Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

a ko zahodi? gas se ti zelo ?rno zakadi? Ker ?edalje bolj sumim na senzor pretoka zraka, da daje napa?no informacijo in ima? prebogato me?anico. Lahko pa da ti tud kak?en senzor temperature, ki ne ka?e pravilnega stanja. Tole bo naloga za kak?nega serviserja, da ti preveri vse senzorje, vklju?no s kak?nim EGR-jem.

33112_1.png

Napisano

Hvala za odgovor. ?e nekaj ?asa opa?am, da motor precej dimi. Ho?em kakemu, ki se mi na rit lima pobegnit in mora reve? meglenke u?gat. A lahko take stvari Pelko preveri ali moram na Mazdo?

Napisano

Hvala za odgovor. ?e nekaj ?asa opa?am, da motor precej dimi. Ho?em kakemu, ki se mi na rit lima pobegnit in mora reve? meglenke u?gat. A lahko take stvari Pelko preveri ali moram na Mazdo?

 

stari lahko gre? dr.pelku.ti bo pregledal avto ima tester je mojster za mazde :prstgor: tudi bo?tjana - ivar vpra?a? za nasvet je ma?ek :D lp ale?
Napisano

ma kaj ni ob vsakem defektnem senzorju"light show" na armaturni?

 

Ne ni.

 

Hvala za odgovor. ?e nekaj ?asa opa?am, da motor precej dimi. Ho?em kakemu, ki se mi na rit lima pobegnit in mora reve? meglenke u?gat. A lahko take stvari Pelko preveri ali moram na Mazdo?

 

Poglrj cevke ki gredi na zra?ni filter, na 2 ventila in naprej.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Petek mb. Danes mb. Dinamicna voznja, skodilac 1.6tdi 77kw ma se dobro polovico tanka....pa pada cist linearno.

 

Bc na 5.4, s power boxom bi bla zadovoljiva bomba

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Petek mb. Danes mb. Dinamicna voznja, skodilac 1.6tdi 77kw ma se dobro polovico tanka....pa pada cist linearno.

 

Sej ne vem, ?e je pri ?kodi isto sam pri Golfih in Passatih pomeni ?rtica na polovici tanka, da ima? dejansko sam ?e tretjino goriva notri. Se pravi na za?etku je full dolg ?asa kazalec na polno potem po?asi pada na koncu gre pa veselo navzdol sploh pri rezervi, k misli? kolk ?e ma?, ker je skala precej velika. Pol pa ugotovi?, da je to jedva za 50km zna biti pa v?asih panika.

33112_1.png

Napisano

Sej ne vem, ?e je pri ?kodi isto sam pri Golfih in Passatih pomeni ?rtica na polovici tanka, da ima? dejansko sam ?e tretjino goriva notri. Se pravi na za?etku je full dolg ?asa kazalec na polno potem po?asi pada na koncu gre pa veselo navzdol sploh pri rezervi, k misli? kolk ?e ma?, ker je skala precej velika. Pol pa ugotovi?, da je to jedva za 50km zna biti pa v?asih panika.

 

Sej pri Mazdi I gen. je tudi tako; do polovice naredi? 500 km in potem ?e kak?nih 250 km do rezerve.

 

 

Napisano

Sej pri Mazdi I gen. je tudi tako; do polovice naredi? 500 km in potem ?e kak?nih 250 km do rezerve.

 

Sicer pri moji biv?i ?estki prve generacije je kazalo kar v redu tako, da sem na vsaki veliki ?rtici (?etrtine tanka) naredil od 200-250km. Kot ka?e pa niso bili vsi ?tevci enaki in je ta tvoj bolj VAG-ovske sorte. :P

33112_1.png

Napisano

Sej pri Mazdi I gen. je tudi tako; do polovice naredi? 500 km in potem ?e kak?nih 250 km do rezerve.

 

Se strinjam s tabo ;) Meni se lu?ka rezerve v?ge ko pi?e na bc-ju 20-25km :angry:

Napisano

Zanimivo. Meni tudi pada nekje na 200-250km. Tudi, ko pridem na rezervo, lahko prevozim ?e najmanj 100km. Se mi pa rezerva v?ge ?e kmalu, ko pade pod zadnjo ?rtico.

Napisano

Sej ne vem, ?e je pri ?kodi isto sam pri Golfih in Passatih pomeni ?rtica na polovici tanka, da ima? dejansko sam ?e tretjino goriva notri. Se pravi na za?etku je full dolg ?asa kazalec na polno potem po?asi pada na koncu gre pa veselo navzdol sploh pri rezervi, k misli? kolk ?e ma?, ker je skala precej velika. Pol pa ugotovi?, da je to jedva za 50km zna biti pa v?asih panika.

 

nope - ker sem prej?nji tank ugotovil da je linearno in tudi range na la?e (ok do nule nikoli ne bom ?el testirat), ob lu?ki je cca 100km - 5-6L, danes je dobra 1/3, naredil ?e 790km, 400 pravi to go kar pomeni 1000-1050 pred rezervo, tsnksm 45-50L (tank 55L).

 

5-5,5L ma realne ampak preden se pa TDI segreje.... :huh::huh::huh::huh::huh:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

se pravi isto kot mazda 6 s tem da ima precej manj konjev in je mrtev dolgcas (se ziv ne) :)

 

no ja roko na srce moj karavan je 6-6,5 ob enakih pogojih. (?kodilak je tudi karavan). Ja vsaj powerbox rabi defakto, da spleza iz 105KM na kulturnih 125-130.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hehe, ja vem kako je... vozim ob?asno enga Golfa s tem 1.6 mlin?kom pa je za prehitevat kr nevaren, ker ne sko?i, tako da se tega manevra malo izogibam. Recimo Audi A4 (2005 letnik) z 1.9 TDI-jem je proti temu raketa pa ima na papirju samo 25KM ve?. Tudi enak Golf z 2.0TDI in 110KM je bistveno bolj?i od 1.6TDI (razen pri porabi).

 

Zelo lepo pa se pelje prej?nji Passat s 140KM in je po ob?utku le rahlo slab?i od moje ?estke sam res nima PB. Me pa razo?ara ta nov Passat z 170KM, kjer pri?akuje?, da bo to dalo kaj od sebe pa je tam tam z mojo ?estko s PB-jem. Je pa res, da motor je pa uglajen tako nekako kot pri M6 skyactive sam poraba ga pa rahlo jebe - ne vem a zato ker je karavan, al te?a al pa 170KM bolj pupca. Na spritmonitorju je povpre?je skoraj liter ve? kot pri 140KM motorju.

 

Recimo kot zanimivost je Mazda 6 skyactive D s 150KM v povpre?ju za dobre pol litra z manj?o porabo kot Passat tako, da so in?enirji pri Mazdi res naredili dobro delo tudi pri dizlu.

33112_1.png

Napisano

Hehe, ja vem kako je... vozim ob?asno enga Golfa s tem 1.6 mlin?kom pa je za prehitevat kr nevaren, ker ne sko?i, tako da se tega manevra malo izogibam. Recimo Audi A4 (2005 letnik) z 1.9 TDI-jem je proti temu raketa pa ima na papirju samo 25KM ve?. Tudi enak Golf z 2.0TDI in 110KM je bistveno bolj?i od 1.6TDI (razen pri porabi).

 

Zelo lepo pa se pelje prej?nji Passat s 140KM in je po ob?utku le rahlo slab?i od moje ?estke sam res nima PB. Me pa razo?ara ta nov Passat z 170KM, kjer pri?akuje?, da bo to dalo kaj od sebe pa je tam tam z mojo ?estko s PB-jem. Je pa res, da motor je pa uglajen tako nekako kot pri M6 skyactive sam poraba ga pa rahlo jebe - ne vem a zato ker je karavan, al te?a al pa 170KM bolj pupca. Na spritmonitorju je povpre?je skoraj liter ve? kot pri 140KM motorju.

 

Recimo kot zanimivost je Mazda 6 skyactive D s 150KM v povpre?ju za dobre pol litra z manj?o porabo kot Passat tako, da so in?enirji pri Mazdi res naredili dobro delo tudi pri dizlu.

 

Exeo je bil TDI140 + PB :notworth:

 

No je pa en V E L I K minus na ?kodi - bremze. Fak mi smo tu govorili da imate eni brake-lag za sekundo, v hladu in de?ju ?e niso segrete....tele na ?kodi te dni je treba vsako minuto tipat, ?e ho?e?

 

v ponedeljek sem zaplaval ?ez cestnino Vransko 80 na uro...pred postajo sem z ma?ino ni?al do 80 nato ?elel 60 z bremzo pa se ni ni? zgodilo ene 4 sekunde laga pol pa ja... :huh::huh:

 

Vsaki? ko se potem vsedem v mazdo limam ?elno na volan :ninja: .Res da imam jaz sedaj neke nem?ke plo??ice od 60k naprej)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Exeo je bil TDI140 + PB :notworth:

 

No je pa en V E L I K minus na ?kodi - bremze. Fak mi smo tu govorili da imate eni brake-lag za sekundo, v hladu in de?ju ?e niso segrete....tele na ?kodi te dni je treba vsako minuto tipat, ?e ho?e?

 

v ponedeljek sem zaplaval ?ez cestnino Vransko 80 na uro...pred postajo sem z ma?ino ni?al do 80 nato ?elel 60 z bremzo pa se ni ni? zgodilo ene 4 sekunde laga pol pa ja... :huh::huh:

 

Vsaki? ko se potem vsedem v mazdo limam ?elno na volan :ninja: .Res da imam jaz sedaj neke nem?ke plo??ice od 60k naprej)

 

Hmmm na VW-jih to nisem porajtal da bi bil lag... se mi pa pri Mazdi to dogja samo na 16" feltnah tako, da sumim, da vpliva oblika felten ampak dejansko ni tolk hud lag - recimo cca slabo sekundo. ?e vedno pa to ni glih dobro, ker ko pride do situacije pa bremza ne prime takoj.... policija bo pa napisala "neprilagojena hitrost".

 

 

Ampak priznaj, da Exeo je bil ziher avion proti ?kodi s tem motorjem. Poskusi ?kodo ?e mal nalo?it s potniki in prtljago pa bo motor?ek bolj tenko cvilil :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Hmmm na VW-jih to nisem porajtal da bi bil lag... se mi pa pri Mazdi to dogja samo na 16" feltnah tako, da sumim, da vpliva oblika felten ampak dejansko ni tolk hud lag - recimo cca slabo sekundo. ?e vedno pa to ni glih dobro, ker ko pride do situacije pa bremza ne prime takoj.... policija bo pa napisala "neprilagojena hitrost".

Ampak priznaj, da Exeo je bil ziher avion proti ?kodi s tem motorjem. Poskusi ?kodo ?e mal nalo?it s potniki in prtljago pa bo motor?ek bolj tenko cvilil :hudicek:

 

ja normalno da 140 proti 105 pije vodo, tudi aerodinamika se mi zdi je bolj?a na exeotu. No je pa ?koda 100kg la?ja od mazde :lol:

 

Mah ?e samo to da nima 6. prestave nima? kaj. To je pa? family wagon, dobra cena, mala poraba, proooostor, cenej?a cestnina, za kake supa dupa manevre pa ni, vseeno te pa pripelje za manj novca od A do B, no tuki jo pa Dacia po?i?a po celi ?rti :hudicek: ..

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Foter ima Avensisa Verso 2.0 s 115 konji, sicer se zdi rahlo anemi?en, ampak ko pogleda? ?tevec pa dobro vle?e (ni pa trganja, ker ima samo 250Nm). Manjka mu definitivno 6 prestava. Sem priklopil Pbox iz moje 6-ke na njegovega pa se ni zgodilo ni? :) Sicer avto pri istih hitrostih kot z 6-ko pije okoli 7 litrov (pa je opeka od aerodinamike). Moram videt, kako porabo bom imel, ko bom menjal EGR. Bremze so pa katastrofa. ?e jih nisi navajen, se ti zdi, da si po sklopki stisnil. Sicer zavira solidno, ampak kam se pa pedal podaja... :blink:

 

Prej sem pa imel Peugeot 307 HDI z 90 konji (za 4 mesce nekje, potem sem ga prodal). ?e mislite, da ste kdaj peljali leno zadevo, ki nikamor ne gre, bi morali sprobat to. 14 sekund do 100, 160km/h pa kon?na. Poraba sicer normalna med 6-6,5 litra. Po cesti je pa plaval ko trojambornica. Katastrofa od avta...

Napisano

Foter ima Avensisa Verso 2.0 s 115 konji, sicer se zdi rahlo anemi?en, ampak ko pogleda? ?tevec pa dobro vle?e (ni pa trganja, ker ima samo 250Nm). Manjka mu definitivno 6 prestava. Sem priklopil Pbox iz moje 6-ke na njegovega pa se ni zgodilo ni? :) Sicer avto pri istih hitrostih kot z 6-ko pije okoli 7 litrov (pa je opeka od aerodinamike). Moram videt, kako porabo bom imel, ko bom menjal EGR. Bremze so pa katastrofa. ?e jih nisi navajen, se ti zdi, da si po sklopki stisnil. Sicer zavira solidno, ampak kam se pa pedal podaja... :blink:

 

Prej sem pa imel Peugeot 307 HDI z 90 konji (za 4 mesce nekje, potem sem ga prodal). ?e mislite, da ste kdaj peljali leno zadevo, ki nikamor ne gre, bi morali sprobat to. 14 sekund do 100, 160km/h pa kon?na. Poraba sicer normalna med 6-6,5 litra. Po cesti je pa plaval ko trojambornica. Katastrofa od avta...

 

to ne more? - ker namre? je mazdin konektor drug kot za WW (?e govorimo o na?em nastavljivem PBju), oz, kateregakoli ima? je konektor Common raila drug.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Konektor je bil isti, ker sicer ga ne bi mogel priklopit. Ampak o?itno ne prebavlja zadeve (sem pa imel na? Maltronicsov PB).

Napisano

Konektor je bil isti, ker sicer ga ne bi mogel priklopit. Ampak o?itno ne prebavlja zadeve (sem pa imel na? Maltronicsov PB).

 

seveda ker je druga?na logika, ampak moj exeo tdi 143 CR in mazda nista imela enak konektor niti vezave 3h ?i?k....

ker je digitalen sam uravnava ne glede na znamko ampak konektor in kabel je blo pa treba menjat :ninja:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Slivka ... mislim, da imaš problem ... preveč verjameš le "svojim" medijem. Vlade podeljujejo, ne državni zbor.      https://pisrs.si/pregledNpb?idPredpisa=ODLB1810&idPredpisaChng=ODLB1810 https://pisrs.si/pregledNpb?idPredpisa=ODLB1811&idPredpisaChng=ODLB1811 https://pisrs.si/pregledNpb?idPredpisa=ODLB1812&idPredpisaChng=ODLB1812 https://pisrs.si/pregledNpb?idPredpisa=ODLB1813&idPredpisaChng=ODLB1813 https://pisrs.si/pregledNpb?idPredpisa=ODLB1814&idPredpisaChng=ODLB1814 https://pisrs.si/pregledNpb?idPredpisa=ODLB1815&idPredpisaChng=ODLB1815 https://pisrs.si/pregledNpb?idPredpisa=ODLB1756&idPredpisaChng=ODLB1756       Zakon o izjemnem priznanju in odmeri starostne pokojnine osebam, ki imajo posebne zasluge (ZIPO) (PISRS) 3. člen O izjemnem priznanju in odmeri starostne oziroma družinske pokojnine odloča Izvršni svet Skupščine Republike Slovenije na predlog republiškega upravnega organa, pristojnega za področje, na katerem ima oseba posebne zasluge. Odločba o izjemnem priznanju in odmeri starostne oziroma družinske pokojnine se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.          
    • Pa tole s temi ocenami na forumih je vedno sranje. Ponavadi vedno pridejo pisati izkušnje tisti, ki imajo slabe. Tako pač je. Že če kupuješ kakšen nov produkt, boš na forumih vedno našel tiste, ki iščejo rešitve za probleme in potem bereš samo sranje in se za nič ne odločiš. Edino prava je ocena zvezdic s kar veliko ocenami in ko je tam nekje nad 4, je že super. Nad 4,5 je pa odlično. Drugo je pa statistika. Mazda v Ljubljani ima kar visoko oceno in kar dosti podanih mnenj za velikost slovenskega trga. To mora nekaj povedati.   Kot sem že rekel, več ocenjujte, da se bomo drugi lažje odločali.      null  
    • Da je stvar še bolj enostavna - verjetno si imel v mislih 3 fazni sistem?    Trifazni UPS | Socomec WWW.SOCOMEC.SI Trifazni UPS ščiti kritične IT in industrijske aplikacije pred nevarnostjo izpada električne energije. Ti sistemi za neprekinjeno napajanje zagotavljajo zanesljivo napajanje prostorov, ki je bistveno za...  
    • Super. Debata na mestu. Vsaj za začetek.   Tole s hibridno ali pa otočno elektrarno sem že razmišljal. Da bi porabil kar obstaja. Sem na vezi z enim od ponudnikov teh elektrarn in mi je omenil, da je pri njih že dodan vhod za agregat. Torej imajo mix sončne elektrarne, baterije in omrežja. Pustijo ti pa da kasneje sam investiraš v agregat. Sicer je tu zdaj vprašanje, kako je to izvedeno. Če je agregat kot posebej vir, potem mora biti tri fazni, da ti vse v hiši deluje. Z mislijo na to, da je večina objektov s tremi fazami. Novi sploh, ker so povsod toplotne črpalke. Če bi bil pa agregat samo za ponjenje baterije, potem je pa lahko cenejši, ker ga vedno skriješ za baterijo. Iz baterije ven gredo pa tri faze enostavno. Moram še malo povprašati.   Tole glede zagona bi bilo treba še tudi preveriti. Hvala za komentar.   Če ne bom našel, bom pa sam naredil. Izpadov zaradi obnovljivih virov bo tako vedno več, kot kaže. Pa še kakšno subvencijo pokasiram. Je pa to tako kot zavarovanje, vsi kupimo zaradi "fear factorja" (kaj pa če), upamo pa da za več kot kakšno prasko ne bomo potrebovali.   Sem še odprt za kakšne praktične nasvete, imate prosto.
    • Vedno se kaj najde. Pač kdo dela greši. Veliko šteje odnos in reakcija, ko jim pokažeš ka so zaj....   Pri Fordu je bil odnos kot mora bit. Naročli, menjali, uredili.   Na Hyundai-u, pa pridi si po to miloščino, kaj smo ti 2x računali.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.