Skoči na vsebino

Sprememba cene goriv


jures

Priporočeno sporočilo

Fantje, poglejte malo ?ez.Italija=1,79?, Avstrija tudi ve? kot mi...?e vedno smo med cenej?imi. :harhar:

 

 

Avstrija niti ni drazja... vsaj kolikor sem na brzino pogledal...

 

Dizel pri nas od jutri: 1,429?

 

Na Avstrijskem koroskem pa od 1,399? do 1,428? :) (Vir: http://www.spritpreisrechner.at/ts/BezirkServlet )

 

 

Super 95 pri nas od jutri: 1,562?

 

Na Avstrsijekm koroskem pa od 1,479? do 1,499? ... Drazja je kolikor vem, le Italija ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avstrija niti ni drazja... vsaj kolikor sem na brzino pogledal...

 

Dizel pri nas od jutri: 1,429?

 

Na Avstrijskem koroskem pa od 1,399? do 1,428? :) (Vir: http://www.spritpreisrechner.at/ts/BezirkServlet )

Super 95 pri nas od jutri: 1,562?

 

Na Avstrsijekm koroskem pa od 1,479? do 1,499? ... Drazja je kolikor vem, le Italija ...

 

Francija, ?vica....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Francija, ?vica....

 

 

Noja...mislil sem sosednje drzave :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avstrija niti ni drazja... vsaj kolikor sem na brzino pogledal...

 

Dizel pri nas od jutri: 1,429?

 

Na Avstrijskem koroskem pa od 1,399? do 1,428? :) (Vir: http://www.spritpreisrechner.at/ts/BezirkServlet )

Super 95 pri nas od jutri: 1,562?

 

Na Avstrsijekm koroskem pa od 1,479? do 1,499? ... Drazja je kolikor vem, le Italija ...

 

To v Avstriji, kar si na?tel, je po mojem priporo?ena cena.Bil sem ta teden tam in zelo varira,kakor tudi v Italiji.

Ni kot pri nas, ko se dogovarjajo glede cen. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To v Avstriji, kar si na?tel, je po mojem priporo?ena cena.Bil sem ta teden tam in zelo varira,kakor tudi v Italiji.

Ni kot pri nas, ko se dogovarjajo glede cen. ;)

 

 

Na tisti strani naj bi bile aktualne cene... Ima pa vsaka crpalka svojo ceno... In vcasih se je spreminjala celo veckrat dnevno... Sedaj mislim, da imajo zakonsko doloceno, da lahko samo enkrat na dan spremenijo cene..

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ravno zarad vse vi?jih cen tako bencina kot plina, se mam js namen zdj ?imhitrej navozit po vseh mo?nih cestah in kozjih stezicah kot prav Symon :P

 

Potem pa se bom lahk v starih letih vnukom pohvalu v stilu..?e bi vi vedl kok kilometrov in kje vsepovsod smo se mi prevozil :aaaaa:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dokler bodo v sluzbi povrnili stroske prevoza ni za jamrat..:-)

 

ko bi jih le, vsaj 10% vsega se vozim na ?iht na svoje stro?ke :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ena cvetka s facebooka: "tud ?e je na bencinski pred tabo 5 avtomobilov ve?, da ne bo? rabu ?akat, ker noben ne tanka polno" :)

 

... al pa od teh 5 ?tirje vpla?ujejo loto ti budala pa ?aka?, da bo? lahko tankal, kar naj bi bil namen petrola oz bencinske ?rpalke.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

... al pa od teh 5 ?tirje vpla?ujejo loto ti budala pa ?aka?, da bo? lahko tankal, kar naj bi bil namen petrola oz bencinske ?rpalke.

 

 

Loto je ?e OK... bolj problem je, ko nekdo prinese ?op poloznic :ne vem: ... in to na kak?ni majhni ?rpalki, kot je recimo v Medvodah nasproti tavelike... kjer je notri prostora toliko, da ko sta dva je ?e dren :) ... in seveda samo ena blagajna ... ?zmeden?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Loto je ?e OK... bolj problem je, ko nekdo prinese ?op poloznic :ne vem: ... in to na kak?ni majhni ?rpalki, kot je recimo v Medvodah nasproti tavelike... kjer je notri prostora toliko, da ko sta dva je ?e dren :) ... in seveda samo ena blagajna ... ?zmeden?

 

To b jst prepovedu prekleta po?rtija kot da nimajo od benza dost ?. ?e se pa ?e grejo dodatno dejavnost, naj se jo pa gredo tko, da se da bencin normalno pla?at in pika ne pa da ?aka? ko kreten.

 

to je isto, kot ?e bi ti v mercatorju, ko ti delajo sendvi?, ponudili ?e frizerske storitve zram pulta delikatesnega.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to je isto, kot ?e bi ti v mercatorju, ko ti delajo sendvi?, ponudili ?e frizerske storitve zram pulta delikatesnega.

 

Spet jim daje? zastonj ideje :hudicek: Pice tud ?e pe?ejo neki ?asa, kot tud ostalo hrano - morebiti bi bilo dobro, da bi imel ?e en vrtec, kjer bi otroke ?uval ne pa da je cela trgovina kot eno veliko otro?ko igri??e.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spet jim daje? zastonj ideje :hudicek: Pice tud ?e pe?ejo neki ?asa, kot tud ostalo hrano - morebiti bi bilo dobro, da bi imel ?e en vrtec, kjer bi otroke ?uval ne pa da je cela trgovina kot eno veliko otro?ko igri??e.

 

:blush: ampak res :whatever:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ste vra?unali za?gane ventile vsakih 100.000 km? :hudicek:

 

Krepko pretirava?, pozna? koga z mazdo ki se mu je to zgodil ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.