Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

To mi ?e vedno ni jasno, da bi zaradi praznenja akumulatorja se spro??ali kak?ni plini. Sej akumulator je zaprt pa ?e to mi ni jasno kako bi plin ravno na klemah naredil korozijo in to v nekaj dneh.

33112_1.png

Napisano

Ej nevem tako so mi rekl :D. Je bilo pa minimalno in ni bilo neke sile, zato sem pa raj spucal in namazal.

 

Evo tako prav stric google

 

Corrosive gas release

When a battery is operating normally, it actually releases corrosive gases. This is just how battery acid works, and it?s not a functional or safety concern until the battery is forced to work harder than it should. Once that starts to happen, whatever the cause, the battery then starts to release higher levels of these corrosive gases than are acceptable for your engine.

Releasing too much hydrogen gas occurs when the battery is being overcharged or undercharged. (You should be able to tell which is the case by determining whether the corrosion is on the positive or negative terminal, though we recommend you take safety precautions when poking around the terminals.) One of the most common causes of overcharging is a bad cell in the battery. This makes the battery lose voltage, and so the alternator tries to charge the battery to make up for this loss of power. The alternator will keep doing this, overcharging the battery and encouraging the battery acid to release more corrosive hydrogen gas than is normal or safe. A faulty alternator may also be the culprit.

Your battery may be undercharging, on the other hand, which could be the result of a faulty voltage regulator. Either way, you?ll see a damaging increase in corrosive gas release?and either way, you?ll be in need of some battery repair, because the hydrogen gas, when released at too high a rate, mixes with the other elements under the hood and attacks the terminals, causing relatively rapid corrosion.

Napisano

AMpak, sej ne bi smelo ni? uhajat iz acuja? Hmm, sploh iz tistih, ki so zaprte zgradbe in nimajo celic za odpirat? Sem ?ist zmeden zdej.

33112_1.png

Napisano

Cena? ?e ni skrivnost. Lp

Nov komplet klju? z Alija 14?, drug transponder ?ip 2?, rezanje klju?avni?ar 5?.

Programiranje sem izvedel sam 0?.

Se pravi vse skupaj 21?!

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

A je isto, kot pri prvi generaciji in moras nekaj odpirat in zapirat vrata potem pa z vsakim kljucem 3x das kontakt, da prides v sistem. Moras pa imeti dva original kljuca.... sem ze mal pozabil? :)

Napisano

Ja za daljinsko centralno je tak da pri odprtih vratih da? 3x kontakt, 3x odpre? zapre? vrat, ko je v u?nem programu sam 1xzaklene in odklene, pol pa samo pritisne? kterokoli tipko na daljincu.

 

Za kodo v?iga pa sem prek Forscana naredo ima? opcijo kodiranja klu?ev.

post-5522-0-09542400-1557310857_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hmm mislis, ce bi kupil transporder key k ze ima cip, da bi ga lahko skodiral brez OBDja, da bi vzgal. Za centralno pomoje nebi bil problem, ampak koda vziga.

Napisano

Hmm mislis, ce bi kupil transporder key k ze ima cip, da bi ga lahko skodiral brez OBDja, da bi vzgal. Za centralno pomoje nebi bil problem, ampak koda vziga.

Saj sem kupil komplet klju? z centralnim in transponderjem, vendar ga ni ?lo skodirat, ker je bil 80bitni transponder ?ip noter, M6 GH pa ima original 40bitni transponder ?ip, zato sem kupil ?e ta 40bitni ?ip.

To si velja zapomniti, ?e bo kdo rabil drug klju?.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

To razumem ja, ampak a ga lahko fizocno skodiras ali rabs forscan oz. obd. Fizicno mislim, kot lahko centralno z odpiranjem vrat :). Pri prvi generaciji je isto cip mogu bit 40 bitni :). Vrjetno je pri vseh mazdah isto.

Napisano

Nvm, na netu sem na?el samo postopek za u?enje centralnega.

Za kodo klju?a pa nisem ni? na?el, zato sem uporabil forscan.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Zdaj pa res jo ?e prav zadnji? opral in posesal :(:hohoho:

Amper koliko casa cakas / si cakal Alhambro?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Prodal sem jo. Dobra ponudba je pri?la, zato nisem dvakrat premi?ljeval. Vandallizem pred blokom je bil povod za to, da sem dal oglas... hkrati ugotavljam, da morda niti ne potrebujemo dveh avtov, je star dru?inski enoprostorec ?e vedno zelo zanesljiv (?eprav s 130k kilometri in renault - seveda tudi bencinar).

 

?e pa bom res pogre?al drugi avto, je v backup planu kaj manj?ega in ?portnej?ega, seveda spet Mazda: MX-5 ali morda mazda 3 G165.

Napisano

Prodal sem jo. Dobra ponudba je pri?la, zato nisem dvakrat premi?ljeval. Vandallizem pred blokom je bil povod za to, da sem dal oglas... hkrati ugotavljam, da morda niti ne potrebujemo dveh avtov, je star dru?inski enoprostorec ?e vedno zelo zanesljiv (?eprav s 130k kilometri in renault - seveda tudi bencinar).

 

?e pa bom res pogre?al drugi avto, je v backup planu kaj manj?ega in ?portnej?ega, seveda spet Mazda: MX-5 ali morda mazda 3 G165.

A mazdo 6 se ?e prodal? Sem vedel, da ti ne bo dovolj mo?na. :)

 

 

Napisano

?e ni skrivnost, lahko mogo?e pove? za koliko je ?la?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

X-layer: ZS

 

Alex: mo?na je bila dovolj, ?eprav ne?ipana. ;)

He, he, nikoli ni dovolj mo?i in navora.:)

 

 

Napisano

Razjezil me je grd plasti?en okvir za tablico spredaj,ker je pokril celo malo kroma spodaj in je bilo ful grdo in neestetsko,zato sem ga bacio,da ga ne vidim ve?! Tablico pa sem prilepil direktno na original nastavek in ni primerjave od prej! Ful pride bolj do izraza maska in krom okoli nje. Lp

Napisano

Ma? kako sliko?

Lahko jo slikam,ne znam jo pa dati gor,?e nisem tega po?el,kratko navodilo,prosim. Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.