Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Zapeljal sem jo do meje regije (Vršič).

 

[img]http://shrani.si/f/3y/TQ/3nosQyhM/img20201223155426.jpg[/img]

 

 

 

 

 

 

 

 

Popravljeno od Slash13
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Jaz sem notri vse zglancal in posesal. Prevečkrat zgleda obrišem armaturko, pa se pol takoj vsak prahec pozna. Pral pa nisem, ker imamo sneg. :) Tudi olje po enem letu še vedno na max, vitrexa je bila pa kar žejna. Tokrat prvič vzel Hofrovega -30 čeprav sem vedno kupoval tistega za -35 v Šparu. Pa na servis bo treba poklicat, je leto naokoli.

 

 

Napisano
pred 6 minutami je scania napisal:

Upam da ne v dizla ;) 

Zaenkrat še nisem imel take sreče:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
44 minutes ago, scania said:

Upam da ne v dizla ;) 

 

To sm js 1x v svojo Alfo 159 1.9 JTDm naredu :zvizga: ko sm pogruntu kaj pocnem sem mel ze vec kot pol bencina v keslu, sm klicu pol enga poznanga mehanika, ki mi je svetoval naj vlijem not dvotaktola in dolijem nafto še polovico kesla, kar je ostalo in, če slišim kake čudne zvoke takoj ugasnit avto.... na srečo je tole delovalo, je pa reku, če bi mel kakega Renaulta, da bi lahk kr pozabu, da bi šlo takle skoz 🙂

Popravljeno od Deeyan
  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano
2 minutes ago, FuManchu said:

1.9 jtd je čudežni in zelo robusten motor.

 

lej, folk lahk govori proti Alfi karkoli hoče, js lahk rečem, da je bil to en izmed najboljših avtov kar sm jih mel. Pa proti Alfi ponavad govori folk, ki je še vozu nikol ni, kaj šele lastil.

Prodal sm jo s 365kkm na števcu pa vem, da tist, ki si jo lasti, da mu bo še neki časa služla, če je nebo rja prej požrla

  • Všeč 2
  • Ljubim 2
Napisano

Jaz imam 1.9 Twin Turbo motor. 335Kkm brez vsakih težav. 

N7rRRL1.jpg

Napisano

Jaz imam pa sedajle po novem letu registracijo in tehničnega :) Samo s kaskom bo malo več kot 400 I guess je vsako leto dražje matr.

Napisano

Ja, sej to je na nek način res ja. Men gre bolj na živce to od parkinga, ko folk dela jamice z vrati..

 

Menda pa, da nekega dobička od avto zavarovanj večina zavarovalnic nima..

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Jaz sem pa za svojo belo ravno prejsni mesec uredil use full kasko brez odbitne me je prislo okroglih 1000eur 100 na mesec pa gasa. res pa da mi popravljajo vsako malenkost ki se na parkingu naredi saj jih dobro placujemo

na drugi sestici mam pa osnovni kasko me pride pa 390eur bistveno cenejse



Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Napisano
pred 13 minutami je SpEkTr napisal:

Ja, sej to je na nek način res ja. Men gre bolj na živce to od parkinga, ko folk dela jamice z vrati..

 

Menda pa, da nekega dobička od avto zavarovanj večina zavarovalnic nima..

 

Hhaha, ja zato pa imajo zavarovalnice konc vsakega leta miljonske dobičke :rolleyes:

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Zanimivo se je razvil ta tema. Kakšno opcijo zavarovanja priporočate naprimer v mojem primeru avto star 3 leta prevozenih ima 65000km zdaj bo malenkost manj letno računam okrog 17000km letno. 

Napisano (urejeno)

Uff, vidim da vas lupijo tako kot so pred leti mene.

 

Danes odkartam za ful kasko brez odbitne fransize z odkupom prve skode, asistenco, vsem kar je mogoce cca. 540eur za M6 2,5l top revokution, l2017. Seveda imam top popuste in druzinske vezave. 

 

Zeni placam za novega C3 s full kaskom okoli 370 eur.

 

Agent je iz Adriatica, ki je sedaj postal Generalli. Do sedaj nisem imel nobenih problemov.

 

Ce koga zanima moj zavarovalnicar ga lahko vprasam ali ima cas za vec strank, ker ze sedaj diha na skrge.

 

 

Popravljeno od ignacij
Napisano

Nimaš parkirišča in zato taka cena... daš še to zraven pa si skor na 900 EUR.

33112_1.png

Napisano

Jaz plačam za mojo, 150KM letnik 2016, vse kar obstaja v kasko zavarovanju 750€.Z vsemi možnimi popusti ki obstajajo, seveda. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.