Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

Jaz sem notri vse zglancal in posesal. Prevečkrat zgleda obrišem armaturko, pa se pol takoj vsak prahec pozna. Pral pa nisem, ker imamo sneg. :) Tudi olje po enem letu še vedno na max, vitrexa je bila pa kar žejna. Tokrat prvič vzel Hofrovega -30 čeprav sem vedno kupoval tistega za -35 v Šparu. Pa na servis bo treba poklicat, je leto naokoli.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

44 minutes ago, scania said:

Upam da ne v dizla ;) 

 

To sm js 1x v svojo Alfo 159 1.9 JTDm naredu :zvizga: ko sm pogruntu kaj pocnem sem mel ze vec kot pol bencina v keslu, sm klicu pol enga poznanga mehanika, ki mi je svetoval naj vlijem not dvotaktola in dolijem nafto še polovico kesla, kar je ostalo in, če slišim kake čudne zvoke takoj ugasnit avto.... na srečo je tole delovalo, je pa reku, če bi mel kakega Renaulta, da bi lahk kr pozabu, da bi šlo takle skoz 🙂

Popravljeno od Deeyan
  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2 minutes ago, FuManchu said:

1.9 jtd je čudežni in zelo robusten motor.

 

lej, folk lahk govori proti Alfi karkoli hoče, js lahk rečem, da je bil to en izmed najboljših avtov kar sm jih mel. Pa proti Alfi ponavad govori folk, ki je še vozu nikol ni, kaj šele lastil.

Prodal sm jo s 365kkm na števcu pa vem, da tist, ki si jo lasti, da mu bo še neki časa služla, če je nebo rja prej požrla

  • Všeč 2
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem pa za svojo belo ravno prejsni mesec uredil use full kasko brez odbitne me je prislo okroglih 1000eur 100 na mesec pa gasa. res pa da mi popravljajo vsako malenkost ki se na parkingu naredi saj jih dobro placujemo

na drugi sestici mam pa osnovni kasko me pride pa 390eur bistveno cenejse



Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je SpEkTr napisal:

Ja, sej to je na nek način res ja. Men gre bolj na živce to od parkinga, ko folk dela jamice z vrati..

 

Menda pa, da nekega dobička od avto zavarovanj večina zavarovalnic nima..

 

Hhaha, ja zato pa imajo zavarovalnice konc vsakega leta miljonske dobičke :rolleyes:

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uff, vidim da vas lupijo tako kot so pred leti mene.

 

Danes odkartam za ful kasko brez odbitne fransize z odkupom prve skode, asistenco, vsem kar je mogoce cca. 540eur za M6 2,5l top revokution, l2017. Seveda imam top popuste in druzinske vezave. 

 

Zeni placam za novega C3 s full kaskom okoli 370 eur.

 

Agent je iz Adriatica, ki je sedaj postal Generalli. Do sedaj nisem imel nobenih problemov.

 

Ce koga zanima moj zavarovalnicar ga lahko vprasam ali ima cas za vec strank, ker ze sedaj diha na skrge.

 

 

Popravljeno od ignacij
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.