Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ta tema ni zame... :blush::zvizga:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Po stari cesti od MB do morja in nazaj pa 6,9l/100km

 

To je pa ravno toliko kot moj Clio iz morja do doma (Morav?e). :P Porabo na relaciji ?iht-dom imam pa isto kot ti po mestu. :bravo:
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?ena vozi M6 2.0d 136ks, prevozi 120km na dan in ima porabo ?e tri leta 5,5-5,8l/100km razen poleti s klimo pride do 6,5l/100km.

Napisano

to je pa najbrz prvi primer, da je s klimo poraba vecja za cca. 1 liter ... (mazda6)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pri meni je bila poraba v nedeljo cesta trzic beograd z gasom do konca 9.3 l, porabu sem pa skoraj cel tank za 600km..

www.trziskisladoled.si

Napisano

res je, sem imel do beograda se hujse porabe, ampak gas j tud bil do konca

ce se prav spomnim je bil rekord skoraj 11l/100km

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?eprav sem ?telal BC ,?e vedno ka?e totalno mimo.Zadnji tank mi je kazalo na BC-ju povpre?no porabo

skromnih 5,4l/100 v resnici je poraba 7l/100.Razlika ?e vedno 1,5 l. ?zmeden?

Mogo?e sem pa ?el v napa?no smer? :whatever:

 

 

Napisano

Ne vem kako vam te mazdure tok la?ejo BC-ji, celo Renault ma to?nega u nulo! :harhar:

 

Sicer pa vsekakor lohk pojamram nad porabo Lagune 120KM, ker pri 130kmh mam porabo ?e nekje 9 - 9,5, kar je dost konkretna potro?nja, ampak jebiga - ipak mi takrat tro?i LPG, tko da je vsaj neki morale! <_< ?eprov na benz so teli motorji precej ?parovni, 9,0 in ve? litrov pri 130kmh pa ni ve? tok var?no! :hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne vem kako vam te mazdure tok la?ejo BC-ji, celo Renault ma to?nega u nulo! :harhar:

 

Sicer pa vsekakor lohk pojamram nad porabo Lagune 120KM, ker pri 130kmh mam porabo ?e nekje 9 - 9,5, kar je dost konkretna potro?nja, ampak jebiga - ipak mi takrat tro?i LPG, tko da je vsaj neki morale! <_< ?eprov na benz so teli motorji precej ?parovni, 9,0 in ve? litrov pri 130kmh pa ni ve? tok var?no! :hudicek:

 

huh, to je pa precej....meni je nissan pri 130 ?rl cca 7,5 :ne vem:

 

o porabi ?kodilak traktorja pa raje nebi :notworth: da nebom ?e banan z foruma :P

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Imam eno vpra?anje, pa da ne na?enjam nove teme, bi ga prilepil semle, ?e mogo?e kdo ve za PRAVI odgovor (ne zgolj ugibanja). Namre?, na? va?ki vseved se je za?el hvalit, da se on s svojim dizlom vozi skoraj zastonj, ker da v nekem Kebabu pobira staro jedilno olje iz fritez in ga tanka v avto ter se na to vozi.

 

Kaj bi bilo to res mo?no?

Pa brez posledic za motor?

?e drugega ne, v fritezo kdaj pa kdaj dajo tudi sol. To pa najbr? ni ravno najbolj?e za motor?

?e je to res mo?no, zakaj potem tega ne po?nejo vsi?

Kako gre ta re? pozimi pri nizkih temperaturah (pod -15°C)?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Domnevam da ima kak Golf II. generacije al kak podoben sodoben izum, najnovej?o tehniko skratka, ker pri teh naj bi bila tak?na vo?nja, dejansko mo?na! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pri starih generacijah dieslov se to da pri novih s preciznimi injektorji pa je loterija. Sicer je treba zadevo predno se jo vlije v rezervoar dobro sfiltrirat... raje 1x ve? kot 1x premalo in zadeva laufa. Kar se ti?e zime pa je treba preveriti koliko se to olje zgosti sam po moje je manj panike kot pa z nafto.

33112_1.png

Napisano

Imam eno vpra?anje, pa da ne na?enjam nove teme, bi ga prilepil semle, ?e mogo?e kdo ve za PRAVI odgovor (ne zgolj ugibanja). Namre?, na? va?ki vseved se je za?el hvalit, da se on s svojim dizlom vozi skoraj zastonj, ker da v nekem Kebabu pobira staro jedilno olje iz fritez in ga tanka v avto ter se na to vozi.

 

Kaj bi bilo to res mo?no?

Pa brez posledic za motor?

?e drugega ne, v fritezo kdaj pa kdaj dajo tudi sol. To pa najbr? ni ravno najbolj?e za motor?

?e je to res mo?no, zakaj potem tega ne po?nejo vsi?

Kako gre ta re? pozimi pri nizkih temperaturah (pod -15°C)?

 

 

Spo?tovani!

 

V?asih so verjeli, da je zemlja plo??ata in da.......?e stvari ne poznamo je najbolje pozabiti metodo srednjega veka in za?eti metodo 21 stoletja! U?enje!!!

 

Za za?etek vpra?a? strica Googla, ?e je pa ?e to preve? vnese? ta link

 

( http://www.strojnistvo.com/viewtopic.php?t=1106)

 

v internetni brskljalnik in se nau?ije? pristnega slovenskega znanja in izku?enj (STROJNI?TVO FORUM).

 

Zelo veliko je na tem podro?ju naredil uporabnik Kafer1. Imam sre?o, da ga osebno poznam in ga kot strokovnjaka cenim in spo?tujem.

 

Veliko veselja ob spoznavanju novih znanj in morebitnih uspehih!

 

z najlep?imi pozdravi: Active

Napisano

Imam eno vpra?anje, pa da ne na?enjam nove teme, bi ga prilepil semle, ?e mogo?e kdo ve za PRAVI odgovor (ne zgolj ugibanja). Namre?, na? va?ki vseved se je za?el hvalit, da se on s svojim dizlom vozi skoraj zastonj, ker da v nekem Kebabu pobira staro jedilno olje iz fritez in ga tanka v avto ter se na to vozi.

 

Kaj bi bilo to res mo?no?

Pa brez posledic za motor?

?e drugega ne, v fritezo kdaj pa kdaj dajo tudi sol. To pa najbr? ni ravno najbolj?e za motor?

?e je to res mo?no, zakaj potem tega ne po?nejo vsi?

Kako gre ta re? pozimi pri nizkih temperaturah (pod -15°C)?

 

 

Z petko dizel sem kar nekaj km naredil z oljem iz friteze....zadeva laufa b/p PREVERJENO!

Napisano

Od pomladi dalje povpre?no tam nekje od 7,7 l do 8l /100km.

 

Motor 1,6 , vozi se pa bolj po dizelsko, po mo?nosti med 1500 - 2000 obrati izven naselja. Pozimi kakega pol litra ve?.

 

Brez klime seveda. Ob klimi, ki dela nadure v teh dneh, kazalec zastra?ujo?e hitro pada.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

to je pa najbrz prvi primer, da je s klimo poraba vecja za cca. 1 liter ... (mazda6)

 

ne... ni..

 

moja 6ka tro?i s klimo do 7,5

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Fantje pa v ?emu je fora, da vam s klimo toliko ve? pije? Ne vem no a je taka razlika v kompresorjih al kaj? Meni niti 100NX ni pil bistveno ve? (mogo?e pol litra pa ?e na to je vplival ?e en dejavnik - brez strehe), pri Cliotu pa, ?e je kak deci ve?. :ne vem: Je pa res, da je pri NXu motor bolj cuknil pri vklopu-izklopu klime, tu ga skoraj ne ?usti? kar je hvalabogu edino pravilno saj je avtomatska klima in bi avto lahko ves ?as cukal. :whatever:

Napisano

pri meni tudi ni neke opazne razlike

 

Ma ne sam razlike, pri men je manj, ko je vro?e :ouje:

 

Zadnjih nekaj tankanj iz porabe.com

 

16.07.2010 52,59 61,11 48.186 839 6,27

 

09.07.2010 55,68 66,09 47.347 893 6,24

 

02.07.2010 57,29 68,00 46.454 930 6,16

 

22.06.2010 58,80 68,80 45.524 906 6,49

 

09.06.2010 54,29 62,05 44.618 815 6,66

 

26.05.2010 58,31 67,99 43.803 910 6,41

 

16.05.2010 52,45 60,89 42.893 805 6,52

33112_1.png

Napisano

ne... ni..

 

moja 6ka tro?i s klimo do 7,5

 

Enako.Zadnji tank z ful klimo mi je pil 7,2.To je ve? kot pol litra ve?.Je pa res,da je klima pri?gana non-stop. :P

 

 

Napisano

Pri meni z klimo na auto je poraba ve?ja za 3 deci LPG-ja. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.