?a ko gre naslednji? gor? :blush: ?e dobro, da imam vsake na svojih feltnah in so skoz napumpane, ?e prav razumem. :ne vem: :bravo:
Napisano

Se pravi po doma?e, ko enkrat gumo da? iz feltne je dosti slab?a ko gre naslednji? gor? :blush: ?e dobro, da imam vsake na svojih feltnah in so skoz napumpane, ?e prav razumem. :ne vem: :bravo:

 

Nisem ekspert ampak mi je pa logicno da pod pritiskom drzijo obliko, pa da so na boku ko so v shrambi..sej Na avtu ce samo stoji bodo tud jajcaste ratale.....na sploh pa za vsak material velja da neuporaba bolj skodi kot ne....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A mi lahko en razlo?i kako sm lahko taka koza????

 

mormo probat potem ti bomo povedal ali si koza ali ne:) joke

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.