Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Alex, enkrat se odloči kaj zagovarjaš, da bo vsaj malo konsistentno. 😉 Na eni strani zagovarjaš boljševiške metode (omejevanje prodaje), na drugi tržno gospodarstvo (prodajo regulira zgolj ponudba in povpraševanje). 🙃

Trgovcem z gorivi se pa ob teh zadnjih ukrepih lahko samo smeji ...

slika.png.7d2dd82ed2f156119acb44bba8562646.png

Odvisno, kakor kdaj. V normalnih časih podpiram tržno ekonomijo, sedaj pa, ko ni normalno, pa stare preizkušene socialistične. 😊 Pri nas je v bistvu ravno prav vsega, kakor dela trenutna vlada. Nismo še zreli za tržno ekonomijo in totalno demokracijo (zato je prav, da, se raznim  "organizatorjem" neprijavljenih  shodov in bicikliranja napiše lepo kazen). Ne bi bilo slabo, da bi omejili tankanje  samo na en avto, recimo v trgovini bi morali uvesti tako, kot Italijani (do 2 litra olja /osebi, moke), da ne bi slovenceljni zopet hodili z plastičnimi cisternami in  traktorji na benzinske pumpe. 

Pred eno uro je NevLado napisal:

Top :lol::lol::lol:

 

Ampak ja, pri meni (in tudi tebi verjetno) je če grem mojo vsakodnevno traso prevozit z 130kmh poraba povprečno 8,5, če grem pa 170kmh pa 9,8 ...

To je realna poraba za benzinarje.👍

 

 

Napisano (urejeno)

Evo zdaj se vam ga pa ne splača več tankat, premala razlika.... 😂🤣

Popravljeno od Bini
Napisano

Haha ... ste smešni, jst ne morem tolk hitr hodit na bencinsko kokr hitr se cene giblejo xD

Ko tolk radi računate, je že kdo zračunu, ka se zej bolj splača bencinsko al dizelsko mazdo? :D

  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 53 minutami je Boss napisal:

 

O moj bog kaj to berem - dej @Alex a to res ti pišeš al si posodil nekomu geslo. Mislim, ti, ki so ob vsaki priliki poudarjal kako hudo ti je bilo v socializmu, kako nisi imel skoraj ničesar, pa kakšna inflacija je bila, pa po kavo in kavbojke si moral v Trst hodit, pa boni za gorivo, par/nepar pa še kaj ti je takrat grenilo življenje in omejevalo svobodo. Zdaj pa bi rad točno take stvari uvedel nazaj oziroma ti bi jih celo nadgradil verjetno na bone za hrano al pa verjetno celo na UNRRA pakete.

 

Mislim jaz se vdam, ker takšno navijanje za totalitarizem in ukinitev demokracije vidiš sam še pri Putin, Janši, Orbanu, Erdoganu in Truedoju. No ja, sicer pa če nekdo navija za Janšo mora bit tak, ker če ni tak ne more opravičit takega načina vladanja.

 

Večkrat sem že omenil, da vsi ukrepi v sociizmu niso bili napačni. Namreč, naše ljudi moraš včasih malo tudi z palico, da kaj razumejo. Pozabil sem tudi obvezno cepljenje za vse. Tudi to sem pogrešal pri trenutni vladi in jim to zamerim. Drugače pa ja, bi morali omejiti sedaj to potrošnjo, da ne bodo cene zopet zbezlale  v nebo kot drugod po Evropi in svetu. Mi se še kar dobro držimo napram drugim. 😉

 

 

Napisano

Kakšne kolone so bile včeraj na obalnih črpalkah. 

A tokrat so bi glavni igralci Italijani. Kdo bi si mislil včasih, ko smo hodili po kavbojke v Trst in švercali vse živo od tam, da bodo kdaj oni drli k nam in delali gnečo pri nas. Tudi v naših trgovinah tu jih je ogromno. Verjetno za razliko v ceni goriva naredijo še kak nakup. 

 

 

Napisano

Eh sj nima smisla, si bom mogu sam delat izračun :P Tu berem vse razen o ceni derivatov. A pozna kdo kakšno stran, k ma cene goriv za nazaj? Me zanima kako fluktira razkorak med bencinom pa nafto.

Napisano

Nekaj je tukaj >> https://www.gov.si/teme/cene-naftnih-derivatov

 

Ampak odkar cene niso regulirane (do nedavnega), ni vec tocnih cen, po koliko se prodajajo na crpalkah ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

@Jest u hvala

 

Ja zanimivo v zadnjih 14 letih večinoma bil cenejši dizl, zdaj pa če bo šlo tako naprej se bo pa trend začel obračat, čemu? Greta? Ali pač dejstvo, da smo Slovenci narod dizlov?

 

image.png.c7d4bcacc2b28ef45e6254c827010c13.png

In za 2022 lahk dodam trenutne cene 1.503 pa 1.541.

Napisano

Odlično, se pravi bodo na tak način uničili ICE motorje, kjer proizvajalec napiše kakšen sme biti maksimalen procent biogoriv. A kaj, ko ti bodo pumpe prodajale goriva z bistveno višjim procentom in tako lahko dejansko uničijo motor. Nimaš se kam pritožit, ker nisi upošteval navodil prodajalca, a ustreznega goriva nisi mogel niti kupiti. Enostavno boš pač tak avto odpeljal na odpad pa čeprav bi bil drugače še vreden vsaj iz uporabnega stališča in boš moral biti srečen, če boš sploh lahko kakšnega EV-ja kupil, oziroma če boš lahko visoko ceno elektrike sploh zmogel zanj plačevati.

 

Tole čedalje bolj kaže na smer, da bomo počasi morali biti le doma in svoboda bo le do tistega grička, ki ga lahko dosežeš s kolesom. Zdaj vsaj vem zakaj Nejc tolk trenira bicikliranje - njegova svoboda se bo končala tam nekje 150-200km, moja pa recimo 50km stran.

  • Všeč 3
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano

Danes tankal premium dizel na Mol-u po standardni ceni

 

Pa še popust je z njihovo kartico :D

Napisano

Možno ja.

 

Mal me je kislo gledala prodajalka, jst pa take židane volje hahaha :D

Napisano

Danes po službi grem še natočit nafto in opazim napis, da je omejitev točenja:

- v osebni avto največ 70 litrov 

- v tovorno vozilo največ 300 litrov 

 

 

 

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 9 urami je Boss napisal:

Zarad Italijanov...

 

To je zaradi slovenceljnov, ki so hodili s traktorji s plastičnimi cisternami za vodo in flaškoni za vino, po gorivo. 😊

Italijani niso nikoli tega delali. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

 

To je zaradi slovenceljnov, ki so hodili s traktorji s plastičnimi cisternami za vodo in flaškoni za vino, po gorivo. 😊

Italijani niso nikolintega delali. 😉

Ja, itak da Italijani niso tega delali, ker bi morali prijaviti izvoz/uvoz derivatov na meji. Sicer bi se tudi na oni strani meje zagotovo hitro našli podobni "pacienti".

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Ja, itak da Italijani niso tega delali, ker bi morali prijaviti izvoz/uvoz derivatov na meji. Sicer bi se tudi na oni strani meje zagotovo hitro našli podobni "pacienti".

 

Na kateri meji? Problem je edino to, da vsi taki kršijo zakone in določbe o prevozu nevarnih snovi.

33112_1.png

Napisano
pred 42 minutami je Boss napisal:

 

Na kateri meji? Problem je edino to, da vsi taki kršijo zakone in določbe o prevozu nevarnih snovi.

 

 

Verjetno na slovensko-italijanski ... Ampak mejnih kontrol tam itak prakticno ni... edino ce ga dobijo ze znotraj Italije ... ampak to je enako kot pri nas... Tam bi moral verjetno poleg tega, da gre za prevoz nevanih snovi dokazovati se izvor, ker gre za trosarinsko blago, katerega ni dovoljeno uvazati v neomenjenih kolicinah... tako kot recimo pri tobaku ali alkoholu ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 14 minutami je Jest napisal:

Verjetno na slovensko-italijanski ... Ampak mejnih kontrol tam itak prakticno ni... edino ce ga dobijo ze znotraj Italije ... ampak to je enako kot pri nas... Tam bi moral verjetno poleg tega, da gre za prevoz nevanih snovi dokazovati se izvor, ker gre za trosarinsko blago, katerega ni dovoljeno uvazati v neomenjenih kolicinah... tako kot recimo pri tobaku ali alkoholu ... 

 

Točno na to namigujem - ne na samo administrativno mejo ampak na kontrole, ki jih večinoma ni. Je pa tako, da "švercarji" zdaj veselo tankajo tukaj in vozijo gorivo v Italijo, kjer ga Italijanu prodajajo nekje vmes med našo in njihovo ceno ter lepo vojnodobičkarijo.

 

Ni važno a to delajo naši mučkaroši al Italijanski, ampak "trg" za tako početje je v Italiji. Močno dvomim, da bi naši ljudje s cisternami hodili za svoje potrebe. Je pa naloga policije in inšpekcije, da to preprečijo. Samo za neustrezen transport nevarnih snovi in kršenje pravilnikov pri tankanju (rezervoar avta in ena 10 litrska kantica v prtljažniku je maksimum) se jih da tolk opizdit, da se mu ne bo več splačalo švercanje.

33112_1.png

Napisano
pred 35 minutami je Boss napisal:

 

Točno na to namigujem - ne na samo administrativno mejo ampak na kontrole, ki jih večinoma ni. Je pa tako, da "švercarji" zdaj veselo tankajo tukaj in vozijo gorivo v Italijo, kjer ga Italijanu prodajajo nekje vmes med našo in njihovo ceno ter lepo vojnodobičkarijo.

 

Ni važno a to delajo naši mučkaroši al Italijanski, ampak "trg" za tako početje je v Italiji. Močno dvomim, da bi naši ljudje s cisternami hodili za svoje potrebe. Je pa naloga policije in inšpekcije, da to preprečijo. Samo za neustrezen transport nevarnih snovi in kršenje pravilnikov pri tankanju (rezervoar avta in ena 10 litrska kantica v prtljažniku je maksimum) se jih da tolk opizdit, da se mu ne bo več splačalo švercanje.

 

Boss, velikokrat sem v Škofijah v kafiču na mejnem prehodu in sem prepričan, da tega Italijani ne počnejo, ker se bojijo svojih financjerjev kot hudič križa. Ni res, da ni nikoli kontrole z njihove strani. Skoraj vsak drugi dan stojijo na svoji strani pred vstopom v našo državo( po dva carabinierja in en ali dva iz  finančne policije.)Kazni imajo pa take, da mine vsakega Italijana, da bi kaj mučkal. Tako da vztrajam, da so te cisterne goriva pristale po garažah slovenčkov, ki mislijo vedno, da so najpametnejši. Pa se iskaže, kakor že nič kolikokrat, da je veliko folka naivnega in butastega. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.