Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 3 urami je Janez007 napisal:

Pravi dolgčas pri M6 G165, tako pri pospeških, ki so slabi, kot tudi nobenih skrbi okrog motorja. Nič se ne dogaja. 😁

Ja, M6 je ob M3 celo edina izbira- zaradi prostora.👍

Alex, a trojko si že vozil, imel?

To si vedel ali bi moral vedeti še preden si cd175 zamenjal za b165.....to je kot dan in noč😀😉😄👍...zdaj da to pojasnjuješ je brez veze, to vsi vemo....žal, če pri bencinarju nimaš turbaka, je vse bolj žalost...vsedi se v eno 3valjno turbo gajbico z 1000ccm in 100km, pa boš še bolj razočaran nad g165😉😀🤭

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 14. 11. 2021 ob 14:32 je sportman333 napisal:

To si vedel ali bi moral vedeti še preden si cd175 zamenjal za b165.....to je kot dan in noč😀😉😄👍...zdaj da to pojasnjuješ je brez veze, to vsi vemo....žal, če pri bencinarju nimaš turbaka, je vse bolj žalost...vsedi se v eno 3valjno turbo gajbico z 1000ccm in 100km, pa boš še bolj razočaran nad g165😉😀🤭

V resnici me manjša moč moti veliko manj, kot so me motile morebitne težave z dizel motorji.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je Janez007 napisal:

V resnici me manjša moč moti veliko manj, kot so me motile morebitne težave z dizel motorji. Če rabim moč na avtocesti, ga ruknem v četrto in gre čisto spodobno. :) 

 

Občutek, da mi ni treba skrbeti za dpf filter, nakopičene saje v raznih kanalih, EGR ventil, turbino, injektorje, dvomasni vztrajnik, neštete senzorje, ketnico oljne črpalke, zamašeno sito zaradi obrabe odmične gredi, itd, itd, je super. :ouje:

V bistvu je to z vzdrževanjem teh dizlov  bolj nek bau bau, kot resnični problem. Imam občutek, da če se ravna z avtom, kot se mora (menjava olja na 10Kkm, zamenjaš podložke, ketno) in to je to. Problemi nastajajo večinoma pri  avtomobilih, ki so bili kupljeni z kar nekaj prevoženimi kilometri in nihče v bistvu ne ve točno, kako so bili v resnici vzdrževani. Če so menjavali predhodni lastniki  že samo olje na 15, 20 Kkm, je že to lahko problem. Sam ne bi nikoli naredil te menjave, ker bi mi bilo žal. 

Z dizlom sem bil že na - 27°C v Dolomitih. Verjemi, da je avto kresnil iz prve in da v življenju nisem imel problema z zmrznjeno nafto. V naši nafti je dovolj dodatkov, da ne zmrzne. Za bolj ziher pa lahko daš noter super duper maxx nafto,ki zdrži še nižji minus, kot ta zimska navadna. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Janez007 napisal:

Alex, to da menjaš olje na 10.000 km sigurno ne more škoditi. In res je, da nakup rabljenega avta s 100.000 ali več prevoženimi km predstavlja kar tveganje.

 

Predstavnik Mazde mi je povedal, da se nekatere znane in drage težave dizel motorjev (če so avti izven garancije) pojavljajo naključno, enako pogosto pri malomarnih lastnikih, kot tudi tistih, ki z avtom ravnajo z vso skrbnostjo. Gre za hibe, ki jih zgolj prepogosta menjava olja ne prepreči. Ampak ti Alex si srečko in bo pri tvojem, ki si ga skoraj novega dobil za 2/3 cene, vse v redu, sem prepričan. 😉

Nekateri avti se ravno dobro utečejo pri tej kilometrini. Jaz jih imam na saabu 346Kkm. 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

V resnici me manjša moč moti veliko manj, kot so me motile morebitne težave z dizel motorji. Če rabim moč na avtocesti, ga ruknem v četrto in gre čisto spodobno. :) 

 

Občutek, da mi ni treba skrbeti za dpf filter, nakopičene saje v raznih kanalih, EGR ventil, turbino, injektorje, dvomasni vztrajnik, neštete senzorje, ketnico oljne črpalke, zamašeno sito zaradi obrabe odmične gredi, itd, na izogibanje kratkih voženj, na hud mraz, ko zmrzne nafta ali voda v filtru goriva, itd, je super. Poleg tega je še poraba nizka in cena bencina nižja od cene dizla. :ouje:

👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Janez007 napisal:

Alex, to da menjaš olje na 10.000 km sigurno ne more škoditi. In res je, da nakup rabljenega avta s 100.000 ali več prevoženimi km predstavlja kar tveganje.

 

Predstavnik Mazde mi je povedal, da se nekatere znane in drage težave dizel motorjev (če so avti izven garancije) pojavljajo naključno, enako pogosto pri malomarnih lastnikih, kot tudi tistih, ki z avtom ravnajo z vso skrbnostjo. Gre za hibe, ki jih zgolj prepogosta menjava olja ne prepreči. Ampak ti Alex si srečko in bo pri tvojem, ki si ga skoraj novega dobil za 2/3 cene, vse v redu, sem prepričan. 😉

Janez, hvala. Tudi sam upam, tok, tok, da bo vse v redu in da se  bo postaral tako, kot se spodobi za kvaliteten avto. 

Sicer pa sam zelo nestrpno čakam to čudo od nove mazde 6 z novim  famoznim šest valjnim motorjem. Potem se vam benzinarjem pridružim. 🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je FuManchu napisal:

Nekateri avti se ravno dobro utečejo pri tej kilometrini. Jaz jih imam na saabu 346Kkm. 

Tvoj Saab nima dpf filtra. 😉Veliko dizel mazd prve generacije ( brez dpf) ima že preko 500Kkm.En moderator na Mazda club Italia jih ima celo 560Kkm.😊

Tudi nekatere dizelce iz te naše zadnje generacije skyactive serije so že krepko preko 300Kkm. Tako da ja, verjetno bi morali preko teh kilometrov. Probleme bodo v glavnem  delali najbrž prav dpf filtri. 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Janez007 napisal:

V resnici me manjša moč moti veliko manj, kot so me motile morebitne težave z dizel motorji. Če rabim moč na avtocesti, ga ruknem v četrto in gre čisto spodobno. :) 

 

Občutek, da mi ni treba skrbeti za dpf filter, nakopičene saje v raznih kanalih, EGR ventil, turbino, injektorje, dvomasni vztrajnik, neštete senzorje, ketnico oljne črpalke, zamašeno sito zaradi obrabe odmične gredi, itd, na izogibanje kratkih voženj, na hud mraz, ko zmrzne nafta ali voda v filtru goriva, itd, je super. Poleg tega je še poraba nizka in cena bencina nižja od cene dizla. :ouje:

To je to.... :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Alex napisal:

Tvoj Saab nima dpf filtra. 😉Veliko dizel mazd prve generacije ( brez dpf) ima že preko 500Kkm.En moderator na Mazda club Italia jih ima celo 560Kkm.😊

Tudi nekatere dizelce iz te naše zadnje generacije skyactive serije so že krepko preko 300Kkm. Tako da ja, verjetno bi morali preko teh kilometrov. Probleme bodo v glavnem  delali najbrž prav dpf filtri. 

 

Če pogledaš pod avta ga ima😎

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Alex napisal:

Janez, hvala. Tudi sam upam, tok, tok, da bo vse v redu in da se  bo postaral tako, kot se spodobi za kvaliteten avto. 

Sicer pa sam zelo nestrpno čakam to čudo od nove mazde 6 z novim  famoznim šest valjnim motorjem. Potem se vam benzinarjem pridružim. 🤗

:vesel:te že čakamo..... 😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 minutami je Alex napisal:

Janez, hvala. Tudi sam upam, tok, tok, da bo vse v redu in da se  bo postaral tako, kot se spodobi za kvaliteten avto. 

Sicer pa sam zelo nestrpno čakam to čudo od nove mazde 6 z novim  famoznim šest valjnim motorjem. Potem se vam benzinarjem pridružim. 🤗

Kljub kromu okoli šip? 🤣

slika.png.729cc1afac520737bb047e63175666f2.png

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je Janez007 napisal:

Kljub kromu okoli šip? 🤣

slika.png.729cc1afac520737bb047e63175666f2.png

Ne bo to to. Ta na sliki je kr neki. Po moje bo bližje temu. Pa upam, da brez kroma. 😊

 

Screenshot_20211114-180318__01.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole ni slika izpred kake vulkanizerske delavnice, ampak 2x letno akcija. Najbolj smešno pa je to, da sva z bratom, dve Mazdi zrihtala nekje v 30 minutah 0d A do Ž, Škodo sva pa delala dobri 2 uri. En bedak je namreč tako zategnil vijake, da je šla piksna WD40 in cel kup časa, da so vijaki le popustili.

 

slika.thumb.png.bba6cb218d379e73a4d569fd95095bab.png

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je Boss napisal:

Tole ni slika izpred kake vulkanizerske delavnice, ampak 2x letno akcija. Najbolj smešno pa je to, da sva z bratom, dve Mazdi zrihtala nekje v 30 minutah 0d A do Ž, Škodo sva pa delala dobri 2 uri. En bedak je namreč tako zategnil vijake, da je šla piksna WD40 in cel kup časa, da so vijaki le popustili.

 

slika.thumb.png.bba6cb218d379e73a4d569fd95095bab.png

Oj, kako ponorim, ko imajo v kaki vulkanizerski delavnici nastavljen prevelik navor na pnevmatski pištoli. 😡Ravno sedaj nazadnje, ko sem menjaval zimske gume, sem moral vzeti pol metrsko cev, da sem podaljšal ročico in sem nekako odvil vijake. Neodgovorno. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pravkar je Alex napisal:

Oj, kako ponorim, ko imajo v kaki vulkanizerski delavnici nastavljen prevelik navor na pnevmatski pištoli. 😡Ravno sedaj nazadnje, ko sem menjaval zimske gume, sem moral vzeti pol metrsko cev, da sem podaljšal ročico in sem nekako odvil vijake. Neodgovorno. 

Jaz sem bil v tistem trenutku tako besen, da bi njemu glavo odšraufal, če bi ga dobil. Pol pa ko se vijak odlomi ni pa seveda nihče kriv in ti rečejo, da je bil material že slab in znucan. Stroka kao - pa ne zna niti pištole nastavt al pa moment ključa uporabit. :whatever:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je g.Wankel napisal:

 

Dober timing. Jzt mam okrog 1h za miato 😥

S sinom sva nazadnje  na njegovi stari 6-ki zamenjala gume v 25 min. Resda imam nastavek za makito za vijake  pa vseeno. Sva kar uigran tim. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss-a si jaz predstavljam kot človeka v kravati, ki delo ukazuje drugim, ne pa takole, da sam dela in to na Gospodov dan. 😁

 

Tole je predpisan navor zategovanja vijakov novejših Mazd 6 (od približno 2014 naprej, prej pa cca 20% manj):

image.png.57bda03d67068eca25774021164f2b05.png

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je Janez007 napisal:

@Boss-a si jaz predstavljam kot človeka v kravati, ki delo ukazuje drugim, ne pa takole, da sam dela in to na Gospodov dan. 😁

 

Sam doma porabim cca 1/2 ure za previjačenje platišč enega avta, zraven pa najmanj še enkrat toliko, da odmontirana platišča očistim in spravim. Ponavadi se ta čas podaljša zaradi kakšnih dodatnih opravil. Včeraj sem tako brisal rjo z naležnih površin, očistil in posprejal zarjavele uteži platišč, stehtal platišča, ... in se je zavleklo do teme. Vijake zategnem najprej z navadnim ključem, po tem še preverim zategnjenost z momentnim z navorom 140 Nm.

 

Pri vulkanizerju so mi v četrtek privijačena kolesa privili s pnevmatsko pištolo ter nato še na roko z momentnim ključem 130 Nm.

 

Tole je predpisan navor zategovanja vijakov novejših Mazd 6 (od približno 2014 naprej, prej pa cca 20% manj):

image.png.57bda03d67068eca25774021164f2b05.png

A tako je "raztegnjen" predpisani navor? Od 108-147?🤔A ti zateguješ na 140?Jaz mislim, da imam nastavljen moment ključ na 136. Ne vem, kje sem pobrat to številko a mislim, da sem nekje to vrednost prebral. 

Tudi sam na koncu platišča in gume, preden jih shranim v kleti, dobro sperem, še posebej z notranje strani, kjer se nabira prah zavor. Iz gum poberem tudi kak kamenček, ki se lahko zatakne v profil in  seveda, gume edno namažem z sredstvom za gume. Tako, da so nared, ko jih imam za  premontirati. 🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.