Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hja, naredilo je klik. Drugače ne znam, pucal sem z egr cleaner sprejom. A to ni v redu?

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano (urejeno)

Joooj ste vi eni packi!

Jap tole se vam bo tudi kar hitro nazaj zapackalo, js sm ga enkrat pri Peljku spucal, pa je biu za mesec dni spet v slabem stanju. Me zanimajo vasi rezultati. Meni se potem po ciscenju ni vec pojavlaljo cukanje pri polnem plinu.

Popravljeno od 50keda
Napisano

Meni ne cuka nič. Vsaj do zdaj ne. Tudi s pb.
Tako da, karkoli že to meri, do sedaj ni moglo merit nič

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano

No @Alex zdaj pa lepo nazaj k Tunercu pa naj ti naloži isto mapo in boš videl razliko. Dobro bi bilo še prej očistit tudi sesalni kolektor ampak to bo to.

33112_1.png

Napisano

To lahko pomoje spucas tudi z maf cleanerjom. Avto je tezko vzgal, ker si ga probal vzgati takoj po ciscenju. To je normalno in ni nic narobe.

Napisano
pred 8 urami je 50keda napisal:

Joooj ste vi eni packi!

Jap tole se vam bo tudi kar hitro nazaj zapackalo, js sm ga enkrat pri Peljku spucal, pa je biu za mesec dni spet v slabem stanju. Me zanimajo vasi rezultati. Meni se potem po ciscenju ni vec pojavlaljo cukanje pri polnem plinu.

Saj je hitro in zelo enostavno opravilo. V bistvu bi bilo še najboljše ga spucat vsako leto ob rednem servisu. Meni mehanik tega ni sploh zaračunal. 

pred 7 urami je Boss napisal:

No @Alex zdaj pa lepo nazaj k Tunercu pa naj ti naloži isto mapo in boš videl razliko. Dobro bi bilo še prej očistit tudi sesalni kolektor ampak to bo to.

Se že dogovarjam a za drugo opcijo. Bo tudi v redu. 

 

 

Napisano
To lahko pomoje spucas tudi z maf cleanerjom. Avto je tezko vzgal, ker si ga probal vzgati takoj po ciscenju. To je normalno in ni nic narobe.
Tako ja, sem pol vzel vse še enkrat ven, spihal, potem je pa počasi proradil. Bomo pa videli če se bo kje kaj poznalo. Recimo pri porabi.

Ampak če je za senzor tak, kaj je potem šele notri? Me je kar strah.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

  • Všeč 1
  • Zmeden 1
Napisano

Uf to moraš že kr ene periferije pobrat dol. Tega se ne bi lotil sam, ker bi mi sigurno nazaj grede kaj ostalo :)

 

Vem pa da Pelko menda to počne, ne  vem pa če enako oz če odstrani vse te dele in jih očisti? Je to že kdo delal pri njemu?

Napisano (urejeno)

Fantje, ko maš pa bencinarja pa samo pereš, glancaš in voziš... :ouje:

Ups pa servisiraš..... 😆😂🤣

IMG_20210417_192005~2.jpg

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 17 minutami je SpEkTr napisal:

Pa peskaš ventile.. emoji23.png

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
 

Pri mojih kilometrih nikoli..... :harhar:

Napisano

Kolega ima na mazdi 3 g120 210000km še do zdaj ni dal peskat in gre normalno. Peskat damo/bomo dali tisti ki pretiravamo oziroma smo bolj preventivni. Dizlc se pa kar na veliko cisti teh saj ce hoces ali noces. Pa nocem pihat na stran bencinarjev saj sem pristas dizelskega navora, tako da vse ima svoje pluse in minuse. Osebno jaz sem tak panicar da vse menjam enkrat prej samo da je ziher pa če je pokvarjeno ali ni 😁😁😁 in potem na koncu imam večje stroške kot tisti ki počaka na prve znake in potem rešuje zadevo. Kaj čemo sto ludi sto čudi 🙂

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano

Itak, se hecam malo. Ce se greš preventivo itak lahko skoz kj prckas

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano

Mormo bit radi da imamo mazde pa naj bo bencinc al pa dizl, ker ostale znamke imajo veliko hujih tezav, to kar imamo mi so sladke skrbi, sploh ker vemo kako in kaj. Če vzdržujemo kot smo napisali nam bo prej rja avto pojedla kot pa motor šel 🤣🤣 . Saj če pogledamo dizlce imajo kar veliko km ko se prodajajo, z uvoza tako lahko 70% dodamo kar nekak kilometrov, v tujini jih je pa tudi veliko z kilometrazo 250000km +, tako da to je dokaz da gredo 🙂 . Na forumu se pa tako samo pogovarjamo o politiki, o cepljenju, izletih, morju, ciscenju avtov... ker o resnih tezavah z mazadmi se nemoremo 🤣🤣🤣🤣

  • Všeč 2
  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 26 minutami je scania napisal:

Kolega ima na mazdi 3 g120 210000km še do zdaj ni dal peskat in gre normalno. Peskat damo/bomo dali tisti ki pretiravamo oziroma smo bolj preventivni. Dizlc se pa kar na veliko cisti teh saj ce hoces ali noces. Pa nocem pihat na stran bencinarjev saj sem pristas dizelskega navora, tako da vse ima svoje pluse in minuse. Osebno jaz sem tak panicar da vse menjam enkrat prej samo da je ziher pa če je pokvarjeno ali ni 😁😁😁 in potem na koncu imam večje stroške kot tisti ki počaka na prve znake in potem rešuje zadevo. Kaj čemo sto ludi sto čudi 🙂

Jaz tudi raje preventivno zamenjam stvari kot kurativno. Za dpf sem se odločil, da ga dam drugo leto očistiti. 

Se pa pozna kar konkretno pri manjši porabi sedaj, ko je sveže kvalitetno olje not in očiščen senzor. Kar 0,5 l/100.😊

 

 

 

Napisano
pred 21 minutami je scania napisal:

Mormo bit radi da imamo mazde pa naj bo bencinc al pa dizl, ker ostale znamke imajo veliko hujih tezav, to kar imamo mi so sladke skrbi, sploh ker vemo kako in kaj. Če vzdržujemo kot smo napisali nam bo prej rja avto pojedla kot pa motor šel 🤣🤣 . Saj če pogledamo dizlce imajo kar veliko km ko se prodajajo, z uvoza tako lahko 70% dodamo kar nekak kilometrov, v tujini jih je pa tudi veliko z kilometrazo 250000km +, tako da to je dokaz da gredo 🙂 . Na forumu se pa tako samo pogovarjamo o politiki, o cepljenju, izletih, morju, ciscenju avtov... ker o resnih tezavah z mazadmi se nemoremo 🤣🤣🤣🤣

Res je. Mi je pravil moj mehanik, kake vse probleme imajo pri drugih znamkah. Ravno je imel na mizi enega golfa, ki ni šel skozi tehnični zaradi izpustov. Pa so se zafrkavali z njim cel dopoldan. Ko je prišla lastnica po njega, ji je mehanik rekel v hecu, da naj si kupi mazdo, pa da bo imela potem mir. Seveda je mislil zelo resno.

Ja, glavne teme na našem forumu so v glavnem izleti, pivo in kava. 🤣Vsake toliko kdo uleti s kakim problemčkom na avtu. 

  • Všeč 3
  • Haha 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano
1 hour ago, scania said:

Kolega ima na mazdi 3 g120 210000km še do zdaj ni dal peskat in gre normalno. Peskat damo/bomo dali tisti ki pretiravamo oziroma smo bolj preventivni. Dizlc se pa kar na veliko cisti teh saj ce hoces ali noces. Pa nocem pihat na stran bencinarjev saj sem pristas dizelskega navora, tako da vse ima svoje pluse in minuse. Osebno jaz sem tak panicar da vse menjam enkrat prej samo da je ziher pa če je pokvarjeno ali ni 😁😁😁 in potem na koncu imam večje stroške kot tisti ki počaka na prve znake in potem rešuje zadevo. Kaj čemo sto ludi sto čudi 🙂

Od takega bi jst avto kupil ☺️

Napisano

Pol bo treba še 1x poraba izziv vžgat, ker ste mel dizlaši zapacane map senzorje

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano
pred 2 urama je samSimon napisal:

Od takega bi jst avto kupil ☺️

Čez 3 do pet let bo moja na prodaji pri 50k km, če se kaj ne spremeni... :prstgor:

Napisano
pred 4 urami je SpEkTr napisal:

Pol bo treba še 1x poraba izziv vžgat, ker ste mel dizlaši zapacane map senzorje emoji23.pngemoji23.png

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
 

očitno res... Alex je sigurno en tak pa Deeyan tud, ker sta imela previsoko porabo glede na ostale dizle. Si upam trdit, da nekje 0,3 do 0,5 litra bi šlo še dol pri njima.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.