Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

dne 2. 1. 2022 ob 20:25 je Alex napisal:

Ne vem, kako jih delajo, a dejstvo je, da imajo probleme večinoma slovenske. Kar nekaj slovenskim soul red se je res začela luščiti barva. Je pa tudi res, da je najbrž glavni problem rjavenja podvozja ta, da naši prodajalci ne zahtevajo dodatne zaščite podvozja. Pa prav pri nas bi bilo to nujno zaradi "hudih" zim. 🤔

Joj alex kje preberis ti take bucke. Vse sestke so narejene na Japonskem in so vse iste za EU trg. Razlika je samo ameriski trg. Sedaj pa ce uvoznik oz. vsaka drzava po svoje zasciti podvozje pri mazdi ali pa ze v startu zamenja njihove kilave bremze je to samo plus in to ne pomeni, da je za ta trg drugacna roba...

Prva generacija je imela problem z rjavenjem po celem svetu in ne samo v sloveniji...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 52 minutami je Scr3am napisal:

Joj alex kje preberis ti take bucke. Vse sestke so narejene na Japonskem in so vse iste za EU trg. Razlika je samo ameriski trg. Sedaj pa ce uvoznik oz. vsaka drzava po svoje zasciti podvozje pri mazdi ali pa ze v startu zamenja njihove kilave bremze je to samo plus in to ne pomeni, da je za ta trg drugacna roba...

Prva generacija je imela problem z rjavenjem po celem svetu in ne samo v sloveniji...

Ne bo držalo. Moja 6- ka prve generacije nima po 17 letih niti pikice rje nikjer na karoseriji, ni bila nikoli barvana in ni bilo nikoli nič zamenjano. Za razliko od nekaterih slovenskih, ki so dobesedno razpadle od gnilobe. Pa nima dosti veze to, da je moja vožena na obali. Nekaj že a vendarle... 

Po toliko letih bi se moralo vseeno nekje poznati. Tako da ja, niso vse enake kvalitete. 🤗 Za naš trg je na žalost druga liga. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 3. 1. 2022 ob 21:50 je Alex napisal:

Ne bo držalo. Moja 6- ka prve generacije nima po 17 letih niti pikice rje nikjer na karoseriji, ni bila nikoli barvana in ni bilo nikoli nič zamenjano. Za razliko od nekaterih slovenskih, ki so dobesedno razpadle od gnilobe. Pa nima dosti veze to, da je moja vožena na obali. Nekaj že a vendarle... 

Po toliko letih bi se moralo vseeno nekje poznati. Tako da ja, niso vse enake kvalitete. 🤗 Za naš trg je na žalost druga liga. 

😏

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 7. 1. 2022 ob 12:43 je curko napisal:

Odmontiral zašcitno plastiko podvozja ki mi je ravsala po cesti na beli sestici na drugi sestici pa naredil servis na 330k

839060e7b66ca90ab7693e98c47ac2ac.jpg

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk
 

👍

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Privoščil ji lepotni tretma, da je lepša in pomlajena. Mazdi to... da ne bo kakšnih pomot 😜

Notranje čiščenje z impregnacijo usnja ter zunaj poliranje in keramični premaz. Ni poceni, če ne delaš sam vendar mi zaenkrat res ni žal. 

Pred poliranjem je opravil tudi meritve laka in... porazno. Očitno so ga pred mano drgnili kot zmešani ali pa so šli pri mazdi na minimum in se vsako nepravilno poliranje takoj maščuje. IMG_20220108_163037.thumb.jpg.a76fe9a63d0e2adbe57af639764f3568.jpg

 

Screenshot_20220108_163341_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_20220108_163305_com.google.android.apps.docs.jpg

Popravljeno od Liuch
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Liuch napisal:

Privoščil ji lepotni tretma, da je lepša in pomlajena. Mazdi to... da ne bo kakšnih pomot 😜

Notranje čiščenje z impregnacijo usnja ter zunaj poliranje in keramični premaz. Ni poceni, če ne delaš sam vendar mi zaenkrat res ni žal. 

Pred poliranjem je opravil tudi meritve laka in... porazno. Očitno so ga pred mano drgnili kot zmešani ali pa so šli pri mazdi na minimum in se vsako nepravilno poliranje takoj maščuje. IMG_20220108_163037.thumb.jpg.a76fe9a63d0e2adbe57af639764f3568.jpg

 

Screenshot_20220108_163341_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_20220108_163305_com.google.android.apps.docs.jpg

Uf, res tanko vse skupaj. 🤔

Očitno se res nekateri lotijo poliranja brez osnovnega znanja in z napačnimi polirnimi pastami. Drugače si ne morem razlagati tako tankega, sloja barve. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 11. 1. 2022 ob 14:24 je Liuch napisal:

Privoščil ji lepotni tretma, da je lepša in pomlajena. Mazdi to... da ne bo kakšnih pomot 😜

Notranje čiščenje z impregnacijo usnja ter zunaj poliranje in keramični premaz. Ni poceni, če ne delaš sam vendar mi zaenkrat res ni žal. 

Pred poliranjem je opravil tudi meritve laka in... porazno. Očitno so ga pred mano drgnili kot zmešani ali pa so šli pri mazdi na minimum in se vsako nepravilno poliranje takoj maščuje. IMG_20220108_163037.thumb.jpg.a76fe9a63d0e2adbe57af639764f3568.jpg

 

Screenshot_20220108_163341_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_20220108_163305_com.google.android.apps.docs.jpg

 

👍

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 44 minutami je Alex napisal:

Uf, res tanko vse skupaj. 🤔

Očitno se res nekateri lotijo poliranja brez osnovnega znanja in z napačnimi polirnimi pastami. Drugače si ne morem razlagati tako tankega, sloja barve. 🤔

Bo držalo. Pod lučjo je bilo kar nekaj hologramov. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Liuch napisal:

Bo držalo. Pod lučjo je bilo kar nekaj hologramov. 

Hologrami, če so dokaj plitki in tanki, so ponavadi od avtomatskih avtopralnici, ali pa, ko se sneg čisti z avta. 

Če so pa na barvi globlji hologrami, so to ponavadi ostanki poliranja s kakimi kombiniranimi grobimi polirnimi pastami ( dokaj grobe polirne paste recimo grobost 400 plus dodano sredstvo za lesk). To niso polirne paste za poliranje celega avta ( razen starih barv), ker poberejo preveč laka naenkrat. In če to ponovimo večkrat po celem avtu... 😬

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je Janez007 napisal:

Trgovci z rabljenimi avtomobili naredijo vse, da bi avti izgledali kot novi - očitno tudi s poliranjem. Zato so avti toliko dni "v pripravi" 😁

Po moje res. Imajo pač samo eno "močno" grobo polirno pasto, s katero z gladijo vse nepravilnosti( in jih še več ustvarijo). Čas je denar pri njih. 😬

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.