Jest Napisano 1. oktober Prijavi Napisano 1. oktober pred 25 minutami je g.Wankel napisal: Oh well 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Boss Napisano 1. oktober Prijavi Napisano 1. oktober Ja pa pizda, a so čist znorel... kdo bo pa še sploh na cesto gledal izza volana? 2 1 Citiraj
Slivka Napisano 1. oktober Prijavi Napisano 1. oktober pred 3 urami je Boss napisal: Ja pa pizda, a so čist znorel... kdo bo pa še sploh na cesto gledal izza volana? Saj bodo itak samovozeči, zakaj bi torej ti ves čas gledal na cesto? Čeprav se bojim, da so tudi samovozeča vozila en velik nateg. Mislim, sem kakšen mesec nazaj kupil samolepilne tapete, pa se do danes še niso same nalepile... 3 Citiraj Od kar imam Forda, sem postal pešec...
Slivka Napisano 2. oktober Prijavi Napisano 2. oktober Sicer je zgodba že zelo stara, ampak je še vedno aktualna... Namreč, Američan George je pri 51 letih nenadoma umrl na delovnem mestu. Domnevno naj bi bila zanj usodna srčna kap. George je umrl v ponedeljek dopoldne, vendar tega nihče od njegovih sodelavcev ni opazil. Šele v soboto zjutraj je čistilec vprašal, zakaj dela konec tedna. V nekaj sekundah mu je postalo jasno, da je George mrtev. Georgeev šef je pojasnil, da je bil pokojni zjutraj vedno prvi v pisarni in zadnji, ki je odšel domov. Prav zato se nikomur ni zdelo nenavadno, da ves čas sedi za pisalno mizo, bil je tudi vedno zadržan in samotar. Obdukcija je pokazala, da je George umrl zaradi zastoja srčne mišice in je bil mrtev pet dni! In nauk te zgodbe je: Na delovnem mestu ne garajte preveč, saj tega nihče ne opazi! 1 2 Citiraj Od kar imam Forda, sem postal pešec...
Bini Napisano 2. oktober Prijavi Napisano 2. oktober pred 2 urama je Slivka napisal: Sicer je zgodba že zelo stara, ampak je še vedno aktualna... Namreč, Američan George je pri 51 letih nenadoma umrl na delovnem mestu. Domnevno naj bi bila zanj usodna srčna kap. George je umrl v ponedeljek dopoldne, vendar tega nihče od njegovih sodelavcev ni opazil. Šele v soboto zjutraj je čistilec vprašal, zakaj dela konec tedna. V nekaj sekundah mu je postalo jasno, da je George mrtev. Georgeev šef je pojasnil, da je bil pokojni zjutraj vedno prvi v pisarni in zadnji, ki je odšel domov. Prav zato se nikomur ni zdelo nenavadno, da ves čas sedi za pisalno mizo, bil je tudi vedno zadržan in samotar. Obdukcija je pokazala, da je George umrl zaradi zastoja srčne mišice in je bil mrtev pet dni! In nauk te zgodbe je: Na delovnem mestu ne garajte preveč, saj tega nihče ne opazi! To se meni sigurno ne more zgodit na delovnem mestu, da nihče nebi opazil.... Upam, da ne.... 😇 Citiraj
goB Napisano 10. oktober Prijavi Napisano 10. oktober Nepregledne kolone vozil in 24-urni zastoj | 24ur.com WWW.24UR.COM Kitajska v začetku oktobra praznuje osemdnevni nacionalni praznik. Številni v tem času potujejo po državi ali v tujino, po cestah se vijejo nepregledne kolone, gneča je tudi na vlakih. Med 1. in 8. oktobrom so... Citiraj
goB Napisano 10. oktober Prijavi Napisano 10. oktober (urejeno) Me je @etcho za 30 minut prehitel z objavo zgornjega članka 😄 (nisem prej videl), le da je objavil v temi Chat. Popravljeno 10. oktober od GoB 1 2 Citiraj
Slivka Napisano 11. oktober Prijavi Napisano 11. oktober Svet bomo rešili, če bodo avti vozili na elektriko... 1 2 Citiraj Od kar imam Forda, sem postal pešec...
godlike Napisano 11. oktober Prijavi Napisano 11. oktober Ozkogled pogled ja. Sem letel z A380 in to poje 800 ljudi. Zdaj pa prosim preračunaj, kolko je to goriva na osebo na kilometer in potem primerjaj z avtomobilom. Ker to bi me pa res zanimalo kje smo. 3 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 11. oktober Prijavi Napisano 11. oktober Največje eko sranje delajo private jeti. Celo večje sranje, kot starejša potniška letala. Ampak niti letalski niti pomorski promet ni eko problem. Problem so samo avtomobili. Zakaj? Zato ker se tu da lupit nižji sloj. 3 2 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Boss Napisano 11. oktober Prijavi Napisano 11. oktober Če bi resno mislili bi pravo prepovedali vse polete krajše od 400km. 2 Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 11. oktober Prijavi Napisano 11. oktober pred 9 minutami je Boss napisal: Če bi resno mislili bi pravo prepovedali vse polete krajše od 400km. Samo tega ne. Sem že letel (službeno) preko enega letališča v pi.. ma.. 2x dlje po kilometrih, kot je bila oddaljen cilj potovanja. Samo zato ker je bilo 2x dlje nekaj evrov ceneje. Tudi to je realnost. Ful eko. 1 1 Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Slivka Napisano 11. oktober Prijavi Napisano 11. oktober pred 11 urami je godlike napisal: Ozkogled pogled ja. Sem letel z A380 in to poje 800 ljudi. Zdaj pa prosim preračunaj, kolko je to goriva na osebo na kilometer in potem primerjaj z avtomobilom. Ker to bi me pa res zanimalo kje smo. Za foro se bom pa res lotil. Pa kdo naj še preveri, če sem se prav lotil. Najprej sem vprašal strica Googla. Sem dobil odgovor, da porabi manj kot 3 litre na osebo na 100 km... Nato sem se lotil poenostavljenega postopka: A-380 ima domet 15.700 km. A-380 ima 323.546 litrov velik rezervoar. To pomeni, da pokuri 2.060 litrov na 100 km. Praviš, da gre notri 800 potnikov. Torej pokuri 2,5 litra na 100 km na potnika. Naš FucksWagen je do zdaj prevozil 64.675 km in pokuril 4.107,91 litrov goriva, kar pomeni 6,3 litra na 100 km. Pelje pa 7 potnikov. Torej pokuri 0,91 liter na 100 km na potnika. Poskusimo zdaj z bolj zakompliciranim načinom: A-380 pokuri 190 kg/min. A-380 uporablja posebno gorivo, v Evropi se ga dobi pod oznako JET A-1. Teža goriva je 0,84 kg na liter. To pomeni, da A-380 pokuri 226,19 litra na minuto. Če se do sem nisem zmotil, to pomeni, da na uro pokuri 13.571 litra goriva. Potovalna hitrost tega letala je 903 km/h. Torej moram litre deliti s kilometri in množiti s 100, da dobim porabo v litrih na 100 km. Se pravi: 13.571 moram deliti s 903 in množiti s 100. Dobim 1.502 litra na 100 km. Ampak to je v letu na potovalni višini. Pri vzletu pokuri krepko več. Pa zanemarimo to... A-380 ima tri različne razporeditve in število sedežev od 525 do 853 (en model ima 525 sedežev, en model ima 644 sedežev, en model ima 853 sedežev). Torej ima porabo med 1,7 in 2,8 litra na 100 km na osebo. Kot omenjeno, naš FucksWagen pokuri 0,91 liter na 100 km na osebo... Zdaj pa poglejmo še v drugo smer. Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. Torej nekam, kamor ni nujno, kajti na počitnice greš načeloma lahko tudi kam bližje... Kar se tega tiče, imam eno precej zanimivo "anekdoto"... Ko sem še delal v bolnici, smo enkrat klepetali o dopustih in kje je kdo bil. Eden je bil na Jamajki, eden je bil v Avstraliji in eden je bil na Bahamih. In je vsak opisoval kje je bil in kako je bilo. Na koncu vprašajo še mene in začnem opisovat, da smo bili po Prlekiji in Prekmurju in da smo šli z brodom čez Muro. Pa en model vpraša kje je ta brod. Se začnem smejat, da če je brod čez Muro da najbrž ni na Dravi. Pa možakar malo užaljen malo drugače vpraša: Sava teče po diagonali čez Slovenijo. Soča teče tu, skozi Gorico. Kolpa je na meji med Slovenijo in Hrvaško. Drava teče skozi Maribor. Kje pa teče Mura? Kje izvira in kam se izliva? Na koncu ugotovim, da vsi trije možakarji tega niso vedeli. Potovali po Jamajki, po Avstraliji, po Bahamih, a ne poznajo pa Slovenije... 3 1 1 Citiraj Od kar imam Forda, sem postal pešec...
godlike Napisano 12. oktober Prijavi Napisano 12. oktober Dobro zračunano. S tem, da naši bencin mlinčki pijejo malo več kot Fucs, pa tudi samo 5 ljudi lahko noter stišimo. Torej smo rez blizu skupaj. 1 Citiraj
Z M A J Napisano 12. oktober Avtor Prijavi Napisano 12. oktober pred 28 minutami je godlike napisal: Dobro zračunano. S tem, da naši bencin mlinčki pijejo malo več kot Fucs, pa tudi samo 5 ljudi lahko noter stišimo. Torej smo rez blizu skupaj. ALI pa tale izračun; da se po naših cestav večinoma v vozilu vozi ZGOLJ EN OSEBEK, potem je izračun drugačen, heh 1 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
g.Wankel Napisano 12. oktober Prijavi Napisano 12. oktober (urejeno) pred 1 uro je Z M A J napisal: ALI pa tale izračun; da se po naših cestav večinoma v vozilu vozi ZGOLJ EN OSEBEK, potem je izračun drugačen, heh Ej, jaz vedno zapolnim VSAJ 50% svojega vozila. Popravljeno 12. oktober od g.Wankel 2 2 Citiraj
Boss Napisano 12. oktober Prijavi Napisano 12. oktober pred 3 urami je Z M A J napisal: da se po naših cestav večinoma v vozilu vozi ZGOLJ EN OSEBEK, potem je izračun drugačen, heh A da imaš pa v letalu dva pilota in kar nekaj kabinskega osebja, ki se vozi sem in tja za brez veze. V avtu je potnik dejansko v vlogi pilota, ki sam sebe pripelje na željeno destinacijo, da tam nekaj opravi. Potem dajmo bit pošteni, pa začet uporabljat avto zgolj in samo zaradi delovnih obveznosti, mogoče trgovine, zdravnika. Vse ostalo, izleti sploh, brezciljne vožnje zgolj za veselje, morje, turizem. Pozabit pa doma ostat al pa zgolj in samo z javnim prevozom. Pa prosim prej preverit, da mora bit vlak, avtobus, letalo vsaj 80% polno, da bo ekološki smisel. 1 Citiraj
Bini Napisano 13. oktober Prijavi Napisano 13. oktober dne 11. 10. 2025 ob 17:58 je Mraušk Mčk napisal: Samo tega ne. Sem že letel (službeno) preko enega letališča v pi.. ma.. 2x dlje po kilometrih, kot je bila oddaljen cilj potovanja. Samo zato ker je bilo 2x dlje nekaj evrov ceneje. Tudi to je realnost. Ful eko. Še slabši primer je pa, da letiš iz Havane v Honduras cca 500km daleč tankat letalo ker je tam gorivo toliko cenej, da se splača! Koliko ga je pa na tej poti pokuril se pa nihče ne vpraša, važn, da se splača..... 🫣 Vse skupaj je že brezveze..... 1 2 Citiraj
Agerg Napisano 13. oktober Prijavi Napisano 13. oktober (urejeno) dne 11. 10. 2025 ob 21:31 je Slivka napisal: Avto te vozi tja, kamor moraš iti: v službo, v trgovino, pelješ otroke v vrtec,... Letalo praviloma vozi turiste na počitnice. No, tole ni res. Velik delež letalskega prometa je zaradi poslovnih potovanj. Tam se tudi služi s kartami, ker se nihče ne cenka za najnižjo ceno, ker je treba iti. Turisti se pa hitro ustavijo, že če je malo dražje. Pa če damo letala na stran. Ladijski transport je veliko bolj kritičen kar se izpustov tiče, samo tam je pa skoraj vse z namenom transporta dobrin, da imate (imamo) hitro nujne stvari vse pri svojih ritih, kot ste (smo) navajeni. Popravljeno 13. oktober od Agerg 2 Citiraj
Boss Napisano 13. oktober Prijavi Napisano 13. oktober pred 34 minutami je Agerg napisal: No, tole ni res. Velik delež letalskega prometa je zaradi poslovnih potovanj. Tam se tudi služi s kartami, ker se nihče ne cenka za najnižjo ceno, ker je treba iti. Turisti se pa hitro ustavijo, že če je malo dražje. Ampak, za časa korone so se taki poslovni izleti "oddelali" na Skypu, Teamsih, Zoomu, Webex, itd... Torej bi se dalo zmanjšat tak tip potovanj verjetno na manj kot polovico. Tud turizem spada v to kategorijo, ampak ker gre v obeh primerih za poslovno plat služenja letalskih družb se v to ne bo nihče vtakni. Dresirat je treba navaden folk, ki uporablja avto zato, da si prihrani nekaj časa in dvigne minimalno udobje (upam, da si ga zaslužimo), da lahko vsak dan oddela službo za svoje preživetje in da zraven z davki vzdržuje še delovanje države. Tega reveža se demonizira in s prstom kaže nanj, kakšen ekološki kriminalec je, ker v službo pelje samega sebe ne pa še cele družine zraven, da ja ne bi bil avto prazen. Tole pranje možganov dobro deluje. Mal me spominja na tiste, ki nosijo križ in bičajo samega sebe, da se po drugi strani lahko gospoda nemoteno redi in uživa v ekscesnem hedonizmu. 1 1 Citiraj
Agerg Napisano 13. oktober Prijavi Napisano 13. oktober (urejeno) Sori, vsak, ki vodi firmo ti bo povedal izkušnjo, da se problem včasih rešuje in rešuje oddaljeno in ni konca in kraja. Ko pa pošlješ človeka z letalom na lokacijo, je pa naslednji dan vse urejeno. Na žalost kot vrsta funkcioniramo tako. Vse ostalo pride z menjavo generacij in ne množično spremembo navad. Še posebej pa kakšne tehnične stvari, fizični produkti, itd. Kurbarija, ni vse samo še kurčevi software, kot nas prepričujejo. Tam tako vedno vse na pol dela in tudi produkti se na pol izdelani dajejo na trg, ker se jih bo že potem popravilo. Potem moramo pa še vsi ostali to kurčevo curkerberg mantro polovičarstva prenašati. Kvaliteten, dostopen in delujoč javni transport. To je tisto, kar je na dolgi rok pravo. Pa ureditev države, da ne bo vse scentralizirano v tisti luknji v centru. In vse se bo samo uredilo, brez kakršnega koli demoniziranja kogar koli. Stvari so včasih čisto enostavne, samo morajo biti na žalost kompleksne... Popravljeno 13. oktober od Agerg 2 Citiraj
Alex Napisano 13. oktober Prijavi Napisano 13. oktober Jaz najraje potujem z letalom. Tudi, če je relativno kratka razdalja. In bom tudi nadalje potoval z letali. In vozil dizle in benzinarje. 3 Citiraj
Boss Napisano 13. oktober Prijavi Napisano 13. oktober pred 9 urami je Agerg napisal: Sori, vsak, ki vodi firmo ti bo povedal izkušnjo, da se problem včasih rešuje in rešuje oddaljeno in ni konca in kraja. Ko pa pošlješ človeka z letalom na lokacijo, je pa naslednji dan vse urejeno. Sej se strinjam, zato sem pa napisal, da je polovica poti odveč ne pa vse. Vem iz lastnih izkušenj, kaj se je v preteklosti počenjalo. To so bile več ali manj napol žurerske poti. Na konc, k bi blo pa treba neki koristnega pokazat, so pa v paniki najbolj neumne poteze vlekli, samo zato, da bi se pokazalo, da je bila pot vredna. No ja, hvala bogu, da so se take stvari v zadnjih letih drastično zmanjšale. Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 13. oktober Prijavi Napisano 13. oktober Gripoznice so oproščene davka. Pred eno uro je Boss napisal: No ja, hvala bogu, da so se take stvari v zadnjih letih drastično zmanjšale. Ena pozitivnih stvari kovida. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.