Skoči na vsebino

Veriga v motorjih Mazde 3


Bass

Priporočeno sporočilo

Predvidevam da bodo novi mali bencinski mlin?ki imeli podobne probleme kot jih imajo dieseli

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se opravi?ujem, ker bom prekinu filozofsko-politi?ne debate o bencinarjih in dizlih pa odgovarjam modelu, ki je za?el temo.

 

Mazda3 1.6 TE letnik 2005 90k km - brez problema. 105KM je dost za varno in spodobno vo?njo, ni pa neka divja zverina. Manj bi bla pa ?e muka tko da o 1.4 ne niti razmi?ljat.

Men konstantno porabi cca 8.5 Najve? km pa nardim po avtocesti. Na relacijah al pa izven AC lgre poraba tm proti 8.

Problemov z ma?ino al pa ?emerkol drugim ni. Redni servis (se mi zdi, da je bil zadn 260?) in to je to. K?ne ?arnce crknejo 1x na let.

 

Pa ?e si zainteresiran bo naprodaj, ko najdem eno spodobno Mazdo5 (hint hint, ?e bi kdo prodal)

 

Lp,

 

Mare

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Men konstantno porabi cca 8.5 Najve? km pa nardim po avtocesti. Na relacijah al pa izven AC gre poraba tm proti 8.

 

 

Pa ?e si zainteresiran bo naprodaj, ko najdem eno spodobno Mazdo5 (hint hint, ?e bi kdo prodal)

 

Lp,

 

Mare

 

 

A si mrde mislu na AC 8L na relacijah al pa izven AC 8.5L :D

 

Avto rabm ?e pred novim letom

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e malo o starej?ih, torej o 626.

 

Imel sem ta staro 626, (tisto ko so jo delali 93-97) letnik 97 - bencinar 1.8, 90 konjev, ?e ne omenjam cel kup rje moram povedat ta je avto po 225 000 km delal tip top! Motor ko ura! Je pa zaradi malo konjev bilo poleti na avtocesti res ob natovorjenem avtu zeeelo te?avno vozit.

Zdaj imam mazdo 626, 2.0 - bencinar, 136 km, letnik 2000...sicer ga imam ?ele eno leto. No v tem ?asu mi je crknil regler na alternatorju...s katerem sem imel pizdarijo in pol, ker to?no ta letnik ne sprejme bilo kak?nega drugega alternatorja kot pa originalnega (mitshubishijevega) - druga?e je avto za moje pojme super. Je pa ?al dolgo?asne oblike. Poraba? Ne vozim ravno ne?no, vendar se vozim vsak dan 50 km, od tega 20 km avtoceste. Poraba od 7,7 do 8,5L

Bencinarji so pri starej?ih mazdah, kar zanesljivi med tem ko so bili dizli pri 626-kah itak zelo redki.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e sem prezahteven, ampak meni se zdi za sodoben 1.6 litrski motor s 105 KM, pa odlo?no preve? poraba okrog 8,5! <_<

 

Pa tudi te?a vozila ni neka gromozanska, da bi ga to matralo! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e sem prezahteven, ampak meni se zdi za sodoben 1.6 litrski motor s 105 KM, pa odlo?no preve? poraba okrog 8,5! <_<

 

Pa tudi te?a vozila ni neka gromozanska, da bi ga to matralo! :P

 

Kaj je to zate gromozanska.........prjatu avto ma 1300 to je morda 100 kil man kot tvoja laguna pa je neprimerno ve?ji a ne?? Stari avto bi moral met 200kil man pol pa bi blo ok!

Druga? pa si poglej porabe m3 1.6 bencinark na poraba .net so tidi za liter ni?je porabe kar pa tudi s foruma lasniki trojk potrdijo.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj je to zate gromozanska.........prjatu avto ma 1300 to je morda 100 kil man kot tvoja laguna pa je neprimerno ve?ji a ne?? Stari avto bi moral met 200kil man pol pa bi blo ok!

Druga? pa si poglej porabe m3 1.6 bencinark na poraba .net so tidi za liter ni?je porabe kar pa tudi s foruma lasniki trojk potrdijo.

 

 

Men se tut zdi 8.5 preve?. Zmenmo se za 7L pa bo :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 11 let kasneje...
pred 2 minutama je robz napisal:

Kakšna je pa cena menjave verige oz. vodne pumpe in jermena pri bencinskem M3 G120 motorju? To naj bi se preventivno menjalo pri 200k km?

 

200€ material + xxx€ roke mehanika. Sicer pa lahko morebitno raztegnjenost verige preveri servis z računalnikom, če imaš kaj posluha za mehaniko, jo pa lahko mogoče celo slišiš sam.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je dvorjan napisal:

 

200€ material + xxx€ roke mehanika. Sicer pa lahko morebitno raztegnjenost verige preveri servis z računalnikom, če imaš kaj posluha za mehaniko, jo pa lahko mogoče celo slišiš sam.

Saj, ko je veriga dosti raztegnjena, ne rabiš posluha ;) Se že od daleč sliši, ko veriga leti po pokrovu - je pa res, da sem to sam slišal pri znancu, ko je še imel MKI...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je x-layer napisal:

Saj, ko je veriga dosti raztegnjena, ne rabiš posluha ;) Se že od daleč sliši, ko veriga leti po pokrovu - je pa res, da sem to sam slišal pri znancu, ko je še imel MKI...

Če ne gre prej u maloro....😁🥴

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Bini napisal:

Če ne gre prej u maloro....😁🥴

Po navadi je narejeno (kot reče moj oče - trotlziher) tako, da veriga fizično ne more preskočiti, ker prej tolče po pokrovu verige.

No verjetno, če bi vztrajal v nedogled, bi veriga preskočila ali pa predrla pokrov...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je x-layer napisal:

Po navadi je narejeno (kot reče moj oče - trotlziher) tako, da veriga fizično ne more preskočiti, ker prej tolče po pokrovu verige.

No verjetno, če bi vztrajal v nedogled, bi veriga preskočila ali pa predrla pokrov...

Misliš, da se ne utrže kot pri dizlu🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je Bini napisal:

Misliš, da se ne utrže kot pri dizlu🤔

 

dizel ma dve, utrga pa tamalo, ki je vezana na oljno črpalko

Popravljeno od Deeyan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 11. 3. 2022 ob 16:34 je dvorjan napisal:

 

200€ material + xxx€ roke mehanika. Sicer pa lahko morebitno raztegnjenost verige preveri servis z računalnikom, če imaš kaj posluha za mehaniko, jo pa lahko mogoče celo slišiš sam.

Katere proizvajalce se pa splaca kupiti? Ima kdo kakega majstra v Mariboru kamor bi lahko peljal avto na pregled?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 44 minutami je dvorjan napisal:

@robz: Raje še malo našparaj pa kak mesec pozneje kupi dober avto, kot da se odločiš za najcenejšega, ki še pade v tvoj budget.

Nasparano imam ze sedaj precej vec, kot sem pripravljen dati za avto :) nekako si je treba postavit limit, drugace si lahko hitro na 10, 12, 14k... vedno se pojavi nekaj boljsega, tako kupovati ni ravno smiselno.

 

V vsakem primeru pa bom gledal 3ko in 6ko in glede na budget, ju pod 150k km najbrz ne bom dobil. Zato zbiram informacije, da bom pripravljen na vecji servis in, da tudi vem koliko zbiti ceno.

Popravljeno od robz
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 12. 3. 2022 ob 20:54 je Bini napisal:

Aha,tista dela dizlašem sive lase.....🙉

 

je tako, zariba pa ponavadi zaradi zabasanega sita, bencinarji s tem nimajo težav :)

  • Haha 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je robz napisal:

Nasparano imam ze sedaj precej vec, kot sem pripravljen dati za avto :) nekako si je treba postavit limit, drugace si lahko hitro na 10, 12, 14k... vedno se pojavi nekaj boljsega, tako kupovati ni ravno smiselno.

 

V vsakem primeru pa bom gledal 3ko in 6ko in glede na budget, ju pod 150k km najbrz ne bom dobil. Zato zbiram informacije, da bom pripravljen na vecji servis in, da tudi vem koliko zbiti ceno.

 

Glej, kompliciraš. Bencinar skyactiv-g NE potrebuje velikega servisa. Ketno se da preverit na pooblaščencu kjer se vidi odstopanje. Pri 200kkm boš zamenjal hladilno tekočino in peljal na pooblaščenca preverit pid za koliko "je ketna napeta".

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.