Skoči na vsebino

Razkurnik oz. Razpiiiizdnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 46 minutami je Nejc1986 napisal:

Jp,moja boljsa polovica je 4leta nazaj kupovala avto, rapid je bil favorit. Dokler se nisva usedla vanj...

 

Katastrofa. Raje dacio za 3jurje manj , je isti smorn...

 

Sej je res... Škoda Rapid je mogoče za odtenek boljša od Škode Favorit.  Taki modeli samo še dodatno zbijajo renome znamki.

33112_1.png

Napisano

Jaz sem imel na dopustu polota tri cilindri.Kak smeh je to bil. Cel čas na štiri tisoč obratov, zvok je pa imel zanimiv. 

Je bil pa problem, ker je Kreta zelo hribovita... pol pa je tu problem. 🤗

 

 

Napisano

Jaz pa pravim, da 1.0 TSI kljub znanim problemom ni slab motor ampak v primeru če kupuješ avto v rangu do 15,16,17 jurjev. Ne pa da mi v na primer v T-Crossu za 23 tisoč prodajate tri cilindre s turbino. :lol:

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je NevLado napisal:

Jaz pa pravim, da 1.0 TSI kljub znanim problemom ni slab motor ampak v primeru če kupuješ avto v rangu do 15,16,17 jurjev. Ne pa da mi v na primer v T-Crossu za 23 tisoč prodajate tri cilindre s turbino. :lol:

Sej tudi motor za kosilnico je v redu, dokler je trava nizka. Ko preveč zraste, potrebuješ kaj bolj konkretnega. z navorom. So pa tej mlinčki 1.0 primerni bolj za ravninsko Slovenijo. 😁

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Sej je res... Škoda Rapid je mogoče za odtenek boljša od Škode Favorit.  Taki modeli samo še dodatno zbijajo renome znamki.

Favorit za tiste čase niti ni bil slab... Doma jo imeli. Za nekoga,ki je hotel imeti prostoren nov avto,je bila edina izbira za ta denar... Poleg samare,tavrie in precej manjše kie pride... Pony je bil že dražji.

pred 26 minutami je NevLado napisal:

Jaz pa pravim, da 1.0 TSI kljub znanim problemom ni slab motor ampak v primeru če kupuješ avto v rangu do 15,16,17 jurjev. Ne pa da mi v na primer v T-Crossu za 23 tisoč prodajate tri cilindre s turbino. :lol:

Ja, ampak....  Midva sva gledala avte v tem cenovnem in velikostnem rangu... Astra ,megane sta bila za isti denar... I30 in ceed le malo več... Na koncu je za 15500 domov prišla corolla (govora je o 4vratni prejšnji generaciji). Pa so vsi vsaj pol koraka pred rapidom. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Sej tudi motor za kosilnico je v redu, dokler je trava nizka. Ko preveč zraste, potrebuješ kaj bolj konkretnega. z navorom. So pa tej mlinčki 1.0 primerni bolj za ravninsko Slovenijo. 😁

A si probou ta motor drugače? Jaz sem ga vozil, ni bed, res "skoči" če rabiš (v primerjavi z navadnim atmosfercem 1.3, 1.4 na 4 cilindre). Sam k nism meu pred sabo grafa nisem vedu, a morš to pol vozit v območju turbine če rabiš pospešek al turirat v obrate. :lol: Za nekoga, ki nima pojma kako se vozi (oz ki ne prilagodi vožnje na specifičen avto) je to super motor, ker lahko "špara bencin" pod nizkimi obrati pa se še vseeno premika. In poznam ljudi, ki jim je ta motor noro ušeč, ker navadnega atmosferca niso nikol prtisnli v obrate. 

pred 1 uro je Nejc1986 napisal:

Favorit za tiste čase niti ni bil slab... Doma jo imeli. Za nekoga,ki je hotel imeti prostoren nov avto,je bila edina izbira za ta denar... Poleg samare,tavrie in precej manjše kie pride... Pony je bil že dražji.

Ja, ampak....  Midva sva gledala avte v tem cenovnem in velikostnem rangu... Astra ,megane sta bila za isti denar... I30 in ceed le malo več... Na koncu je za 15500 domov prišla corolla (govora je o 4vratni prejšnji generaciji). Pa so vsi vsaj pol koraka pred rapidom. 

 

 

Corolla je za moje pojme top avto (tudi prejšnji gen). Ampak nažalost sem prej al slej opustu misel nad njo, ker tist 1.6 bencinar ne bi bil tako poskočen kok kak drug motor, pri moji vožnji bi pa verjetno pil 8-9l gladko.

Napisano

Corolla ; ima 1,33 motor... Če nebi probal nebi verjel. Zadeva je čisto znosna, mešana vožnja nanese porabo 6,3-6,7litra.... 

 

Meni je super avto, edino kar me moti je pač to,da ni karavan in je problem dati bajk notri in pa po globini premalo nastavljiv volan (to grajajo tudi po testih in forumih)

Napisano
pred 13 urami je Nejc1986 napisal:

Corolla ; ima 1,33 motor... Če nebi probal nebi verjel. Zadeva je čisto znosna, mešana vožnja nanese porabo 6,3-6,7litra.... 

 

Meni je super avto, edino kar me moti je pač to,da ni karavan in je problem dati bajk notri in pa po globini premalo nastavljiv volan (to grajajo tudi po testih in forumih)

A celo tega imaš, si imel obe opcije ja. Na aurisu še celo 1.4. Ampak ta 1.33 je bil za moje pojme čist premal. Pri meni bi pil še več kot 1.6, ker bi ga glede na mojo vožnjo mogu bol tiščat. Za nek daily A-B je pa se strinjam da super.

 

Smo imeli doma Yarisa s 1.3 (eno generacijo pred to corollo). Tudi če rabiš malo več pospeška je bil to direkt motor za v to velikost avta. Super motorček res, olje pa po 10k isto kot ko si ga nalil noter, niti mal se ni obarval ali pa da bi ga kaj spilo - škoda, da je začelo vse ostalo na avtu razpadat (elektrika, plastika, ...). Motor pa ziher dober za do miljona. Edini večji poseg je bil menjava mikrojermena in vodne črpake (na 200kkm), drugače pa samo tankaj in vozi. Res, ne morem prehvalit. In tko kot praviš, si mogu res bit mal trčen, da si imel več kot 6.5 porabe. V povprečju preko 6 ni šlo.

 

Imajo pa vse jote problem s temi nastavitvami volana ja. Mene je tut včasih po daljši vožnji z Aurisem tako motilo, da sem skos neki spreminjou. Ampak nikjer ni vse perfect. 😬

Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

A celo tega imaš, si imel obe opcije ja. Na aurisu še celo 1.4. Ampak ta 1.33 je bil za moje pojme čist premal. Pri meni bi pil še več kot 1.6, ker bi ga glede na mojo vožnjo mogu bol tiščat. Za nek daily A-B je pa se strinjam da super.

 

Smo imeli doma Yarisa s 1.3 (eno generacijo pred to corollo). Tudi če rabiš malo več pospeška je bil to direkt motor za v to velikost avta. Super motorček res, olje pa po 10k isto kot ko si ga nalil noter, niti mal se ni obarval ali pa da bi ga kaj spilo - škoda, da je začelo vse ostalo na avtu razpadat (elektrika, plastika, ...). Motor pa ziher dober za do miljona. Edini večji poseg je bil menjava mikrojermena in vodne črpake (na 200kkm), drugače pa samo tankaj in vozi. Res, ne morem prehvalit. In tko kot praviš, si mogu res bit mal trčen, da si imel več kot 6.5 porabe. V povprečju preko 6 ni šlo.

 

Imajo pa vse jote problem s temi nastavitvami volana ja. Mene je tut včasih po daljši vožnji z Aurisem tako motilo, da sem skos neki spreminjou. Ampak nikjer ni vse perfect. 😬

Nope, 1,6 ni bilo več na voljo,vsaj Mislim da ne. Takrat je bil v corroli na voljo 1,33 atmosferec, v aurisu pa poleg 1,33 še 1,2 turbobencinar. Ampak je ze prodajalec rekel,a so v aurisu prodali zgolj enega 1,33 in da je še ta po hitrem postopku prišel nazaj. Zgleda je bil res nepremičnina.  

 

Dizli so pa bili 1,6 ali pa 1,4 (pozabil)? 

 

Ampak res Kul avto,meni je zelo všeč.

Napisano
pred 23 minutami je Nejc1986 napisal:

Nope, 1,6 ni bilo več na voljo,vsaj Mislim da ne. Takrat je bil v corroli na voljo 1,33 atmosferec, v aurisu pa poleg 1,33 še 1,2 turbobencinar. Ampak je ze prodajalec rekel,a so v aurisu prodali zgolj enega 1,33 in da je še ta po hitrem postopku prišel nazaj. Zgleda je bil res nepremičnina.  

 

Dizli so pa bili 1,6 ali pa 1,4 (pozabil)? 

 

Ampak res Kul avto,meni je zelo všeč.

Isti (tle mislm na isti blok, vse ostalo so valda potweakal za sodobne razmere) 1.6 motor imaš zdaj v novi corolli, ampak samo v limo verziji. HB in karavan imata 1.2 turbo. Ta 1.2 turbo je baje novi dragulj jote in ga sploh niso spreminjal odkar je prišel ven v aurisu (cca 7 let nazaj, nisem ziher?). Ima ga tudi CHR. Medtem ko drugi veselo rinejo v 3 cilindre so pri joti pametni in vseeno dajo 4 cilindre, verjetno tako zaradi zmogljivosti kot tudi vzdržljivosti. + manjša obremenitev turbine. :)

 

 

Tako ja, prejšnja generacija corolle je imela 1.4 in 1.6 dizla. 1.4 je bil motor, ki so ga imele corolle že tam okol 2000, pa potem prvi gen aurisa in tako naprej. Motor so z manjšimi tweaki in spremembami menjalnika (naprej s 5, potem s 6 prestavami) prodajali dobesedno 20 let pa nikjer nisem slišal, da bi delal probleme. Tudi jaz sem bil zelo zelo zadovoljen z njim. 1.6 je bil pa bmw-jev motor z minimalnimi spremembami, baje se ni tako dobro obnesel zato so ga kasneje tudi skenslal in prodajal samo še 1.4. V aurisu si imel sicer še večje kubiture ampak so bile problematične zaradi pitja olja.

 

Bom zdej nehal z joto, smo vseeno na mazda forumu. :lol:

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Isti (tle mislm na isti blok, vse ostalo so valda potweakal za sodobne razmere) 1.6 motor imaš zdaj v novi corolli, ampak samo v limo verziji. HB in karavan imata 1.2 turbo. Ta 1.2 turbo je baje novi dragulj jote in ga sploh niso spreminjal odkar je prišel ven v aurisu (cca 7 let nazaj, nisem ziher?). Ima ga tudi CHR. Medtem ko drugi veselo rinejo v 3 cilindre so pri joti pametni in vseeno dajo 4 cilindre, verjetno tako zaradi zmogljivosti kot tudi vzdržljivosti. + manjša obremenitev turbine. :)

 

 

Tako ja, prejšnja generacija corolle je imela 1.4 in 1.6 dizla. 1.4 je bil motor, ki so ga imele corolle že tam okol 2000, pa potem prvi gen aurisa in tako naprej. Motor so z manjšimi tweaki in spremembami menjalnika (naprej s 5, potem s 6 prestavami) prodajali dobesedno 20 let pa nikjer nisem slišal, da bi delal probleme. Tudi jaz sem bil zelo zelo zadovoljen z njim. 1.6 je bil pa bmw-jev motor z minimalnimi spremembami, baje se ni tako dobro obnesel zato so ga kasneje tudi skenslal in prodajal samo še 1.4. V aurisu si imel sicer še večje kubiture ampak so bile problematične zaradi pitja olja.

 

Bom zdej nehal z joto, smo vseeno na mazda forumu. :lol:

Zato,ker Mazda je le Mazda....:ouje:

Napisano

Včeraj sem bil na tržnici, da kupim češnje. Pogledam cene in ne morem verjeti. Od 8€ za neke drobne, nikakve do 14€ za kilogram češenj. 😳🙄E, tako pa se ne bomo šli reševanja našega gospodarstv in kmetijstva. 

Da tako nabijejo ceno in mislijo, da bo folk kar kupoval. 

Isto z hotelirji. Ne bomo spustili cen, bomo samo ponudili več za isto ceno. Recimo. Včeraj je jokal model na tv, da moramo Slovenci reševati naš turizem, še posebej letos je rekel, ko tujih ne bo. Pa prilagodite cene našim žepom pa bo. Ne morejo nobenega prisiliti, da gre pod mus v njihove hotele, kjer je cena nočitve  tudi preko 100€ na osebo na noč.Se bodo morali vsi prilagoditi trenutim razmeram in malo povesiti ušesa, če hočejo s plavati iz tega. 

Nič ne bo več, kot je bilo. 😏

  • Všeč 5
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Ja lahko je rečt, da naj rešujemo turizem, ne bi pa noben nič naredil za to. Še vedno je moj denar in jaz bom odločal kam bomo šli. No, če je želja po morju smo hitro zaključili s Slovenijo..

 

Sicer se pa nekaj govori o nekih bonih za dopust :) Mi gremo ponavadi vsako leto vsaj ene 2x za par dni v Slo na dopust, in je vedno super. Ni pa to morje, ampak ponavadi bolj aktivni dopust oz oddih.

 

 

Napisano

Ja ja sem gledal Modela na TV...:danzoman: Alex.

Bo treba malo potrpeti...počasi obojestransko odpirati meje...naj se ne ZAJEBAVAJO z mejo posebno z Italijo še vedno je tam kritično ..tudi Trst.😉

Bomo vidli   zdaj kako bo v šolah in vrtcih...

Verjetno bo treba veliko truda in dela za prilagoditev na to situacijo 😁😉..lp😁

 

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 8 urami je SpEkTr napisal:

Ja lahko je rečt, da naj rešujemo turizem, ne bi pa noben nič naredil za to. Še vedno je moj denar in jaz bom odločal kam bomo šli. No, če je želja po morju smo hitro zaključili s Slovenijo..

 

Sicer se pa nekaj govori o nekih bonih za dopust :) Mi gremo ponavadi vsako leto vsaj ene 2x za par dni v Slo na dopust, in je vedno super. Ni pa to morje, ampak ponavadi bolj aktivni dopust oz oddih.

 

 

Se strinjam. Mene morje itak ne privlači,slovensko sploh ne. Razen za kakšno popoldansko izlezavanje septembra,ko ni gneče,ampak takrat nisem ravno dober potrošnik.

 

Hodim pa tudi jaz vsaj 2x na leto na kakšen podaljšan vikend v Sloveniji in je vedno Super   ampak to je bolj mtb varianta in kamp ali pa apartma Bogu izza nogu... 

 

Od mene gostinci ne bodo ravno obogateli..

Napisano

Ko v sredo dopoldan naročiš paket v Grosuplju, pa čakaš.

 

In ko misliš, da te zaj..., dobiš številko paketa. Greš preverit in ugotoviš, da je bil paket v sredo ob 13ih sprejet v GLS, potem je pa potreboval dva dni, da je prišel iz Grosuplja v Tolmin. Me zanima, koliko časa bo zdaj še potreboval iz Tolmina do mene...

 

 

  • Žalosten 1
  • Jezen 1
Napisano
pred 3 minutami je Slivka napisal:

Ko v sredo dopoldan naročiš paket v Grosuplju, pa čakaš.

 

In ko misliš, da te zaj..., dobiš številko paketa. Greš preverit in ugotoviš, da je bil paket v sredo ob 13ih sprejet v GLS, potem je pa potreboval dva dni, da je prišel iz Grosuplja v Tolmin. Me zanima, koliko časa bo zdaj še potreboval iz Tolmina do mene...

 

 

To je standard. Recimo naročim paket v Nemčiji, pride do Slovenije v treh dneh in potem blodi po Sloveniji še ene tri do štiri dni.🙄

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
  • Jezen 1

 

 

Napisano

Ja, res tolažba...

 

Če pošljejo paket preko Pošte Slovenija, potrebuje največ dva dni. Če bi ga torej v sredo dali v Grosuplju na Pošto Slovenija, bi bil najpozneje v petek dopoldan pri meni. Tako so ga dali pa na "hitro pošto", potuje pa skoraj en teden...

  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 11 urami je Slivka napisal:

Ja, res tolažba...

 

Če pošljejo paket preko Pošte Slovenija, potrebuje največ dva dni. Če bi ga torej v sredo dali v Grosuplju na Pošto Slovenija, bi bil najpozneje v petek dopoldan pri meni. Tako so ga dali pa na "hitro pošto", potuje pa skoraj en teden...

Če bi dostavljali s konjem, bi imel verjetn že naslednji dan, tako pa tovorijo verjetno s kakšnim trmoglavim oslom ia-ia-ia

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ko si že ravno omenil konja... Sem šel za foro na Google maps in vtipkal naš kraj in nato "Poišči pot" v Grosuplje. Nazadnje sem označil, da bi šel peš. Rezultat: pot bi trajala 21 ur in 26 minut. Dodajmo še dve uri in pol počitkov. To pomeni, da če bi peš nekdo krenil v sredo iz Grosuplja, bi naslenji dan bil paket pri meni.

 

Brzina je njih vrlina...

Napisano

Danes sem že drugič izpadel nesposobnež, ki ne zna vozit avta. Spet je ta famozni i-Stop zasral celo zadevo. Obstaja namreč ene točka, ko se recimo skoraj ustaviš, menjalnik je v leru in sklopka spuščena. V tistem trenutku avto ugasne motor, ki se še vrti, ko pritisneš sklopko, saj se je ravno prižgala zelena.

 

No tukaj ga tako zmede, da avto ostane z ugasnjeno mašino in prvi živčkoti so že na hupi (ne ni bila Ljubljana ampak Solkan). Seveda potem hitiš pritiskat gumb za start a predno seveda izvede celo proceduro vžiga je še nekaj sekund mimo. V glavnem popizditis čisti.

 

Ja sej večinokrat se spomnim, da izklopim i-Stop ampak tokrat sem pač pozabil in seveda po Murphyu je to ravno takrat.

 

A ima še kdo take probleme, al se sam men to dogaja? Ker če se to še nikomur ni zgodilo bom težil na servisu, saj se mi ne zdi normalno pa še nevarno je vse skupaj.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Boss napisal:

Danes sem že drugič izpadel nesposobnež, ki ne zna vozit avta. Spet je ta famozni i-Stop zasral celo zadevo. Obstaja namreč ene točka, ko se recimo skoraj ustaviš, menjalnik je v leru in sklopka spuščena. V tistem trenutku avto ugasne motor, ki se še vrti, ko pritisneš sklopko, saj se je ravno prižgala zelena.

 

No tukaj ga tako zmede, da avto ostane z ugasnjeno mašino in prvi živčkoti so že na hupi (ne ni bila Ljubljana ampak Solkan). Seveda potem hitiš pritiskat gumb za start a predno seveda izvede celo proceduro vžiga je še nekaj sekund mimo. V glavnem popizditis čisti.

 

Ja sej večinokrat se spomnim, da izklopim i-Stop ampak tokrat sem pač pozabil in seveda po Murphyu je to ravno takrat.

 

A ima še kdo take probleme, al se sam men to dogaja? Ker če se to še nikomur ni zgodilo bom težil na servisu, saj se mi ne zdi normalno pa še nevarno je vse skupaj.

Meni se ni še nikoli kaj takega zgodilo. Res pa je, da se vedno zaustavim in šele takrat spustim sklopko, da se avto ugasne. Takoj, ko pritisnem sklopko se takoj v trenutku zažene. 

Če pa vidim, da je recimo na odštevalnem semaforju do  zelene luči še par sekund, pa ne spuščam sploh sklopke in avto se ne ugasne. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Dokler nisem imel tega start stop sistema sem se čudil, čemu taka negativa in slaba volja okoli tega. Zdej po enem tednu uporabe novega avta pa vidim, da je zadeva res brezvezna in milo rečeno vsaj moteča.

Napisano

Jaz recimo sem pa zelo zadovoljen... in deluje tako, kot pricakujem... OK.... vcasih se prekmalu zalaufa motor, ko recimo se ni zelena (ja tudi taki semaforji so, kjer cakas celo vecnost ;)) ali ko so soucene zapornice... Drugace pa res nikoli se nisem imel takega slucaja, kot ga opisuje Boss. Resda imam jaz avtomatika... a tudi pri rocnem ponavadi ori semaforju ne dajem v prosti tek... razen ce vem, da bom res dolgo cakal... Mogoce pa nacin voznje ni tak, kot so si ga zamislili pri Mazdi...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Grem datv Chat GPT tole in naj mi skrajša na 5 besed  
    • In kdo je Slovensko zemljo okupiral?   Spet se ne razumeva. Ker... Pred tridesetimi leti smo postali samostojni. Nismo spadali pod nikogar. In potem smo kos po kos sami prodali svojo "zemljo": Elan, Fructal, Laško, Gorenje, Lek, Mercator, Slovenska industrija jekla, ... ... ... Nihče ni tega okupiral, mi sami smo to dali tujcem - za nekaj denarja. Torej, kdor zdaj sodeluje s tujci, ni kolaborant, saj ti tujci niso okupatorji... Če smo pa mi ravnali butasto in najboljše konje prodali iz hleva za kos kruha, pa niso oni krivi...   Mogoče je pa problem, de sm kmet an s hribu doma pei te ne glih razumem...
    • Saj ne, da bi se mi dalo, še manj da imam čas, ampak naj ti bo, si utržem malo časa pa ti odgovorim.   Torej, kot prvo, ti si res pravi komunist. ker pri komunistih je veljalo: če nisi za nas, si proti nam. In tako sem zdaj dobil še domobrančke - sploh nisem vedel, da so moji. Zanimivo, kaj vse doleti človeka: pa so me imeli za pravoslavca, na tem forumu mislim da me je nekdo označil za ortodoksnega kristjana, bil sem že Janšev vernik, celo Mormon, zdaj sem dobil še domobrance. Samo še blond črnc nisem bil...   Gremo dalje. Ko že omenjaš kvizlinge: Jonsson Quisling je poskušal preprečiti, da bi vodilna mesta v norveški politiki zasedli Nemci. Kakšen način je izbral? Tak, kot se mu je zdel najprimernejši. Ja, po bitki so vsi generali in zdaj ga vsi obsojajo... Njegova vlada je trajala le 5 dni, saj ni bila deležna podpore ne s strani Norvežanov ne s strani Nemcev. Kasneje je bil predsednik vlade kraljevine Norveške. Zaradi sodelovanja z Nemci je njegov priimek postal sinonim za visokega političnega izdajalca (kvizling). Nisem vedel, da smo v Sloveniji med drugo svetovno vojno imeli toliko visokih političnih izdajalcev. Mislim, tudi tvoj ded bi si "umazal roke s krvjo visokega političnega izdajalca", če tega izdajalca ne bi krogla srečala že prej...   Običajno ti gre matematika dobro. Se niti ne čudim, kar poznam ljudi s tvojim poklicem, so vsi dobri v matematiki. Ampak matematika ti gre samo, dokler se kdo ne dotakne tvojih komunistov. Kajti tvoji komunisti so pobili okoli 24.000 ljudi - navadnih izdajalcev in kvizlingov. Vojna se je v Sloveniji začela 6.4.1941 in se je končala 8.5.1945, ko vrhovni poveljnik nemških oboroženih sil general Alfred Jodl na sedežu vrhovnega poveljstva zavezniških ekspedicijskih sil v Reimsu podpiše brezpogojno kapitulacijo nacistične Nemčije, s katerimi prizna brezpogojno predajo vseh nemških sil in pove: »Vse sile pod nemškim poveljstvom v Srednji Evropi morajo prenehati z aktivnim delovanjem do 23:01 ure 8. maja 1945«. - razen zate, @Boss in tvoje komuniste, ki ste malo za časom in se je vojna končala 9.5.1945... Torej je vojna trajala 1493 dni. Če torej 24.000 izdajalcev razdelimo na 1493 dni, dobimo 16 izdajalcev na dan - vsak dan, tudi sobote, nedelje in praznike. Kaj so Nemci imeli poseben urad za sprejem izdajalcev, da so jih lahko sprejeli toliko? Ali pa so tvoji komunisti streljali kar vsepovprek in vsi so bili označeni kot izdajalci? Prej sem že omenil napad Nemcev v Cerknem. Za ta dogodek so tvoji komunisti obtožili okoli 20 "izdajalcev" in jih 15 dejansko res aretirali in pobili - nekaj jih niso dobili takoj in so ti "izdajalci" pobegnili v Italijo in naprej. Pa še to: ko je neka ženska javno podvomila v krivdo svoje hčere in zahtevala, da ji pokažejo dokaze, so bili vsi tiho. Kasneje je ta ženska javno povedala, da je k njej prišel eden od tvojih komunistov in ji razložil, da če ne bo tiho, da bo lahko osebno vprašala svojo hčerko o krivdi. Kmalu po tem je ženska izginila neznano kam. In nihče ni upal javno vprašat, kam je izginila...   Zdaj pa malo zgodovine. Od 6.4.1941 pa do 22.6.1941, pred nemškim napadom na SZ, še ni bilo slovenskega partizanstva, bili pa so aktivni tvoji komunisti v tem obdobju veliki prijatelji, zavezniki Hitlerja, ki je septembra 1939 skupaj s Sovjeti zasedel Poljsko. Navdušenje KPS nad Hitlerjem se je izkazalo v organiziranju množične manifestacije: našuntali so kmete, ki so v Trebnjem in na pohodu proti nemški meji manifestirali za priključitev tega dela Slovenije k nemškemu Rajhu - še dobro, da se je zgodovina nato odvila, kot se je, ker če bi tvoji komunisti uspeli, bi zdaj šprehali, ne pa govorili... V tem obdobju prijateljstva z nacisti je KPJ zagovarjala kolaboracijo na celi črti. Tito je 5. maja 1941 v glasilu KPJ pozval komuniste, naj čimbolj stopajo v nemške službe. Kasnejši prvaki OF in KPJ, odvetniki dr. Aleš Stanovnik, dr. J. Pokorn in dr. J. Vilfan so v tem obdobju delali v Šetvidu pri Gestapo. Kasnejši notranji minister SFRJ Stane Dolanc in edini slovenski admiral v SFRJ Stanislav Brovet sta v Avstriji prostovoljno vstopila in bila dolgoletna člana Hitlerjugend, Brovet kar do januarja 1945.   Konec aprila je KPS ustanovila PIF, Protiimperialistično fronto, ki je kritizirala angleški, francoski in ameriški imperializem, ne pa nemškega in fašističnega. O kakem boju za osvoboditev Slovenije ni bilo govora. RS slavi 27. april 1941 kot Dan upora. To je zgodovinska laž z izgovorom, da je PIF bila predhodnica OF. Obe organizaciji sta v namenih in ciljih diametralno nasprotni. PIF – Protiimperialistična fronta je imela za cilj in nalogo kritizirati svetovne imperializme: ker so v tistem času tvoji komunisti prijateljevali z Nemčijo, so napadali samo zahodne, predvsem Anglijo. O kakšni osvoboditvi Slovenije ali Jugoslavije ni bilo niti besede. Po drugi strani je bil izključni namen OF pomoč napadenim Sovjetom in posredno, postransko osvoboditev Slovenije, Jugoslavije. Tako delovanje PIF kot OF je sledilo direktivam Kominterne. Toda Kominterna komunistom ni dala navodila, naj PIF samo spremenijo v OF. To so si komunisti izmislili v propagandne namene, kar pojasnjuje tudi zadrego z »dnevom OF«, ki so ga v komunistični Sloveniji v nekaterih obdobjih praznovali, v drugih pa spet ne. Če je torej PIF bila usmerjena proti Angliji in Franciji, se je vse spremenilo na sam dan napada Hitlerjeve Nemčije na Sovjetsko zvezo dne 22.6.1941. Sledeč povelju Kominterne je KPS še isti dan ustanovila povsem komunistično OF in prvi redki komunisti, imenovani partizani, so odšli v gozdove v ilegalo. Naslednjih 8 mesecev je bilo v Sloveniji sorazmerno mirno. Partizani so ubili enega nemškega vojaka slovenskega rodu, ki se je vračal z dopusta, izpeljali so nesmiselni diverzijski napad na nemške civiliste na Rašici nad Ljubljano in poskušali izpeljati stavko na Jesenicah. Ta »zimska revolucija«, kot jo imenujejo, je potekala tako, da so se delavci iz Jesenic zbrali na železniških postajah, kot so Bled in druge, kakor so se ponavadi, da bi se z vlakom odpeljali na delo. Toda med »revolucijo« niso stopili na vlak. Poskus stavke se je klavrno končal, potem ko so delavci nekaj dni čakali na železniških postajah od Bohinja do Jesenic.   Resno aktivnost je pokazala VOS – Varnostna obveščevalna služba, tajna komunistična politična policija. Člani so bili označeni kot partizani. Ta organizacija je izvedla prvo akcijo jeseni 1941: napadli in ranili so 3 slovenske orožnike v ljubljanski pokrajini. Stvari so postale bolj resne ko je VOS začela množično ubijati rojake civiliste. Šlo je za vplivne Slovence, ki bi mogli biti nasprotniki bodoči revoluciji. So se pa partizani (sam Boris Kidrič) že od februarja 1942 na Bledu sestajali s šefom Gestapa Rozzumeckim (sicer Čeh; Ivan Maček Matija ga v svojih spominih omenja kot Rosumeck). Rezultat: partizani so se odpovedali vsaki resni akciji proti okupatorju, predvsem so pustili pri miru glavne železniške proge in ceste. Nadaljevali so zaradi videza NOB z malimi, vojaško nepomembnimi akcijami. Partizani so poskrbeli celo za krivce teh nepomembnih akcij, te so ovadili Gestapu. Praviloma so bili ovadeni narodno zavedni Slovenci in hkrati nekomunisti. V najkrajšem času so gestapovske postojanke na Gorenjskem in Štajerskem sklepale cel kup lokalnih sporazumov s partizani. Gestapo je sprejel, da aretirane partizane, predvsem komuniste, izpusti iz svojih zaporov. Partizani so imeli prosto pot in delovanje na območju, ki je bilo primerno oddaljeno od prometnih povezav, večjih krajev in mest. Kot posebno uslugo Kidriču je Gestapo poslal v Ljubljano k Italijanom svoje agente, katerim so Italijani predali zaprto Zdenko Kidrič in Prežihovega Voranca. Ta dva so gestapovci prepeljali na Gorenjsko. Zdenko Kidrič so pustili na svobodo in Prežihovega Voranca so zaprli v taborišče, ki je bilo bivališče zadržanih sovjetskih diplomatov. Ta množična kolaboracija tvojih komunistov z nemškimi nacisti na Gorenjskem in Štajerskem je trajala bolj ali manj do konca vojne.   Za ostalo Slovenijo ne vem veliko, lahko pa malo bolj podrobno za Primorsko. Torej, vsa primorska je bila pod italijansko oblastjo do septembra 1943. Italijanom se je z vojsko in še bolj s fašistično milico posrečilo blokirati razvoj partizanstva. Zato v tem delu ni bilo vse do septembra 1943 kaj dosti partizanov. Prvi meseci po propadu Italije so bili na Primorskem usodni. Revolucija pod vodstvom tvojih komunistov je uvedla prisilno mobilizacijo, s katero so nabrali več kot 5000 novih partizanov. Večina teh je bila vojaško neizkušenih. Iz nepojmljivih razlogov se je partizanski general Lado Ambrožič Novljan, odločil za odprt, frontalen boj proti Nemcem tako na Goriškem, pred samo Gorico, kakor tudi v slovenski Istri. Nemci so bili maloštevilni in so čakali na tanke. Ko so jih dobili, so udarili. Rezultat pomeni največjo tragedijo za primorsko. Padlo je 3000 Slovencev, 1000 je bilo ujetih in odpeljanih v Nemčijo. Ta tragična bitka je tako rekoč edina velika NOB akcija. Zakaj ta provokacija, samomor? Verjetno bo držalo, da so tvoji komunisti teh 3000 fantov namenoma žrtvovali, fantje niso bili komunisti, živi in oboroženi bi bili verjetno preveliko tveganje za uspeh revolucije. Podobno je bilo s Pohorskim bataljonom: tega je revolucija žrtvovala, ker je KPS domnevala, da to niso pravi, iskreni komunisti. Še med tragiko na goriški fronti so partizani v gornji soški in kanalski dolini že sklenili premirje, ki je nacistom jamčilo varnost cestne in železniške povezave na liniji Beljak-Tržič-Videm. Po tej transportni liniji je šlo do 90 % vojaškega transporta iz Avstrije (takrat Nemčije) v Italijo. Železniška proga med Pontebbo in Vidmom je ekstremno ranljiva, ena sama bomba bi napravila dolgotrajno ogromno škodo. Dejansko so to lahko rušljivo progo zavezniki z avioni rušili šele od jeseni 1944 dalje.   Torej, nedovoljena, izdajalska kolaboracija tvojih komunistov z italijanskim in predvsem nemškim okupatorjem je bila tako intenzivna, da dokazuje, da jim sploh ni bilo do boja zoper okupatorja. Potrjuje pa obstoj komunistične revolucije. Zgodovino, ki so jo tvoji komunisti poveličevali v umetno ustvarjenem binomu mitološkega boja med dobrim in zlim – v okviru epohalnega partizanskega »NOB« in negativne izmišljene domobranske kolaboracije – bo treba napisati na novo, od začetka, na podlagi arhivskih dokumentov in dogodkov, ki so resnično tkali zgodovino. Tudi tistih zamolčanih...   In pri 24ur so lepo zapisali: "Kakor da žrtve, ki so padle na 'nepravi strani', ne smejo imeti mesta za dostojen pokop." To zdaj počnejo tvoji komunisti. Kajti po celi Evropi so pobite pokopali in jim postavili nagrobnik že pred 80timi leti, si prišli na čisto, kdo je bil kdo in kaj je delal, si odpustili, kar se je dalo in živijo naprej. Edino pri nas so glede tega dvojna merila: če so padli na "pravi strani", se še 80 let kasneje vsako leto opravi "žalna komemoracija", kamor pride vsaj kakšen bivši predsednik, če ne tudi kakšen aktualni član vlade, če pa so padli na "nepravi strani", se jih pa ne sme niti omeniti, ker je to že brskanje po starih kosteh in dajmo se raje ukvarjat s prihodnostjo...    In veš, @Boss, vesel sem, da ti in tvoji komunisti nimate več take moči, kot ste jo imeli do pred tremi desetletji - da se mi ni treba bati, v katero brezno me boste pospravili zaradi tega zapisa...   Za konec samo še to: marsikaj razumem. Vprašanje je, koliko si ti pripravljen razumeti?
    • Komi čakam da use omejio, kazen na smrdljive dizle. ICE skenslat pa omejit EV na 130konjčku.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.