Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Verjetno je tako visok, da raje skrivajo podatek... ne pričakuj pa nižjega kot na CX-5 se pravi okol 0,33. Kaj je za pričakovat, če pa opeko vlečeš skos zrak.🤪 Ampak za spodbudo, vseeno je nižji kot na kamionu al pa avtobusu. :hudicek:

  • Haha 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Boss napisal:

Verjetno je tako visok, da raje skrivajo podatek... ne pričakuj pa nižjega kot na CX-5 se pravi okol 0,33. Kaj je za pričakovat, če pa opeko vlečeš skos zrak.🤪 Ampak za spodbudo, vseeno je nižji kot na kamionu al pa avtobusu. :hudicek:

Hvala zelo si mi pomagal z informacijo ampak mislim,da ima manjši upor od cx5 😁 Ker je nižja in manjša,ravno tako kot je 3ka manjša od 6ke in tudi upor je manjši (0,26 / 0,28)....😉

 Kdo bo prvi,ki bo našel podatek za CX30 Cd=?.??

Popravljeno od Bini
Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 34 minutami je Jest napisal:

Hvala,ravnokar sem našel ta podatek na tej strani,drugje nikjer ne najdem kakega podatka......😊

Zanimivo da je tako veliko 0,33 🤔

Moja ima mogoče malo manj,ker nima sank-letvic na strehi.....😁

Popravljeno od Bini
  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Hvala zelo si mi pomagal z informacijo ampak mislim,da ima manjši upor od cx5 😁 Ker je nižja in manjša,ravno tako kot je 3ka manjša od 6ke in tudi upor je manjši (0,26 / 0,28)....😉

 Kdo bo prvi,ki bo našel podatek za CX30 Cd=?.??

 

Bini ne razumeš, to je le koeficient aerodinamičnosti in je le del enačbe, kjer se tudi gleda prečni presek avta. Po domače, če vlečeš kvadratno opeko skozi zrak je koeficient 1,00. 0,33 pa pomeni, da je avto take oblike, da je 3x bolj aerodinamičen kot opeka.

 

Se pravi, ne glede na velikost imata Mazda 3 in Mazda 6 v limuzinski obliki ugoden enak koeficient 0,26 ampak ker je prečni presek Mazde 6 nekoliko večji v metrih na kvadrat to pomeni, da je zračni upor kljub enakemu koeficientu nekoliko večji in temu primerno tudi poraba. Mazda 6 karavan al pa Mazda 3 HB imata koeficient višji, saj sta ti dve obliki slabši kot je limuzinska, zato je poraba pri obeh višja kot pri limuzini.

 

SUV-i pa so sploh razred zase, saj že tako ne moreš dosečt ugodne aerodinamičnosti potem pa je še prečni presek večji tako, da skupni zračni upor je bistveno vičji kot pri katerikoli limuzini. Zato je izbira SUV-a ali pa enoprostorca energetsko najmanj ugodna

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 13 minutami je Boss napisal:

 

Bini ne razumeš, to je le koeficient aerodinamičnosti in je le del enačbe, kjer se tudi gleda prečni presek avta. Po domače, če vlečeš kvadratno opeko skozi zrak je koeficient 1,00. 0,33 pa pomeni, da je avto take oblike, da je 3x bolj aerodinamičen kot opeka.

 

Se pravi, ne glede na velikost imata Mazda 3 in Mazda 6 v limuzinski obliki ugoden enak koeficient 0,26 ampak ker je prečni presek Mazde 6 nekoliko večji v metrih na kvadrat to pomeni, da je zračni upor kljub enakemu koeficientu nekoliko večji in temu primerno tudi poraba. Mazda 6 karavan al pa Mazda 3 HB imata koeficient višji, saj sta ti dve obliki slabši kot je limuzinska, zato je poraba pri obeh višja kot pri limuzini.

 

SUV-i pa so sploh razred zase, saj že tako ne moreš dosečt ugodne aerodinamičnosti potem pa je še prečni presek večji tako, da skupni zračni upor je bistveno vičji kot pri katerikoli limuzini. Zato je izbira SUV-a ali pa enoprostorca energetsko najmanj ugodna

Razumem, razumem... 😉Zanimivo pa je, da je cx30 dosti krajša(4.40) in nižja(154)od CX5 pa imata enako 0.33 kar nebi pričakoval 🤔

Popravljeno od Bini
Napisano

Ko je že govora o koeficientu zračnega upora, se da kje dobiti podatke za starejše modele? Na primer za Mazdo 5?

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Danes zamenjal zadnje diske in ploscice. Ni omembe vredno, pa vseeno 😊

Napisano
Danes zamenjal zadnje diske in ploscice. Ni omembe vredno, pa vseeno 
A rabiš kak tester da ti popusti zavora zadaj?
Napisano
pred 15 minutami je SpEkTr napisal:
Pred eno uro je samSimon napisal:
Danes zamenjal zadnje diske in ploscice. Ni omembe vredno, pa vseeno emoji4.png

A rabiš kak tester da ti popusti zavora zadaj?

Maš neko kombinacijo akcij, ki jih izvedeš - nekje na forumu je nekdo objavil pdf s proceduro, pomoje je v diy temi.

Napisano
dne 3. 6. 2022 ob 21:47 je SpEkTr napisal:
dne 3. 6. 2022 ob 21:02 je samSimon napisal:
Danes zamenjal zadnje diske in ploscice. Ni omembe vredno, pa vseeno emoji4.png

A rabiš kak tester da ti popusti zavora zadaj?

hehe ne razumem a gre za šalo ali je res kaka procedura 😀 Je pa bil opravljen prvi test že, ko sem se moral s Kureščka po menjavi spustit v dolino... no še vedno sem tukaj 😅

Napisano
pred 1 uro je samSimon napisal:

hehe ne razumem a gre za šalo ali je res kaka procedura 😀 Je pa bil opravljen prvi test že, ko sem se moral s Kureščka po menjavi spustit v dolino... no še vedno sem tukaj 😅

Če imaš elektronsko ročno je res ena procedura predno menjaš ploščice. Sem par dni nazaj bral k me je isto zanimal.

Napisano

Stara dobra ročna - ročna 😊
Edino pedal za bremzo sem mal pumpal, kej druzga ni blo potrebno

Napisano
6 minutes ago, SpEkTr said:

Kok pa računa? 

Ima cenik na spletni strani, odvisno od col. Gre pa za peskanje in prašno barvanje, kar je po mojem top.

Napisano
pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Kok pa računa? 

KORITNIK.SI

Cenik peskanja in prašnega barvanja kovinskih in aluminijastih platišč. Obnova platišč je...

 

pred 3 urami je vzupan3 napisal:

Ima cenik na spletni strani, odvisno od col. Gre pa za peskanje in prašno barvanje, kar je po mojem top.

A to naredijo v enem dnevu ali delajo več dni (si brez avta?)

Napisano (urejeno)
8 hours ago, sportman333 said:
KORITNIK.SI

Cenik peskanja in prašnega barvanja kovinskih in aluminijastih platišč. Obnova platišč je...

 

A to naredijo v enem dnevu ali delajo več dni (si brez avta?)

Pripeljal sem ob sedmih zjutraj, odpeljal ob pol treh popoldan. 

Popravljeno od vzupan3
  • Všeč 1
  • Zmeden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A zdej k je Ford riknu, maš že izkušnje s pisanjem knjig? 🤔
    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.